• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Bisiklet

Bisan grand tour eco veya btwin rc 500 galiba eş değer modeller diye hatırlıyorum bunlarda hep sora set var aynı denilebilir fiyat veya hangisi hoşuna giderse onu alabilirsin
Yol bisikletli mi şehir bisikleti mi arada kaldım, sürekli eğilerek bisiklet sürmek mi yoksa canın istediğinde dik durmak mı ? Yol bisikleti alsam pişman olur muyum bilemedim. Yaş:31
 
Yol bisikletli mi şehir bisikleti mi arada kaldım, sürekli eğilerek bisiklet sürmek mi yoksa canın istediğinde dik durmak mı ? Yol bisikleti alsam pişman olur muyum bilemedim. Yaş:31
Ben 1 sene şehir bisikleti sürdüm işe onunla gidip geldim sonra yol bisikletine geçtim btwin triban 520 (şehir yol karışımı bir bisiklet) 2senedir de bunu kullanıyorum iyi ki yol bisikletine geçtim diyorum evet bazı zorlukları var ama kolay lastiği patlıyor önemsemıyorum. İllakı eğilerek sürmen gerekmıyor şehir bisikletine göre daha çok tutuş pozisyonu var yol bisikletinde(yol bisikleti gidon dropbar tutus pozisyonları diye araştırabilirsin.) benim hoşuma giden aynı zamanda daha fazla yol gitmek hoşuma gidiyor.😀 bu arada endurance kadro bakmanı öneririm yani eğik agresif duruştan ziyade daha rahat pozisyonda sürüş imkanı sağlıyor kadro Screenshot_20210807-104755_Samsung Internet.jpg
 
Arka rubleyi değiştirebilirsiniz.
Bu durum size yokuslara çıkışta rahatlayacaktır.
Teşekkür ederim, en kısa zamanda araştıracağım bunu.
 
Selamlar,

Bisiklet kullanan değerli büyüklerimden en önemli konu hakkında fikirlerini istiyorum.

Biz bu bisikleti dışarıda kısa süreli de olsa hangi kilit ile korumalıyız?

Teşekkürler
 
Selamlar,

Bisiklet kullanan değerli büyüklerimden en önemli konu hakkında fikirlerini istiyorum.

Biz bu bisikleti dışarıda kısa süreli de olsa hangi kilit ile korumalıyız?

Teşekkürler
Selam,
Bir laf vardır ya hırsıza kilit dayanmaz diye bu laf aklımızda kalarak ben kısa süreli genelde bisikletimin üzerinde taşıdığım sprial şifreli kilidi kullanıyorum koyduğum yerlerde esnafa da söylüyorum 2 dakika göz kulak olun diye ama aklım hep onda kalarak gidip geliyorum malum ülkenin halide ortada dışardan gelenler de çok..
 
Arkadaşın da dediği gibi "Hırsıza kilit dayanmaz." sözü çok doğru. Kesilemeyen kilit yoktur. Sadece kesilme süresi ve kesmede kullanılacak alet fark eder. Ben işe bisikletle gidip geliyorum. Şirketin deposuna koyuyorum. Güvenli bir yer ama yine de kilitliyorum. Decatlondan aldım.

 
Teşekkür ederim.
Selam,
Bir laf vardır ya hırsıza kilit dayanmaz diye bu laf aklımızda kalarak ben kısa süreli genelde bisikletimin üzerinde taşıdığım sprial şifreli kilidi kullanıyorum koyduğum yerlerde esnafa da söylüyorum 2 dakika göz kulak olun diye ama aklım hep onda kalarak gidip geliyorum malum ülkenin halide ortada dışardan gelenler de çok..
Arkadaşın da dediği gibi "Hırsıza kilit dayanmaz." sözü çok doğru. Kesilemeyen kilit yoktur. Sadece kesilme süresi ve kesmede kullanılacak alet fark eder. Ben işe bisikletle gidip geliyorum. Şirketin deposuna koyuyorum. Güvenli bir yer ama yine de kilitliyorum. Decatlondan aldım.

 
Selamlar,

Bisiklet kullanan değerli büyüklerimden en önemli konu hakkında fikirlerini istiyorum.

Biz bu bisikleti dışarıda kısa süreli de olsa hangi kilit ile korumalıyız?

Teşekkürler
Hiçbir kilide güven olmaz ama en güvenilir olanı (araştırdığım zamanlardan hatırlıyorum) U Kilitlerdi. kesmesi biraz daha zor diğer tel olanlara göre
Ben kendim şahsen kilit kullanmıyorum gözümün önğnden ayırmamayı tercih ediyorum :D
Bunu önerebilirim marka olarak da baya iyi link: Onguard U kilit
 
Hiçbir kilide güven olmaz ama en güvenilir olanı (araştırdığım zamanlardan hatırlıyorum) U Kilitlerdi. kesmesi biraz daha zor diğer tel olanlara göre
Ben kendim şahsen kilit kullanmıyorum gözümün önğnden ayırmamayı tercih ediyorum :D
Bunu önerebilirim marka olarak da baya iyi link: Onguard U kilit
Evet en iyisi gözünün önünden ayırmamak. Bu u kilitler de çok ağır sürekli yanında taşıması zor oluyor.
 
