bir tanede benden olsun.Demleme parametrelerinizi paylaşabilir misiniz?
Satışta değil şu an henüz değil mi?Öhöm... Demin baktım da, bu ay farklı olarak excellence serisi geliyormuş. 91.35 puan, Kolombiya Gesha Passiflora, ROEST ile kendileri kavuruyormuş. Bombayı atayım da gideyim.
Baristatus
www.baristatus.com
Satışa çıkmasına 3 gün var gösteriyor sitede. Siteye içerik eklerken mi yakaladım acaba diye düşünüyorum, çünkü henüz satın alınmıyor, alamıyorum.![]()
+1Ürünü sipariş ettikten sonraki süreç hakkında birkaç kelam edeyim
Türkiye'de niş bir alanda faaliyet gösteren böyle firmaların iletişimini çok önemsiyorum. Bu yüzden sipariş oluşturunca Haşim Bey'e yazdım. Hemen dönüş yaptı. Elde var birrr dedim
23 Mart itibariyle kahvelerin gönderileceğini yazmışlardı. O tarih yaklaşınca kendilerinden, bizzat bana hitapla ve açıklamayla bir mail aldım. Kısa detayların olduğu bu mail iyi hissettirdi. Elde var ikiiii
Dün itibariyle üçüncü bir mail daha aldım. Bu sefer kahveye dair ve demleme detaylarına dair bilgiler verilmişti. Yine özel bir mail ve yine özenli. Ve bingooo
Aldığım sadece kahve olmuyor, beraberinde fiyatı olmayan değerler de ediniliyor. Bu alışverişimde sonuna kadar hissettim bunu.
Sonraki işlerini de takip ediyor olacağım.
Yanında hediyesi ile gelmiş gönlümün efendisi.
Not: Sevgili @Oguzhan 'ın gazına gelip kendimi şımarttım. Beğenmezsem fatura sende güzel kardeşim![]()
dayanamadım araya girdim, bence bu vebalin diyeti bir sonraki ''ayın kahvesi'' olmalıydı
Güldüm de, gerçi haklısın. Bir kişiyi bile yanlış yönlendirmenin vebali var. Hadi işi daha eğlenceli hale getirelimbir sebepten ötürü bu alışverişten memnun kalmazsan, Nisan toplu alımında bir paket kahven benden. Memnun kalırsan da afiyet şifa olsun.
Baristatus fanı olduğumu söylemiş miydim?
(Not: Teklif bir kişilik)
Cömertliğin ve içtenliği için teşekkür ederim. Böyle bir yaklaşıma aynı tonda cevap vermezsem kabalık yapmış olurum. Bu tanışmaya vesile olduğun için Nisan toplu alımında bir paket kahve benden.
Güldüm de, gerçi haklısın. Bir kişiyi bile yanlış yönlendirmenin vebali var. Hadi işi daha eğlenceli hale getirelimbir sebepten ötürü bu alışverişten memnun kalmazsan, Nisan toplu alımında bir paket kahven benden. Memnun kalırsan da afiyet şifa olsun.
Baristatus fanı olduğumu söylemiş miydim?
(Not: Teklif bir kişilik)