• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Baristatus

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ogakuzar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu sabah Passiflora'yı demledim.

Degass neredeyse bitmiş, rahatsız edici bir durum yoktu.

Reçeteyi kendim oluşturdum, 10 gram kahve 150 gram su ile

Tek kelime ile nefisss bir kahve içtim

Hatırı sayılır miktarda iyi kahve içtim diyebilirim; Savage, Ninety Plus, La Palma, Altieri vs çiftliklerden. Bu kahve kesinlikle içtiklerim içerisinde üst sıralarda.

Peki neyi iyi?
Öncelikle kahvenin dokusu çok naif. İnsanı rahatlatan bir tarafı var. Çok yumuşak, kadifemsi bir karakterde.
İkinci olarak kompleks. Sıcakken, hafif soğuyunca, soğudukça... Her aşamada farklı aromaları yakalayabiliyorsunuz
Üçüncüsü dengeli, ne çok tatlı ne de asidite yoğun.

Bazı kahvelerde insanı kendinden geçiren o yoğun parfümsü kokular pek yok. Bunu beklememek lazım ama ilk yudumdan son yuduma kadar insanı mutlu eden bir fincan var.

İlk satın aldığım andan bu ana gelinceye kadar kaliteli iletişime kahvenin güzelliği de eklenince, benim için 10/10'luk bir iş oldu.

Kendilerine teşekkür ediyorum @hasimsolmaz
 
Bu sabah Passiflora'yı demledim.

Degass neredeyse bitmiş, rahatsız edici bir durum yoktu.

Reçeteyi kendim oluşturdum, 10 gram kahve 150 gram su ile

Tek kelime ile nefisss bir kahve içtim

Hatırı sayılır miktarda iyi kahve içtim diyebilirim; Savage, Ninety Plus, La Palma, Altieri vs çiftliklerden. Bu kahve kesinlikle içtiklerim içerisinde üst sıralarda.

Peki neyi iyi?
Öncelikle kahvenin dokusu çok naif. İnsanı rahatlatan bir tarafı var. Çok yumuşak, kadifemsi bir karakterde.
İkinci olarak kompleks. Sıcakken, hafif soğuyunca, soğudukça... Her aşamada farklı aromaları yakalayabiliyorsunuz
Üçüncüsü dengeli, ne çok tatlı ne de asidite yoğun.

Bazı kahvelerde insanı kendinden geçiren o yoğun parfümsü kokular pek yok. Bunu beklememek lazım ama ilk yudumdan son yuduma kadar insanı mutlu eden bir fincan var.

İlk satın aldığım andan bu ana gelinceye kadar kaliteli iletişime kahvenin güzelliği de eklenince, benim için 10/10'luk bir iş oldu.

Kendilerine teşekkür ediyorum @hasimsolmaz
Bu kahveyi içme şansım olmadı ancak öyle betimlemeler yapmışsınız ki çok üzüldüm 🥺 Sıradaki çekirdeği beklemeden alacağım
 
Satışa çıkmasına 3 gün var gösteriyor sitede. Siteye içerik eklerken mi yakaladım acaba diye düşünüyorum, çünkü henüz satın alınmıyor, alamıyorum. 😳
site yapım hızının da üzerinde bir kahve merakı, maşallah Oğuzhan! :)
 
Hoşgeldin ziyareti 😊
Yeni Gesha'yı denedik, bir şey yazayım diyorum da, mayıştım vallahi, ne yazıcam 😊 oh şükür.
Screenshot_2022-03-29-15-14-37-59_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
 
proje falan güzel, gastronomik bir yanı var ama isimden dolayı dikkate alamıyorum ya :( baristatus ne ya öyle?
Bari"STATUS" eskiden yurtiçi ve yurtdışında farklı demleme evleri ve kavurucuları gezerken fotoğraf ve yorumlar paylaştığım durum bildirir bir hesaptı aslında 🤷‍♂️ 👋
 
Ürünü sipariş ettikten sonraki süreç hakkında birkaç kelam edeyim

Türkiye'de niş bir alanda faaliyet gösteren böyle firmaların iletişimini çok önemsiyorum. Bu yüzden sipariş oluşturunca Haşim Bey'e yazdım. Hemen dönüş yaptı. Elde var birrr dedim

23 Mart itibariyle kahvelerin gönderileceğini yazmışlardı. O tarih yaklaşınca kendilerinden, bizzat bana hitapla ve açıklamayla bir mail aldım. Kısa detayların olduğu bu mail iyi hissettirdi. Elde var ikiiii

Dün itibariyle üçüncü bir mail daha aldım. Bu sefer kahveye dair ve demleme detaylarına dair bilgiler verilmişti. Yine özel bir mail ve yine özenli. Ve bingooo

Aldığım sadece kahve olmuyor, beraberinde fiyatı olmayan değerler de ediniliyor. Bu alışverişimde sonuna kadar hissettim bunu.

