Sanırım başkasıyla karıştırdın. Sanırım bu kodu kullandım ve Brezilya’sı espresso için oldukça iyiydi.
Bahsettiğin alım mayıs 2021'de olmuş
O ay yazdığım sadece 2 giri var, etkinliği de
@kahveanalisti başlatmış bir whatsapp grubu kurmuş o gruba da girmedim.
Ekli dosyayı görüntüle 20625
Daha sonra Williams'ın kendi konu başlığında da konuşulmuş
Ekli dosyayı görüntüle 20626
Orada da böyle bir beyanım yok.
Kısacası yok.
Ne mi yaptım mesela;
- Morgon indirim kodunu oluşturdum
- Kawa ve SLURP gibi yurt dışı alımı organizasyonlarında katılım sağladım
- Yurt dışı kahvelerden CC ve diğer İsveçli firmanın da organizasyonu katıldım ama bunlarda daha az destek sağladım
- Bir ara kendi aramızda hiç forumda yazmadan Coffe Department'den metin beyle bir alım düzenledim
Birisini suçlarken bir parmak suçladığını gösterirken diğer üç parmak da seni gösterir. Kişisel olarak seni tanımıyor ve takip etmiyorum. O yüzden hakkında yorum yapmıyorum. Neyse,nato kafa nato mermer diyerek üstad Occam'ın usturasıyla bana müsade.