• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kavrulmuş Kahve Vakumlamak

yakutsan ambalaja da bakabilirsiniz geçen sene en ucuz orada bulabilmiştim şimdi nasıldır fiyatlar bilmiyorum.
 
Benim kastettiğim vakum motoru çalışırken çok güzel havayı çekiyor, çekirdekler sıkışıyor ama kilit-mühür işlemine geçildiği an vakumu bırakıyor. Benmi bir yerde yanlış yapıyorum acaba diye sormak istedim
Ben de Vestel kullanıyorum. Bu sorunu birkaç kez yaşadım. Poşetler kenardaki çizgilere tam denk gelmesi gerekiyor, eğer poşetler küçükse -en olarak- bu yaşanabiliyor. Bunu farkettikten sonra böyle bir sorun yaşamadım.
 
Ben de Vestel kullanıyorum. Bu sorunu birkaç kez yaşadım. Poşetler kenardaki çizgilere tam denk gelmesi gerekiyor, eğer poşetler küçükse -en olarak- bu yaşanabiliyor. Bunu farkettikten sonra böyle bir sorun yaşamadım.
Burdaki tavsiyeler üzerine birkaç deneme yapmıştım. Makinenin yanında gelen rulo poşetin enini yarıya düşürünce vakumlamıyordu. Ama tam en poşetlerde vakumladı. Sonra üstteki arkadaşın paylaştığı linkteki tek tarafı açık poşetlerden aldım. Onlarda hiç en sıkıntısı çekmeden hepsini vakumladı. Büyük ihtimalle bahsedildiği gibi makinenin yanında gelen biraz dandik bir poşet. Kendi poşetiyle yaptıklarımda bunlar.

20211225_215652.jpg
 
Merhaba,
Yakutsan firması daha uyguna geliyor sanki, eğer gözümden kaçan bir durum yoksa. Oraya da bakmakta fayda var. Örnek : 20x25 eambalajda 153,40 TL/kg (95-100 adet) yakutsanda 20x26 (98 adet) 136 TL/kg

Sağlıcakla
15 ekim 2021 tarihinde vermişim siparişimi zam gelmiş olabilir. Fakat memnunum daha önce pazaryerinden aldıklarımda defolu ürünler çıkmıştı.27192D79-5B7D-49BE-95CB-35EC40767840.jpeg
 
Daha önce Vacu Vin almıştım. Kilolarca alayım buzluğa atayım gibi bir düşüncem olmadığı için fazlasıyla işimi gördü.
Şimdilik iş yerine ayrı bir set(değirmen, kazboynu kettle, tartı vs) kurmak istemediğim için Clever ve öğütülmüş kahve ile mutlu olmayı planlıyorum.
Konuyu detaylıca okudum, öğütülmüş kahve vakumlamak için olumlu dönüşler de var değmez diyenler de. Ben çok fazla bir kayıp yaşamayacağını düşünüyorum.
Makine olarak seçenekleri üçe indirdim ;
1- VACUUM SEALER EV TİPİ VAKUM VE MÜHÜRLEME MAKİNESİ --- 520 TL --- Taksit yok, 50 adet poşet
2-VESTEL Vakum Makinesi --- 449 TL --- 40 TL Garanti Bonus ve 3 taksit imkanı
3- Caso VC 10 Plus Edition Vakum Makinesi --- 1270 TL ---

Caso tabii ki çok daha kalitelidir ancak iki katından fazla vermeye gerek yok diye düşünüyorum. İlk makineyi kullananlar memnun gördüğüm kadarıyla, Vestel kullanıcıları da memnun. Sadece yanında gelen poşetler çok verimli değil sanırım. Bu da çok sorun değil, nasıl olsa poşet alacağız onu başka marka alırız.
Vestel'in videolarını izlediğimde mühürleme süresi uzun gibi geldi. 10 saniye civarı gibi görünüyor videolarda. İlk makinenin de videolarını izledim ancak hızlandırılmış sanırım, tam anlayamadım süreyi.
Yukarıdaki şartlar eşliğinde Vestel almayı planlıyorum, fikir verebilecek olursa beklerim.
Özellikle fiyat ve link vererek yazdım ki bir kaç ay sonra ne durumdayız görebilelim...
 
