• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sanalbaharat (Paketin içinden TAŞ çıktı)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan eediz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
“İyi bilinen üye” lerin seviyeyi çektiği noktayı gördükçe acaba “aktif üye” likten emekli olmanın yolu yokmu diye düşünmüyor değilim bazen
Haydaa oturmuşum evimde kahve içiyorum, civilization 5 oynuyorum, ben neden kaynadım arada 🚬
 
Estagfurullah evinde sakin sakin kahve içen iyi bilinenlere sayggımız sonsuz ! Son dönemdeki gerginlikler daha çok iyi bilinenler arasından çıktığı için yazdım..
 
kimseyi kırmak istemedim. ama suç bende değil firmanın adında baharatçı yazıyor. bu beni caydırıyor bir ürün almaktan. Şimdi biri sorunca Null Coffee İstanbuldan alıyorum demek var bir de Sanalbaharat demek var.

Null Coffee'den alıyorum diyince kızlar bir irkiliyor vay be diyor adam entel. Sanalbaharat dersem Bit pazarından kahve almış psikolojisi yaratıyor. Bence isimlerini değiştirsinler. Geçen William'dan kahve aldım dedim kızlara toplu alım sayesinde bir kızla tanıştım vaay canım William bende duymuştum bana V60'ın inceliklerini anlatsana dedi.

Taş konusuna gelince çözüm bulmaları yerinde olur. Müşteriye aynı üründen bir adet daha yollamak alacağı önlemlerden bahsetmek yerinde olurdu.

ya hocam ben @kahvetrip @kahveanalisti @teyyaredenkahve @PepukKahve takip ediyorum reshare yapıyorum kızlar için. yoksa banane şeker kamışıymış taşmış. önemli olan o bilgileri kullanıp kızların yanında güzel bir v60 yapmak. tek gayem bu. forumu bunun için takip ediyor evime çağırdığım kızlara daha güzel kahve demlemeye çalışıyorum. çok şey öğrendim hepinizden sağ olun.

Selamlar,
Alıntılamış olduğum yazı içeriği beni çok rahatsız etti.Bu nasıl bir üslup nasıl bir zihniyet :@
 
Muhtemelen eline bir kadın eli yanlışlıkla değse kekeme olacak adamlar kadın üzerinden esprimsi kasıp aklınca forumu trollemiş, teallaam. Komik desen değil, sempatik desen hiç değil; bugün de birileri adına utandık çok şükür. :)
Taş olayına gelirsek; olası çabalara rağmen sıkça karşılaşılan bir durum... Kontrol etmekte fayda var; etmek zorunda değilsiniz son tüketici olarak; zararınız da mutlaka karşılanır; fakat sorunu en başında yaşamamak için her demleme öncesinde kontrol edelim, değirmenlerimize zeval gelmesin. Burr çatlasa, ortalama on gün değirmensiz kalırsınız en iyi ihtimalle. Krize müdahale değil, olası krizleri önlemek odak noktamız olsun.
Ayrıca "firmadan taş çıktı" diye başlık açmaktansa önce firmayla görüşüp, olumsuz dönüş alırsanız firmanın başlığı altına yazmak daha doğru olabilir. Başlık açabilirsiniz, fakat linç kültürü hem firmalar hem tüketiciler için zorlayıcı bir ortam oluşturabilir, ben bu yolu tercih etmiyorum.
Bu arada ürün fiyatı ne olursa olsun nihayetinde piyasaya, tüketime sunulmuş bir üründür, belli kriterleri sağlaması gerekir. İndirim marketlerinde tereyağı daha uygun fiyatlı olsa da içinde tereyağdan başka yağlar bulundurmamak zorundadır mesela... Bulundurursa bu durum tahşişe girer. Ekmekten jilet, meyve suyundan böcek çıkamaz. Satın aldığınız şey kavrulmuş kahve çekirdeği ise, kahve dışında bir şeyler çıkması firma adına kusurdur. Her zaman dikkat ettiğinden biraz daha fazla dikkat etmeleri gerektiğine işaret eder. Taş çıktı diye bir firmayı daha az tercih etmem, diğer kullanıcılar ve dolayısıyla firma zarar görmesin diye naçizane uyarırım.
 
