• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Aliexpress den timemore almak ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ümit
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Satıcı gayet iyi. Güncellenmiş versiyon diye belirtmişler ve yorumlarda da bir sıkıntı göremedim. Ben olsam bunu alırdım :)
 
Kuponla alsam mantıklı olurmu acaba güvenir olurmu ? Kendi hesabımda kullanabilirmiyim?
Nerden alacağımıda bilmiyorum ama :(
Forumu meşgul etmek istemem kısa Bilgi alsam az çok yapabilirim heralde
Teşk.
 
Ben bunu aldım geçen hafta. 860 lira falandı şu an 100 lira zam gelmiş. Timemore c2 de bu satıcıdan almıştım 1 yıl önce bir sorun yaşamadım. Türkiye’de ne kadar bilmiyorum ama değerlendirilebilir sanki.
 
Son düzenleme:
Timemore tarti ve elektirikli kettle kullaniyorum gayet memnunum vakumlu cam kavanoz almistim 800ml urun 1 ay olmadan vakum özelligi bozuldu iade ettim saolsun gelburacom urunu geri alip parami iade etti vakumlu cam kavanoz alicaklara tavsiye etmiyorum
 
Geçen ayın sonunda sipariş ettiğim ve Leshu Store'dan aldığım Timemore C2 bu ayın 14'ünde İstanbul'a inmişti. Bu sabah işleme alınıp hemen ardından gümrükten çıkmış. 12 lira gibi vergi hesaplamışlar. İndirimlerle beraber dolara rağmen epey bir ucuza getirmiş oldum
 
Geçen ayın sonunda sipariş ettiğim ve Leshu Store'dan aldığım Timemore C2 bu ayın 14'ünde İstanbul'a inmişti. Bu sabah işleme alınıp hemen ardından gümrükten çıkmış. 12 lira gibi vergi hesaplamışlar. İndirimlerle beraber dolara rağmen epey bir ucuza getirmiş oldum
Çok şanslısınız. Zaten sunum bedeli 8TL gibi bir şey.
 
Değirmen almışken Türk kahvesinide çeksin istiyorum. C2 heralde çekmiyor. Molent g50 ye kaymış durumdayım şu an indirimde baz model 899 lira. Arada kaldım
 
Değirmen almışken Türk kahvesinide çeksin istiyorum. C2 heralde çekmiyor. Molent g50 ye kaymış durumdayım şu an indirimde baz model 899 lira. Arada kaldım
Benim C2 siparişim her şey dahil 350-360 TL falan tuttu. Bütçeniz varsa G50 daha iyi bir değirmen olacaktır sanırım ancak bildiğim kadarıyla C2'nin güncellenmiş haliyle espresso ve Türk kahvesi de artık çekilebiliyor. Yine de denemeden bir şey diyemeyeceğim, güncellenmiş halini önceden alan arkadaşlar varsa daha doğru yorumlar yapacaklardır. Son olarak umarım biraz da olsa TK çekebiliyordur çünkü arada TK için de kullanmak istiyordum. Bu fiyata daha iyi bir alternatif olmadığı için C2'yi tercih ettim ben.
 
Değirmen almışken Türk kahvesinide çeksin istiyorum. C2 heralde çekmiyor. Molent g50 ye kaymış durumdayım şu an indirimde baz model 899 lira. Arada kaldım
Hep söyleniyor ama yine söyleyelim, türk kahvesi çekmiyor dendiği doğru değil. 7-9 clickte C2 molent 1-5 gibi bir kıvamda çekiyor. Ama sorun süre daha uzun, çekirdekleri içine alamıyor timemore, molent bu işi daha hızlı yapıyor. Pour-overda en hızlı timemore ama.
 