Merhaba arkadaşlar izninizle bir isteğim olacak .Satın almak için,uzun süredir bir bisiklet arıyorum .Eşime hediye sürpriz yapacağım .Yurt içi ,yurt dışı aramadığım yer kalmadı ,Ebay da Berlin de bir adet buldum ama gerekli iletişimi tam zamanlı kuramadığımdan satıldı sağlık olsun .Bileniniz var dır , marka Surly modeli Troll Kadro beden ölçüsü (M) .Yurt içi yurt dışı Çeşitli ilan sitelerinde veya firmalarda gözünüze çarpar kulağınıza fısıldanırsa benle paylaşırsanız .Çok mutlu olurum .Şimdi den anlayışınız ve tatlı derdimi dert edip aramalarınız için çok teşekkür ederim.🚲Not :Arkadaşlar Endonezya da bir mağazada Surly troll (M) kadro sıfır buldum ayırdığım bütçe kadar fiyatı.Ama sorun şu kargo ücreti 300$ tutuyor .Beni aşıyor bu kargo ücreti .Eğer yakın zaman da cevremiz de Endonezya gidip gelecek olana var ise bu konu hakkında. Yardımcı olabilirse çok makbule geçer.Bisiklet forum sitesin de yurt dışın dan bisiklet getirme konusunu okudum .Ucak ile gelen kişi yanında kendi kullanacağı bisikleti getire biliyor .Yanlışım varsa düzeltin. Fikirlerinize açığım .Başka alternatif yollara da .
 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar izninizle bir isteğim olacak .Satın almak için,uzun süredir bir bisiklet arıyorum .Eşime hediye sürpriz yapacağım .Yurt içi ,yurt dışı aramadığım yer kalmadı ,Ebay da Berlin de bir adet buldum ama gerekli iletişimi tam zamanlı kuramadığımdan satıldı sağlık olsun .Bileniniz var dır , marka Surly modeli Troll Kadro beden ölçüsü (M) .Yurt içi yurt dışı Çeşitli ilan sitelerinde veya firmalarda gözünüze çarpar kulağınıza fısıldanırsa benle paylaşırsanız .Çok mutlu olurum .Şimdi den anlayışınız ve tatlı derdimi dert edip aramalarınız için çok teşekkür ederim.🚲
Hocam surly bulmak biraz zor değil mi Türkiye'de, alternatif düşündüğünüz bi şey var mi, ona da bakayım belki denk gelir🤔
 
Hocam surly bulmak biraz zor değil mi Türkiye'de, alternatif düşündüğünüz bi şey var mi, ona da bakayım belki denk gelir🤔
Biraz gönül bağımız var ,Surly ile ☺️.Teşekkür ederim .Başka bir marka olursa tercihimiz bilgilendireceğim .
 
Merhaba arkadaşlar izninizle bir isteğim olacak .Satın almak için,uzun süredir bir bisiklet arıyorum .Eşime hediye sürpriz yapacağım .Yurt içi ,yurt dışı aramadığım yer kalmadı ,Ebay da Berlin de bir adet buldum ama gerekli iletişimi tam zamanlı kuramadığımdan satıldı sağlık olsun .Bileniniz var dır , marka Surly modeli Troll Kadro beden ölçüsü (M) .Yurt içi yurt dışı Çeşitli ilan sitelerinde veya firmalarda gözünüze çarpar kulağınıza fısıldanırsa benle paylaşırsanız .Çok mutlu olurum .Şimdi den anlayışınız ve tatlı derdimi dert edip aramalarınız için çok teşekkür ederim.🚲
Merhabalar,
Surly için Pedal Bisiklet ve Muğla Pedalla Bisiklet ile iletişime geçilebilir, ancak malum kur fiyatları ve gümrük sıkıntısı nedeniyle temin edilememesi halinde çelik ve titanyum el yapımı bisiklet konusunda Satrai veya Soulrider değerlendirebilir diye düşünüyorum
 
beab40d72d4477c610ed400c71126855.jpeg


Resimdeki ürünü ocak ayında 200tl civarı satılıyordu bimde bu aralar 129tl ye satılıyor ihtiyaç duyan varsa diye paylaşmak istedim
 
beab40d72d4477c610ed400c71126855.jpeg


Resimdeki ürünü ocak ayında 200tl civarı satılıyordu bimde bu aralar 129tl ye satılıyor ihtiyaç duyan varsa diye paylaşmak istedim
Siz kullanıyormusunuz bu cihazı , kalibrasyonundan memnunmusunuz acaba?
Moto Anka adlı YouTube kanalında kalibrasyonu iyi değil diye bahsedilmiş.
 
Siz kullanıyormusunuz bu cihazı , kalibrasyonundan memnunmusunuz acaba?
Moto Anka adlı YouTube kanalında kalibrasyonu iyi değil diye bahsedilmiş.

Memnunum hocam gerçi alalı 1 hafta anca oldu. Değerleri doğru ölçtüğüne kanat getirdim şırıngalı düzenek oluşturdum fön makinesini üflettim içine ayrıca baskülün üzerinde baskı uyguladım derece değerİ, basınç değeri olsun anlık değişimini ekranda gösteriyor Moto anka vidyosundaki gibi Yalandan sabit rakam vermiyor. Arabamın ön lastiklerine takmıştım doğru psi değerlerini veriyor

moto anka vidyosunu bende seyretmiştim o abimizin ciğazı bozuk bence sensörler takılı olmadığı halde takılıymış gibi değerler vermiş, bendeki ciğaz takılı olmadığı zaman 00 değerini verip alarm çalıyor
 
Dahon vitesse d8 düşünen var mı? Aslı bisiklet ile bir organizasyon olabilir
 
Geri
Üst