• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Old School Roastery

@OldSchoolRoastery Kahvelerin hepsi bitti :) aşağı yukarı 850 Gr kahveyi 2 haftadan kısa sürede bitirdik biraz abartılı mı içiyoruz dedirtti.
Egzotik serileri takibe aldım özellikle gelecektede denemek isteriz.

Şöyle bir durum yaşadık onuda aktarayım, paketler valfli ve zipli, beyaz. Kahvelerin adı ve künyesi iple üstlerine iliştirilmiş hoş tasarımlı kartlar ile sunuluyor.
Bir şekilde kartlar 3 pakette kopmuş, karışmışlar, paketlerin üzerine içtikten sonra kendim yazdım ayırt etmek için.Üzerine bilgiyi basmak daha kullanışlı bir durum belkide ?
 
@OldSchoolRoastery Kahvelerin hepsi bitti :) aşağı yukarı 850 Gr kahveyi 2 haftadan kısa sürede bitirdik biraz abartılı mı içiyoruz dedirtti.
Egzotik serileri takibe aldım özellikle gelecektede denemek isteriz.

Şöyle bir durum yaşadık onuda aktarayım, paketler valfli ve zipli, beyaz. Kahvelerin adı ve künyesi iple üstlerine iliştirilmiş hoş tasarımlı kartlar ile sunuluyor.
Bir şekilde kartlar 3 pakette kopmuş, karışmışlar, paketlerin üzerine içtikten sonra kendim yazdım ayırt etmek için.Üzerine bilgiyi basmak daha kullanışlı bir durum belkide ?
Kargoda yaşanan bir sıkıntı olabilir. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz 😊
 
Nectario Zunigada hafif zeytinimsi bir tat alan oldu mu, evdekiler bu konuda hemfikir 😂
 
V60'ta oldu, baya siyah zeytin, özellikle de sıcakken 😀
Çok iyi ama :) tadım farklılıkları inanılmaz hoşuma gidiyor! Acaba öğütümü çok ince ve demleme süresini uzun tutarak erişilebilir mi diye düşündüm. Bazı yağları çözecek ortam oluşmuş gibi duruyor. CMD 21 klik, 94 C , 3 dk civarı deneyip tekrar aynı alırsan teorim çöker:P
 
Son düzenleme:
Herkese selamlar. Ufak bir hatırlatma yapalım dedik. İndirim kodumuzun son kullanım günü 31 Mart ( KK15 ). Bir sorun çıkmazsa 28 Mart tarihinde yeni kahvelerimizi de siteye yüklemiş olacağız. Keyifli kahveli günler 😊☕
 
Old School'dan iki tane filtre aldım denemek için NECTARIO ZUNIGA - COLOMBIA ve GUJI ANA SORA G1 – ETHIOPIA.

Etiyopya'yı içemeden arkadaşa kaptırdık, ama onun evine gidince içtim arada. Fiyatına göre iyi, yormayan, ortalama bir kahve. Günlük tüketim için ilerde de tercih edebilirim, bir haftadan sonra ahududu kendini hissettiriyordu alttan. Fiyat / performans olarak oldukça başarılı diyebilirim.

Nectario çok başka bir şey, ben bunu çoklu döküş yapıp 03:15 gibi bitiriyordum ve fermente tatlar çok önde oluyordu. Daha az döküş ile 02:30'lara çekince çok daha iyi oldu. Oldukça güzel ama aşırı damak yoran bir kahve, sürekli tüketilmez ama arada bir farklı bir deneyim için kesinlikle tavsiye ederim. Bir miktar sulu yapmak lazım yoksa insanı çarpıyor resmen :D 1:18'ler falan denenebilir. "Super Funky" tanımının hakkını veriyor.

