• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Paper Coffee'nin Sucafina Speciality'den ithal ettiği Anaerobik kahveleri stoklara girdi!

"COLOMBIA LA CRUZ" için kendi sitelerindeki reçeteyi birebir demledim. Sonuç fena değildi,
Fakat daha sonra aşağıdaki gibi Tasuya 4/6 denemek istedim.

15/225 ratio
92C Buzdağ,
jx-pro 40 (160 clic)
45-45-45-45-45
V60 / hario 100'lük filtre
3,30 bitiş

fakat ilk içtiğimden oldukça gevşek, gövdesiz asitsiz kötü bir fincan oldu. İnce öğütmek ve derceyi artırmak gerekiyor sanırım.
kendi reçeteleri çok daha verimli.
 
chemex filtresi gitmiş
Eğer doğru ise çok iyi olmuş. Tasarım hataları vardı. Karakterler arası boşluklar, filtre kağıdı içinde ki paper yazısının sağ sol boşluğu eşit değildi.

Coffee roasting & chocalate yerine coffee & chocolate daha iyi olabilir
 
Burundi Nemba tek kelimeyle müthiş. Durmaksızın içesi geliyor insanın. Yalnızca tadım notalarından hiçbirini alamıyorum, çünkü aşırı baskın bir karamel tadı geliyor -ki dediğim müthişlik de buradan geliyor- listede kendine yer bulamamış. Sitedeki tarifle yapıyorum üstelik. Sanırım benim ayarlarım bozuk.
 
23 Mayıs kavrumlu la cruzu içiyorum 2 3 gündür ve çok beğendim. Limon veya lime görünce tadım notlarında genelde çekinceli yaklaşırım ama bundaki lime asiditesi gerçekten çok güzel. Biraz olumsuz yorumlar görünce denemek istemiştim. Genelin tersi bi zevkim var galiba. Benim beğendiğim kahvelere hep olumsuz yorumlar görüyorum :D Kavrum profili değiştiyse onu bilemiyorum ama hopi indirimi geldiğinde 2 paket daha almayı düşünüyorum.
 
Geri
Üst