• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ninja Luxe Café Premium Kullanıcı Deneyimi: Espresso, Filtre ve Cold Brew Tek Cihazda?

Kahvenizi evde nasıl demliyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    89
tam anlatamıyorum bir daha açarsam fotoğraf atarım veya video
 
teflon bir kaplama ise sıkıntı olacağını düşünüyorum. bence bir araştırın.
Kaplaması atmıştır?? Endişelenmem gereken bir şey mi?
Siz baya kullanmışsınız :) Benim shower screen bu kadar kirli değildi zaten de acaba nasıl diye merak etmiştim. Amaç temizlemek değildi zaten. Tamamiyle meraktı. Ama o 2. fotoğraftaki metalin simsiyah olması canımı sıktı. Fincana geliyor mu tadıan etki ediyor mu emin değilim.
Kağıt konusuna gelirsek. Ben zaten puck screen dedikleri şeyden aldım temudan onu kullanıyorum.
 
Son düzenleme:
Teşekkür ederim. Ben de 2 pulu takarken birisini yıldız tabanın altına diğerini üstüne takmıştım. Ama ben bunları sökerken pullar konik bıçağın üstünde değildi. Ben sırasıyla üstten kubbe somun, yaylı rondela, kavisli kanat ve kubbe bıçağını çıkardım. Yıldız tabanı da sabit zannettim ve oraya süpürge tuttum. Yıldız taban süpürgeye yapışınca içine başka bir şey kaçtı mı diye huylandım ve pullukları süpürge torbasında buldum.
 
Şu an bu şekilde çıktı alır hale geldim. Kahvede ekşilik kalmadı. Dozlamayı makinenin önerdiğine 3sn kadar fazla öğütme ekleyerek ilerliyorum. Puck filtrelerim de geldi. Kahveyi öğütüm sonrası karıştırıcı ile karıştırıp templiyorum. Çıkışlardaki dengesizliği nasıl giderebilirim?

 
Arkadaşlar makina ile ilgili süreç nasıl gidiyor ?
 
Valla benim aynı. Düzgün bakımını yaptıkça bir sıkıntı yok. Hala ilk günkü gibi. Bahsettiğimiz sıkıntıları da aynı :)
 
Uzun dönem kullanımına istinaden beklentilerinizi hala karşılıyor mu ? Genel anlamda kahvelerin çıktısı, memnuniyet vs ne seviyede acaba ? Günlük kullanımda ayrı ayrı ugraşmamak yerine bu tarz bir ekipman bakıyorum. Ben filtreciyim ve değirmen vb gerekli tüm ekipmana sahibim ama eşim daha çok sütlü kahve seviyor. İş espressoya gelince değirmeni ayrı, temizlemesi ayrı vs zor oluyor dolayısıyla bu tarz tek ekipman beklentini karşılıyor. Her şey bir arada olunca tabi ki sınırlı bir çıktı elde ediliyor ama zaten mükemmeli aramıyorum dediğim gibi. Buna istinaden pratikte kullanıcı deneyimlerini merak ediyorum. Gerçekten belirtildiği kadar pratik bir ekipman mı vb...
 
Bunun da kendine has dertleri vs var ama genel olarak memnunum ben. Amaç sütlü kahve ise rahatlıkla karşılar. Light roast alayım ince öğüteyim tam 18 gram koyayım 36 çıktı alayım vs bunlar bu makinede zannımca imkansız. İleride iyi değirmenle belki olur ama değirmen alacaksam niye bunu alayım bu sefer :)
Ben günde 2 defa espresso alıyorum bazen de haftada 1-2 sütlü kahve için kullanıyorum. Bakımına çok dikkat ediyorum (cleaning descale vs) Henüz bir sıkıntı yaşamadım. Yaşarsam ve sorunumu halledersem/halledemezsem buraya paragraflar yazarım zaten.


