• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç haziran ayı ikame toplu alım SONUÇ. COFFEE DEPARTMENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
cleancup ile görüşüldüğü duyurulmuş, anlaşmaya varılırsa 3. bir alımla suyu daha fazla bulandırmanın anlamı yok diye düşünüyorum.
tekrar tekrar oylamalar yapılıp alternatif alım etkinlikleri düzenlemek hem forum içinde, hem de forum kitlesi olarak firmalar nezdinde ciddiyetimize zarar verecektir.
 
"bu forumda yer alan ve oy kullanan tum uyelerin iradesine halel getiriyor" bu nasıl bir bakış açısı ya görende ben forum üyelerinin aleyhine davranıyorum ve indirimi yok ediyorum zanneder:) Arkadaşlar diyelim ki 20 kişi burada birleştik x firmasından bir indirim talep ettik bunun sizin iradenizle ne alakası var. bakın aslında olay ne biliyor musunuz? siz istiyorsunuz ki belli bir kesim burada her şeye yön versin, kimse farklı bir oluşum içine giremesin.
daha indirim bile aldık mı @metin beyden belli değil, 35-36 kişi oy vermiş, hadi @metin beyde dedi ki sayınız komik ama bu ay department içmek isteyen insanlar için 3 günlük bir indirim tanımladım. Neden arkadaşlar neden bu kadar illa bizim dediğimiz şekilde insanlar davransın baskısı. yapmayın lütfen.
Farklı bir oluşum içine girme fikriniz mi vardı? Ben oy verenlerin o oluşum içinde olacağını sanmam. Bende oy verdim. Farklı oluşum olduğunuz için değil.
 
Farklı bir oluşum içine girme fikriniz mi vardı? Ben oy verenlerin o oluşum içinde olacağını sanmam. Bende oy verdim. Farklı oluşum olduğunuz için değil.
daha uzatmayalım bence inanın gerek yok ben oldukça açık yüreklilikle her şeyi yazdığımı düşünüyorum. kolay gelsin.
 
Arkadaşlar Merhaba,

@metin bey ile yaptığımız görüşmelerden, kendisinin çok olumlu yaklaşımları sonucunda
* aylık toplu alım oranımıza uyumlu bir indirimle,
* ay içinde yeni eklenecek yeni çekirdekler de dahil olacak şekilde
bir alım fırsatı ortaya çıktı.
Üretim planlarına aniden girdiğimiz için hem planlamayı yapmak hem de kampanyayı başlattığında bize daha ne stok bilgisi verebilmek için tüm ayrıntıları açıklamayı pazartesi gününe bıraktık. @metinbey gerekli açıklamayı forum ile paylaşacak. kendisine tekrardan çok teşekkür ediyorum.

Herkese kolaylıklar.
 
abi adam alti bucuk dakikalik bir video ile durumu cok guzel ozetlemis. Videonun sonunda da ikinci cikan CleanCup'a gidecegiz demis. Hala bunun altinin oyulmasinin, inadin ne anlami var?

Surada kahve icin iki uc muhabbet etmeye giriyoruz. Ikame toplu alim diye baslik acilmasinin ve baska kavurucuya gidilmesinin, bu forumda yer alan ve oy kullanan tum uyelerin iradesine halel getiriyor. Belki diger ay coffee department secilecek ve cok iyi bir indirim alinacak. Bu sekilde toplu tadim etkinliginin butun ruhuna ve pratigine zarar veriyorsunuz.

Neden bu kadar ofansif davrandiginiza hic anlam veremedim.
Açıkçası şurada 30-40 kişi toplanıp basit bir oylama yapmış bir şey seçmiş indirim istemiş. Bunun üyelere zararı olmadığı öok açık. Başka bir şeye ne zarar veriyor onu bikemem siz anlatırsanız açıklanmış olur.
Hem işin şu yanı da var, tepkiler ve ikame olayı başladıktan sonra tepkinin bir sonucu olarak firma değişti, kendiliğinden olmadı yani.
Alan ikinci seçilenden de alır isterse buradakinden de. Ha topluluktan güç doğar amaç budur ama işte pek de güç doğmamış, doğamamış Null olayında görüyoruz. zaten hazır yapılmış olan bir indirime dahil olunmuş.
 
