• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sanalbaharat (Paketin içinden TAŞ çıktı)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan eediz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Daha dün de yaşandı aynısı biri numara falan bıraktı adamsan ara gibi şeyler söyledi. Müdahale edilmedi sadece konu yoruma kapatıldı bitti gitti. Bunun çözüm olduğunu sanmıyorum
Dünkü olay hakkında bilgim yok ama sadece forum içinde değil her sosyal ortamda böyle sözüm ona küfür/hakaret etmeden sürekli iğneleyerek kendince herkesi aşağılayan insanlar var maalesef. Sen 10 kere ciddiye almazsın, 11.de ters anına denk gelir bir laf söylersin hooop en büyük ve tek suçlu sen olursun. En iyisi hiç bulaşmamak ama her zaman becerilemiyor maalesef.
 
Daha dün de yaşandı aynısı biri numara falan bıraktı adamsan ara gibi şeyler söyledi. Müdahale edilmedi sadece konu yoruma kapatıldı bitti gitti. Bunun çözüm olduğunu sanmıyorum

Selamlar Oğuzhan, raporla fonksiyonu kullanıldı ve son bir kaç gün içinde bir çok şikayet geldi. Puanlama sistemi ve maddeler daha önce paylaşılmıştı. 90 ceza puanına ulaşan üye forumdan uzaklaştırılıyor.
  • Lastdrip forumdan uzaklaştırıldı.
  • Dalecooper a 30 puan verildi. Madde 2/B
  • Coffeeworm 'un Mayıs ayından 60 puanı vardı (Madde 1/C) , bugün de 2/B 2/F maddelerine istinaden 30 puan aldığından uzaklaştırıldı.
O yüzden sizlerden ricamız hakaret, saldırgan tavır, vs gibi olmaması gereken şeyler gördüğünüzde raporla fonksiyonunu kullanmanız. Bir de istemediğiniz üyelerin mesajlarını "Yok Say" fonksiyonu ile kısıtlayabiliyorsunuz.

Bilmeyenler ve yeni üyeler için:

 
1626188608729.png
Kim haklı kim haksız yargılayamam, beni de bağlamaz. Böyle bir durumun yaşanmasına üzüldüm, yani düşmanımın başına gelsin istemem, çünkü neden paranla rezil olasın? Ama konu tamamen sorun yaşayan arkadaşa çözüm önerisi getirmek ve yol göstermek, dayanışma içerisinde olmakken yok 'o markadan kahve alırsan şöyle olur, burdan limonata alırsan böyle olur' demek ne alaka, çözemedim. Velhasıl kelam, size huzurun resmini çizemem ama ekran görüntüsünü atabilirim.
 
Ekli dosyayı görüntüle 14433
Kim haklı kim haksız yargılayamam, beni de bağlamaz. Böyle bir durumun yaşanmasına üzüldüm, yani düşmanımın başına gelsin istemem, çünkü neden paranla rezil olasın? Ama konu tamamen sorun yaşayan arkadaşa çözüm önerisi getirmek ve yol göstermek, dayanışma içerisinde olmakken yok 'o markadan kahve alırsan şöyle olur, burdan limonata alırsan böyle olur' demek ne alaka, çözemedim. Velhasıl kelam, size huzurun resmini çizemem ama ekran görüntüsünü atabilirim.
Şunu yapınca da insan bi şeyleri kaçırıyormuş hissine kapılıyor. İki kişiyi yoksaydım şu ana kadar. İlki çekilişçi biri. İkincisi de 1zpresso konusunu açan arkadaş. 1zpresso konusunu üstte görmekten bıktım diye arkadaşı yoksaydım kusura bakmasın :D Geri alayım bari...
 
Bunları şimdi açıklamasanız ben hiç öğrenemezdim. Bunların açıklandığı bir başlık yapmayı düşünmez misiniz? En azından herkes ne olduğunu bilir

Hiç bir forum ya da bu tarz ortamda açık açık böyle bir paylaşım görmedim. Bunlar istenmeyen şeyler ve amaç ceza değil, daha keyifli ve hakaret olmadan paylaşımlar yapılabilecek bir ortam oluşturmak. Açık açık paylaşım yapılırsa, kişileri hedef göstermiş gibi ya da bu üye kötüdür gibi algılabilir diye düşünüyorum. Hepimiz insanız ve bazen hata yapıyoruz, bazen de hatalı şeyler yazabiliyoruz.
 
