Nae'blis
Yeni Üye
- İsim
- Burak
Daha fazla
- İsim
- Burak
Hocam markaya takılma, kullanılan malzeme aynı değişen şey bisikletin üzerindeki ekipmanlar para edenler de bunlar zaten. İlla marka alıcam, 500 lira daha fazla olsun diyorsan ödeyeceğin ekstra ücret marka değerine olacaktır.Kron yerine Tern alsam fiyat farkına değer mi? Bizim buraları yokuşları çok diye almışken iyisi olsun diyordum. Tern Link A7 modeli Kron ve Bisan'dan pahalı ama yazılanlardan anladığım kadarı ile iyi de bir şey.









