• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Paper Coffee'nin Sucafina Speciality'den ithal ettiği Anaerobik kahveleri stoklara girdi!

Yoğun istek üzerine iki kahvemizi de 150 gr'lık paketlerde sunmaya karar verdik. Bugünden itibaren web sitemizden bu şekilde sipariş verebilirsiniz. Çekirdeklere yoğun bir ilgi var. Yetişmeyeceğimiz bir yoğunluk olmaması halinde yine eskisi gibi aynı gün siparişlerimizi çıkartacağız. İlgililere duyurulur:)
Elinize saglik. Cok guzel bir karar olmus.
 
Ben kahveleri sipariş verdim ofiste beni bekliyor tatil dönüşü içeceğim inşallah. Ama zipli paket olayını düşünün derim uğur bey, başka firmanın zipsiz paketi ile tatilde geziyorum, ister istemez yolculuk sırasında bir iki çekirdek dökülmüş, ağzı açık seyahat ettiğimi bilmek tat kaçırmıyor değil. Kola kapağı kaybolmuş hissi ile yarışır.😅 Bir sonraki alımlarda zipli paket tercih sebeplerimden biri olacaktır benim 🙋🏻‍♂️
 
150 gr 'lık gramaj seçimi görünmüyor yalnız sitede. @Ugurasilsoy
 
Son düzenleme:
Kolombiya kahvesini denedim. Burada da paylaşmıştım. Merak eden varsa bir fikir verebilir. Kahve yanında gelen reçete doğru bir şekilde çalışıyor.

Kavrum tarihinden 3 gün sonra hem tadım hem de V60 olarak denedim. V60 için bir kaç gün daha bekletip, yine demleyeceğim.

Burundi'yi denemedim. Deneyenler varsa yorumları yakında duyarız :)
 
Son düzenleme:
@Ugurasilsoy

Öncelikle standart ithalatçılar dışında farklı kahveler getirdiğiniz ve kahve piyasasında ki çeşitliliği artırdığınız için tebrik ederim. İzninizle bu kahveler özelinde birkaç soru sormak istiyorum.

Bu kahvelerin profilini çıkarırken herhangi bir örnek kavurma(ikawa gibi) kullanıyor musunuz?

Elinizde ki çekirdeklerin maksimum potansiyele ulaştığını nasıl karar veriyorsunuz?

Kavurucu olarak "Uğur Asilsoy" belirtilmiş. Bu kahvelerin hepsinin sizin tarafınızdan kavrulacağı anlamına mı geliyor?

Kişisel fikrim olarak belirtmek istiyorum: Logonuz çok karışık v60 filtre kağıdını logodan kaldırmak veya ismin yanına yerleştirmek daha güzel olabilir. Birde siyah beyaz renkler ve kutu tasarımı iç karartıcı.
Yalnız hemen aksiyon alınmış, logodaki v60 kağıdı chemex filtresiyle değiştirilmiş galiba :)
 
%10 indirim tanımlamışlar duymayanlara duyrulur :)
 
Biraz zaman geçmiş ama hatırlayabildiğiniz kadar kahvelerden bahsedebilir misiniz? Beğendiniz mi, hangisini daha çok beğendiniz?
Bestekar şube de 15 kasım kavrumlu olanları mevcut. La cruz güzel bir kahve ama 200gm lik pakette satılıyor. Kasada yardımcı olan arkadaşın “anaerobik olduğu için 200 gmlık paketlerde satıyoruz” gibi inanılmaz bir açıklama yapması sonrası eve almaktan vazgeçip hambella aldım. İki şubelerinede düzenli olarak gidiyorum ve bütün çekirdeklerini denedim. fiyatını düşünmezsek la cruzu kesinlikle öneririm.
 
Son düzenleme:



Kurun artamsı ile fiyatların düştüğü tek yer :) ne diyeceğimi bilemedim. Bu kafa karışıklığı ile bir Burundi Memba aldım...
 
Son düzenleme:
Colombia la cruz için reçete önerme şansınız varmıdır acaba ? Sitelerinde aeropress reçetesi var ama şuanda o ekipmana sahip değilim…
 
Kolombiya kahvesini denedim. Burada da paylaşmıştım. Merak eden varsa bir fikir verebilir. Kahve yanında gelen reçete doğru bir şekilde çalışıyor.

Kavrum tarihinden 3 gün sonra hem tadım hem de V60 olarak denedim. V60 için bir kaç gün daha bekletip, yine demleyeceğim.

Burundi'yi denemedim. Deneyenler varsa yorumları yakında duyarız :)



Colombia la cruz için reçete önerme şansınız varmıdır acaba ? Sitelerinde aeropress reçetesi var ama şuanda o ekipmana sahip değilim…
Yukarıda Levent hocamın bir tarifi var gözünüzden kaçtıysa diye paylaşıyorum.
 
Geri
Üst