• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç haziran ayı ikame toplu alım SONUÇ. COFFEE DEPARTMENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Fiyat ile bir ilişkisi var mı bunun
Fark eder mi? Bir satın almanın memnuniyet kıstası yalnızca fiyat mıdır? Fiyat, ürünün kalitesi, iletişim, hizmet, satış sonrası destek ... uzar gider. Sonuç olarak siz ürünün kalitesinden memnun kalmadığınız için bu hakkı kendinizde görebiliyorken; bir başkası iletişim, satış sonrası destek ve fiyat parametrelerinden memnun kalmadığında bu hakka sahip değil midir?
 
Oldu arkadaşlar, benim kimsenin düşüncesini değiştirmek gibi bir gayem yok. İyi forumlar. Malı yıkarlarsa üzülmeyin.
 
Ben gercekten anlayamiyorum bu olaylari; oylama yapildi, bir firma secildi ve konunun kapanmis olmasi gerekmiyor mu? Aliriz veya almayiz. Ikinci firmanin dahil edilmesi, tekrar oylanmasi... Bu kadar mi bagimliyiz evdeki ekipmanlarla kahve yapmaya veya kafeine ya da kahve tadimina.. Bu kadar buyutmeyin ne olur, etkinlik cok tatsiz bir hal aldi.
 
Null veya KahveKulübü ile hiçbir ilişkim yok. Alımın organizatörlerini aylardır tanıyorum ve onlara saygısızlık olduğunu düşünüyorum (Ben). Madem öyle bundan sonra siz de düzenli olarak organizasyon yapın. Ayrıca ölücülük buram buram tütüyor. Sadece fiyat konuşulmuş. Bu kahvenin işlemi bu ülkesi bu vs göremedim.
Kimsenin onların emeğine bir şey dediği yok ilk sayfalarda sanırım birisi daha aynı şeyi söylemişti bu tamamen buluttan nem kapmaca oluyor. Alım ekibinin emeklerine sağlık hatta ben kendi adıma onlara üzülüyorum da insanları memnun etmek kadar zor bir şey yok hem de çok değerli zamanlarından ayırarak yapıyorlar. Buradaki tepki Null'ın saçma sapan tavrına. Yoksa Null yerli Savage ya da Coffea Circulor da haberimiz mi yok? Null elinden geleni yapmış zaten nambır van roasteri daha ne istiyorsunuz fakirler yaklaşımı acayip irite edici oluyor.
 
Kimsenin onların emeğine bir şey dediği yok ilk sayfalarda sanırım birisi daha aynı şeyi söylemişti bu tamamen buluttan nem kapmaca oluyor. Alım ekibinin emeklerine sağlık hatta ben kendi adıma onlara üzülüyorum da insanları memnun etmek kadar zor bir şey yok hem de çok değerli zamanlarından ayırarak yapıyorlar. Buradaki tepki Null'ın saçma sapan tavrına. Yoksa Null yerli Savage ya da Coffea Circulor da haberimiz mi yok? Null elinden geleni yapmış zaten nambır van roasteri daha ne istiyorsunuz fakirler yaklaşımı acayip irite edici oluyor.
Null elinden geleni yapmış zaten nambır van roasteri daha ne istiyorsunuz fakirler yaklaşımı acayip irite edici oluyor.

Haşa, güzel kavuruyor mu ? "Bence" Türkiye için güzel bir kavurucu ancak daha güzeli olduğunu da düşünüyorum. Null kendi topuğuna sıkmış olur, tepkimi böyle koyarım, almam olur biter. Biz niye böyleyiz ya, futbol takımı oluyor uğruna adam öldürülüyor. Neden? Neden bu kadar Fanatizm?
 
2 toplu alim grubu olsun, biri deneyimi hedeflesin digeri en dusuk fiyati. Sorun nedir ki?
yok arkadaşlar bir sorun yok. isteyen null dan alır, isteyen department, isteyen fiyata bakar, isteyen firmanın tavrına bakar, isteyen bakmaz.....bu liste uzar gider. isteyen istediğini yapar kimse gelip böyle davranış şekillerini sınırlandıramaz yada aşağılayamaz. konu yok bence.
 
