• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Old School Roastery

Bu akşam @OldSchoolRoastery kahvelerini mekanında denemek için yola çıktık. İnternet sayfasındaki adresi Google Haritalar'a girdik ama uygulama bizi başka bir yere yönlendirmiş. Telefonla ulaştığımız Barış Bey bizi adım adım yönlendirdi sağolsun.

Önce babası ve annesi, daha sonra da Barış Bey bizi çok güzel ağırladı. İki kişi Gatta, iki kişi Caramelo tercih ettik. Kahve notalarını almayı beceremeyen ben, Gatta'da soğudukça buram buram böğürtlen tadı aldım. Hatta son yudumlar meyve suyu gibi aktı gitti. Barış Bey hoş sohbetinden sonra bir de Nectario Zuniga ikram etti. Fermente kahvelerle aram bu akşama kadar hiç iyi değildi. Farklı kahvelerle evde yaptığım demlemelerde hiç başarılı olamadım. Ama Nectario Zuniga ile fermente kahvelerle barıştım diyebilirim.

Gecenin bitiminde bir paket Gatta'mı ve stickerlarımı alıp bu akşamki deneyimden mutlu bir şekilde eve geldim.
 
Bu akşam @OldSchoolRoastery kahvelerini mekanında denemek için yola çıktık. İnternet sayfasındaki adresi Google Haritalar'a girdik ama uygulama bizi başka bir yere yönlendirmiş. Telefonla ulaştığımız Barış Bey bizi adım adım yönlendirdi sağolsun.

Önce babası ve annesi, daha sonra da Barış Bey bizi çok güzel ağırladı. İki kişi Gatta, iki kişi Caramelo tercih ettik. Kahve notalarını almayı beceremeyen ben, Gatta'da soğudukça buram buram böğürtlen tadı aldım. Hatta son yudumlar meyve suyu gibi aktı gitti. Barış Bey hoş sohbetinden sonra bir de Nectario Zuniga ikram etti. Fermente kahvelerle aram bu akşama kadar hiç iyi değildi. Farklı kahvelerle evde yaptığım demlemelerde hiç başarılı olamadım. Ama Nectario Zuniga ile fermente kahvelerle barıştım diyebilirim.

Gecenin bitiminde bir paket Gatta'mı ve stickerlarımı alıp bu akşamki deneyimden mutlu bir şekilde eve geldim.
Tanıştığımıza çok memnun olduk. Ne zaman Ankara’ya yolunuz düşerse sohbete ve kahveye bekleriz 😊☕
 
Ooo bir süredir uzak kalmıştım gireyim dedim bir baktım Barışım en üstte. İlk coffee shopu aynı sokakta açmıştık. Müthiş bir kahve kültürü ve müthiş bir kavurma performansı. Kahveyi ticaret için değil zevk için yapanlardan. O yüzden her Ankaralının bir kere uğrayıp Barış'ın elinden bir kahve içmesi gerek. Ankara'da olmayanlar da mutlaka webden girip kahvelere bir baksın derim. Barışçım zaman bulup gelemedim ama bayramdan sonra inşallah gelip bi Kenya KII AA denemek istiyorum. Nomad zamanlarını yad ederiz.
 
Ooo bir süredir uzak kalmıştım gireyim dedim bir baktım Barışım en üstte. İlk coffee shopu aynı sokakta açmıştık. Müthiş bir kahve kültürü ve müthiş bir kavurma performansı. Kahveyi ticaret için değil zevk için yapanlardan. O yüzden her Ankaralının bir kere uğrayıp Barış'ın elinden bir kahve içmesi gerek. Ankara'da olmayanlar da mutlaka webden girip kahvelere bir baksın derim. Barışçım zaman bulup gelemedim ama bayramdan sonra inşallah gelip bi Kenya KII AA denemek istiyorum. Nomad zamanlarını yad ederiz.
Özledik efenim özledik …
 