Kod kullanımında bir yanlış anlaşılma olmuştu tamamen benim hatam sonucu, kod yerine hediye kahve önerdiler kabul ettim. Espresso kavrum tercih edeceğimi söylemiştim. 2 farklı kahve göndermişler sağolsunlar, ilki kendi sitelerinde yer alan ECOAGRICOLA - BRAZIL. Asiditesi çok yormayan, daha klasiğe yakın diyebileceğim bir profili var gibi. Hem sade hem sütlü tükettim, ikisinde de üzmedi diyebilirim. Uçup kaçmayan ama keyifli bir espresso deneyimi için denenebilir. Ben biraz daha kompleks olmasını tercih ederdim. Diğer hediye yukarıda bahsettiğim Etiyopya'nın espresso kavrumu, şu an satışta yokmuş. Kendileri barda kullanmaya başlamışlar, henüz tadına bakamadım.
 
Old School'dan iki tane filtre aldım denemek için NECTARIO ZUNIGA - COLOMBIA ve GUJI ANA SORA G1 – ETHIOPIA.

Etiyopya'yı içemeden arkadaşa kaptırdık, ama onun evine gidince içtim arada. Fiyatına göre iyi, yormayan, ortalama bir kahve. Günlük tüketim için ilerde de tercih edebilirim, bir haftadan sonra ahududu kendini hissettiriyordu alttan. Fiyat / performans olarak oldukça başarılı diyebilirim.

Nectario çok başka bir şey, ben bunu çoklu döküş yapıp 03:15 gibi bitiriyordum ve fermente tatlar çok önde oluyordu. Daha az döküş ile 02:30'lara çekince çok daha iyi oldu. Oldukça güzel ama aşırı damak yoran bir kahve, sürekli tüketilmez ama arada bir farklı bir deneyim için kesinlikle tavsiye ederim. Bir miktar sulu yapmak lazım yoksa insanı çarpıyor resmen :D 1:18'ler falan denenebilir. "Super Funky" tanımının hakkını veriyor.

Kod kullanımında bir yanlış anlaşılma olmuştu tamamen benim hatam sonucu, kod yerine hediye kahve önerdiler kabul ettim. Espresso kavrum tercih edeceğimi söylemiştim. 2 farklı kahve göndermişler sağolsunlar, ilki kendi sitelerinde yer alan ECOAGRICOLA - BRAZIL. Asiditesi çok yormayan, daha klasiğe yakın diyebileceğim bir profili var gibi. Hem sade hem sütlü tükettim, ikisinde de üzmedi diyebilirim. Uçup kaçmayan ama keyifli bir espresso deneyimi için denenebilir. Ben biraz daha kompleks olmasını tercih ederdim. Diğer hediye yukarıda bahsettiğim Etiyopya'nın espresso kavrumu, şu an satışta yokmuş. Kendileri barda kullanmaya başlamışlar, henüz tadına bakamadım.
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz 😊☕
 
Merhaba, bu gün 21 kavrumlu Kenya Meru ab+' ı demledim fakat pek verim alamadım. Her yeni kahveye fix denediğim ölçüde yaptım (1:15, 20 gr kahve, timemore c2 18 click, kuzeyden su 93-94 C, hario 40 'lı paket, hario v60 plastik, 30 sn 60 gr bloom, sonra iki döküş, 2.30 bitiş) fakat işin gerçeği hiç bu kadar düz bir kenya demlememiştim. Su ve teknik önerisi olan varsa çok makbule geçer.
 
Merhaba, bu gün 21 kavrumlu Kenya Meru ab+' ı demledim fakat pek verim alamadım. Her yeni kahveye fix denediğim ölçüde yaptım (1:15, 20 gr kahve, timemore c2 18 click, kuzeyden su 93-94 C, hario 40 'lı paket, hario v60 plastik, 30 sn 60 gr bloom, sonra iki döküş, 2.30 bitiş) fakat işin gerçeği hiç bu kadar düz bir kenya demlememiştim. Su ve teknik önerisi olan varsa çok makbule geçer.
Selamlar. 1-2 düzenleme yaparak deneyebilirsiniz. 1:15 yerine 1:16 - 1:16.5 gibi bir oran ve su sıcaklığı ise 91 dereceye düşürebilirsiniz.
 
Geri
Üst