@OldSchoolRoastery Kahvelerin hepsi bitti
aşağı yukarı 850 Gr kahveyi 2 haftadan kısa sürede bitirdik biraz abartılı mı içiyoruz dedirtti.
Egzotik serileri takibe aldım özellikle gelecektede denemek isteriz.
Şöyle bir durum yaşadık onuda aktarayım, paketler valfli ve zipli, beyaz. Kahvelerin adı ve künyesi iple üstlerine iliştirilmiş hoş tasarımlı kartlar ile sunuluyor.
Bir şekilde kartlar 3 pakette kopmuş, karışmışlar, paketlerin üzerine içtikten sonra kendim yazdım ayırt etmek için.Üzerine bilgiyi basmak daha kullanışlı bir durum belkide ?
Egzotik serileri takibe aldım özellikle gelecektede denemek isteriz.
Şöyle bir durum yaşadık onuda aktarayım, paketler valfli ve zipli, beyaz. Kahvelerin adı ve künyesi iple üstlerine iliştirilmiş hoş tasarımlı kartlar ile sunuluyor.
Bir şekilde kartlar 3 pakette kopmuş, karışmışlar, paketlerin üzerine içtikten sonra kendim yazdım ayırt etmek için.Üzerine bilgiyi basmak daha kullanışlı bir durum belkide ?