hakotxxx
Barista
- İsim
- Hakan
Daha fazla
- İsim
- Hakan
"COLOMBIA LA CRUZ" için kendi sitelerindeki reçeteyi birebir demledim. Sonuç fena değildi,
Fakat daha sonra aşağıdaki gibi Tasuya 4/6 denemek istedim.
15/225 ratio
92C Buzdağ,
jx-pro 40 (160 clic)
45-45-45-45-45
V60 / hario 100'lük filtre
3,30 bitiş
fakat ilk içtiğimden oldukça gevşek, gövdesiz asitsiz kötü bir fincan oldu. İnce öğütmek ve derceyi artırmak gerekiyor sanırım.
kendi reçeteleri çok daha verimli.
Fakat daha sonra aşağıdaki gibi Tasuya 4/6 denemek istedim.
15/225 ratio
92C Buzdağ,
jx-pro 40 (160 clic)
45-45-45-45-45
V60 / hario 100'lük filtre
3,30 bitiş
fakat ilk içtiğimden oldukça gevşek, gövdesiz asitsiz kötü bir fincan oldu. İnce öğütmek ve derceyi artırmak gerekiyor sanırım.
kendi reçeteleri çok daha verimli.