Küçük ama bence önemli bir paylaşım yapmak isterim, kendimce;
Firmalarda önyargının, ayrımcılığın ya da linç'in bir sebebi de tüketici değil kavurucuların kendisidir.
Heryerinden buram buram "nitelik" fışkıran bir X kavurucu PR'ını yaparken öncelikle "Sanal Baharat" gibi işletmelere saldırır:

-biz onlar gibi baharatçı değiliz
-onlar al-satçı, biz ise gurme
-kavurma makinelerimiz şöyle muhteşem, kavurmacılarımız böyle eğitimli
-onlar eski mütehattit biz ise ömrümüzün yarısını Afrikada geçirdik, diğer yarısında da kanaat önderleriyle oturduk kalktık

.... uzar gider. Bize anlattıkları bu vahşi linç cümleleri aslında biz tüketicilerin bakış açımıza bulaştırdıkları manipülasyonlar oluyor.
ÖRNEK:
Bir kavurmacı verdiği sözü tutamamış, sipariş ettiğim kahveleri gönderememişti. Benim serzeniş dolu mesajıma cevaben:

" biz neredeyse tamamen mikrolotlar kavurduğumuz ve alelade , jenerik kahveler bulundurmadığımız için kahvelerin beklenenden önce bitmesi normal"

Üstteki kibirli cevap bu linç ve saldırı kültürünün aşağılama alışkanlıklarının nereden geldiğini belli ediyor aslında.
 
Küçük ama bence önemli bir paylaşım yapmak isterim, kendimce;
Firmalarda önyargının, ayrımcılığın ya da linç'in bir sebebi de tüketici değil kavurucuların kendisidir.
Heryerinden buram buram "nitelik" fışkıran bir X kavurucu PR'ını yaparken öncelikle "Sanal Baharat" gibi işletmelere saldırır:

-biz onlar gibi baharatçı değiliz
-onlar al-satçı, biz ise gurme
-kavurma makinelerimiz şöyle muhteşem, kavurmacılarımız böyle eğitimli
-onlar eski mütehattit biz ise ömrümüzün yarısını Afrikada geçirdik, diğer yarısında da kanaat önderleriyle oturduk kalktık

.... uzar gider. Bize anlattıkları bu vahşi linç cümleleri aslında biz tüketicilerin bakış açımıza bulaştırdıkları manipülasyonlar oluyor.
ÖRNEK:
Bir kavurmacı verdiği sözü tutamamış, sipariş ettiğim kahveleri gönderememişti. Benim serzeniş dolu mesajıma cevaben:

" biz neredeyse tamamen mikrolotlar kavurduğumuz ve alelade , jenerik kahveler bulundurmadığımız için kahvelerin beklenenden önce bitmesi normal"

Üstteki kibirli cevap bu linç ve saldırı kültürünün aşağılama alışkanlıklarının nereden geldiğini belli ediyor aslında.
Altina imzamı atarım. Tebrikler.
Probadorun kavurucusunun instagram sayfasında görmüştüm bir kez. Kendince bu adında baharat geçen firmalarla dalga geçmiş, Küçümsemişti.
Beni bu lümpen kavurucular daha çok rahatsız ediyor açıkcası.

Bir de herkes nitelikli kahve satmak zorunda değil. Herkes içmek zorunda da değil. Maddiyatı el vermeyenler var. Kahveyi sadece kafein ihtiyacını gidermek için içen insanlar var. Bunları artık kabul edin lütfen.

Ben nitelikli kahve akımını seviyorum ve destekliyorum. Ama SCA VE SQI gibi kuruluşların temelinde yine ticaret olduğunu biliyorum. (Siz her non-profit) yazan kuruluşu öyle sanmaya devam edin. Ben öyle düşünmüyorum.

İşte bu yüzden her ticari kahve satan firmayı gömmeyi bırakın. Bu başlığın açılması da biraz boş ve gereksiz olmuş açıkcası. Bu firmalar insan istihdam ediyor. Millet evine ekmek götürüyor. Keşke önce firma ile iletişime geçseydiniz. Keşke adminler açık kural ihlali yapıldığı için bu konuyu kitleseydi.
Naçizane görüşüm,
Sevgiler.
 
Bir de tabii olayı hep kişisel çekirdek siparişi üzerinden değerlendiriyoruz. Oysa ki öğütülmüş de isteyebiliriz ve bu durumda firmaların ciddi pahadaki profesyonel aletleri de riske girer. Ayrıca 3. nesil bir kahve dükkanına gittiniz ve filtre öğütüm bir nitelikli kahve istediniz. İşletmeci genelde paketi açar haşırt diye profesyonel aletine çekirdekleri boşaltır ve öğüttür. Bu durumda oluşacak bir hasarı düşünmek bile istemem. Hülasa kimse kahvesinde taş görmek istemez alan da satan da.
 