Tek diyeceğim şudur. Kimilerine sıkıntılı parçalar denk gelmiş. İadesi rahat olacak bi yerden alırsanız daha iyi olur diyebilriim anca. (Şansa sorunlu ayıplı ürün denk gelirse diye)
 
Ben de kendi deneyimlerimi kısaca aktarayım özellikle olumsuzları , olumluları her yerde bulabilirsiniz zaten.

❌ Eco modunu off yapsanız dahi kendini rastgele kapatıyor. Eco modu açıkken de üst tepsi ve grup başlığı ısınmadan kapanıyor.

❌ Portafilter boyutu 53.5 ekipman bulurken bir tık zorlanabilirsiniz. Puck screen bile bulamadık allahtan Amazon yurtdışı açıkken normcore den almıştık birtane.Espresso sepeti için de aynı sıkıntı geçerli.

❌ süt ısıtmayı otomatikte kullanırsanız önce potu koyup sonra açıyorsunuz sistemi doğal olarak buhar çubuğundan başta gelen suyuda süte katmış oluyorsunuz. Buharı da bir tık ıslak bence.

❌öğütücüyü single doz olarak kullanmak çok zor çünkü öğütücüye 18 gram kahve attım öğüttüm 18 alayım diyemezsiniz. Uyarı veriyor kahve bitti diye.

❌dosaj hunisi olmadan öğütücü çalışmıyor. İlerde kendi dosaj hunisi kırılsa vs mecbur gidip alacaksınız 2.000 TL ye

❌ dipsiz Portafiltre Türkiye de bulmak çok zor ha ama biz nasıl yaptık derseniz. Müşteri hizmetlerini aradık yedek parça olarak portafiltre aldık (3.000 TL). sonra da sanayide kestirdik.İyi yanı en azından yedek parça bulabildik. Karaca Coffeemaid de orijinal portafiltresini alana kadar canım çıktı…

✅ İyi yanları ne derseniz pid var ve ölçümlerime göre gayet stabil çalışıyor.
öğütücü tavsiyesi var tam verimli olmasada kalibre etmede yardımcı. Soğuk süt köpürtme coldbrew vs yapma modu var.

Benim fikrim ürünü nitelikli espresso shotu alınsın diye değil de , özellikle kahveyle o kadar ilgili olmayan yeri geldiğinde hızlı kahve yapayım diyen insanlar için üretilmiş bir ürün.
Örnek veriyorum 3 arkadaşınız geldi kahve yapacaksınız tak 4 shot sepetini kendisi algılıyor zaten öğütücü ayarı tavsiyesi veriyor yap onu da bas tuşa versin espressoyu doldur potu koy(orijinal kullanmazsanız otomatik süt ısıtma çalışmıyor), buhar çubuğu altına kendi ısıtıp köpürtsün de evet burada pratik ama bunu yapacaksam aynı paraya gayet iyi otomatik makinalar var.

Ama eğer kahve sizin için hobiyse V60 da demlerim espresso da yaparım evde kendime kahve yaparken tartıyla kahve çekirdeğini 18 gram olarak tam ölçmeye çalışmak bile zevk veriyor diyorsanız. Az bütçe için öztiryakiler mini barista
daha fazla bütçe veririm ve kendim de öğütürüm diyorsanız indirimde yakaladığınız bir idose gen2 ve yanına Mhw-3bomber r3 öğütücü toplam maliyeti 40 küsür olur. Yurtdışı imkanım var diyorsanız zaten mis gibi bir df64 türevi(Amazon’da 450euro) mis gibi bir Miicoffee apex v2(kesinlikle Türkiye’de satılan idoselerden daha farklı örneğin pre infusion falan dümenden değil gerçekten çalışıyor.fiyatı 520euro) koy valize getir 1000 Euro’ya gayet iyi set dizmiş olursun.

Bu sayede hem 58mm universal ekipmanı istediğin gibi alırsın tamper leveller puck screen basket show screen vs vs vs hem de çok ucuza 1.700tl ye Kumtel Dripper 1200 tl ye mh3 bomber Dripper+server ile öğütücün olduğu için v60 seti de dizmiş olursunuz.