Olay kabak tadı verdi he, ilk defa her yenilediğimde zilde 4 5 mesaj görüyorum, Null bahanesiyle araya farkli konu sıkıştırıp tartışma yaratanlar da gördüm. Azcık sakin olun, sabırlı olun arkadaş, okumadan yazanlar var gözünüzü seveyim aynı şeyler tekrar tekrar sen onu naptın, bunu naptın, niye yaptın, yeter valla artık.
 
Null'ın Sevr Anlaşması hükmündeki koşulları irite edici geldi sıkıntı orada zaten. Yoksa bütün kavurucularda üst segment çekirdekler var. Mart Ayında Fam'da süper special çekirdekler vardı kimse de "ya 100 gr 700 lira mı olur" diye isyan etmemişti. Burada garip gelen Null'ın duvar ören tavrı oldu. Yoksa Coffee Department'ın fiyatları da üst düzey kavuruculara yakın ama haziranda birlikte bir şey deneyelim diye böyle bir organizasyon oldu. En azından ben böyle anladım:)
 
Arkadaşlar kendi aranızda anlaşıp bir araya gelip organizasyonlar yapabilirsiniz indirim alabilirsiniz bu indirim forum üyeleri paylaşabilirsiniz.

Bu görüşmeleri Kahve Kulübü adına yapmanızın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Ve Kahve Kulübü Aylık Tadım organizasyonu bir adet oda şu an devam ediyor.
 
Null veya KahveKulübü ile hiçbir ilişkim yok. Alımın organizatörlerini aylardır tanıyorum ve onlara saygısızlık olduğunu düşünüyorum (Ben). Madem öyle bundan sonra siz de düzenli olarak organizasyon yapın. Ayrıca ölücülük buram buram tütüyor. Sadece fiyat konuşulmuş. Bu kahvenin işlemi bu ülkesi bu vs göremedim.
çok iyi hatırlıyorum ama hangi ayda olduğunu hatırlayamadım(geçmişe bakacak zamanım yok bilenler bilir) seçilen firmayı beğenmeyip ilk defa paralel bir alım yapıldı Williams roastery’den. bu alımın başında olan ve insanları teşvik eden bir kaç kişinin içinde siz de vardınız. şimdi soruyorum size saygısızlık sadece bu şekilde olup “gönül bağları olabileceği bir arkadaş” firmasına yönlenince olmuyor mu?
 
Arkadaşlar kendi aranızda anlaşıp bir araya gelip organizasyonlar yapabilirsiniz indirim alabilirsiniz bu indirim forum üyeleri paylaşabilirsiniz.

Bu görüşmeleri Kahve Kulübü adına yapmanızın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Ve Kahve Kulübü Aylık Tadım organizasyonu bir adet oda şu an devam ediyor.
Zaten dediğiniz gibi ama sanırım bizim yaptığımız bu organizasyonun başlığıyla sizin dediğiniz toplu alım başlığını kıyaslamayı atladınız.

Sizin dediğiniz: Haziran 2022 - Kahve Kulübü Toplu Tadım Etkinliği​

Bizim başlığımız: Haziran ayı ikame toplu alım

Kahve kulubü adını özellikle kullanmadım. Sadece bizlerde kahveye gönül vermiş ve bu forumun üyesi kişiler olarak ufak bir anket ile ikame bir durum yarattık.
 
Null veya KahveKulübü ile hiçbir ilişkim yok. Alımın organizatörlerini aylardır tanıyorum ve onlara saygısızlık olduğunu düşünüyorum (Ben). Madem öyle bundan sonra siz de düzenli olarak organizasyon yapın. Ayrıca ölücülük buram buram tütüyor. Sadece fiyat konuşulmuş. Bu kahvenin işlemi bu ülkesi bu vs göremedim.
Bence asıl saygısızlığı null alım ekibine yapmıştır.
 
çok iyi hatırlıyorum ama hangi ayda olduğunu hatırlayamadım(geçmişe bakacak zamanım yok bilenler bilir) seçilen firmayı beğenmeyip ilk defa paralel bir alım yapıldı Williams roastery’den. bu alımın başında olan ve insanları teşvik eden bir kaç kişinin içinde siz de vardınız. şimdi soruyorum size saygısızlık sadece bu şekilde olup “gönül bağları olabileceği bir arkadaş” firmasına yönlenince olmuyor mu?