Benim de bir kere sanalbaharat siparişimde kontrol ederken paketten yeşil çekirdek çıkmıştı . Değirmene zarar verir miydi bilmiyorum
 
Konu çok dağıldı yardımcı oldular mı ? @eediz
 
Arkadaşlar bütün mesajları okudum ama konu biraz farklı yerlere gitmiş gibi hissettim. Firma ile görüştüğümde zararı karşılayacağını söyledi. Ayrıca çekirdeklerden de çok memnun kalmıştım zaten. İsminde baharat geçiyor, oradan kahve alınmaz, taş çıkması normal gibi saçma yorumlar okudum. Katılmıyorum. Herkes bütçesine göre istediği yerden alır. Ucuz diye taş çıkması normal karşılamak da hata olur. Yoğunluktan anca yazabildim. Konumuza dönersek Fotolarını anca çektim. Fotolarda görüleceğe üzere burr deki iki çentikte biraz hasar görünüyor ama öğütme kalitesini etkiler mi? Daha bilgili arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var.
 

Ekli dosyalar

  • D455DA64-9392-4752-84CE-2E6EA2C3946E.jpeg
    D455DA64-9392-4752-84CE-2E6EA2C3946E.jpeg
    96.2 KB · Görüntüleme: 178
  • DE44076B-51FA-4450-AA57-B8C4452DCAF9.jpeg
    DE44076B-51FA-4450-AA57-B8C4452DCAF9.jpeg
    109.5 KB · Görüntüleme: 178
  • B1034B69-36C9-4D31-8D30-A4A0F7270228.jpeg
    B1034B69-36C9-4D31-8D30-A4A0F7270228.jpeg
    92.1 KB · Görüntüleme: 178
  • DC9F95AD-434C-42DE-B5F8-3B89DD9D8A0D.jpeg
    DC9F95AD-434C-42DE-B5F8-3B89DD9D8A0D.jpeg
    83.3 KB · Görüntüleme: 178
kozmetik olarak bile bence bir sorun yok mikron seviyesinde eğilme varsa'da belli belirsiz ,çelik burr olduğu için parça atımı beklenirdi normalde ...
 
Arkadaşlar bütün mesajları okudum ama konu biraz farklı yerlere gitmiş gibi hissettim. Firma ile görüştüğümde zararı karşılayacağını söyledi. Ayrıca çekirdeklerden de çok memnun kalmıştım zaten. İsminde baharat geçiyor, oradan kahve alınmaz, taş çıkması normal gibi saçma yorumlar okudum. Katılmıyorum. Herkes bütçesine göre istediği yerden alır. Ucuz diye taş çıkması normal karşılamak da hata olur. Yoğunluktan anca yazabildim. Konumuza dönersek Fotolarını anca çektim. Fotolarda görüleceğe üzere burr deki iki çentikte biraz hasar görünüyor ama öğütme kalitesini etkiler mi? Daha bilgili arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var.
Eğer bu burr'da sorun varsa benim burr'da da sorun var demektir çünkü bu küçük hasarların hepsi bende de var, ki yabancı bi cisimle hiç karşılaşmadım şu ana kadar.
 
Arkadaşlar bütün mesajları okudum ama konu biraz farklı yerlere gitmiş gibi hissettim. Firma ile görüştüğümde zararı karşılayacağını söyledi. Ayrıca çekirdeklerden de çok memnun kalmıştım zaten. İsminde baharat geçiyor, oradan kahve alınmaz, taş çıkması normal gibi saçma yorumlar okudum. Katılmıyorum. Herkes bütçesine göre istediği yerden alır. Ucuz diye taş çıkması normal karşılamak da hata olur. Yoğunluktan anca yazabildim. Konumuza dönersek Fotolarını anca çektim. Fotolarda görüleceğe üzere burr deki iki çentikte biraz hasar görünüyor ama öğütme kalitesini etkiler mi? Daha bilgili arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var.

Bu fotoğraftaki hasarlar normal ince kılcal hareketler. Normal öğütümden kaynaklı oluşan budanmalar ve çapaklardır. Bende hiç yabancı cisim olmamasına rağmen comandante değirmenimde çok daha büyük çapaklar oluştu 1,5 senelik kullanımda.

Sizin burr'de net olarak taştan kaynaklı oluşan bir zarar yok gözüküyor. Öğütümü etkileyecek bir durum gözlemleyemedim.
 
Geri
Üst