M
mimds
Guest
Hoşgeldiniz Haşim bey, DenizhanHoşbulduk Suat Bey!![]()
Moderatörün son düzenlenenleri:
Hoşgeldiniz Haşim bey, DenizhanHoşbulduk Suat Bey!![]()
Bu kahveyi içme şansım olmadı ancak öyle betimlemeler yapmışsınız ki çok üzüldümBu sabah Passiflora'yı demledim.
Degass neredeyse bitmiş, rahatsız edici bir durum yoktu.
Reçeteyi kendim oluşturdum, 10 gram kahve 150 gram su ile
Tek kelime ile nefisss bir kahve içtim
Hatırı sayılır miktarda iyi kahve içtim diyebilirim; Savage, Ninety Plus, La Palma, Altieri vs çiftliklerden. Bu kahve kesinlikle içtiklerim içerisinde üst sıralarda.
Peki neyi iyi?
Öncelikle kahvenin dokusu çok naif. İnsanı rahatlatan bir tarafı var. Çok yumuşak, kadifemsi bir karakterde.
İkinci olarak kompleks. Sıcakken, hafif soğuyunca, soğudukça... Her aşamada farklı aromaları yakalayabiliyorsunuz
Üçüncüsü dengeli, ne çok tatlı ne de asidite yoğun.
Bazı kahvelerde insanı kendinden geçiren o yoğun parfümsü kokular pek yok. Bunu beklememek lazım ama ilk yudumdan son yuduma kadar insanı mutlu eden bir fincan var.
İlk satın aldığım andan bu ana gelinceye kadar kaliteli iletişime kahvenin güzelliği de eklenince, benim için 10/10'luk bir iş oldu.
Kendilerine teşekkür ediyorum @hasimsolmaz
oreo demleyince çikolata tadı alacağınıza eminimReçete V60 diye V60 demledim, yarın Oreo demleyeyim.
site yapım hızının da üzerinde bir kahve merakı, maşallah Oğuzhan!Satışa çıkmasına 3 gün var gösteriyor sitede. Siteye içerik eklerken mi yakaladım acaba diye düşünüyorum, çünkü henüz satın alınmıyor, alamıyorum.![]()
Bari"STATUS" eskiden yurtiçi ve yurtdışında farklı demleme evleri ve kavurucuları gezerken fotoğraf ve yorumlar paylaştığım durum bildirir bir hesaptı aslındaproje falan güzel, gastronomik bir yanı var ama isimden dolayı dikkate alamıyorum yabaristatus ne ya öyle?
Ürünü sipariş ettikten sonraki süreç hakkında birkaç kelam edeyim
Türkiye'de niş bir alanda faaliyet gösteren böyle firmaların iletişimini çok önemsiyorum. Bu yüzden sipariş oluşturunca Haşim Bey'e yazdım. Hemen dönüş yaptı. Elde var birrr dedim
23 Mart itibariyle kahvelerin gönderileceğini yazmışlardı. O tarih yaklaşınca kendilerinden, bizzat bana hitapla ve açıklamayla bir mail aldım. Kısa detayların olduğu bu mail iyi hissettirdi. Elde var ikiiii
Dün itibariyle üçüncü bir mail daha aldım. Bu sefer kahveye dair ve demleme detaylarına dair bilgiler verilmişti. Yine özel bir mail ve yine özenli. Ve bingooo
Aldığım sadece kahve olmuyor, beraberinde fiyatı olmayan değerler de ediniliyor. Bu alışverişimde sonuna kadar hissettim bunu.
Sonraki işlerini de takip ediyor olacağım.
Hoşbulduk, çok teşekkürlerHoşgeldiniz Haşim bey, Denizhan![]()
Afiyet olsun Sacid Bey, yorumlarınız ve değerli geri bildiriminiz için teşekkürler.Bu sabah Passiflora'yı demledim.
Degass neredeyse bitmiş, rahatsız edici bir durum yoktu.
Reçeteyi kendim oluşturdum, 10 gram kahve 150 gram su ile
Tek kelime ile nefisss bir kahve içtim
Hatırı sayılır miktarda iyi kahve içtim diyebilirim; Savage, Ninety Plus, La Palma, Altieri vs çiftliklerden. Bu kahve kesinlikle içtiklerim içerisinde üst sıralarda.
Peki neyi iyi?
Öncelikle kahvenin dokusu çok naif. İnsanı rahatlatan bir tarafı var. Çok yumuşak, kadifemsi bir karakterde.
İkinci olarak kompleks. Sıcakken, hafif soğuyunca, soğudukça... Her aşamada farklı aromaları yakalayabiliyorsunuz
Üçüncüsü dengeli, ne çok tatlı ne de asidite yoğun.
Bazı kahvelerde insanı kendinden geçiren o yoğun parfümsü kokular pek yok. Bunu beklememek lazım ama ilk yudumdan son yuduma kadar insanı mutlu eden bir fincan var.
İlk satın aldığım andan bu ana gelinceye kadar kaliteli iletişime kahvenin güzelliği de eklenince, benim için 10/10'luk bir iş oldu.
Kendilerine teşekkür ediyorum @hasimsolmaz
Hoşbuldum Sinyor!Üstat Hoşgeldin @hasimsolmaz![]()
Hoşbulduk çok teşekkür ederim. Maalesef satışta olan bir seri değil Frozen Cherry, daha önceki koleksiyondandı.@hasimsolmaz hoşgeldiniz foruma.
Frozen Cherry satışta ise eğer özelden veya burdan fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz? Gesha passifloraya göre makul ise maliyeti tek demlemelik denemek isterim.
96 derece su sıcaklığı
Timemore 9 -0,4 klik
12,5/200
50-50-50-50
Ön demleme 25 saniye
Son döküş 1:35
02:33 toplam süre
Filtre Cafec Traditional
Su tutuşu hızlı klasik deneysel kahveler gibi, ondan inceye inmek gerekiyor.
Süre uzatıp su sıcaklığını da arttırınca gövdesi bitişi daha keyifli hale geliyor.
Bu sabah Passiflora'yı demledim.
Degass neredeyse bitmiş, rahatsız edici bir durum yoktu.
Reçeteyi kendim oluşturdum, 10 gram kahve 150 gram su ile
Tek kelime ile nefisss bir kahve içtim
Hatırı sayılır miktarda iyi kahve içtim diyebilirim; Savage, Ninety Plus, La Palma, Altieri vs çiftliklerden. Bu kahve kesinlikle içtiklerim içerisinde üst sıralarda.
Peki neyi iyi?
Öncelikle kahvenin dokusu çok naif. İnsanı rahatlatan bir tarafı var. Çok yumuşak, kadifemsi bir karakterde.
İkinci olarak kompleks. Sıcakken, hafif soğuyunca, soğudukça... Her aşamada farklı aromaları yakalayabiliyorsunuz
Üçüncüsü dengeli, ne çok tatlı ne de asidite yoğun.
Bazı kahvelerde insanı kendinden geçiren o yoğun parfümsü kokular pek yok. Bunu beklememek lazım ama ilk yudumdan son yuduma kadar insanı mutlu eden bir fincan var.
İlk satın aldığım andan bu ana gelinceye kadar kaliteli iletişime kahvenin güzelliği de eklenince, benim için 10/10'luk bir iş oldu.
Kendilerine teşekkür ediyorum @hasimsolmaz