• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kavrulmuş Kahve Vakumlamak

Açılın, garip gurabanın dostu geldi…

Aslında yeni bir başlık açmak vardı kafamda ancak bu başlık altında yazayım şimdilik. Vakum makineleri malesef 200-300 liralara çıktı, poşetler deseniz ateş pahası… ben bu şekilde vakumluyorum ancak maddi durumu yetmeyenler, bu paraları vermek istemeyenler elbet vardır. Onlar için “idareten” bir yöntem farkettim. Bunu paylaşmak istiyorum.

Tek yönlü valfe sahip paketteki kahvenizi şu influencer’ların göz bebeği siyah nokta vakum cihazı ile vakumlayabilirsiniz. Ben dört tane 250 gramlık pakette denedim, dördünde de sorun yaşamadım. Tek yönlü valfler ne yazık ki kalitesiz, sonrasında üzerine mum falan damlatarak vakumun kırılmasını engelleyebilirsiniz. Yine de çok güvenmeyin tabi, bir vakum makinesi kadar güven vermese de idare eder diye düşünüyorum bu yöntem. Yine dediğim gibi güven vermediği için vakumladıktan sonra mutlaka 5-10 dakika bekleyin vakum kırılacak mı, hava alacak mı diye.

Öylesine bir baktım, 40-50 liralık olanları var bu aletlerin. Siyah noktalar için de iş görüyor diyorlar bu arada :)
Örneğin; Link
 
Açılın, garip gurabanın dostu geldi…

Aslında yeni bir başlık açmak vardı kafamda ancak bu başlık altında yazayım şimdilik. Vakum makineleri malesef 200-300 liralara çıktı, poşetler deseniz ateş pahası… ben bu şekilde vakumluyorum ancak maddi durumu yetmeyenler, bu paraları vermek istemeyenler elbet vardır. Onlar için “idareten” bir yöntem farkettim. Bunu paylaşmak istiyorum.

Tek yönlü valfe sahip paketteki kahvenizi şu influencer’ların göz bebeği siyah nokta vakum cihazı ile vakumlayabilirsiniz. Ben dört tane 250 gramlık pakette denedim, dördünde de sorun yaşamadım. Tek yönlü valfler ne yazık ki kalitesiz, sonrasında üzerine mum falan damlatarak vakumun kırılmasını engelleyebilirsiniz. Yine de çok güvenmeyin tabi, bir vakum makinesi kadar güven vermese de idare eder diye düşünüyorum bu yöntem. Yine dediğim gibi güven vermediği için vakumladıktan sonra mutlaka 5-10 dakika bekleyin vakum kırılacak mı, hava alacak mı diye.

Öylesine bir baktım, 40-50 liralık olanları var bu aletlerin. Siyah noktalar için de iş görüyor diyorlar bu arada :)
Örneğin; Link
Türkiyedeki starbucksa kahveler hollandadan tek yönlü valfli paketlerde geliyor. Özellikle sizin görmediğiniz mağaza kullanımı için olan kiloluk paketler vakumlu gelir. O kadar vakumlu ki çekirdekler nasıl kırılmıyor hayret ederdim. Birisinin kafasına atsanız yaracak cinsten taş parçası gibi olurdu. Ve aylar geçmesine üstüne binlerce km yoldan gelmesine rağmen. Ezcümle valfli paketlerdeki havayı çıkardığınız takdirde vakumlu poşet işlevi görecektir.
 
Açılın, garip gurabanın dostu geldi…

Aslında yeni bir başlık açmak vardı kafamda ancak bu başlık altında yazayım şimdilik. Vakum makineleri malesef 200-300 liralara çıktı, poşetler deseniz ateş pahası… ben bu şekilde vakumluyorum ancak maddi durumu yetmeyenler, bu paraları vermek istemeyenler elbet vardır. Onlar için “idareten” bir yöntem farkettim. Bunu paylaşmak istiyorum.

