• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Paper Coffee'nin Sucafina Speciality'den ithal ettiği Anaerobik kahveleri stoklara girdi!

Teşekkürler!

Hopi aracılığıyla kahvelerimizi deneyen herkese afiyet olsun. Çok yoğun bir ilgi ile karşılaştık. Habersiz gerçekleşen bu yoğun sipariş günleri sırasında kargosu geciken, eksik gelen veya problemli gelen kahveseverler olduysa özür dileriz. Ufak bir toplu alım organizasyonu geçirmiş olduk.

Uzun zamandır yeni bilgi girişi yapamamıştık. Bu vesile ile sizinle bugün satışa çıkan çekirdeğimizi tanıtalım. Uzun zamandır Türkiye'de devamlı natürel işlem çekirdeklerin gelmesi bizi diğer işlem türlerine itti. Yakın zamanda kavurmaya başladığımız red honey Nicaragua El Toston kahvesinden sonra tedarikçiliğini Belco'nun yaptığı Kekchi, Guatemala'nın klasik tatlarının yanı sıra ağzı sulandıran sarı erik asiditesiyle gerçekten çok lezzetli bir kahvesidir. Deneyeceklere şimdiden afiyet olsun.

GUATEMALA KEKCHİ WASHED

Bölge: Coban
Alt Bölge: Kekchi
Çiftlik: Küçük Çiftlikler
Kooperatif: Fedecovera
Yükseklik: 1350 - 1500 m
Tür: Red Bourbon, Red Catuai, Red Caturra, Sarchimor
İşleme Metodu: Washed
Kavurma Profili: Uğur Asilsoy
Tadım Notası: Sarı Erik, Karamel, Tatlı Limon, Sütlü Çikolata, Floral
Tedarikçi: Belco
Hasat: 2021
 
Teşekkürler!

Hopi aracılığıyla kahvelerimizi deneyen herkese afiyet olsun. Çok yoğun bir ilgi ile karşılaştık. Habersiz gerçekleşen bu yoğun sipariş günleri sırasında kargosu geciken, eksik gelen veya problemli gelen kahveseverler olduysa özür dileriz. Ufak bir toplu alım organizasyonu geçirmiş olduk.

Uzun zamandır yeni bilgi girişi yapamamıştık. Bu vesile ile sizinle bugün satışa çıkan çekirdeğimizi tanıtalım. Uzun zamandır Türkiye'de devamlı natürel işlem çekirdeklerin gelmesi bizi diğer işlem türlerine itti. Yakın zamanda kavurmaya başladığımız red honey Nicaragua El Toston kahvesinden sonra tedarikçiliğini Belco'nun yaptığı Kekchi, Guatemala'nın klasik tatlarının yanı sıra ağzı sulandıran sarı erik asiditesiyle gerçekten çok lezzetli bir kahvesidir. Deneyeceklere şimdiden afiyet olsun.

GUATEMALA KEKCHİ WASHED

Bölge: Coban
Alt Bölge: Kekchi
Çiftlik: Küçük Çiftlikler
Kooperatif: Fedecovera
Yükseklik: 1350 - 1500 m
Tür: Red Bourbon, Red Catuai, Red Caturra, Sarchimor
İşleme Metodu: Washed
Kavurma Profili: Uğur Asilsoy
Tadım Notası: Sarı Erik, Karamel, Tatlı Limon, Sütlü Çikolata, Floral
Tedarikçi: Belco
Hasat: 2021
Bir sonraki indirimde denemek isterim ben de :)
 
Yaklaşık 1 sene önce Ankara gezimde Tunus Caddesindeki şubelerinde Etiyopya-Kochere v60 olarak sipariş edip çok beğenerek içmiştim.O zaman stoğumda kahve olması nedeniyle hep sonraya erteleyip alamamıştım ta ki Hopi indirimine kadar(Haber verenlere çok teşekkürler buradan).Burundi ve Kolombiya'nın yanına ekleyip sipariş oluşturdum.Bütün kahveler 21 mart kavrum geldi.Bugün ilk kez Kochere'yi denemek istedim ve resmen 1 sene öncesine gittim.

92 derece Nestle pure life
cmd 24 click
hario v60 plastik th-3 filtre
20 gr/300ml 60 ml çiçeklenme,ardından 120/120 ve 3 dk'da bitiş(fazla toz çıkardı).Başta bariz ananas,kremamsı çok keyifli bir gövde,doğal işlenmiş,aromatik ama hiç yormuyor,tatlı bir kahve,denemek isteyenlere naçizane tavsiyemdir. :)

Dipnot:En son bu kadar zor öğüttüğüm çekirdek Grizzly'den Burni Telong olmuştu,bence kahvenin profiline özenilmiş,ayrıca belirtmek istedim.
 
Yaklaşık 1 sene önce Ankara gezimde Tunus Caddesindeki şubelerinde Etiyopya-Kochere v60 olarak sipariş edip çok beğenerek içmiştim.O zaman stoğumda kahve olması nedeniyle hep sonraya erteleyip alamamıştım ta ki Hopi indirimine kadar(Haber verenlere çok teşekkürler buradan).Burundi ve Kolombiya'nın yanına ekleyip sipariş oluşturdum.Bütün kahveler 21 mart kavrum geldi.Bugün ilk kez Kochere'yi denemek istedim ve resmen 1 sene öncesine gittim.

