• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Baristatus

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ogakuzar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Demleme parametrelerinizi paylaşabilir misiniz?
bir tanede benden olsun.

CMD 19 click
kahve/su: 1/16 (12/192)
Buzdağı su, 91 C
Cafec abaca filtre
V60 (hario cam)
40 gr blooming
50-50-52 3 döküş
demleme süresi: 1.55

günün sonunda tam bir kayısı şölenine dönüştü
 
Öhöm... Demin baktım da, bu ay farklı olarak excellence serisi geliyormuş. 91.35 puan, Kolombiya Gesha Passiflora, ROEST ile kendileri kavuruyormuş. Bombayı atayım da gideyim. 🌝
 
Satışa çıkmasına 3 gün var gösteriyor sitede. Siteye içerik eklerken mi yakaladım acaba diye düşünüyorum, çünkü henüz satın alınmıyor, alamıyorum. 😳
 
satın almak istendiğinde stok tükendi uyarısı çıkıyor. büyük ihtimalle satış sayfasını düzenlemediler henüz. önceki aylarda günler öncesinden sipariş verilebiliyordu.
 
Bu kahvelerin ucuz olma ihtimali pek yok
Ama bu kahveleri her zaman bulma ihtimali de sınırlı
Girişim gayet yerinde. Roest ile ilk deneyimleri olsa da, kahvenin ve girişimin hatrına bir şansı hak ettiklerini düşünüyorum
Bakalım, verdik siparişi, sonucu merakla bekliyor olacağım.
 
siparişe açılmış ayın kahvesi. geçen ayın kahvesinin çok çok iyi olması bu ay için beklentimi epey yükseltti. merakla bekliyoruz
 
Bir de YouTube sayfası başlatmışlar. ROEST hakkında şöyle bir video var:





Kanalda Kahve Sohbetleri ismiyle de bir içerik serisi başlamış. Öyle oturup kahve içerken sohbet ediyorlar, bu kadar. 🙂
 
Ürünü sipariş ettikten sonraki süreç hakkında birkaç kelam edeyim

Türkiye'de niş bir alanda faaliyet gösteren böyle firmaların iletişimini çok önemsiyorum. Bu yüzden sipariş oluşturunca Haşim Bey'e yazdım. Hemen dönüş yaptı. Elde var birrr dedim

23 Mart itibariyle kahvelerin gönderileceğini yazmışlardı. O tarih yaklaşınca kendilerinden, bizzat bana hitapla ve açıklamayla bir mail aldım. Kısa detayların olduğu bu mail iyi hissettirdi. Elde var ikiiii

Dün itibariyle üçüncü bir mail daha aldım. Bu sefer kahveye dair ve demleme detaylarına dair bilgiler verilmişti. Yine özel bir mail ve yine özenli. Ve bingooo

Aldığım sadece kahve olmuyor, beraberinde fiyatı olmayan değerler de ediniliyor. Bu alışverişimde sonuna kadar hissettim bunu.

Sonraki işlerini de takip ediyor olacağım.
 
Ürünü sipariş ettikten sonraki süreç hakkında birkaç kelam edeyim

Türkiye'de niş bir alanda faaliyet gösteren böyle firmaların iletişimini çok önemsiyorum. Bu yüzden sipariş oluşturunca Haşim Bey'e yazdım. Hemen dönüş yaptı. Elde var birrr dedim

23 Mart itibariyle kahvelerin gönderileceğini yazmışlardı. O tarih yaklaşınca kendilerinden, bizzat bana hitapla ve açıklamayla bir mail aldım. Kısa detayların olduğu bu mail iyi hissettirdi. Elde var ikiiii

Dün itibariyle üçüncü bir mail daha aldım. Bu sefer kahveye dair ve demleme detaylarına dair bilgiler verilmişti. Yine özel bir mail ve yine özenli. Ve bingooo

Aldığım sadece kahve olmuyor, beraberinde fiyatı olmayan değerler de ediniliyor. Bu alışverişimde sonuna kadar hissettim bunu.

Sonraki işlerini de takip ediyor olacağım.
+1
 
Yanında hediyesi ile gelmiş gönlümün efendisi.
Not: Sevgili @Oguzhan 'ın gazına gelip kendimi şımarttım. Beğenmezsem fatura sende güzel kardeşim😁
😀
Güldüm de, gerçi haklısın. Bir kişiyi bile yanlış yönlendirmenin vebali var. Hadi işi daha eğlenceli hale getirelim 😋 bir sebepten ötürü bu alışverişten memnun kalmazsan, Nisan toplu alımında bir paket kahven benden. Memnun kalırsan da afiyet şifa olsun.
Baristatus fanı olduğumu söylemiş miydim? 😄
(Not: Teklif bir kişilik 😳)
 
😀
Güldüm de, gerçi haklısın. Bir kişiyi bile yanlış yönlendirmenin vebali var. Hadi işi daha eğlenceli hale getirelim 😋 bir sebepten ötürü bu alışverişten memnun kalmazsan, Nisan toplu alımında bir paket kahven benden. Memnun kalırsan da afiyet şifa olsun.
Baristatus fanı olduğumu söylemiş miydim? 😄
(Not: Teklif bir kişilik 😳)
dayanamadım araya girdim, bence bu vebalin diyeti bir sonraki ''ayın kahvesi'' olmalıydı :D

şaka bir yana bu girişimi sayende tanımış olduk. hem kahvelerinden hem de kurdukları iletişimden dolayı çok memnunum. sabah bir anda ayın kahvesini bekler buldum kendimi, kargo geldi mi? diye sordum birkaç kez :) . gelince de ayrı bir mutlu oldum, siparişin yanında gelen hediye kahveler de Haşim beyin kurduğu iletişim gibi incelik içeren hoş süprizlerdi.
 
😀
Güldüm de, gerçi haklısın. Bir kişiyi bile yanlış yönlendirmenin vebali var. Hadi işi daha eğlenceli hale getirelim 😋 bir sebepten ötürü bu alışverişten memnun kalmazsan, Nisan toplu alımında bir paket kahven benden. Memnun kalırsan da afiyet şifa olsun.
Baristatus fanı olduğumu söylemiş miydim? 😄
(Not: Teklif bir kişilik 😳)
Cömertliğin ve içtenliği için teşekkür ederim. Böyle bir yaklaşıma aynı tonda cevap vermezsem kabalık yapmış olurum. Bu tanışmaya vesile olduğun için Nisan toplu alımında bir paket kahve benden.
Not:Kargo adresini özelden bekliyorum
 
Geri
Üst