• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Bisiklet

Kron yerine Tern alsam fiyat farkına değer mi? Bizim buraları yokuşları çok diye almışken iyisi olsun diyordum. Tern Link A7 modeli Kron ve Bisan'dan pahalı ama yazılanlardan anladığım kadarı ile iyi de bir şey.
Hocam markaya takılma, kullanılan malzeme aynı değişen şey bisikletin üzerindeki ekipmanlar para edenler de bunlar zaten. İlla marka alıcam, 500 lira daha fazla olsun diyorsan ödeyeceğin ekstra ücret marka değerine olacaktır.
 
Hocam markaya takılma, kullanılan malzeme aynı değişen şey bisikletin üzerindeki ekipmanlar para edenler de bunlar zaten. İlla marka alıcam, 500 lira daha fazla olsun diyorsan ödeyeceğin ekstra ücret marka değerine olacaktır.
Kron markasından çok şikayet gördüm nette aratınca. Bianchi'nin fabrikasında yönetici çok eski bir arkadaşım, kendi de uzun yol bisikletçisidir aynı zamanda. Bianchi'nin katlanan modelini tavsiye etmişti ama şu ara fabrikada bile yok parça tedariği yüzünden üretemiyoruz demişti. Bu yüzden tereddüt ettim biraz. Yani kendim kullanacak olsam tamam zaten önceden kendi bisikletim varken her türlü tamiri falan kendim yapardım başkasına elletmezdim ama bunu eşime alacağım, sorun çıkmasın istiyorum.

Pandemi olmasa büyük mağazaları dolaşıp bakıp kırcalayıp almak en iyisiydi ama o fırsat yok malesef. Hem mağazalara gitmeye çekiniyorum hem haftasonu kapalı, hafta içi de evden çalışıyor olsam da hep bilgisayar başında olmam gerekiyor.
 
Kron markasından çok şikayet gördüm nette aratınca. Bianchi'nin fabrikasında yönetici çok eski bir arkadaşım, kendi de uzun yol bisikletçisidir aynı zamanda. Bianchi'nin katlanan modelini tavsiye etmişti ama şu ara fabrikada bile yok parça tedariği yüzünden üretemiyoruz demişti. Bu yüzden tereddüt ettim biraz. Yani kendim kullanacak olsam tamam zaten önceden kendi bisikletim varken her türlü tamiri falan kendim yapardım başkasına elletmezdim ama bunu eşime alacağım, sorun çıkmasın istiyorum.

Pandemi olmasa büyük mağazaları dolaşıp bakıp kırcalayıp almak en iyisiydi ama o fırsat yok malesef. Hem mağazalara gitmeye çekiniyorum hem haftasonu kapalı, hafta içi de evden çalışıyor olsam da hep bilgisayar başında olmam gerekiyor.
Anladım hocam, tabi katlanır bisiklet olunca benim alanımın dışında yani çok bilgim yok haklı olabilirsin o yüzden bilmediğim konuda konuşup yanıltmak istemem doğrusu.

Bu arada herkese sesleniyorum Avcılar bisiklet arkadaşı arıyorum sahilde sürmelik, ilgililere duyurulur :)
 
Tern ve Dahon katlanır bisikletin küçük altını gibidir. Diğer toplama bisiklet markaları gibi uzak dogudan bulduğu kadroyu toplamaz. Fiyat farkına da değer, sürüş konforu da farklıdır kadrolarının. Hatta ben şahsen bu markalar ve Brompton haricinde bir marka katlanır bisikletle bir tur dahi atmam. Ama katlanır bisiklet gerçekten zaruri mi ? iyi düşünmek lazım.
 
Merhabalar, 1.80 boylarında 80-85 kilo ağırlığındayım. Şehiriçi İstanbulda, sahilde bisiklet kullanmak istiyorum. İlk bisikletim olacak ve uzun ömürlü olmasını istiyorum. Nereden, nasıl başlamam gerekiyor bisiklet seçimi için ?
Not: Bütçe 3000-6000 tl arası
 
Selamlar,

Adım Ozan. Genelde şehir içinde kullanıyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20210506_123429.jpg
    IMG_20210506_123429.jpg
    248 KB · Görüntüleme: 158

Sora'da yüzde 15 indirim var. Bisiklet kıyafetleri satıyor, bilmeyenler için. Gayet kaliteli performans ürünleri. İhtiyacı olan veya ilgilenen varsa kaçırmasın derim. Yaklaşık 24 saat sonra indirim kodu geçersiz kalacak.