Benim C2 siparişim her şey dahil 350-360 TL falan tuttu. Bütçeniz varsa G50 daha iyi bir değirmen olacaktır sanırım ancak bildiğim kadarıyla C2'nin güncellenmiş haliyle espresso ve Türk kahvesi de artık çekilebiliyor. Yine de denemeden bir şey diyemeyeceğim, güncellenmiş halini önceden alan arkadaşlar varsa daha doğru yorumlar yapacaklardır. Son olarak umarım biraz da olsa TK çekebiliyordur çünkü arada TK için de kullanmak istiyordum. Bu fiyata daha iyi bir alternatif olmadığı için C2'yi tercih ettim ben.
20 dolarlık kupon ile mi o civar tuttu hocam?
 
20 dolarlık kupon ile mi o civar tuttu hocam?
Hayır, ben 10 dolarlık kuponu kullandım. 20 dolarlık kuponlar 5 dolara satılıyordu, 5 dolar kâr için işi şansa bırakmak istemedim.

Geçen ayın sonunda epey bir indirim vardı Aliexpress'te. 52-53 dolar civarına inmişti C2. 10 dolarlık kupon + mobil uygulamadan alırken uygulama içi coin tarzı bir sistem var, oradan da bir miktar indirim alabiliyorsun. Benim kopardığım indirim 2-3 dolar civarıydı oradan. Totalde 39.5 dolar falan oldu. Yalnız Aliexpress kuru bir tık daha yüksek alıyordu, ben de TL cinsine geçip bankadan o şekilde ödeyeyim dedim. Bir baktım banka Aliexpress'ten de yüksek almış kuru. Bankadan küçük bir kazık yedim ama iade etmeye üşendiğim için öylece bıraktım.
 
Hayır, ben 10 dolarlık kuponu kullandım. 20 dolarlık kuponlar 5 dolara satılıyordu, 5 dolar kâr için işi şansa bırakmak istemedim.

Geçen ayın sonunda epey bir indirim vardı Aliexpress'te. 52-53 dolar civarına inmişti C2. 10 dolarlık kupon + mobil uygulamadan alırken uygulama içi coin tarzı bir sistem var, oradan da bir miktar indirim alabiliyorsun. Benim kopardığım indirim 2-3 dolar civarıydı oradan. Totalde 39.5 dolar falan oldu. Yalnız Aliexpress kuru bir tık daha yüksek alıyordu, ben de TL cinsine geçip bankadan o şekilde ödeyeyim dedim. Bir baktım banka Aliexpress'ten de yüksek almış kuru. Bankadan küçük bir kazık yedim ama iade etmeye üşendiğim için öylece bıraktım.
Hayırlı olsun ben de yeni aldım timemore c2. Fakat 10/20 dolar indirim kuponlarını bilmiyordum. 400 TL olarak yansıdı hesaba 25 TL de vergi çıktı. Kredi kartı da yurtdışı alışveriş için yüzde 10 geri ödeme yapıyormuş 40 TL de oradan geri geldi. ayrıca kazandığım çip puan ile beraber bana maliyeti 375 TL civarı oldu. Fakat ben 50 dolar fiyata aldım Herhangi bir kupon kullanmadan.

Bir de güncellenmiş versiyon demişsiniz. Elimizdeki ürünün güncellenmiş versiyon olup olmadığını nasıl anlayacağız ?
 
Hayırlı olsun ben de yeni aldım timemore c2. Fakat 10/20 dolar indirim kuponlarını bilmiyordum. 400 TL olarak yansıdı hesaba 25 TL de vergi çıktı. Kredi kartı da yurtdışı alışveriş için yüzde 10 geri ödeme yapıyormuş 40 TL de oradan geri geldi. ayrıca kazandığım çip puan ile beraber bana maliyeti 375 TL civarı oldu. Fakat ben 50 dolar fiyata aldım Herhangi bir kupon kullanmadan.

Bir de güncellenmiş versiyon demişsiniz. Elimizdeki ürünün güncellenmiş versiyon olup olmadığını nasıl anlayacağız ?
Ayarlama vidasına bakmanız yeterli, eğer alüminyum alaşımsa güncellenmiş C2'yi kullanıyorsunuz. Eski C2'de ayar vidası plastik ve ayar halkası pirinç.
 
Geri
Üst