Tek yönlü valfe sahip paketteki kahvenizi şu influencer’ların göz bebeği siyah nokta vakum cihazı ile vakumlayabilirsiniz. Ben dört tane 250 gramlık pakette denedim, dördünde de sorun yaşamadım. Tek yönlü valfler ne yazık ki kalitesiz, sonrasında üzerine mum falan damlatarak vakumun kırılmasını engelleyebilirsiniz. Yine de çok güvenmeyin tabi, bir vakum makinesi kadar güven vermese de idare eder diye düşünüyorum bu yöntem. Yine dediğim gibi güven vermediği için vakumladıktan sonra mutlaka 5-10 dakika bekleyin vakum kırılacak mı, hava alacak mı diye.

Öylesine bir baktım, 40-50 liralık olanları var bu aletlerin. Siyah noktalar için de iş görüyor diyorlar bu arada :)
Örneğin; Link
buzdolabı poşeti ve pipet de iş görüyor. Denemişliğim var.
 
Açılın, garip gurabanın dostu geldi…

Aslında yeni bir başlık açmak vardı kafamda ancak bu başlık altında yazayım şimdilik. Vakum makineleri malesef 200-300 liralara çıktı, poşetler deseniz ateş pahası… ben bu şekilde vakumluyorum ancak maddi durumu yetmeyenler, bu paraları vermek istemeyenler elbet vardır. Onlar için “idareten” bir yöntem farkettim. Bunu paylaşmak istiyorum.

Tek yönlü valfe sahip paketteki kahvenizi şu influencer’ların göz bebeği siyah nokta vakum cihazı ile vakumlayabilirsiniz. Ben dört tane 250 gramlık pakette denedim, dördünde de sorun yaşamadım. Tek yönlü valfler ne yazık ki kalitesiz, sonrasında üzerine mum falan damlatarak vakumun kırılmasını engelleyebilirsiniz. Yine de çok güvenmeyin tabi, bir vakum makinesi kadar güven vermese de idare eder diye düşünüyorum bu yöntem. Yine dediğim gibi güven vermediği için vakumladıktan sonra mutlaka 5-10 dakika bekleyin vakum kırılacak mı, hava alacak mı diye.

Öylesine bir baktım, 40-50 liralık olanları var bu aletlerin. Siyah noktalar için de iş görüyor diyorlar bu arada :)
Örneğin; Link
Sorum hem size, hem de herkese.

Ulaş, öncelikle yöntemi denedim bir siyah nokta vakum cihazı aldım. 100 gramlık tek yönlü valfi vakumladım, bayağı vakumlanıyor ama 5-10 dakika sonra hava alıyor ve neredeyse eski haline dönüyor.

Fakat annemin bir silikon tabancası vardı. Vakum sonrası bugün silikon tabancasını deneyeceğim. Buzluğa koyarsam bu şekilde bayağı bir süre saklayabilir miyim acaba? Onu merak ediyorum.

Ek olarak; İstanbul Maslak/Sarıyer/Levent civarında vakum makinesi olan bir arkadaşımız varsa, ücreti mukabilinde, vakum konusunda yardımcı olabilir mi? Birkaç kavurucunun kahvesini yanımda götürmek istiyorum, hiç açmadığım kahveler var. Almanya'da deneyeceğim, ziyan olmasın :)
 
Sorum hem size, hem de herkese.

Ulaş, öncelikle yöntemi denedim bir siyah nokta vakum cihazı aldım. 100 gramlık tek yönlü valfi vakumladım, bayağı vakumlanıyor ama 5-10 dakika sonra hava alıyor ve neredeyse eski haline dönüyor.

Fakat annemin bir silikon tabancası vardı. Vakum sonrası bugün silikon tabancasını deneyeceğim. Buzluğa koyarsam bu şekilde bayağı bir süre saklayabilir miyim acaba? Onu merak ediyorum.