Şunu yapınca da insan bi şeyleri kaçırıyormuş hissine kapılıyor. İki kişiyi yoksaydım şu ana kadar. İlki çekilişçi biri. İkincisi de 1zpresso konusunu açan arkadaş. 1zpresso konusunu üstte görmekten bıktım diye arkadaşı yoksaydım kusura bakmasın :D Geri alayım bari...
Twitter zamanlarından gelen bir alışkanlık, tavsiye ederim. Susturunca ne kaçırıyosun bilmiyorum ama susturmayınca huzurunun kaçtığı kesin 😅
"İnan sana değil kastım, cahille sohbeti kestim."
 
Ya o değil de şimdi baktım 43 puanım var mış .. Levent beyin 113 acaba aynı puandan mı bahsedyoruz 🤔 isme tıklayınca çıkan puan…
 
Şunu yapınca da insan bi şeyleri kaçırıyormuş hissine kapılıyor. İki kişiyi yoksaydım şu ana kadar. İlki çekilişçi biri. İkincisi de 1zpresso konusunu açan arkadaş. 1zpresso konusunu üstte görmekten bıktım diye arkadaşı yoksaydım kusura bakmasın :D Geri alayım bari...
Ben de cafec tartışmasında solucanı engellemiştim ama dayanamadım açtım, şimdi arkamızdan konuşur göremeyiz diye 😂
 
Bana taşlı kahve yollayan iki satıcı oldu hatırladığım biri sanal baharat diğeri de aroasting labdı.

Herkesin her ay kahveye ayıracak 500 1000 lira bütçesi olmayabilir. Evet yukarıdaki firmaların kavrumu , defect oranı , hasat yılı , künye bilgileri diğer firmalarla aynı olmayabilir ama bütçe meselesi. Ve kimsenin bu konuda insanları ignelemeye, burada yeri yokmuş gibi davranmaya, avam bir gruba dahilmiş gibi ayrıştırmaya hakkı olmadığını düşünüyorum.

Benim birkaç yıl önce tanıdığım pek çok varlıklı insan yediğine içtiğine ödediği parayı hesap etmek zorunda kaldığı bir duruma geldi geçtiğimiz birkaç senede. Aramızda da çok nitelikli işleri ülke içine yapıp iki yıldır zorda olan , ülkeden ayrılmamış , pandemide de sıkışıp kalmış insanlar vardır mutlaka. Empati yapın , herkes kaliteli ürün almak ister...
 
hocam siz v60 bilginizi hiç kullanmamışsınız. eğer evli değilseniz bir kere deneyebilirsiniz. sonra tekrar bakalım nasıl sonuçlar. Ama öyle v60 falan diyince biraz havalı anlatmak lazım. yani oralar karışık ama eve gelirsen molent ile timemore arasındaki farkları sana anlatabilirim demeniz yeterli olur hocam.
Mustafa K.??? Sen misin? https://onedio.com/haber/freud-okuy...ek-iliski-kurdugu-25-kadini-dolandirdi-847801
 
“İyi bilinen üye” lerin seviyeyi çektiği noktayı gördükçe acaba “aktif üye” likten emekli olmanın yolu yokmu diye düşünmüyor değilim bazen
 
Ayıp ya coffeworma üzüldüm. adam küfür etmedi banlandı :( haksızda değilde hem. ne ilginç kurallar böyle forumda. küfür yok eleştiri var ama hemen ban.

Çok despot bir tavır sanki bana birini anımsattı bu tavır. neyse.
 
ya hocam ben @kahvetrip @kahveanalisti @teyyaredenkahve @PepukKahve takip ediyorum reshare yapıyorum kızlar için. yoksa banane şeker kamışıymış taşmış. önemli olan o bilgileri kullanıp kızların yanında güzel bir v60 yapmak. tek gayem bu. forumu bunun için takip ediyor evime çağırdığım kızlara daha güzel kahve demlemeye çalışıyorum. çok şey öğrendim hepinizden sağ olun.
Baba ne anlatıyon sen ya jfjcjxjzjzksk
 
“İyi bilinen üye” lerin seviyeyi çektiği noktayı gördükçe acaba “aktif üye” likten emekli olmanın yolu yokmu diye düşünmüyor değilim bazen
Benim mesajıma hitaben mi yazdınız?
 
Geri
Üst