• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Fiyat performans kahve firmaları

İsim
Mert
Firma
Min-Nut Fındık
Daha fazla  
İsim
Mert
Değirmen
Molent Pocket
Firma
Min-Nut Fındık
Ekipmanlar
Hario V60 Plastik, Aeropress Go
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Ordu
Merhabalar. Kahve fiyatlarının yüksekliğinden dolayı bütçesi daha kısıtlı bir kahvesever olarak araştırma içerisindeyim. Sanalbaharatı deneyimledikten sonra başka fiyat performans firmalarını bulmaya çalışıyorum.

Bilgisi olan arkadaşlar var ise cevaplarını bekliyorum.
Fiyat performans kahve firmaları konusunda önerilere açığım.
 
Son düzenleme:
Güzel konu faydalı olacaktır herkese(özellikle benim gibi öğrencilere) . Forumda Calibre Coffee'de indirim olduğunu görmüştüm. Yorumlar genel olarak f/p gözüküyor. Denemeyi düşünüyorum. 4 lü bir tanışma seti yapmislar paket başı 250 ser gramdan. 115 liraya denk geliyor fiyatı da güzel. elimdeki kahve azalınca sipariş geçicem ben de. Sanırım ayın 17 sine kadar gecerliydi. Forumda aratabilirsin.
 
Son düzenleme:
Güzel konu faydalı olacaktır herkese(özellikle benim gibi öğrencilere) . Forumda Calibre Coffee'de indirim olduğunu görmüştüm. Yorumlara genel olarak f/p gözüküyor. Denemeyi düşünüyorum. 4 lü bir tanışma seti yapmislar paket başı 250 ser gramdan. 115 liraya denk geliyor fiyatı da güzel. elimdeki kahve azalınca sipariş geçicem ben de. Sanırım ayın 17 sine kadar gecerliydi. Forumda aratabilirsin.
Öğrenciler olarak buna hepimizin ihtiyacı var. Umarım güzel markalar buluruz :)
 
F/P kahve çekirdeği önerileri idi sanırım..

 
Son düzenleme:
F/P kahve çekirdeği önerileri idi sanırım..

bu konunun sürekli güncel olması veya sabitlenen konulardan olması gerekli diye düşünüyorum yaşadığımız coğrafyaya göre.
 
Bende öğrenciyim. İlk başlarken sorduğumda şu çekirdeği al bu çekirdeği tavsiye ederim ama herkesin damak tadına bağlı gibi cevaplar aldım iyi güzelde ben 50 tl para verip o kahveyi beğenmezsem. Bir daha 50tl verip yeni kahve almak biraz ağır gelirdi.
Bende sonra arostinglab keşfettim. Deneme paketleri var baya ucuzlar fiyatı içindeki kahveyi oranlayınca biraz pahalıya geliyor ama her zaman alınacak bir şey değil istediğim tadı veya tadım notalarını bulunca oma gore kahve tercih etmek daha kolay oluyor örneğin ben arostinglab daki bütün deneme paketlerinin tadına baktım ve şöyle sonuç çıkardım espresso kavrum olmayan daha açık kavruk meyve tadım notalarına sahip kahveleri seviyorum genelde güney amerika kahveleri. Ondan sonra ben genelde arostinglab üzerinden devam ediyorum siz başka kavurucularada bakabilirsiniz 250gr paketler halinde alıyorum fiyatı da kalitesine göre uygun normalde 1kg veya 500gr paketler daha da uygun fiyatlı ama elimde değirmen olmadığı için az kahve alıp kısa sürede tüketip olabildiğince taze kahve içmeye çalışyorum. Bundan daha ucuza kahvelerde var örneğin migrosta rahatlıkla bulabileceğiniz tchibo nun gold selection 250gr kahvesi var 26tl civarında denemek için aldım tadı çok kötü sadece süt ile içilebilecek güzel bi kahve oluyor onun dışında baya kötü bence.
 
Basima bir sey gelmeyecekse Anisah romeo blendden daha fiyat performans kahvesine denk gelmedim :p icimi hos fiyati saka gibi (250gr 21Tl imis su anda) ...cekirdek dersek de firmanin colombia filtre kavrumlari f/p olarak cok basarili... Ofiste kullaniyoruz baska kahve alinca ya fiyata itiraz oluyor ya begenilmiyor...espresso kavrum colombialari da soguk demlemede gayet hos oluyor :) (Diger cekirdekleri begenmedim, firma ilgili sorunsuz iade aldilar)
 