Ek olarak; İstanbul Maslak/Sarıyer/Levent civarında vakum makinesi olan bir arkadaşımız varsa, ücreti mukabilinde, vakum konusunda yardımcı olabilir mi? Birkaç kavurucunun kahvesini yanımda götürmek istiyorum, hiç açmadığım kahveler var. Almanya'da deneyeceğim, ziyan olmasın :)
Selamlar.
Vakum sonrası silikon mantıklı ancak buzluğa attığınızda silikonu atabilir. Daha önce elektrik bandını tavsiye eden vardı. Esnek bir yapısı olduğu için 1-2 tur atsanız sorunsuz hallolur diye umuyorum
 
Selamlar,
Vestel marka vakum makinasını kullanan varmıdır?
Poşet hazırlama ve mühürlemeyi sorunsuz yapıyorum ancak vakumlama işleminin ardından mühürlemeyi çözemedim. Yaklaşık 1 dakika vakum yapmasına rağmen bitirdiğinde yine içi hava doluyor. Vakum yaparken kendim "Kilit" tuşuna bastığımda yine aynı şekilde vakumu bırakıyor ve içi hava doluyor.
 
Selamlar,
Vestel marka vakum makinasını kullanan varmıdır?
Poşet hazırlama ve mühürlemeyi sorunsuz yapıyorum ancak vakumlama işleminin ardından mühürlemeyi çözemedim. Yaklaşık 1 dakika vakum yapmasına rağmen bitirdiğinde yine içi hava doluyor. Vakum yaparken kendim "Kilit" tuşuna bastığımda yine aynı şekilde vakumu bırakıyor ve içi hava doluyor.

Bunun sebeplerinden biri vakum poşetinin bir yerden hava alıyor olması olabilir
 
Selamlar,
Vestel marka vakum makinasını kullanan varmıdır?
Poşet hazırlama ve mühürlemeyi sorunsuz yapıyorum ancak vakumlama işleminin ardından mühürlemeyi çözemedim. Yaklaşık 1 dakika vakum yapmasına rağmen bitirdiğinde yine içi hava doluyor. Vakum yaparken kendim "Kilit" tuşuna bastığımda yine aynı şekilde vakumu bırakıyor ve içi hava doluyor.
Ben kullanıyorum.
yanında gelen vakum poşeti aşırı dandik. Kullanmamanızı tavsiye ederim.
Ek olarak: Benim Aklımda şu soru işareti olmuştu sadece 29 cm mi vakumluyor acaba diye. Sığan her boyutu vakumluyor.
 
Bunun sebeplerinden biri vakum poşetinin bir yerden hava alıyor olması olabilir
Benim kastettiğim vakum motoru çalışırken çok güzel havayı çekiyor, çekirdekler sıkışıyor ama kilit-mühür işlemine geçildiği an vakumu bırakıyor. Benmi bir yerde yanlış yapıyorum acaba diye sormak istedim
 
Bende farklı bir marka vakum makinesinde buna benzer bir sıkıntı yaşamıştım poşetin tırtıklı yüzeyini aşağı bakacak şekilde vakum makinesine yerleştirince düzelmişti
 
Bende farklı bir marka vakum makinesinde buna benzer bir sıkıntı yaşamıştım poşetin tırtıklı yüzeyini aşağı bakacak şekilde vakum makinesine yerleştirince düzelmişti
İki türlüde yaptım diye hatırlıyorum sanki ama yinede bu akşam bir daha denerim. Teşekkürler
 
Selamlar,
Vestel marka vakum makinasını kullanan varmıdır?
Poşet hazırlama ve mühürlemeyi sorunsuz yapıyorum ancak vakumlama işleminin ardından mühürlemeyi çözemedim. Yaklaşık 1 dakika vakum yapmasına rağmen bitirdiğinde yine içi hava doluyor. Vakum yaparken kendim "Kilit" tuşuna bastığımda yine aynı şekilde vakumu bırakıyor ve içi hava doluyor.
Bende geçen ay makinayla beraber poşette söylemiştim. Yanında gelen poşet gerçekten işe yaramaz. Büyük nesneler için belki kullanışlı ama küçük ebatlarda işe yaramıyor. Link bu poşetten almıştım yaklaşık 180-200 gr civarı kahve alıyor, sorunsuz kullanıyorum.
 
