• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç Temmuz 2025 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

@octagonroastery merhaba soğuk v60 demleme için tatlı meyve notalı sulu ekşimsi tat almayacağım 2 kahve öneriniz ne olur?
Merhabalar; Soğuk tarafla alakalı ilk önereceğim kahve Kelloolur. Soğukta demlemelerde gücünü kaybetmeden aromalarını koruyarak size eşlik edecektir(yıkanmış etiyopya). Soğuk için ikinci sıra Aponte düşünebilirsiniz. Espresso olarak tüketeceğiniz kahvelerde ise Diima Caballero ve Jose Mancia. Bunları espresso denerseniz daha verimli olacaktır. Espresso olarak tüketecek olduklarınızı hem fiyat hem performans olarak bir üst seviyeden öneriyoruz. Tercih sizlerin :)

Merhabalar daha önceki mesajlarımızdan 😊
 
En son Şubat Calibre alımına katılmıştım. Octagon'la birlikte Temmuz'a katıldım, kahveler bugün geldi. Ekibe teşekkür ederim ve kahvelerinin sadece cold brew olarak tüketileceği bilgisini vermek isterim. (yazın hiç sıcak içecek içemiyorum, çay da dahil çünkü 20 yıldır çay içmiyorum)😅
Çayda soğuk demlemeyi denediniz mi ben bir ara ona da düştüm ama demir eksikliğinden çayı eledim kahveyle devam ediyorum :)
 
memuriyet sağ olsun ayın 15'i geldi ve bir sepet yapmak lazım gelir :D özellikle japanese ve cold brew için hangi çekirdekleri önerirsiniz alıp deneyen arkadaşlar?
 
Selamlar hocam,

Diima veya El filo alabilirsiniz. Japanese ile iyi çıkan kahveler.
 
Villa Betulia eski hasat diye endişe ediyordum fakat kahve güzel çıktı. Benti Nenka ve Buesaco Collective de almıştım ancak onları henüz açmadım. Başlangıç güzel oldu ve diğer kahvelerden de umutluyum.
 
1000186976.jpgYolum istanbula düşünce kavrumhaneye uğramak istedim soguk demlemler icin tavsiye edilen kello merak etmiş denemek istiyordum aslinda ama Etiyopya diamo ictim onden hem espersso hem filtre olarak denedim kavrumdan dolayi hem esp hem filte calisiyor ama filtre olarak cok daha on planda cok tatli bir bardak oldu gunun her saatinde icilir muratbey ilgi alakası ikramı için de ayrıca teşekkürler
 
Ekli dosyayı görüntüle 39654Yolum istanbula düşünce kavrumhaneye uğramak istedim soguk demlemler icin tavsiye edilen kello merak etmiş denemek istiyordum aslinda ama Etiyopya diamo ictim onden hem espersso hem filtre olarak denedim kavrumdan dolayi hem esp hem filte calisiyor ama filtre olarak cok daha on planda cok tatli bir bardak oldu gunun her saatinde icilir muratbey ilgi alakası ikramı için de ayrıca teşekkürler
Teşekkür ederiz;
Afiyet olsun, biz de çok mutlu olduk.Yoğunluktan, dükkan bir miktar karışık olsa da kahvelerimizi aynı özenle kavurmaya ve demlemeye özen gösteriyoruz ayağınız sağlık yine bekleriz.
 
Değerli kahveseverler;

Diima Benti Nenka kahvemizi tükettik; ilginiz için çok teşekkürler. Kalan son yaklaşık 1 kg ayırdık; yolu roastery'ye düşen olursa severek ikram etmek isteriz.Kahve kulübünden demeniz yeterli(pazarları kapalıyız).Tekrar teşekkürler.

İyi haftasonları.
 
Normalde ay sonu vereceğim siparişi elimdeki filtre kahveler 140g düşünce beklemeden verdim
 

Ekli dosyalar

  • Octagon Roastery.jpeg
    Octagon Roastery.jpeg
    97.5 KB · Görüntüleme: 55
Değerli kahveseverler iyi haftasonları;

Caballero Confite kahvemiz tükendi.İlginiz için teşekkür ederiz.🙏
 
Denemediğim bir çekirdek kaldı o da paket miss gibi kokuyor.Ben kavrumları çok çok beğendim.Gerçekten farklı bi tatlılık var çekirdeklerde.Çekirdek kalitesi biraz daha artarsa Octagon sürekli alışveriş yaptığım yer olur.Ellerinize sağlık.
 
Denemediğim bir çekirdek kaldı o da paket miss gibi kokuyor.Ben kavrumları çok çok beğendim.Gerçekten farklı bi tatlılık var çekirdeklerde.Çekirdek kalitesi biraz daha artarsa Octagon sürekli alışveriş yaptığım yer olur.Ellerinize sağlık.
Teşekkür ederiz.
Farklı tedarikçiler, farklı processing yöntemleri, önümüzdeki süreçte Octagon da olacak. Çalışmalarımız devam ediyor.
Tekrardan afiyet olsun.
 
selamlar, #661752488657 sipariş numaram ile alıma katıldım, kahvelerim geldi çok teşekkürler keyifle içiyorum.(Honduras ı henüz denemedim degassing süresini bekliyorum), fakat bu siparişimin faturasına bir türlü erişemiyorum bir kaç defa aradım görüştük ama henüz ulaşmadı @octagonroastery destek olur musunuz?
teşekkürler
 
Geri
Üst