Son düzenleme:
Hani merak edip denemek isteyen arkadaslar olursa diye,

Basarisiz :
Abant kahvecisi
Cekirdeklerin hepsi yanmis bana sorarsanız, tadim notu vs hikaye,ofise almıştık kimse icemedi. Ofis için ogutulmus aldik, filtre ogutumu french press kadar kalin geldi... Bariz kozlenmis patlican tadim notu aldigini en az 3 kisi iddia etti.. vasat bir ticari kahve, nitelikli olarak satilmasi uzucu... Soguk demlemede kurtarmazsa, gubre olacak... Simdi bunlari boyle yazinca firmaya ayıp mi oluyor diye dusunuyorum ama yapmayin be guzel kardesim, nitelikli kahve diye satmayin bu kahveleri :(
 
Arkadaşlar son zamanlarda f/p kavurucum Aroasting lab. İlk önce indirim kodu vardı, sonra toptan indirime girdiler. Uzun süredir kahvelerini deneyimliyorum. Colombia supremo ve Costa Rica Tarrazu beğendiğim çekirdekleri.
 
Güzel konu faydalı olacaktır herkese(özellikle benim gibi öğrencilere) . Forumda Calibre Coffee'de indirim olduğunu görmüştüm. Yorumlar genel olarak f/p gözüküyor. Denemeyi düşünüyorum. 4 lü bir tanışma seti yapmislar paket başı 250 ser gramdan. 115 liraya denk geliyor fiyatı da güzel. elimdeki kahve azalınca sipariş geçicem ben de. Sanırım ayın 17 sine kadar gecerliydi. Forumda aratabilirsin.
Bende öğrenciyim indirimi görüp aldım deneme setini yorumlarımı aşağıdaki calibre coffee nin orjinal konusunda editleyerek paylaşmayı planlıyorum bakmak istersen ekipmanlarım çok kaliteli olmasa benim klasmanımdaki ürünlere sahip arkadaşlara iyi bir örnek olabilir

Bende öğrenciyim. İlk başlarken sorduğumda şu çekirdeği al bu çekirdeği tavsiye ederim ama herkesin damak tadına bağlı gibi cevaplar aldım iyi güzelde ben 50 tl para verip o kahveyi beğenmezsem. Bir daha 50tl verip yeni kahve almak biraz ağır gelirdi.
Bende sonra arostinglab keşfettim. Deneme paketleri var baya ucuzlar fiyatı içindeki kahveyi oranlayınca biraz pahalıya geliyor ama her zaman alınacak bir şey değil istediğim tadı veya tadım notalarını bulunca oma gore kahve tercih etmek daha kolay oluyor örneğin ben arostinglab daki bütün deneme paketlerinin tadına baktım ve şöyle sonuç çıkardım espresso kavrum olmayan daha açık kavruk meyve tadım notalarına sahip kahveleri seviyorum genelde güney amerika kahveleri. Ondan sonra ben genelde arostinglab üzerinden devam ediyorum siz başka kavurucularada bakabilirsiniz 250gr paketler halinde alıyorum fiyatı da kalitesine göre uygun normalde 1kg veya 500gr paketler daha da uygun fiyatlı ama elimde değirmen olmadığı için az kahve alıp kısa sürede tüketip olabildiğince taze kahve içmeye çalışyorum. Bundan daha ucuza kahvelerde var örneğin migrosta rahatlıkla bulabileceğiniz tchibo nun gold selection 250gr kahvesi var 26tl civarında denemek için aldım tadı çok kötü sadece süt ile içilebilecek güzel bi kahve oluyor onun dışında baya kötü bence.
Bende senin gibi ilk başladığımda marketlerde satılan bütün kahveleri denedim ilk başlarda güzel geliyordu sonra kahve dünyasından almaya başladım içtiğim bütün kahveler o kadar berbatmış ki sonradan fark ettim nitelikli kahvelerle tanışınca kahve dünyasının kahveleride güzel gelmemeye başladı
 
Son düzenleme:
aroasting lab ve moliendo yu kıyaslama imkanı olan var mıdır
Şahsen iki marka arasında seçim yapacak olsam A Roasting Lab'ı seçerdim fiyatları daha uygun F/p ürünler diyebiliriz hem forumda birçok kişi kendilerinden memnun hemde çok aktif olmasalar bile foruma üyeler ve müşterileri ilişkileri ile ilgili olumlu geri dönüşleri var. Kahveleri konusuna gelince Moliendo'nun bir çok kahvesini ofiste denedik benim için hepsi aynı oranda keyifsizdi marketen çekilmiş kahve alıp demlemek gibi. A Roasting Lab ise bana hitap etmiyordu fakat hiç değilse farklı kahveler içtiğinizi anlayabiliyordunuz.
 
Geri
Üst