@volcano forumda şahsi toplu alım organizasyonu yasaksa eğer bir whatsapp grubu kurabilir misiniz? Oradan devam edelim
Arkadaşlar, yasaklar yıkılmak için vardır:) şaka bi tarafa böyle bir yasak yok ve zaten forum moderatörleri de böyle bir dönüş yapmadı bana. Zaten bu yaptığımız olaydan da bilgileri var ve memnun olmuşlar sanırım. zaten neden yasak olsun YAŞASIN KAHVE KARDEŞLİĞİ...HERŞEY KAHVE VE PAYLAŞIM İÇİN.
 
Kahve kültürü ile alakalı olan forumda, toplu alımlar sıklıkla deneyimi hedefleyen bir olguydu. Forumu ölücü forumuna çevirmişsiniz maşallah. Abi daha ucuz kahve yok mu ? E, var zaten neden emek verilen bir süreci ölücülük için baltalıyorsunuz? Son 1 senede maksimum 2 kere alıma katıldım. İkisi de kavurucu deneyimi içindi. Benim naçizane foruma önerim, tadımlık paketler halinde toplu alımların düzenlenmesi. Buralarda geçtiği bilmiyorum ancak indirimli alınan kahvenin site fiyatından satıldığı gibi bir iddia vardı. Bunlara mahal verlmemeli ve üst limit olmalı bence. Bunlar yapılmadıkça talancı psikolojisiyle forum donanım haberden hallice bir ölücü ortamına dönüşüyor. İşin felsefesi ölücülük değildi, üzücü..


Ek: bu alımda kavurucu kendini bu şekilde temsil ediyor, beğenmediniz mi? Bir daha almayın. Aylık toplu alımlara katılmak zorunlu mu?
 
"Kahve kültürü ile alakalı olan forumda, toplu alımlar sıklıkla deneyimi hedefleyen bir olguydu. Forumu ölücü forumuna çevirmişsiniz maşallah" yine yeni yine yenidennnnn....bir tane dahaaaaa.....buraların sahibi bizdikkk....bizden farklı iş yapanı sevmeyizzzz.....baskıcı zihniyet örneği. Haziran ayında açıklanan firmanın forum üyelerine karşı tutumu değil de, bizim bahsi geçen firmaya tepkimizi koymak için 1,5 günlük bir forumdaşlıkla sonuçlandırdığımız bu durum mu yanlış olan...bu mu forum kültürünü yok etmek? bu şekilde buralar bizden sorulurdu, kalıpları biz belirlerdik şeklinde üstten bakıcı davranış kalıbınızla size mutluluklar. Ama yapılan yanlış tutum üzerine forum üyelerinin koyduğu tavır ve tepki tam da olması gerekendi. kimse indirim peşinde değil.
 
"Kahve kültürü ile alakalı olan forumda, toplu alımlar sıklıkla deneyimi hedefleyen bir olguydu. Forumu ölücü forumuna çevirmişsiniz maşallah" yine yeni yine yenidennnnn....bir tane dahaaaaa.....buraların sahibi bizdikkk....bizden farklı iş yapanı sevmeyizzzz.....baskıcı zihniyet örneği. Haziran ayında açıklanan firmanın forum üyelerine karşı tutumu değil de, bizim bahsi geçen firmaya tepkimizi koymak için 1,5 günlük bir forumdaşlıkla sonuçlandırdığımız bu durum mu yanlış olan...bu mu forum kültürünü yok etmek? bu şekilde buralar bizden sorulurdu, kalıpları biz belirlerdik şeklinde üstten bakıcı davranış kalıbınızla size mutluluklar. Ama yapılan yanlış tutum üzerine forum üyelerinin koyduğu tavır ve tepki tam da olması gerekendi. kimse indirim peşinde değil.
hocam kendi kültürünle sen de bir site kurup ölücülüğüne devam edebilirsin. neye tepki koyuyorsunuz anlamadım. esnafa tepki malını almamakla koyulabilir diye düşünüyorum. almak zorunda değilim çünkü.
 
