• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç haziran ayı ikame toplu alım SONUÇ. COFFEE DEPARTMENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar kendi aranızda anlaşıp bir araya gelip organizasyonlar yapabilirsiniz indirim alabilirsiniz bu indirim forum üyeleri paylaşabilirsiniz.

Bu görüşmeleri Kahve Kulübü adına yapmanızın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Ve Kahve Kulübü Aylık Tadım organizasyonu bir adet oda şu an devam ediyor.
Keşke problem çıkacağı alenen belli olan bu durum karşısında (firmanın tavır ve dayatması) , Kahve Kulübü adına , liderden beklenen öngörü ile, erkenden aksiyon alaydınız bu konu bu kadar uzamaz, forum üyeleri arasında gereksiz polemik ve kırgınlıklar yaşanmazdı.

Not: Alım ekibini tenzih ederim.
 
Eğer moderatör olsam(ki 2010u yıllarda yaptım, o zaman herkes ergendi böyle şeyler çok okurdu) oylama sonucunu yukarıya sabitler konuya da kiliti çakar geçerdim.
Üzerine yeni yeni konular açıp tartışma ortamı yaratanları da gözünün yaşına bakmaz banlardım.

Burası tartışmadan çıkmış savaş meydanına dönmüş. Atlaya atlaya okumama rağmen yoruldum. Sonucu olmayan mücadeleniz, yüzyüze konuşmayacağınız şeyleri çekinmeden yazmanız.

Hiç mi birbirimize ve kendimize saygımız yok?

Arkadaşlar iyi misiniz?

Yahu gidin başka yerde savunun abdulhamiti.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar konuyu herkesin sakinleşmesi adına bir süreliğine cevaplara kapatıyorum.

Coffee Department alımına katılacak arkadaşlar @volcano ile özel mesaj yolu ile iletişime geçebilir. Hatta özel mesaj sisteminin sağ tarafında yer alan "Başka Kullanıcıları Davet Et" özelliği sayesinde katılmak isteyen diğer arkadaşlar ile forum sistemi üzerinden bir grup oluşturabilirsiniz.
 
Yeni kahveler var dediler geldik :)

20220626_161914.jpg
 
Gobiado primavera ve el rubi ile alıöa katıldım. Ben indirim için teşekkür ederim tekrardan.
Metin bey bence ilerisi için 5 li 100 gr deneme paketi güzel olabilir. Çeşit baya çoğalmış. Açıkçası bütün kahveleri denemek isterdim.
 
Kahve..............: Acacia
Kavrum Tarihi..:
09.06.2022
Donanım.........: Hario V60 02 Cam
Filtre...............:Hario 40 li
Değirmen........:
Molent G50 38 clik
Su...................: Buzdağı 93°C
Oran................:1:16 16/256
Ön demleme 50 ml 30 sn
0.30'da başlayıp 0.55'e kadar 150 ml'e tamamlama
1:07'de başlayıp 1.37.saniyeye 256 ml'e tamamlıyorum
2.45de süzülme tamamlanıyor.


Tanıtım kartinda dedigi gibi Limonata =) ama arkadan gelen bir bitterlik var. Bunun sebebi muhtemelen demlemenin uzun sürmesi.

Simdiden afiyetler olsun.
 
İkili ekvator deneme paketi ve Rubi ile alıma katıldım. Sidra'yı ve Rubi'yi çok beğendim. Sidra tat profilli ve gövdesi ile tam bir vişne suyu :) Elinize sağlık @metin bey.
 
Herkese selamlar, Ecuador Lugmapata tadım setinden son 5 adet, sonra kahve bitiyor, denemek isteyenler indirim bitmeden faydalanabilir.
Kahvelerin kavurma tarihi 10 haziran, yani demlemeye hazır halde gelecekler.
İyi akşamlar
 
El Salvador Finca El Gobiado ile alıma katıldım. Emeği geçenlere ve Metin Bey'e teşekkür ederim.
 
Geri
Üst