• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç haziran ayı ikame toplu alım SONUÇ. COFFEE DEPARTMENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Coffee Department'a +1 de benden
 
Coffee department
 
Katıldıklarım içinde en iyi alımlar "Montag" ve "Department" olmuştu. O yüden "Department" diyorum.
 
ilgili post

@kahveanalisti: Güzel dilekleriniz için teşekkürler. :)
Bu arada 2. firmayla ilgili görüşmelere başladık sonuca göre en kısa zamanda detayları bildireceğiz.

Bu posttan sonra ikame alım etkinliğinin durması gerekmiyor mu?

Sizin beyanınız

@volcano
tabii ki 2.ye gidilirse ben zaten bu konuyu kapatırım. ama alım ekibi ısrarla 2.yi açıklamazsa bu konunun aktif olmasında fayda var. bence yine de herkes bir firma belirtsin buraya. ben açtım konuyu isteyen belirtsin en azından elimizde seçenek olsun diye düşünüyorum. saygılar.
 
isteyen istediğinden almış olur, bir tane de böyle küçük çaplı 1,5 günlük bir oylamanın sonucunda ortaya çıkan tabloya bakmakta fayda var bence.
 
isteyen istediğinden almış olur, bir tane de böyle küçük çaplı 1,5 günlük bir oylamanın sonucunda ortaya çıkan tabloya bakmakta fayda var bence.
"tabii ki 2.ye gidilirse ben zaten bu konuyu kapatırım." demiştiniz ya ben onu kastediyorum. 2.ye gidildi neden kapatmıyorsunuz diye.
Siz daha kendi beyanınızın arkasında durmuyorsunuz. Burda haklılığınız kayboluyor.
 
doğrudur. ama 2. ye gidilirse diye açıkladım. şu anda netleşmiş ve yapılan bir açıklama göremiyorum ben. ve dikkat ettiyseniz de hala olayın netleşmemesine rağmen bugün 12:30'da bitireceğimi söyledim. Bir iki tan arkadaş sadece son anda oy kullandı. Ben zatne 12:30 gibi deparment ile bağlantıya geçtim. eğer olursa kaliteli bir firmadan daha indirim sunmanın yanlış bir yerini görmüyorum. ama dediğim gibi metin bey ile görüşme sonucuma göre indirim alamazsam dahi küçük çaplı, oldukça açık bir oylamayla nasıl bir sonuç çıktığını görmüş oluruz.
 
o zaman yeri gelmişken oylamada birinci çıkan firma COFFEE DEPARTMENT @metin olmuştur. Görüşme sonucumuzu da buradan paylaşmış oluruz. oy kullanan ve görüş bildiren herkese teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
 
doğrudur. ama 2. ye gidilirse diye açıkladım. şu anda netleşmiş ve yapılan bir açıklama göremiyorum ben. ve dikkat ettiyseniz de hala olayın netleşmemesine rağmen bugün 12:30'da bitireceğimi söyledim. Bir iki tan arkadaş sadece son anda oy kullandı. Ben zatne 12:30 gibi deparment ile bağlantıya geçtim. eğer olursa kaliteli bir firmadan daha indirim sunmanın yanlış bir yerini görmüyorum. ama dediğim gibi metin bey ile görüşme sonucuma göre indirim alamazsam dahi küçük çaplı, oldukça açık bir oylamayla nasıl bir sonuç çıktığını görmüş oluruz.
Dün saat: 22.40 da açıklanmış 2. ile görüşülecek diye sizde "tabii ki 2.ye gidilirse ben zaten bu konuyu kapatırım." demiştiniz. Bunun üstüne bugün aramanızın sebebi nedir.
 
adem bey sanırım kendimi ifade edemedim. hata bende sanırım. o zaman şöyle açıklayım.

2.ye gidilirse den kastım: 2.firma şu olmuştur. null yerine 2.firma olan x firmasıyla bağlantıya geçtik ve şu şartlarla foruma özel bir kampanya geçerli olacaktır.
 
doğrudur. ama 2. ye gidilirse diye açıkladım. şu anda netleşmiş ve yapılan bir açıklama göremiyorum ben. ve dikkat ettiyseniz de hala olayın netleşmemesine rağmen bugün 12:30'da bitireceğimi söyledim. Bir iki tan arkadaş sadece son anda oy kullandı. Ben zatne 12:30 gibi deparment ile bağlantıya geçtim. eğer olursa kaliteli bir firmadan daha indirim sunmanın yanlış bir yerini görmüyorum. ama dediğim gibi metin bey ile görüşme sonucuma göre indirim alamazsam dahi küçük çaplı, oldukça açık bir oylamayla nasıl bir sonuç çıktığını görmüş oluruz.
abi adam alti bucuk dakikalik bir video ile durumu cok guzel ozetlemis. Videonun sonunda da ikinci cikan CleanCup'a gidecegiz demis. Hala bunun altinin oyulmasinin, inadin ne anlami var?

Surada kahve icin iki uc muhabbet etmeye giriyoruz. Ikame toplu alim diye baslik acilmasinin ve baska kavurucuya gidilmesinin, bu forumda yer alan ve oy kullanan tum uyelerin iradesine halel getiriyor. Belki diger ay coffee department secilecek ve cok iyi bir indirim alinacak. Bu sekilde toplu tadim etkinliginin butun ruhuna ve pratigine zarar veriyorsunuz.

Neden bu kadar ofansif davrandiginiza hic anlam veremedim.
 
"bu forumda yer alan ve oy kullanan tum uyelerin iradesine halel getiriyor" bu nasıl bir bakış açısı ya görende ben forum üyelerinin aleyhine davranıyorum ve indirimi yok ediyorum zanneder:) Arkadaşlar diyelim ki 20 kişi burada birleştik x firmasından bir indirim talep ettik bunun sizin iradenizle ne alakası var. bakın aslında olay ne biliyor musunuz? siz istiyorsunuz ki belli bir kesim burada her şeye yön versin, kimse farklı bir oluşum içine giremesin.
daha indirim bile aldık mı @metin beyden belli değil, 35-36 kişi oy vermiş, hadi @metin beyde dedi ki sayınız komik ama bu ay department içmek isteyen insanlar için 3 günlük bir indirim tanımladım. Neden arkadaşlar neden bu kadar illa bizim dediğimiz şekilde insanlar davransın baskısı. yapmayın lütfen.
 
Geri
Üst