Çok uzun oldu kusura bakmayın. İyi yanlarını anlattığım videosunu DocNeedsCoffee insta sayfamda bulabilirsiniz. İyi forumlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
 
Son düzenleme:
Ben de kendi deneyimlerimi kısaca aktarayım özellikle olumsuzları , olumluları her yerde bulabilirsiniz zaten.

❌ Eco modunu off yapsanız dahi kendini rastgele kapatıyor. Eco modu açıkken de üst tepsi ve grup başlığı ısınmadan kapanıyor.

❌ Portafilter boyutu 53.5 ekipman bulurken bir tık zorlanabilirsiniz. Puck screen bile bulamadık allahtan Amazon yurtdışı açıkken normcore den almıştık birtane.Espresso sepeti için de aynı sıkıntı geçerli.

❌ süt ısıtmayı otomatikte kullanırsanız önce potu koyup sonra açıyorsunuz sistemi doğal olarak buhar çubuğundan başta gelen suyuda süte katmış oluyorsunuz. Buharı da bir tık ıslak bence.

❌öğütücüyü single doz olarak kullanmak çok zor çünkü öğütücüye 18 gram kahve attım öğüttüm 18 alayım diyemezsiniz. Uyarı veriyor kahve bitti diye.

❌dosaj hunisi olmadan öğütücü çalışmıyor. İlerde kendi dosaj hunisi kırılsa vs mecbur gidip alacaksınız 2.000 TL ye

❌ dipsiz Portafiltre Türkiye de bulmak çok zor ha ama biz nasıl yaptık derseniz. Müşteri hizmetlerini aradık yedek parça olarak portafiltre aldık (3.000 TL). sonra da sanayide kestirdik.İyi yanı en azından yedek parça bulabildik. Karaca Coffeemaid de orijinal portafiltresini alana kadar canım çıktı…

✅ İyi yanları ne derseniz pid var ve ölçümlerime göre gayet stabil çalışıyor.
öğütücü tavsiyesi var tam verimli olmasada kalibre etmede yardımcı. Soğuk süt köpürtme coldbrew vs yapma modu var.

Benim fikrim ürünü nitelikli espresso shotu alınsın diye değil de , özellikle kahveyle o kadar ilgili olmayan yeri geldiğinde hızlı kahve yapayım diyen insanlar için üretilmiş bir ürün.
Örnek veriyorum 3 arkadaşınız geldi kahve yapacaksınız tak 4 shot sepetini kendisi algılıyor zaten öğütücü ayarı tavsiyesi veriyor yap onu da bas tuşa versin espressoyu doldur potu koy(orijinal kullanmazsanız otomatik süt ısıtma çalışmıyor), buhar çubuğu altına kendi ısıtıp köpürtsün de evet burada pratik ama bunu yapacaksam aynı paraya gayet iyi otomatik makinalar var.

Ama eğer kahve sizin için hobiyse V60 da demlerim espresso da yaparım evde kendime kahve yaparken tartıyla kahve çekirdeğini 18 gram olarak tam ölçmeye çalışmak bile zevk veriyor diyorsanız. Az bütçe için öztiryakiler mini barista
daha fazla bütçe veririm ve kendim de öğütürüm diyorsanız indirimde yakaladığınız bir idose gen2 ve yanına Mhw-3bomber r3 öğütücü toplam maliyeti 40 küsür olur. Yurtdışı imkanım var diyorsanız zaten mis gibi bir df64 türevi(Amazon’da 450euro) mis gibi bir Miicoffee apex v2(kesinlikle Türkiye’de satılan idoselerden daha farklı örneğin pre infusion falan dümenden değil gerçekten çalışıyor.fiyatı 520euro) koy valize getir 1000 Euro’ya gayet iyi set dizmiş olursun.

Bu sayede hem 58mm universal ekipmanı istediğin gibi alırsın tamper leveller puck screen basket show screen vs vs vs hem de çok ucuza 1.700tl ye Kumtel Dripper 1200 tl ye mh3 bomber Dripper+server ile öğütücün olduğu için v60 seti de dizmiş olursunuz.