Sonraki işlerini de takip ediyor olacağım.

Çok teşekkürler Sacid Bey, marifet iltifata tabii, saygılar.
 
Bu sabah Passiflora'yı demledim.

Degass neredeyse bitmiş, rahatsız edici bir durum yoktu.

Reçeteyi kendim oluşturdum, 10 gram kahve 150 gram su ile

Tek kelime ile nefisss bir kahve içtim

Hatırı sayılır miktarda iyi kahve içtim diyebilirim; Savage, Ninety Plus, La Palma, Altieri vs çiftliklerden. Bu kahve kesinlikle içtiklerim içerisinde üst sıralarda.

Peki neyi iyi?
Öncelikle kahvenin dokusu çok naif. İnsanı rahatlatan bir tarafı var. Çok yumuşak, kadifemsi bir karakterde.
İkinci olarak kompleks. Sıcakken, hafif soğuyunca, soğudukça... Her aşamada farklı aromaları yakalayabiliyorsunuz
Üçüncüsü dengeli, ne çok tatlı ne de asidite yoğun.

Bazı kahvelerde insanı kendinden geçiren o yoğun parfümsü kokular pek yok. Bunu beklememek lazım ama ilk yudumdan son yuduma kadar insanı mutlu eden bir fincan var.

İlk satın aldığım andan bu ana gelinceye kadar kaliteli iletişime kahvenin güzelliği de eklenince, benim için 10/10'luk bir iş oldu.

Kendilerine teşekkür ediyorum @hasimsolmaz
Afiyet olsun Sacid Bey, yorumlarınız ve değerli geri bildiriminiz için teşekkürler.
 
@hasimsolmaz hoşgeldiniz foruma.
Frozen Cherry satışta ise eğer özelden veya burdan fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz? Gesha passifloraya göre makul ise maliyeti tek demlemelik denemek isterim.
 
@hasimsolmaz hoşgeldiniz foruma.
Frozen Cherry satışta ise eğer özelden veya burdan fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz? Gesha passifloraya göre makul ise maliyeti tek demlemelik denemek isterim.
Hoşbulduk çok teşekkür ederim. Maalesef satışta olan bir seri değil Frozen Cherry, daha önceki koleksiyondandı.
 
Bu arada, Kolombiya Gesha Passiflora ilk kavrum günümüz üzerinden geçen ilk haftası yarın dolmuş olacak. Geçtiğimiz hafta sevgili @orkunustel'le bir araya geldik ve keyifli bir cupping yaptık, akabinde reçete çıkarmak için ricamı kırmadı, sağ olsun. Az önce de reçete ulaştı, kendi kaleminden aktarayım;

96 derece su sıcaklığı

Timemore 9 -0,4 klik

12,5/200

50-50-50-50

Ön demleme 25 saniye

Son döküş 1:35

02:33 toplam süre

Filtre Cafec Traditional

Su tutuşu hızlı klasik deneysel kahveler gibi, ondan inceye inmek gerekiyor.

Süre uzatıp su sıcaklığını da arttırınca gövdesi bitişi daha keyifli hale geliyor.

Çok teşekkürler Orkun, emeğine sağlık! 🙏
 
Bu sabah Passiflora'yı demledim.

Degass neredeyse bitmiş, rahatsız edici bir durum yoktu.

Reçeteyi kendim oluşturdum, 10 gram kahve 150 gram su ile

Tek kelime ile nefisss bir kahve içtim

Hatırı sayılır miktarda iyi kahve içtim diyebilirim; Savage, Ninety Plus, La Palma, Altieri vs çiftliklerden. Bu kahve kesinlikle içtiklerim içerisinde üst sıralarda.

Peki neyi iyi?
Öncelikle kahvenin dokusu çok naif. İnsanı rahatlatan bir tarafı var. Çok yumuşak, kadifemsi bir karakterde.
İkinci olarak kompleks. Sıcakken, hafif soğuyunca, soğudukça... Her aşamada farklı aromaları yakalayabiliyorsunuz
Üçüncüsü dengeli, ne çok tatlı ne de asidite yoğun.

Bazı kahvelerde insanı kendinden geçiren o yoğun parfümsü kokular pek yok. Bunu beklememek lazım ama ilk yudumdan son yuduma kadar insanı mutlu eden bir fincan var.

İlk satın aldığım andan bu ana gelinceye kadar kaliteli iletişime kahvenin güzelliği de eklenince, benim için 10/10'luk bir iş oldu.

Kendilerine teşekkür ediyorum @hasimsolmaz

reçetenizi paylaşabilir misiniz?

özellikle 10 gr olması ilgimi çekti, ben de böyle ufak bir miktarla başlamak istiyorum :)
 
Geri
Üst