hocam kendi kültürünle sen de bir site kurup ölücülüğüne devam edebilirsin. neye tepki koyuyorsunuz anlamadım. esnafa tepki malını almamakla koyulabilir diye düşünüyorum. almak zorunda değilim çünkü.
Yanlış anlamayın söylediklerimi eğer ki siz bu söylemlerden memnun değilseniz beğeniyorsanız kavurucunun tutumunu vs.alımınızı yapıp kenara çekilebilirsiniz bu forumda kimse alanları eleştirmedi siz de almayıp doğru bulmayanları eleştirmeniz uygun değil siz göre nedeni indirim olabilir bu arkadaşlara görede tutumu lütfen böyle şeylerle insanları itham etmeyelim herkes kendi fikrini dile getirmek de özgür saygılar.
 
hocam kendi kültürünle sen de bir site kurup ölücülüğüne devam edebilirsin. neye tepki koyuyorsunuz anlamadım. esnafa tepki malını almamakla koyulabilir diye düşünüyorum. almak zorunda değilim çünkü.
"Ölücülük" aktivitesi biraz latife olmuş. Coffee Department da bildiğim kadarıyla miting alanında milletin kafasına paket fırlatmayacak. Null'ın Sevr Anlaşmasından hallice koşullarından hoşlanmayan grup haziran ayı boşa gitmesin diye alternatif organizasyon düzenleniyor. Malum Null'ın kulüple herhangi bir alakası olsa neyse o da değil bindirim sonrası indirim tipik Türk esnaf çakallıklarına alternatif aramanın nesi kötü?
 
Yanlış anlamayın söylediklerimi eğer ki siz bu söylemlerden memnun değilseniz beğeniyorsanız kavurucunun tutumunu vs.alımınızı yapıp kenara çekilebilirsiniz bu forumda kimse alanları eleştirmedi siz de almayıp doğru bulmayanları eleştirmeniz uygun değil siz göre nedeni indirim olabilir bu arkadaşlara görede tutumu lütfen böyle şeylerle insanları itham etmeyelim herkes kendi fikrini dile getirmek de özgür saygılar.
Tuncay bey, ben dünden itibaren bu tarz forumun sahibiyim falan edasıyla buralarda gezinen bu tarz kişi ve tepkileriyle uğraşıyorum ama en azından doğru bakış açısı için çok teşekkürler. iyi geldi.
 
Yanlış anlamayın söylediklerimi eğer ki siz bu söylemlerden memnun değilseniz beğeniyorsanız kavurucunun tutumunu vs.alımınızı yapıp kenara çekilebilirsiniz bu forumda kimse alanları eleştirmedi siz de almayıp doğru bulmayanları eleştirmeniz uygun değil siz göre nedeni indirim olabilir bu arkadaşlara görede tutumu lütfen böyle şeylerle insanları itham etmeyelim herkes kendi fikrini dile getirmek de özgür saygılar.
Bence;
Ben alım yapmadım, null'den istediğim ve ihtiyacım olduğunda durumuma göre alım yapabilirim. Şuan kahve ihtiyacım yok bu nedenle almayacağım.
Eleştirdim çünkü;
Aylardır yapılan alım orginizasyonları şöyle olmuyor. Öğyetmenim ben kavuyayayım mı bu ay? demiyor. Talepkar olan forumdan seçilen kavurucuyla saatlerini ve günlerini ailesine ayırmak yerine karşılıksız burada efor sarfediyorlar. Eleştirenler sadece null'ü eleştirmiş olmuyor bu şekilde. Bu yapılanın Null üzerinden orginizasyon ekibine "ad hominem" usulü yıpratma yaptığını onların emeğine gölge düşürerek yıprattığını düşünüyorum. Umarım anlatabilmişimdir?
 
"Ölücülük" aktivitesi biraz latife olmuş. Coffee Department da bildiğim kadarıyla miting alanında milletin kafasına paket fırlatmayacak. Null'ın Sevr Anlaşmasından hallice koşullarından hoşlanmayan grup haziran ayı boşa gitmesin diye alternatif organizasyon düzenleniyor. Malum Null'ın kulüple herhangi bir alakası olsa neyse o da değil bindirim sonrası indirim tipik Türk esnaf çakallıklarına alternatif aramanın nesi kötü?