Çok uzun oldu kusura bakmayın. İyi yanlarını anlattığım videosunu DocNeedsCoffee insta sayfamda bulabilirsiniz. İyi forumlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Eco mode açmadım kapamadım işim bitince kapatıyorum valla :)
Puck screen Temu'da şansa bala bulmuştum o bile 0,5 mm küçük geldi. Gerçekten haklsınız.
Eğer dediğinizi doğru anladıysa, süt ısıtma otomatikte olsa bile potu koymadan purge yapabilirsiniz bu sayede suyu gider. Sonra potu takarsanız ilk gelensu değil buhar olur.
Single dose baya imkansız 2-3 gram yukarıda geliyordur.

Geri kalanında da haklısınız.
 
Ben de kendi deneyimlerimi kısaca aktarayım özellikle olumsuzları , olumluları her yerde bulabilirsiniz zaten.

❌ Eco modunu off yapsanız dahi kendini rastgele kapatıyor. Eco modu açıkken de üst tepsi ve grup başlığı ısınmadan kapanıyor.

❌ Portafilter boyutu 53.5 ekipman bulurken bir tık zorlanabilirsiniz. Puck screen bile bulamadık allahtan Amazon yurtdışı açıkken normcore den almıştık birtane.Espresso sepeti için de aynı sıkıntı geçerli.

❌ süt ısıtmayı otomatikte kullanırsanız önce potu koyup sonra açıyorsunuz sistemi doğal olarak buhar çubuğundan başta gelen suyuda süte katmış oluyorsunuz. Buharı da bir tık ıslak bence.

❌öğütücüyü single doz olarak kullanmak çok zor çünkü öğütücüye 18 gram kahve attım öğüttüm 18 alayım diyemezsiniz. Uyarı veriyor kahve bitti diye.

❌dosaj hunisi olmadan öğütücü çalışmıyor. İlerde kendi dosaj hunisi kırılsa vs mecbur gidip alacaksınız 2.000 TL ye

❌ dipsiz Portafiltre Türkiye de bulmak çok zor ha ama biz nasıl yaptık derseniz. Müşteri hizmetlerini aradık yedek parça olarak portafiltre aldık (3.000 TL). sonra da sanayide kestirdik.İyi yanı en azından yedek parça bulabildik. Karaca Coffeemaid de orijinal portafiltresini alana kadar canım çıktı…

✅ İyi yanları ne derseniz pid var ve ölçümlerime göre gayet stabil çalışıyor.
öğütücü tavsiyesi var tam verimli olmasada kalibre etmede yardımcı. Soğuk süt köpürtme coldbrew vs yapma modu var.

Benim fikrim ürünü nitelikli espresso shotu alınsın diye değil de , özellikle kahveyle o kadar ilgili olmayan yeri geldiğinde hızlı kahve yapayım diyen insanlar için üretilmiş bir ürün.
Örnek veriyorum 3 arkadaşınız geldi kahve yapacaksınız tak 4 shot sepetini kendisi algılıyor zaten öğütücü ayarı tavsiyesi veriyor yap onu da bas tuşa versin espressoyu doldur potu koy(orijinal kullanmazsanız otomatik süt ısıtma çalışmıyor), buhar çubuğu altına kendi ısıtıp köpürtsün de evet burada pratik ama bunu yapacaksam aynı paraya gayet iyi otomatik makinalar var.

Ama eğer kahve sizin için hobiyse V60 da demlerim espresso da yaparım evde kendime kahve yaparken tartıyla kahve çekirdeğini 18 gram olarak tam ölçmeye çalışmak bile zevk veriyor diyorsanız. Az bütçe için öztiryakiler mini barista
daha fazla bütçe veririm ve kendim de öğütürüm diyorsanız indirimde yakaladığınız bir idose gen2 ve yanına Mhw-3bomber r3 öğütücü toplam maliyeti 40 küsür olur. Yurtdışı imkanım var diyorsanız zaten mis gibi bir df64 türevi(Amazon’da 450euro) mis gibi bir Miicoffee apex v2(kesinlikle Türkiye’de satılan idoselerden daha farklı örneğin pre infusion falan dümenden değil gerçekten çalışıyor.fiyatı 520euro) koy valize getir 1000 Euro’ya gayet iyi set dizmiş olursun.

