Yol bisikletli mi şehir bisikleti mi arada kaldım, sürekli eğilerek bisiklet sürmek mi yoksa canın istediğinde dik durmak mı ? Yol bisikleti alsam pişman olur muyum bilemedim. Yaş:31Bisan grand tour eco veya btwin rc 500 galiba eş değer modeller diye hatırlıyorum bunlarda hep sora set var aynı denilebilir fiyat veya hangisi hoşuna giderse onu alabilirsin
Ben 1 sene şehir bisikleti sürdüm işe onunla gidip geldim sonra yol bisikletine geçtim btwin triban 520 (şehir yol karışımı bir bisiklet) 2senedir de bunu kullanıyorum iyi ki yol bisikletine geçtim diyorum evet bazı zorlukları var ama kolay lastiği patlıyor önemsemıyorum. İllakı eğilerek sürmen gerekmıyor şehir bisikletine göre daha çok tutuş pozisyonu var yol bisikletinde(yol bisikleti gidon dropbar tutus pozisyonları diye araştırabilirsin.) benim hoşuma giden aynı zamanda daha fazla yol gitmek hoşuma gidiyor.Yol bisikletli mi şehir bisikleti mi arada kaldım, sürekli eğilerek bisiklet sürmek mi yoksa canın istediğinde dik durmak mı ? Yol bisikleti alsam pişman olur muyum bilemedim. Yaş:31

Teşekkür ederim, en kısa zamanda araştıracağım bunu.Arka rubleyi değiştirebilirsiniz.
Bu durum size yokuslara çıkışta rahatlayacaktır.
Selam,Selamlar,
Bisiklet kullanan değerli büyüklerimden en önemli konu hakkında fikirlerini istiyorum.
Biz bu bisikleti dışarıda kısa süreli de olsa hangi kilit ile korumalıyız?
Teşekkürler
Selam,
Bir laf vardır ya hırsıza kilit dayanmaz diye bu laf aklımızda kalarak ben kısa süreli genelde bisikletimin üzerinde taşıdığım sprial şifreli kilidi kullanıyorum koyduğum yerlerde esnafa da söylüyorum 2 dakika göz kulak olun diye ama aklım hep onda kalarak gidip geliyorum malum ülkenin halide ortada dışardan gelenler de çok..
Arkadaşın da dediği gibi "Hırsıza kilit dayanmaz." sözü çok doğru. Kesilemeyen kilit yoktur. Sadece kesilme süresi ve kesmede kullanılacak alet fark eder. Ben işe bisikletle gidip geliyorum. Şirketin deposuna koyuyorum. Güvenli bir yer ama yine de kilitliyorum. Decatlondan aldım.
120 Şifreli Bisiklet Kilidi Siyah
120 Şifreli Bisiklet Kilidi Siyah null Hem bisiklet parçalarını (sele, jant vb.) hem de aksesuarlarını (çanta, sepet vb.) koruyun. Günlük kullanım için pratik, hafif ve ekonomik kilit.www.decathlon.com.tr
Hiçbir kilide güven olmaz ama en güvenilir olanı (araştırdığım zamanlardan hatırlıyorum) U Kilitlerdi. kesmesi biraz daha zor diğer tel olanlara göreSelamlar,
Bisiklet kullanan değerli büyüklerimden en önemli konu hakkında fikirlerini istiyorum.
Biz bu bisikleti dışarıda kısa süreli de olsa hangi kilit ile korumalıyız?
Teşekkürler
Evet en iyisi gözünün önünden ayırmamak. Bu u kilitler de çok ağır sürekli yanında taşıması zor oluyor.Hiçbir kilide güven olmaz ama en güvenilir olanı (araştırdığım zamanlardan hatırlıyorum) U Kilitlerdi. kesmesi biraz daha zor diğer tel olanlara göre
Ben kendim şahsen kilit kullanmıyorum gözümün önğnden ayırmamayı tercih ediyorum
Bunu önerebilirim marka olarak da baya iyi link: Onguard U kilit
Hocam surly bulmak biraz zor değil mi Türkiye'de, alternatif düşündüğünüz bi şey var mi, ona da bakayım belki denk gelirMerhaba arkadaşlar izninizle bir isteğim olacak .Satın almak için,uzun süredir bir bisiklet arıyorum .Eşime hediye sürpriz yapacağım .Yurt içi ,yurt dışı aramadığım yer kalmadı ,Ebay da Berlin de bir adet buldum ama gerekli iletişimi tam zamanlı kuramadığımdan satıldı sağlık olsun .Bileniniz var dır , marka Surly modeli Troll Kadro beden ölçüsü (M) .Yurt içi yurt dışı Çeşitli ilan sitelerinde veya firmalarda gözünüze çarpar kulağınıza fısıldanırsa benle paylaşırsanız .Çok mutlu olurum .Şimdi den anlayışınız ve tatlı derdimi dert edip aramalarınız için çok teşekkür ederim.![]()
Biraz gönül bağımız var ,Surly ileHocam surly bulmak biraz zor değil mi Türkiye'de, alternatif düşündüğünüz bi şey var mi, ona da bakayım belki denk gelir![]()
Merhabalar,Merhaba arkadaşlar izninizle bir isteğim olacak .Satın almak için,uzun süredir bir bisiklet arıyorum .Eşime hediye sürpriz yapacağım .Yurt içi ,yurt dışı aramadığım yer kalmadı ,Ebay da Berlin de bir adet buldum ama gerekli iletişimi tam zamanlı kuramadığımdan satıldı sağlık olsun .Bileniniz var dır , marka Surly modeli Troll Kadro beden ölçüsü (M) .Yurt içi yurt dışı Çeşitli ilan sitelerinde veya firmalarda gözünüze çarpar kulağınıza fısıldanırsa benle paylaşırsanız .Çok mutlu olurum .Şimdi den anlayışınız ve tatlı derdimi dert edip aramalarınız için çok teşekkür ederim.![]()
Siz kullanıyormusunuz bu cihazı , kalibrasyonundan memnunmusunuz acaba?![]()
Resimdeki ürünü ocak ayında 200tl civarı satılıyordu bimde bu aralar 129tl ye satılıyor ihtiyaç duyan varsa diye paylaşmak istedim
Siz kullanıyormusunuz bu cihazı , kalibrasyonundan memnunmusunuz acaba?
Moto Anka adlı YouTube kanalında kalibrasyonu iyi değil diye bahsedilmiş.