Dün siparişlerimi mağazadan teslim almak için Ankara Bahçelievler'de bulunan Old School Roastery'i ziyaret ettim. Erken saatlerde gittiğim için mekan boştu, sadece Barış Bey'in babası (kendisinin ismini hatırlayamıyorum özür dilerim) ve tatlış köpekleri vardı. Alımı kaçırınca bari yerinde deneyim diyerek Nectario Zuniga siparişi verdim. Kahveyi içerken hem Barış Beyle hem de babası ile çok güzel sohbet edebilme fırsatı elde ettim. Çok sağ olsunlar ikisi de ellerinden geldiğince sorularımı yanıtladılar. Barış Bey mokapot tekniğimi geliştirmem için birkaç tavsiyede bulundu, yetmedi öğütüm inceliğini test edebileyim diye 2 küçük paket mokapot inceliğinde 1 paket de V60 inceliğinde öğütülmüş kahve hediye etti, üstüne Nectario'yu bir de evde denemek istediğimi söyleyince 20gr da kendi stoklarından ikram etti. Bu yardımseverliği ve cömertliği için kendisine bir de buradan teşekkür ederim. Çok keyifli bir vakit geçirdim ve yakın tarihte tekrar misafirleri olmayı planlıyorum. Hatta mayıs ayı gelip arka bahçe de açılınca bence çok güzel bir Ankara buluşması düzenlenebilir orada :)

Kahveye gelecek olursam:
Başlarda mürdüm eriği, soğudukça da limonata tatlarının çok net alınabildiği, ekşi ve lezzetli bir kahveydi. Ben ahududu ve tropikal meyveleri alamasam da yanımdaki arkadaşım da daha baskın olarak onları aldığını söyledi. Vaat edilen notaları alabildiğiniz çok başarılı bir çekirdek. Benim damağım için bir miktar ekşi olsa da keyifle içtim.

Özetle çok memnun kaldığım bir tecrübe oldu. Teşekkürler Old School Roastery.
 
Son düzenleme:
Dün siparişlerimi mağazadan teslim almak için Ankara Bahçelievler'de bulunan Old School Roastery'i ziyaret ettim. Erken saatlerde gittiğim için mekan boştu, sadece Barış Bey'in babası (kendisinin ismini hatırlayamıyorum özür dilerim) ve tatlış köpekleri vardı. Alımı kaçırınca bari yerinde deneyim diyerek Nectario Zuniga siparişi verdim. Kahveyi içerken hem Barış Beyle hem de babası ile çok güzel sohbet edebilmek fırsatı elde ettim. Çok sağ olsunlar ikisi de ellerinden geldiğince sorularımı yanıtladılar. Barış Bey mokapot tekniğimi geliştirmem için birkaç tavsiyede bulundu, yetmedi öğütüm inceliğini test edebileyim diye 2 küçük paket mokapot inceliğinde 1 paket de V60 inceliğinde öğütülmüş kahve hediye etti, üstüne Nectario'yu bir de evde denemek istediğimi söyleyince 20gr da kendi stoklarından ikram etti. Bu yardımseverliği ve cömertliği için kendisine bir de buradan teşekkür ederim. Çok keyifli bir vakit geçirdim ve yakın tarihte tekrar misafirleri olmayı planlıyorum. Hatta mayıs ayı gelip arka bahçe de açılınca bence çok güzel bir Ankara buluşması düzenlenebilir orada :)

Kahveye gelecek olursam:
Başlarda mürdüm eriği, soğudukça da limonata tatlarının çok net alınabildiği, ekşi ve lezzetli bir kahveydi. Ben ahududu ve tropikal meyveleri alamasam da yanımdaki arkadaşım da daha baskın olarak onları aldığını söyledi. Vaat edilen notaları alabildiğiniz çok başarılı bir çekirdek. Benim damağım için bir miktar ekşi olsa da keyifle içtim.

Özetle çok memnun kaldığım bir tecrübe oldu. Teşekkürler Old School Roastery.
Memnuniyetiniz bizleri çok mutlu etti. Elimizden geldiğince herkese yardımcı olmaya ayrıca özen gösteriyoruz. Her zaman bekleriz 😊
 
Öncelikle Barış bey'e ve @OldSchoolRoastery teşekkür ediyorum.Bu güzel kampanya için ve çekirdekler için ;

Aldığım çekirdekler ;

