• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç Temmuz 2025 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

Merhabalar;
Omni olan kahvelerimizden, Diima, Jose Macia, Aponte, Caballero yeni sezon; Etiyopya Kello bir önceki sezon.
Instagramda espresso için paylaştığımız bir video var ordanda fikir sahibi olabilirsiniz.
661751719853 numaralı sipariş ile tadıma ben de katıldım. Listem de şöyle oluştu:
Screenshot 2025-07-05 at 15.52.02.png
 
661751823092 sipariş numarası ile alıma katıldım.
Filtre/esp kavrum seçeneğini biz mi seçmeliyiz?
Filtre Kavrum seçmek istedim ama göremedim sanırım.
Şimdiden ellerinize sağlık.
 
661751823092 sipariş numarası ile alıma katıldım.
Filtre/esp kavrum seçeneğini biz mi seçmeliyiz?
Filtre Kavrum seçmek istedim ama göremedim sanırım.
Şimdiden ellerinize sağlık.
Merhabalar; teşekkür ederiz.

Omni kavrulan kahvelerimiz, her iki yönetemlede demleyebilirsiniz. Bütün kahvelerimiz filtre olarak demlenebilirken;bazıları espresso olarak(otomatik espresso makinesi hariç) kullanılabilir-bu kahvelerin yanında sitemizde filtre-esp ifadesi ekledik.

Şimdiden afiyet olsun.
 
Merhabalar; teşekkür ederiz.

Omni kavrulan kahvelerimiz, her iki yönetemlede demleyebilirsiniz. Bütün kahvelerimiz filtre olarak demlenebilirken;bazıları espresso olarak(otomatik espresso makinesi hariç) kullanılabilir-bu kahvelerin yanında sitemizde filtre-esp ifadesi ekledik.

Şimdiden afiyet olsun.
Merhaba degass süresi bitmiş, demlemeye hazır kahve stoğunuz var mı?
 
Merhaba,
24707661751810946 sipariş numarasıyla alıma katıldım, merakla bekliyorum kahveleri. Ancak bir sorum olacak: Diima Benti ürününüzden iki adet var birisi ibaresiz diğeriyse ''(filtre,esp)'' ibaresiyle kaydedilmiş. Bu iki ürün arasında kavrum farkı var mıdır? Eğer varsa benim siparişimi ibaresiz olandan gönderebilirseniz çok sevinirim, sipariş verirken görmemiştim bu detayı şimdi fark ettim :)
 
Merhaba,
24707661751810946 sipariş numarasıyla alıma katıldım, merakla bekliyorum kahveleri. Ancak bir sorum olacak: Diima Benti ürününüzden iki adet var birisi ibaresiz diğeriyse ''(filtre,esp)'' ibaresiyle kaydedilmiş. Bu iki ürün arasında kavrum farkı var mıdır? Eğer varsa benim siparişimi ibaresiz olandan gönderebilirseniz çok sevinirim, sipariş verirken görmemiştim bu detayı şimdi fark ettim :)
Merhabalar,

Bu konu galiba kafa karıştırıyor; biz de tam tersi daha anlaşılabilir olur diye düşünmüştük. Kahveler tek bir kavrum profiline sahip. “Espresso” da olabilecek kahvelere dikkat çekmek için böyle bir seçenek koyduk. Karmaşa ile alakalı bir üyemiz yazmıştı. Akşam düzenleme yapılacaktır.

Teşekkür ederiz.
 
ben de ilk siparişimi az önce tamamladım. merakla bekliyorum.
1752049838826.png
 
Espresso deneyen oldu mu ? Caballero confite espresso için bana biraz açık kavrummuş gibi geldi. Daha koyu kavrum beklerdim.
 
Ben Instagram gönderisinde 1000TL üzeri defter yazmışım, 1KG imiş; benim dediğimi unutun, yok öyle bir şey. Gelmeyince beni linçleyebilirsiniz. :D
Az önce kargo geldi. Defter çıkmayınca yanlış okudum herhalde dedim 😂 yanlış varsa forumda değil bendedir her türlü bakış açım net ☺️
 
Merabalar, ben de 24714661751871420 numarasıyla sipariş verdim, kargolae hemen çıkıyor mu acaba, üç oldu herhangi bir kargo mesajı gelmedi de #octagonroastery
 
Merabalar, ben de 24714661751871420 numarasıyla sipariş verdim, kargolae hemen çıkıyor mu acaba, üç oldu herhangi bir kargo mesajı gelmedi de #octagonroastery

Merhabalar; siparişiniz dün çıktı; şimdiden afiyet olsun.

Mng-DHL birleşmesinden kaynaklanan SMS problemleri zaman zaman yaşadıklarını bize ilettiler.Anlayışınız için teşekkürler 🙏
 
En son Şubat Calibre alımına katılmıştım. Octagon'la birlikte Temmuz'a katıldım, kahveler bugün geldi. Ekibe teşekkür ederim ve kahvelerinin sadece cold brew olarak tüketileceği bilgisini vermek isterim. (yazın hiç sıcak içecek içemiyorum, çay da dahil çünkü 20 yıldır çay içmiyorum)😅
 
Geri
Üst