Bu sayede hem 58mm universal ekipmanı istediğin gibi alırsın tamper leveller puck screen basket show screen vs vs vs hem de çok ucuza 1.700tl ye Kumtel Dripper 1200 tl ye mh3 bomber Dripper+server ile öğütücün olduğu için v60 seti de dizmiş olursunuz.

Çok uzun oldu kusura bakmayın. İyi yanlarını anlattığım videosunu DocNeedsCoffee insta sayfamda bulabilirsiniz. İyi forumlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Detaylı bilgiler için teşekkürler. Gayet aydınlatıcı oldu.
 
Bunun da kendine has dertleri vs var ama genel olarak memnunum ben. Amaç sütlü kahve ise rahatlıkla karşılar. Light roast alayım ince öğüteyim tam 18 gram koyayım 36 çıktı alayım vs bunlar bu makinede zannımca imkansız. İleride iyi değirmenle belki olur ama değirmen alacaksam niye bunu alayım bu sefer :)
Ben günde 2 defa espresso alıyorum bazen de haftada 1-2 sütlü kahve için kullanıyorum. Bakımına çok dikkat ediyorum (cleaning descale vs) Henüz bir sıkıntı yaşamadım. Yaşarsam ve sorunumu halledersem/halledemezsem buraya paragraflar yazarım zaten.


Tek diyeceğim şudur. Kimilerine sıkıntılı parçalar denk gelmiş. İadesi rahat olacak bi yerden alırsanız daha iyi olur diyebilriim anca. (Şansa sorunlu ayıplı ürün denk gelirse diye)
Paylaşım için teşekkürler.
 
Eco mode açmadım kapamadım işim bitince kapatıyorum valla :)
Puck screen Temu'da şansa bala bulmuştum o bile 0,5 mm küçük geldi. Gerçekten haklsınız.
Eğer dediğinizi doğru anladıysa, süt ısıtma otomatikte olsa bile potu koymadan purge yapabilirsiniz bu sayede suyu gider. Sonra potu takarsanız ilk gelensu değil buhar olur.
Single dose baya imkansız 2-3 gram yukarıda geliyordur.

Geri kalanında da haklısınız.
Hocam Eco mode beni çıldırtıyor. Kapatıyorum Eco modu mesela ürün bazen random kapanıyor. Ya sal beni abi portafiltre sıcacık olsun tepsi sıcacık olsun üstüne koyduğum fincanlar sıcacık olsun istiyorum 😂😂. Belki de ben akım korumalı priz kullanıyorum diye böyledir bilmiyorum.

Hocam purge kısmında haklısınız da ben bir kahve yaparken mesela bir shot önden alıyorum sistem ısınsın pid verimli çalışsın diye sonra 1 shot alıyorum ki bu arada makine backflush yapıyor sanırım üstüne bir de köpürtme öncesi purge köpürtme sonrası purge derken atık su haznesi göstergesi yavaştan yükselmiş oluyor 🥲😂

Bu arada hocam eğer denk getirirseniz kesinlikle normcore puckscreen alın fotosunu vs ben instadan size atarım hatta videoda görünüyor ordan da bakabilirsiniz.
Bir de paraya kıyıp dipsiz portafiltre yaptırın derim cidden puck screen ve dipsiz portafiltreyle 1/2 olmasa bile kaliteli kahveyle 40 gr çıktı vs almak çok kolaylaşıyor ama unutmayın olurda ilerde Universal E61 makinaya geçerseniz neredeyse aldığınız herşey ya ikinci el satılacak ya da çöpe gidecek o yüzden abartmayın da 🥲
 
Son düzenleme:
Hocam Eco mode beni çıldırtıyor. Kapatıyorum Eco modu mesela ürün bazen random kapanıyor. Ya sal beni abi portafiltre sıcacık olsun tepsi sıcacık olsun üstüne koyduğum fincanlar sıcacık olsun istiyorum 😂😂. Belki de ben akım korumalı priz kullanıyorum diye böyledir bilmiyorum.