FINCA SANTA HELENA - COLOMBIA
NECTARIO ZUNIGA - COLOMBIA
GUJI ANA SORA G1 – ETHIOPIA
FINCA LA REFORMA SL28 – EL SALVADOR

Bunların arasında şuan için sadece FINCA LA REFORMA SL28 – EL SALVADOR deneyimledim. Çünkü elimde fazlasıyla iyi çekirdek olmaya başladı.Birkaç farklı method uyguladım (V60 ve frenchpress ile) . Kesinlikle demlerken ve içerken parfümsü kokusunu hissettiriyor. Ayrıca kiwi tatlı ve ekşiliğinide belirgin olarak hissettim.Asidite oranı bana fazla yogun gelmedi. (Bir kolombiya çekirdeğine nazaran )

Şimdiden herkese iyi bayramlar ve keyifli demlemeler...


 
Son düzenleme:
Öncelikle Barış bey'e ve @OldSchoolRoastery teşekkür ediyorum.Bu güzel kampanya için ve çekirdekler için ;

Aldığım çekirdekler ;

FINCA SANTA HELENA - COLOMBIA
NECTARIO ZUNIGA - COLOMBIA
GUJI ANA SORA G1 – ETHIOPIA
FINCA LA REFORMA SL28 – EL SALVADOR

Bunların arasında şuan için sadece FINCA LA REFORMA SL28 – EL SALVADOR deneyimledim. Çünkü elimde fazlasıyla iyi çekirdek olmaya başladı.Birkaç farklı method uyguladım (V60 ve frenchpress ile) . Kesinlikle demlerken ve içerken parfümsü kokusunu hissettiriyor. Ayrıca kiwi tatlı ve ekşiliğinide belirgin olarak hissettim.Asidite oranı bana fazla yogun gelmedi. (Bir kolombiya çekirdeğine nazaran )

Şimdiden herkese iyi bayramlar ve keyifli demlemeler...


Afiyet olsun keyifli içimler dileriz 😊
 
Mersin'de nitelikli kahve tüketebileceğiniz kafe alternatifi çok az olduğu için üstelik kavurucu hiç olmadığı için kavurma evi - nitelikli kahve hanelere çok hevesliyiz. Kahvesini tanıyan birinin, üstelik kavurucusunun elinden içip, üstüne sohbet etme heyecanı bizim için merak konusuydu.
Forumda yazılanlara bakıp ve Ankaralı forumdaşlara sorup Old School'da karar kıldık. Bingo! Doğru yönlendirme, doğru karar.
Öncesinde orada olacağımızı, açık olup olmayacaklarını mesajla sorduk. Hatta gittiğimizde heyecanımızı katlayan bir şey daha oldu, biz de sizi bekliyorduk dediler ki onore olduk. Bir aile işletmesi. İşin kavurma ve demleme kısmında Barış var. Barış sayesinde Nectario'yu içme fırsatı bulduk ki elindeki son paketin kalanlarıydı. Müthişti. Eşim Duwancho'yu bir kaç kavurucudan denemiş ve çok sevmişti, Barış'ın yorumunu çok merak ederek onu denedi ve yine doğru karar. Çok keyifli bir ortam, çok keyifli kahveler. Barışla kahve üstüne konuşuyorken Barış'ın kendi el emeğine olan saygısı tüketiciyi de çok heyecanlandırıyor.
Jairo Arcila'yı başka kavurucudan ilk denediğinde pek sevmemiş olan ben Barış'ı Arcila ile ilgili söylediklerini duyduktan sonra merakla tekrar demlemeyi bekliyorum, Barış'ın söylediklerini yakalamayı istiyorum.

Bir de ayıptır söylemesi gelecek ay satışa sunacağı bizim içerken hayretimizi gizleyemediğimiz, neşemize neşe katan bir kahvesinin test kavrumunu içtik ki aman Allahım! Siz de çoook şaşıracaksınız!
Barış'a çok teşekkür ediyoruz, ailesine de... Kahvenin ve sayesinde edinebileceğiniz ortamın ne kadar keyifli olabileceğini daha derinden tatmış olduk.

Not: 100'er gramlık paketleri çok tatlı görünüyor.

 

Ekli dosyalar

  • IMG-20230422-WA0094.jpg
    IMG-20230422-WA0094.jpg
    136.3 KB · Görüntüleme: 72
Geri
Üst