nuclearmoonrise
Barista
Hayır, sadece konu kapatılmadı.Daha dün de yaşandı aynısı biri numara falan bıraktı adamsan ara gibi şeyler söyledi. Müdahale edilmedi sadece konu yoruma kapatıldı bitti gitti. Bunun çözüm olduğunu sanmıyorum
Hayır, sadece konu kapatılmadı.Daha dün de yaşandı aynısı biri numara falan bıraktı adamsan ara gibi şeyler söyledi. Müdahale edilmedi sadece konu yoruma kapatıldı bitti gitti. Bunun çözüm olduğunu sanmıyorum
Ben kaçırdım o zamanHayır, sadece konu kapatılmadı.
Dünkü olay hakkında bilgim yok ama sadece forum içinde değil her sosyal ortamda böyle sözüm ona küfür/hakaret etmeden sürekli iğneleyerek kendince herkesi aşağılayan insanlar var maalesef. Sen 10 kere ciddiye almazsın, 11.de ters anına denk gelir bir laf söylersin hooop en büyük ve tek suçlu sen olursun. En iyisi hiç bulaşmamak ama her zaman becerilemiyor maalesef.Daha dün de yaşandı aynısı biri numara falan bıraktı adamsan ara gibi şeyler söyledi. Müdahale edilmedi sadece konu yoruma kapatıldı bitti gitti. Bunun çözüm olduğunu sanmıyorum
Daha dün de yaşandı aynısı biri numara falan bıraktı adamsan ara gibi şeyler söyledi. Müdahale edilmedi sadece konu yoruma kapatıldı bitti gitti. Bunun çözüm olduğunu sanmıyorum
Şunu yapınca da insan bi şeyleri kaçırıyormuş hissine kapılıyor. İki kişiyi yoksaydım şu ana kadar. İlki çekilişçi biri. İkincisi de 1zpresso konusunu açan arkadaş. 1zpresso konusunu üstte görmekten bıktım diye arkadaşı yoksaydım kusura bakmasınEkli dosyayı görüntüle 14433
Kim haklı kim haksız yargılayamam, beni de bağlamaz. Böyle bir durumun yaşanmasına üzüldüm, yani düşmanımın başına gelsin istemem, çünkü neden paranla rezil olasın? Ama konu tamamen sorun yaşayan arkadaşa çözüm önerisi getirmek ve yol göstermek, dayanışma içerisinde olmakken yok 'o markadan kahve alırsan şöyle olur, burdan limonata alırsan böyle olur' demek ne alaka, çözemedim. Velhasıl kelam, size huzurun resmini çizemem ama ekran görüntüsünü atabilirim.
Bunları şimdi açıklamasanız ben hiç öğrenemezdim. Bunların açıklandığı bir başlık yapmayı düşünmez misiniz? En azından herkes ne olduğunu bilir
Twitter zamanlarından gelen bir alışkanlık, tavsiye ederim. Susturunca ne kaçırıyosun bilmiyorum ama susturmayınca huzurunun kaçtığı kesinŞunu yapınca da insan bi şeyleri kaçırıyormuş hissine kapılıyor. İki kişiyi yoksaydım şu ana kadar. İlki çekilişçi biri. İkincisi de 1zpresso konusunu açan arkadaş. 1zpresso konusunu üstte görmekten bıktım diye arkadaşı yoksaydım kusura bakmasınGeri alayım bari...
YokYa o değil de şimdi baktım 43 puanım var mış .. Levent beyin 113 acaba aynı puandan mı bahsedyoruzisme tıklayınca çıkan puan…
Mülayim bir üye olarak hatırlıyorum ben, sıkıntı neydi ya?Lastdrip forumdan uzaklaştırıldı.
Ben de cafec tartışmasında solucanı engellemiştim ama dayanamadım açtım, şimdi arkamızdan konuşur göremeyiz diyeŞunu yapınca da insan bi şeyleri kaçırıyormuş hissine kapılıyor. İki kişiyi yoksaydım şu ana kadar. İlki çekilişçi biri. İkincisi de 1zpresso konusunu açan arkadaş. 1zpresso konusunu üstte görmekten bıktım diye arkadaşı yoksaydım kusura bakmasınGeri alayım bari...
Mustafa K.??? Sen misin? https://onedio.com/haber/freud-okuy...ek-iliski-kurdugu-25-kadini-dolandirdi-847801hocam siz v60 bilginizi hiç kullanmamışsınız. eğer evli değilseniz bir kere deneyebilirsiniz. sonra tekrar bakalım nasıl sonuçlar. Ama öyle v60 falan diyince biraz havalı anlatmak lazım. yani oralar karışık ama eve gelirsen molent ile timemore arasındaki farkları sana anlatabilirim demeniz yeterli olur hocam.
Baba ne anlatıyon sen ya jfjcjxjzjzkskya hocam ben @kahvetrip @kahveanalisti @teyyaredenkahve @PepukKahve takip ediyorum reshare yapıyorum kızlar için. yoksa banane şeker kamışıymış taşmış. önemli olan o bilgileri kullanıp kızların yanında güzel bir v60 yapmak. tek gayem bu. forumu bunun için takip ediyor evime çağırdığım kızlara daha güzel kahve demlemeye çalışıyorum. çok şey öğrendim hepinizden sağ olun.
Benim mesajıma hitaben mi yazdınız?“İyi bilinen üye” lerin seviyeyi çektiği noktayı gördükçe acaba “aktif üye” likten emekli olmanın yolu yokmu diye düşünmüyor değilim bazen
Despotluk olsaydı ilk sizi banlarlardı sayın çekilişçi.Ayıp ya coffeworma üzüldüm. adam küfür etmedi banlandıhaksızda değilde hem. ne ilginç kurallar böyle forumda. küfür yok eleştiri var ama hemen ban.
Çok despot bir tavır sanki bana birini anımsattı bu tavır. neyse.