Açılın, garip gurabanın dostu geldi…

Aslında yeni bir başlık açmak vardı kafamda ancak bu başlık altında yazayım şimdilik. Vakum makineleri malesef 200-300 liralara çıktı, poşetler deseniz ateş pahası… ben bu şekilde vakumluyorum ancak maddi durumu yetmeyenler, bu paraları vermek istemeyenler elbet vardır. Onlar için “idareten” bir yöntem farkettim. Bunu paylaşmak istiyorum.

Tek yönlü valfe sahip paketteki kahvenizi şu influencer’ların göz bebeği siyah nokta vakum cihazı ile vakumlayabilirsiniz. Ben dört tane 250 gramlık pakette denedim, dördünde de sorun yaşamadım. Tek yönlü valfler ne yazık ki kalitesiz, sonrasında üzerine mum falan damlatarak vakumun kırılmasını engelleyebilirsiniz. Yine de çok güvenmeyin tabi, bir vakum makinesi kadar güven vermese de idare eder diye düşünüyorum bu yöntem. Yine dediğim gibi güven vermediği için vakumladıktan sonra mutlaka 5-10 dakika bekleyin vakum kırılacak mı, hava alacak mı diye.

Öylesine bir baktım, 40-50 liralık olanları var bu aletlerin. Siyah noktalar için de iş görüyor diyorlar bu arada :)
Örneğin; Link
elektrikli süpürge ile paketi valften çektirip koli bandıyla yapıştırdım oldu teşekkürler fikir için
 
Selamlar,
Vestel marka vakum makinasını kullanan varmıdır?
Poşet hazırlama ve mühürlemeyi sorunsuz yapıyorum ancak vakumlama işleminin ardından mühürlemeyi çözemedim. Yaklaşık 1 dakika vakum yapmasına rağmen bitirdiğinde yine içi hava doluyor. Vakum yaparken kendim "Kilit" tuşuna bastığımda yine aynı şekilde vakumu bırakıyor ve içi hava doluyor.
Poşetlerin kenarında muhurlenemeyen aciklik olunca bu sorun oluyor. Artan kenarliklari makasla sifirlarsaniz sorun çözülür eger dogru anladiysam. daha onceki sayfalarda da paylasmistim sanki yine ayni sorunu yasayanlar olmustu.
 
Poşetlerin kenarında muhurlenemeyen aciklik olunca bu sorun oluyor. Artan kenarliklari makasla sifirlarsaniz sorun çözülür eger dogru anladiysam. daha onceki sayfalarda da paylasmistim sanki yine ayni sorunu yasayanlar olmustu.
Bugün tekrardan bir kaç farklı şekilde deneyeceğim. Buda aklımda olsun. Teşekkür ederim
 
Bende geçen ay makinayla beraber poşette söylemiştim. Yanında gelen poşet gerçekten işe yaramaz. Büyük nesneler için belki kullanışlı ama küçük ebatlarda işe yaramıyor. Link bu poşetten almıştım yaklaşık 180-200 gr civarı kahve alıyor, sorunsuz kullanıyorum.
Ben de bir süredir kullanıyorum, poşetler de gayet iş yapıyor vakum ve kilit de çalışıyor. Belki sizin makinede sıkıntı vardır @oggnogg
 
Hem pakette hem de şişede valfli vakumladım ve aylar sonra yine aynı tatlarda kahveler içtim, iki yöntem de çok faydalı. Vakumlu şarap tıpası ürününü çinden almıştım mis gibi de iş görüyor arada saniyelik kontrol ediyorum ama hiç bozulma olmamış bir de buzlukta tutuyorum şişeleri, aklına takılan varsa kullanabilir hiçbir şey olmuyor.
 