Hocam purge kısmında haklısınız da ben bir kahve yaparken mesela bir shot önden alıyorum sistem ısınsın pid verimli çalışsın diye sonra 1 shot alıyorum ki bu arada makine backflush yapıyor sanırım üstüne bir de köpürtme öncesi purge köpürtme sonrası purge derken atık su haznesi göstergesi yavaştan yükselmiş oluyor 🥲😂

Bu arada hocam eğer denk getirirseniz kesinlikle normcore puckscreen alın fotosunu vs ben instadan size atarım hatta videoda görünüyor ordan da bakabilirsiniz.
Bir de paraya kıyıp dipsiz portafiltre yaptırın derim cidden puck screen ve dipsiz portafiltreyle 1/2 olmasa bile kaliteli kahveyle 40 gr çıktı vs almak çok kolaylaşıyor ama unutmayın olurda ilerde Universal E61 makinaya geçerseniz neredeyse aldığınız herşey ya ikinci el satılacak ya da çöpe gidecek o yüzden abartmayın da 🥲

1 -Eco mode niye öyleymiş bilemedim.
2- Ben de öyle yapıyordum su boşaltmak delirtti en son. Portafilterı kayna suda bekletmek daha iyi ama çevreci bir y aklaşım değil :)
3- normcore puckscreen bakarım hocam nasılmış.
4- Şimdilik öyle bir hevesim yok fena dağıtırım kanallanma vs olursa naked portafilter ile. Zaten bende flair pro 2 var. Güzel çekirdek gelirse onla yaparım.
 
Selamlar
Yeni su filtre sistemi aldımmakşna içinden çıkan su sertliğini ölçen filtre kâğıtlarından nereden bulabilirim acaba ? Tekrar ayar yapmak istiyorum..

İlk alanlardan biri olarak güncelleme yapayım, makinemden memnunum değiştirmeyi düşünmüyorum; özellikle sütlü seçeneklerde gayet ortalama üzerinde; Cihaz “ all in one “ tüm aileye yaz kış hitap eder; espresso için uçan kaçan değil ama iyi çekirdekle kıvamlı alınıyor, herşeyi sığdırmışlar özellikle soğuk çekim, soğuk süt, filtre de yapması, öğütme tavsiyeleri, detaylı menü ayarları vs düşünüldüğünde piyasada zaten benzeri yok.
2 katına çıkmış Özellikle İndirimde bulursanız herkese tavsiye ederim.
 
Selamlar
Yeni su filtre sistemi aldımmakşna içinden çıkan su sertliğini ölçen filtre kâğıtlarından nereden bulabilirim acaba ? Tekrar ayar yapmak istiyorum..

İlk alanlardan biri olarak güncelleme yapayım, makinemden memnunum değiştirmeyi düşünmüyorum; özellikle sütlü seçeneklerde gayet ortalama üzerinde; Cihaz “ all in one “ tüm aileye yaz kış hitap eder; espresso için uçan kaçan değil ama iyi çekirdekle kıvamlı alınıyor, herşeyi sığdırmışlar özellikle soğuk çekim, soğuk süt, filtre de yapması, öğütme tavsiyeleri, detaylı menü ayarları vs düşünüldüğünde piyasada zaten benzeri yok.
2 katına çıkmış Özellikle İndirimde bulursanız herkese tavsiye ederim.
Kendi sitesinde var ama https://www.sharkninja.com.tr/products/su-sertlik-testi bence gerek yok. O sadece descale sıklığını belirlemesi için gerekli. Tam sıklığı bilmemekle beraber 4-5-6 ayda bir descale yaparsanız gerek kalmaz.

Bu arada evet. Biraz kremalı kendi yaptığım robustalı blend bu makinede efsane oldu. Standart bütün aile fertlerine yetecek bir makine :)
 
Geri
Üst