Keşke problem çıkacağı alenen belli olan bu durum karşısında (firmanın tavır ve dayatması) , Kahve Kulübü adına , liderden beklenen öngörü ile, erkenden aksiyon alaydınız bu konu bu kadar uzamaz, forum üyeleri arasında gereksiz polemik ve kırgınlıklar yaşanmazdı.Arkadaşlar kendi aranızda anlaşıp bir araya gelip organizasyonlar yapabilirsiniz indirim alabilirsiniz bu indirim forum üyeleri paylaşabilirsiniz.
Bu görüşmeleri Kahve Kulübü adına yapmanızın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Ve Kahve Kulübü Aylık Tadım organizasyonu bir adet oda şu an devam ediyor.
Limon tadım notalarından dolayı Etiyopyaları denemedim ama deneyen varsa tecrübelerini bilmek isterim.
![]()
![]()
Acacia çok tatlı, floral aynen limonata.Deneyin derim.Limon tadım notalarından dolayı Etiyopyaları denemedim ama deneyen varsa tecrübelerini bilmek isterim.
![]()
![]()
Bende bugün aldım bakalımAcacia çok tatlı, floral aynen limonata.Deneyin derim.
Uraga'yı birkaç gündür demliyorum kırmızı meyve kokuları eşliğinde bariz limon tadı aldığım güzel bir kahveLimon tadım notalarından dolayı Etiyopyaları denemedim ama deneyen varsa tecrübelerini bilmek isterim.
![]()
![]()
Kod: keyifİndirim kodu neydi hocam?
Keyif kodİndirim kodu neydi hocam?
Ben Birezilya almıştım kendilerinden o da çok iyiydi sanki fındık çikolata şöleni Metin bey harikasınızİkili ekvator deneme paketi ve Rubi ile alıma katıldım. Sidra'yı ve Rubi'yi çok beğendim. Sidra tat profilli ve gövdesi ile tam bir vişne suyuElinize sağlık @metin bey.