92 derece Nestle pure life
cmd 24 click
hario v60 plastik th-3 filtre
20 gr/300ml 60 ml çiçeklenme,ardından 120/120 ve 3 dk'da bitiş(fazla toz çıkardı).Başta bariz ananas,kremamsı çok keyifli bir gövde,doğal işlenmiş,aromatik ama hiç yormuyor,tatlı bir kahve,denemek isteyenlere naçizane tavsiyemdir. :)

Dipnot:En son bu kadar zor öğüttüğüm çekirdek Grizzly'den Burni Telong olmuştu,bence kahvenin profiline özenilmiş,ayrıca belirtmek istedim.
Aeropressim yeni geldi,Tim Wendelboe reçetesi uyguladım.Kavrum açık olduğundan 96 dereceyle demleme yaptım,normalde 1 dk olan bekleme süresini 1 dk 15 sn'ye uzattım.V60 a göre parlaklık belirginleşti kremamsı gövde hala çok keyifli,iyi ki almışım dedirtti hem kahveyi hem ekipmanı :) Elimde çok kahve olmasa muhtemelen bir daha alırdım.
 
Colombia la cruzdan bir türlü verim alamadım. Yaklaşık 5-6 farklı reçete denedim ve her denemede buzdağı su kullandım. Sanırım suyla kaynaklı bir problem var , gereğinden fazla çözünüyor gibi kahve her seferinde. Çözünmeyi azaltınca da çok fazla aroma vs den feragat etmiş oluyorum ve düz bir kahve çıkıyor. Demleyenlerden önerisi olan varsa sevinirim.
 
Colombia la cruzdan bir türlü verim alamadım. Yaklaşık 5-6 farklı reçete denedim ve her denemede buzdağı su kullandım. Sanırım suyla kaynaklı bir problem var , gereğinden fazla çözünüyor gibi kahve her seferinde. Çözünmeyi azaltınca da çok fazla aroma vs den feragat etmiş oluyorum ve düz bir kahve çıkıyor. Demleyenlerden önerisi olan varsa sevinirim.
Damacana abant su kullanıyorum önerilen reçeteyle hep tatmin edici sonuçlar aldım tavsiye ederim.
 
arada bir çekirdek almaya, kahve içmeye uğradığım şehrimizin güzide kahvecisi. son gidişimde bestekar'daki coffee shopta çalışan barista arkadaşlar tavsiye etmişti colombia çekirdeğini, v60 da çok keyifli bir demleme hazırlamışlardı. tavsiye ederim.
 
@PAPER ROASTING COFFEE @Ugurasilsoy
Merhabalar,
Forumda olmanız hasebiyle etiketledim sizleride, La Cruz ve Hambella kahvelerini deniyorum ancak kuru kokuda ve tadım maalesef tahılımsı, baked tadların önüne geçmek çok zor. İki kahve de maalesef under-devoloped kahveler zaten değirmeni de epey zorladı. İmkanım olsa iade etmek isterdim gerçekten... Dualarımla

Ben de burundi kahvesinde benzer bir deneyim yaşıyorum. Demleme esnasında yataktan yükselen koku ve tat gerçekten de "tahılımsı" :( Bir de ilginç bir şekilde mideme oldukça kötü geldi bu kahve her demlememde, nedendir bilemiyorum. Sanırım kalan kısmını vakumlayıp buzluğa falan atacağım ki kahveden daha iyi anlayan birisine içirip deneyimlerimi karşılaştırayım 😄
 
Ben de burundi kahvesinde benzer bir deneyim yaşıyorum. Demleme esnasında yataktan yükselen koku ve tat gerçekten de "tahılımsı" :( Bir de ilginç bir şekilde mideme oldukça kötü geldi bu kahve her demlememde, nedendir bilemiyorum. Sanırım kalan kısmını vakumlayıp buzluğa falan atacağım ki kahveden daha iyi anlayan birisine içirip deneyimlerimi karşılaştırayım 😄
Bu tarz tad ve kokular kavrum kaynaklı problemlerden dolayı ortaya çıkıyor genelde. Baked yani pişmiş, kavrulmak yerine pişmiş olduğu için o tadları alıyoruz 🥲...
 
@weltschmerz , @ikoh, @irfbor, @Underwood Merhaba, çekirdeklerimizin hepsi bilgisayarda aynı profil takip edilerek kavrulmaktadır. Aslında aynı batch kahvelerden çok iyi yorumlar aldık. Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderirseniz inceleyebiliriz. Bu iade sadece yorumda belirttiğimiz 4 kişi için geçerli olacaktır. Kargo içerisine lütfen ad, soyad, telefon numarası ve adresinizi yazınız. Kavurhane adresi: Gergedan Gıda ve Tic Ltd Şti - Mutlukent Mahallesi, 1947. Sokak No:18 Çankaya Ankara
 
Ben de burundi kahvesinde benzer bir deneyim yaşıyorum. Demleme esnasında yataktan yükselen koku ve tat gerçekten de "tahılımsı" :( Bir de ilginç bir şekilde mideme oldukça kötü geldi bu kahve her demlememde, nedendir bilemiyorum. Sanırım kalan kısmını vakumlayıp buzluğa falan atacağım ki kahveden daha iyi anlayan birisine içirip deneyimlerimi karşılaştırayım 😄
Ben de la cruz ve nemba aldım, umarım aynı deneyimi yaşamam
 
Geri
Üst