Daha önce Vacu Vin almıştım. Kilolarca alayım buzluğa atayım gibi bir düşüncem olmadığı için fazlasıyla işimi gördü.
Şimdilik iş yerine ayrı bir set(değirmen, kazboynu kettle, tartı vs) kurmak istemediğim için Clever ve öğütülmüş kahve ile mutlu olmayı planlıyorum.
Konuyu detaylıca okudum, öğütülmüş kahve vakumlamak için olumlu dönüşler de var değmez diyenler de. Ben çok fazla bir kayıp yaşamayacağını düşünüyorum.
Makine olarak seçenekleri üçe indirdim ;
1- VACUUM SEALER EV TİPİ VAKUM VE MÜHÜRLEME MAKİNESİ --- 520 TL --- Taksit yok, 50 adet poşet
2-VESTEL Vakum Makinesi --- 449 TL --- 40 TL Garanti Bonus ve 3 taksit imkanı
3- Caso VC 10 Plus Edition Vakum Makinesi --- 1270 TL ---

Caso tabii ki çok daha kalitelidir ancak iki katından fazla vermeye gerek yok diye düşünüyorum. İlk makineyi kullananlar memnun gördüğüm kadarıyla, Vestel kullanıcıları da memnun. Sadece yanında gelen poşetler çok verimli değil sanırım. Bu da çok sorun değil, nasıl olsa poşet alacağız onu başka marka alırız.
Vestel'in videolarını izlediğimde mühürleme süresi uzun gibi geldi. 10 saniye civarı gibi görünüyor videolarda. İlk makinenin de videolarını izledim ancak hızlandırılmış sanırım, tam anlayamadım süreyi.
Yukarıdaki şartlar eşliğinde Vestel almayı planlıyorum, fikir verebilecek olursa beklerim.
Özellikle fiyat ve link vererek yazdım ki bir kaç ay sonra ne durumdayız görebilelim...

kısa vadede 1-2 hafta içinde tüketecekseniz bence vakumlamaya gerek yok, vakumlu bir kap alsanız yeter diye düşünüyorum.
Vakumlama zahmetli :(
 
kısa vadede 1-2 hafta içinde tüketecekseniz bence vakumlamaya gerek yok, vakumlu bir kap alsanız yeter diye düşünüyorum.
Vakumlama zahmetli :(
18-20 gram öğütülmüş olarak vakumlayıp iş yerine götürmeyi düşünüyorum. Evde de ufak tefek işler için vakum makinesi lazım olur, sadece kahve için değil de.
5 tane vakumlamam ne kadar sürer ki yaklaşık olarak, videolarda kolay görünüyor sanki :)
 
Benim de işyerinde clever var. 256 ml ye gelince su yüksekliğinden anlayacağım işaretli bir bardağım var. Sabah evden çıkmadan 16gr öğütüp geliyorum. İşyerinde günde bir veya iki kahve içiyorsanız hiç vakumla uğraşmayın.
 
18-20 gram öğütülmüş olarak vakumlayıp iş yerine götürmeyi düşünüyorum. Evde de ufak tefek işler için vakum makinesi lazım olur, sadece kahve için değil de.
5 tane vakumlamam ne kadar sürer ki yaklaşık olarak, videolarda kolay görünüyor sanki :)

Ben her gün ufak kavanozlarla götürüyorum (çoğu zaman kavanozu açınca ufak gaz patlamaları yaşanıyor) ve memnunum. Fazladan Vacu Vin tıpası varsa maden suyu şişelerinde götürmeyi düşünebilirsiniz.
 
Vakum poşetinin kalın olması yararlı mıdır zararlı mı? Satıcıya sordum, "bazı makineler ince poşetlerde sorun çıkarıyor, bu kalın tip poşetlerde öyle bir sorun yaşanmıyor" dedi ama emin olamadım.
 
Bu gün 1.5 sene önce vakumladığım Drima Zede (Kawa Ro.) çekirdeği öğüttüm, bilmiyorum benim algılarım fark edemedi, gayet tadı korunmuştu.

Arkadaşlar zibilyon parşaya bölmeyin her seal işleminde seal eden metal ağ zarar görüyor neticede, ömrü kısalıyor bu nedende sadece vakum için kullanın. Ben büyük poşetlere doldurup, içinden alıp tekrar mühürlüyorum. Poşet içinde ki kahve bitince hala vakumlanabilir boyuttaysa farklı kahve kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım. böyle küçültünce bir daha kullanılamaz hale geliyor.
 
Daha önce Vacu Vin almıştım. Kilolarca alayım buzluğa atayım gibi bir düşüncem olmadığı için fazlasıyla işimi gördü.
Şimdilik iş yerine ayrı bir set(değirmen, kazboynu kettle, tartı vs) kurmak istemediğim için Clever ve öğütülmüş kahve ile mutlu olmayı planlıyorum.
Konuyu detaylıca okudum, öğütülmüş kahve vakumlamak için olumlu dönüşler de var değmez diyenler de. Ben çok fazla bir kayıp yaşamayacağını düşünüyorum.


Ne kadar pratik olur bilmiyorum ama vacuvin ile çekilmiş kahve de vakumlayabilirsiniz. Ayrıca bir ürün almaya gerek kalmaz. Yanınızda şişe taşımak tabi daha zor olur ama iş görür bence.

Bazen sabah erken saatte evden çıkmam gerekiyor. Kahvemi yanıma almak için öğütmede dahil bütün düzeni akşamdan hazırlayorum. Vacuvinlede vakumluyorum çekilmiş kahveyi. Sabaha sadece demleyip çıkmak kalıyor.
 
Geri
Üst