Ben zamanında baya bir sürü alışveriş sitesinde araştırma yapmıştım. Hepsiburada trendyol gibi sitelerden ziyade direkt üreticiden almak daha karlı gelmişti. Şu an fiyatlar baya artmış ama yine de bir kontrol edin derim. Bu arada eğer ufak dozajlar yapmıyorsanız rulo almak yerine taneli şekilde alın. Garip bir şekilde daha karlı oluyor.
Mesela,
1641260969796.png Bu arkadaş 26cm*125 = 32.5 Metre ediyor
1641261038625.pngEn büyük ruloyu bile alsak aynı karlılıkta olmuyor.
Ama dediğim gibi ufak dozajlar yapacaksanız belki rulo daha mantıklı olabilir. Bana en mantıklısı 20x26 gelmişti.
1641260928754.png
Bir sene önce böyle güzel bir fiyata almışım. Şimdi 175 TL olmuş. Hala alınabilir gibi. Tuvalet kağıdı gibi düşünüyorum. Eninde sonunda kullanacağım ve son kullanma tarihi yok :)

Siteyi de unutmadan vereyim. Link

(Dipnot: Herhangi bir kar amacım yok. Sadece alıp memnun kaldığım için bahsetmek istedim.) Ümraniye tarafında ihtiyacı olan varsa bi kaç kahvesini vakumlamaktan da çekinmem bu arada :)
Afiyet olsun :)


(İkinci dipnot: Her hesap yaptığımda bu kararsızlığa düşüyorum. Çünkü bazen kafa çalışmayabiliyor. Lütfen siz de hesaplayın, matematiksel hata yapmış olabilirim. Yapmışsam da uyarmaktan çekinmeyin)
 
Ben zamanında baya bir sürü alışveriş sitesinde araştırma yapmıştım. Hepsiburada trendyol gibi sitelerden ziyade direkt üreticiden almak daha karlı gelmişti. Şu an fiyatlar baya artmış ama yine de bir kontrol edin derim. Bu arada eğer ufak dozajlar yapmıyorsanız rulo almak yerine taneli şekilde alın. Garip bir şekilde daha karlı oluyor.
Mesela,
Ekli dosyayı görüntüle 17823 Bu arkadaş 26cm*125 = 32.5 Metre ediyor
Ekli dosyayı görüntüle 17824En büyük ruloyu bile alsak aynı karlılıkta olmuyor.
Ama dediğim gibi ufak dozajlar yapacaksanız belki rulo daha mantıklı olabilir. Bana en mantıklısı 20x26 gelmişti.
Ekli dosyayı görüntüle 17822
Bir sene önce böyle güzel bir fiyata almışım. Şimdi 175 TL olmuş. Hala alınabilir gibi. Tuvalet kağıdı gibi düşünüyorum. Eninde sonunda kullanacağım ve son kullanma tarihi yok :)

Siteyi de unutmadan vereyim. Link

(Dipnot: Herhangi bir kar amacım yok. Sadece alıp memnun kaldığım için bahsetmek istedim.) Ümraniye tarafında ihtiyacı olan varsa bi kaç kahvesini vakumlamaktan da çekinmem bu arada :)
Afiyet olsun :)


(İkinci dipnot: Her hesap yaptığımda bu kararsızlığa düşüyorum. Çünkü bazen kafa çalışmayabiliyor. Lütfen siz de hesaplayın, matematiksel hata yapmış olabilirim. Yapmışsam da uyarmaktan çekinmeyin)
Bir Zamanlar A Kalite Vakum Poşeti Fiyatı :) Şimdi Aynı Satıcı aynı ürün 125 Tl olmuş peehh
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    28 KB · Görüntüleme: 33
Geri
Üst