• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Aliexpress den timemore almak ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ümit
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
C3'ten ben de kuzenime almıştım TR'deki satanlarla anlaşamayınca, Pazartesi teslim edilir diye tahmin ediyorum. 20 Şubat'ta almıştık, 10 TL vergi çıkmış.
 
Benim timemore c2 ye de 11 lira gümrük vergisi çıkmıştı 2 ay önce.
Şimdi baktım da satıcıya msj felan da atmadım direk kendisi faturayı düşük meblağ yazmış.
Adamlar da anladı artık Türkiye'ye gönderdikleri ürünleri söylemeden düşük fatura yapıyorlar.
 
Selamlar.
Zumais store diye bir yerde urunun fiyati oldukca uygun. 430 lira civarında. Yorumlarda da sıkıntı yok ama emin olamadim. Piyasada bu ürünün cakmasi var mi?
 
@OmerM pazartesi aldım hocam bu satıcıdan. 24 saat içinde Bugün kargoya verdi. 15 dolar yazacağım diye kendisi yazdı. Banka doları biraz yüksekten hesaplamasına rağmen 403 TL olarak geçti ekstreye. Bankanın Yüzde 10 geri iade kampanyası varmış 40 TL lik geri iade oldu. Çakması yoktur herhalde.
 
24.02 tarihinde Leshu' dan Timemore tartı siparişi vermiştim. Bugün PTT ile geldi kargom. Herhangi bir talebim olmamasına rağmen satıcı paket üzerine $15 olarak yazmış fiyatını. 31TL gümrük vergisi ödedim.
 
24.02 tarihinde Leshu' dan Timemore tartı siparişi vermiştim. Bugün PTT ile geldi kargom. Herhangi bir talebim olmamasına rağmen satıcı paket üzerine $15 olarak yazmış fiyatını. 31TL gümrük vergisi ödedim.

Merhaba sizinkinde de böyle bir ses var mı:
Timemore Black Mirror Basic tartı bugün elime ulaştı. Her şey çok güzel ancak tartı çalışınca tiz bir ses çıkarıyor. Bu normal mi? Aynısı sizde de oluyor mu?
Sesi video olarak yükledim:
 
Benim Black Mirror da geldi. Sağolsun satıcı ödediğim miktarın üzerine 10 $ daha ekleyip öyle gümrük beyan etmiş. 80 TL vergi ödedim o_O.
Ama tartı gerçekten çok kaliteli. Göz zevkim damak zevkime doğrudan etki ediyor :LOL:
 
Şu an Leshu storeda mağaza indirimleri ile 423 ₺. 10 veya 20 dolarlık kupon da varsa harika.
 
başka ürünler yazılmış bende ebaydan naked 58mm portafilter almıştım .
ilgilenenler için link
30 eylül 2020 de sipariş etmiştim . Vergi olarak 53,88 TL yazmışlardı . Fatura bedeli yaklaşık 280 TL civarıydı kargo dahil ( kargo 7 £ idi ) . ödemeyi paypal ile yapmıştım .

edit : ürünü hala kullanıyorum gaggia classic için bire bir .
 
Timemore C2 aşağıdaki linkte yer alan satıcıda 55 dolardan satışta.
Benim bulabildiğim en uygun fiyat.
Ürün 20 gün civarında elime ulaştı. 25 lira vergi ödedim.
Zumais satıcısı ile ilgili ben alırken forumda bulamadığımdan bilgi paylaşmak istedim.
Zaten son günlerde satış sayısı da ciddi arttı.
Ancak ayar vidası plastik geliyor. Revize edilmemiş. Bilginiz olsun.

 
Geri
Üst