Sanırım başkasıyla karıştırdın. Sanırım bu kodu kullandım ve Brezilya’sı espresso için oldukça iyiydi.
Bahsettiğin alım mayıs 2021'de olmuş

O ay yazdığım sadece 2 giri var, etkinliği de @kahveanalisti başlatmış bir whatsapp grubu kurmuş o gruba da girmedim.



Ekran Resmi 2022-06-02 20.46.15.png

Daha sonra Williams'ın kendi konu başlığında da konuşulmuş
Ekran Resmi 2022-06-02 20.47.00.png
Orada da böyle bir beyanım yok.

Herkeste fil hazıfası var maşallah. Ben bazen ismimi unutuyorum.

Kısacası yok.
Ne mi yaptım mesela;

- Morgon indirim kodunu oluşturdum
- Kawa ve SLURP gibi yurt dışı alımı organizasyonlarında katılım sağladım
- Yurt dışı kahvelerden CC ve diğer İsveçli firmanın da organizasyonu katıldım ama bunlarda daha az destek sağladım
- Bir ara kendi aramızda hiç forumda yazmadan Coffe Department'den metin beyle bir alım düzenledim

Birisini suçlarken bir parmak suçladığını gösterirken diğer üç parmak da seni gösterir. Kişisel olarak seni tanımıyor ve takip etmiyorum. O yüzden hakkında yorum yapmıyorum. Neyse,nato kafa nato mermer diyerek üstad Occam'ın usturasıyla bana müsade.
 
Sanırım başkasıyla karıştırdın. Sanırım bu kodu kullandım ve Brezilya’sı espresso için oldukça iyiydi.
Bahsettiğin alım mayıs 2021'de olmuş

O ay yazdığım sadece 2 giri var, etkinliği de @kahveanalisti başlatmış bir whatsapp grubu kurmuş o gruba da girmedim.



Ekli dosyayı görüntüle 20625

Daha sonra Williams'ın kendi konu başlığında da konuşulmuş
Ekli dosyayı görüntüle 20626
Orada da böyle bir beyanım yok.



Kısacası yok.
Ne mi yaptım mesela;

- Morgon indirim kodunu oluşturdum
- Kawa ve SLURP gibi yurt dışı alımı organizasyonlarında katılım sağladım
- Yurt dışı kahvelerden CC ve diğer İsveçli firmanın da organizasyonu katıldım ama bunlarda daha az destek sağladım
- Bir ara kendi aramızda hiç forumda yazmadan Coffe Department'den metin beyle bir alım düzenledim

Birisini suçlarken bir parmak suçladığını gösterirken diğer üç parmak da seni gösterir. Kişisel olarak seni tanımıyor ve takip etmiyorum. O yüzden hakkında yorum yapmıyorum. Neyse,nato kafa nato mermer diyerek üstad Occam'ın usturasıyla bana müsade.
Küçük pardonnn....büyük dağları hatta ağrı dağını da sen yarattın.. ağasın paşasın offfffff......forum senin değil bu başlık özellikle senin hiç değil yeter ya...git egonu başka yerde tatmin et. Hepimiz kahve sever insanlarız @kahveanalisti olayı güzel özetledi olay bitti..İLK DEFA BU ÜSLUPLA YAZIYORUM HERKESTEN ÖZÜRDİLERİM.
 
Küçük pardonnn....büyük dağları hatta ağrı dağını da sen yarattın.. ağasın paşasın offfffff......forum senin değil bu başlık özellikle senin hiç değil yeter ya...git egonu başka yerde tatmin et. Hepimiz kahve sever insanlarız @kahveanalisti olayı güzel özetledi olay bitti..İLK DEFA BU ÜSLUPLA YAZIYORUM HERKESTEN ÖZÜRDİLERİM.
başından beri algıladığım üslubun bu olduğu için sadece sana benzer üslub kullandım, ayrıca ne yapacağıma sen mi karar vereceksin
 
Geri
Üst