Null veya KahveKulübü ile hiçbir ilişkim yok. Alımın organizatörlerini aylardır tanıyorum ve onlara saygısızlık olduğunu düşünüyorum (Ben). Madem öyle bundan sonra siz de düzenli olarak organizasyon yapın. Ayrıca ölücülük buram buram tütüyor. Sadece fiyat konuşulmuş. Bu kahvenin işlemi bu ülkesi bu vs göremedim.
 
hocam kendi kültürünle sen de bir site kurup ölücülüğüne devam edebilirsin. neye tepki koyuyorsunuz anlamadım. esnafa tepki malını almamakla koyulabilir diye düşünüyorum. almak zorunda değilim çünkü.
Ama zamanında bunu yazan da sizsiniz. Neden bir kavurucunun toplu alım anketinden çıkartılmasını istediniz ki? Seçilirse, almazdınız oysa ki.

+1 espressoda da hak verdim olmadı bildiğin kandırıldık.

Toplu alım anketinden çıkarılmalı bence. @mvscoffee @Kahveciningalaksirehberi @coffeebean @NoDRaC
 
Bence;
Ben alım yapmadım, null'den istediğim ve ihtiyacım olduğunda durumuma göre alım yapabilirim. Şuan kahve ihtiyacım yok bu nedenle almayacağım.
Eleştirdim çünkü;
Aylardır yapılan alım orginizasyonları şöyle olmuyor. Öğyetmenim ben kavuyayayım mı bu ay? demiyor. Talepkar olan forumdan seçilen kavurucuyla saatlerini ve günlerini ailesine ayırmak yerine karşılıksız burada efor sarfediyorlar. Eleştirenler sadece null'ü eleştirmiş olmuyor bu şekilde. Bu yapılanın Null üzerinden orginizasyon ekibine "ad hominem" usulü yıpratma yaptığını onların emeğine gölge düşürerek yıprattığını düşünüyorum. Umarım anlatabilmişimdir?
Sizi anlamakla beraber yanlış düşünüyorsunuz her ay evet farklı bir tartışma var bunu tüm kavurucu arkadaşlar zaten belirtti biz herkesi memnun etme gibi bir amacımız yok diye forumda beğenilmeyen bir çok şey dikkate alınıp düzeltiliyor her ay farklı güzel kahveler içiyoruz evet tartışıyoruz bişeyleri iyi ve kötü bu da işin tadı ben bu forum kurulduğundan beri buradayım ve evet her alımda yanı tartışma vs ama bu arkadaşlar da gönül işi yapıyor onlara saygısızlık yapılmıyor aksine daha iyi yapılamaz mı deniliyor ve bu insanlar yazarken kimseyi kırmamak için Kırk kere düşünüp 1 kere yazıyorlar.Alım yapmak zorunda değil kimse eğerki rahatsız olan varsa toplu alımlardan katılmaz biz forumun herkesin farklı düşüncelerinin çatışmasını seviyoruz biz bir bireyiz ailenle bile tartışıp yaptığı yemeği beğenmediğin olurken burda nasıl herkesin memnun olmasını beklersiniz ki anlamıyorum valla
 
Null veya KahveKulübü ile hiçbir ilişkim yok. Alımın organizatörlerini aylardır tanıyorum ve onlara saygısızlık olduğunu düşünüyorum (Ben). Madem öyle bundan sonra siz de düzenli olarak organizasyon yapın. Ayrıca ölücülük buram buram tütüyor. Sadece fiyat konuşulmuş. Bu kahvenin işlemi bu ülkesi bu vs göremedim.
Zaten sitedeki kahvelerin yarısı indirime dahil değil, kavurucu da alım şartlarıyla çok güzel bir duvar örmüş forumla arasına. Fiyat dışında ne konuşulması bekleniyor bu durumda, işleme yöntemi bölgesi sitede yazıyor zaten alın geçin buralarda konuşmaya gerek yok, null da öyle demiyor mu zaten bu tavrıyla ?
 
Geri
Üst