Kampanya kodu : bisikletforum
Başlangıç Tarihi : 06.05.2021 23:59
Bitiş Tarihi : 07.05.2021 23:59
İndirim Değeri : %15
 

Sora'da yüzde 15 indirim var. Bisiklet kıyafetleri satıyor, bilmeyenler için. Gayet kaliteli performans ürünleri. İhtiyacı olan veya ilgilenen varsa kaçırmasın derim. Yaklaşık 24 saat sonra indirim kodu geçersiz kalacak.

Kampanya kodu : bisikletforum
Başlangıç Tarihi : 06.05.2021 23:59
Bitiş Tarihi : 07.05.2021 23:59
İndirim Değeri : %15
Çok teşekkür ederim bakıyorum.
 
Sezonu açtım :)
 

Ekli dosyalar

  • F408FB00-7A9F-4BD0-93D6-C6F23892E1CA.jpeg
    F408FB00-7A9F-4BD0-93D6-C6F23892E1CA.jpeg
    183.3 KB · Görüntüleme: 119
Hocam markaya takılma, kullanılan malzeme aynı değişen şey bisikletin üzerindeki ekipmanlar para edenler de bunlar zaten. İlla marka alıcam, 500 lira daha fazla olsun diyorsan ödeyeceğin ekstra ücret marka değerine olacaktır.
ortaya koyduğunuz görüş çok yanlış her ne kadar malzeme aynı olsa da arkasında ki mühendislikte değişiyor bu yüzden fiyat farkına daha ucuza alacağım diye bir bisiklet alındığında birkaç geçilen kasisten sonra kadro çatlamaları veyahut kırılmaları olabiliyor ki bu 20 km/h gibi bir hızla giderken istemeyeceğiniz bir şey
 
Merhabalar. Forumda bu konuyu görünce hem hüzünlendim hem de çok sevindim. Uzun süre yaptığım, uğraştığım, emek verdiğim bir spordur hobidir kendisi :)
Uzun süredir (3 yıl) bazı sebeplerden dolayı sürmedim. Hobi olarak ne zaman sürmeye başlasam diye düşünürken bu konuyla karşılaşmak güzel oldu.

Tekerinize taş değmesin :) buraya sevdiğim iki fotoğrafı bırakıyorum. Keyifli pedallamalar..

2016
Screenshot_20210530_233700.jpg


Bu da bu zamana kadar en severek keyifle kullandığım, neden sattığımı halen çözemediğim bisikletim :) (2016)
Screenshot_20210530_234316.jpg
 
Focus benim canavar. Yaza hazır... Katlanır bisikletten geçiş yaptım geçen sene.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20210531-WA0001.jpg
    IMG-20210531-WA0001.jpg
    134.5 KB · Görüntüleme: 46
Malum sebepler den dolayı geçen sene bisikletimi satmış idim .Şu aralar inanılmaz derece de malum sitede ilanlara bakıyorum .Bir kaç tane gözüme kestirdim ilki Surly bakalım ,gözüm dönmüş bir şekilde gece gündüz tura çıkıyorum eşimle .Kendime bir geliyorum ortada hiç bir şey yok ama tur çantalarını aldım 😂
 
Malum sebepler den dolayı geçen sene bisikletimi satmış idim .Şu aralar inanılmaz derece de malum sitede ilanlara bakıyorum .Bir kaç tane gözüme kestirdim ilki Surly bakalım ,gözüm dönmüş bir şekilde gece gündüz tura çıkıyorum eşimle .Kendime bir geliyorum ortada hiç bir şey yok ama tur çantalarını aldım 😂
O çantalar alındıysa bisiklet kesin alınacak artık hayırlı olsun 😂
 
Decathlon üretimi btwin tilt 500 alarak ben de bisiklet denemelerine başladım.
Gerçek anlamda ilk defa dün denedim ve ev iş arası metro + marmaray +bisiklet üçlüsü ile başarılı şekilde gidip gelebildim.
Katlanır bisiklet ile metro ve marmarayda herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Haftanın iki günü bu şekilde seyahat etmeyi planlıyorum.

Eşimle birlikte kullanmayı planlıyorduk fakat seleyi tutan kelepçe ara ara problem çıkartıyor, ufak bisiklet alyan takımı olmadan yolculuk yapmak sıkıntılı.
İyi yönleri ise çok çabuk katlanıp açılıyor ve selesinden tutup sürükleyerek kolayca her yere götürülebiliyor.


Marmaray
a1.JPG


Metro
a2.JPG

Ofis
a3.JPG
 
Geri
Üst