• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ninja Luxe Café Premium Kullanıcı Deneyimi: Espresso, Filtre ve Cold Brew Tek Cihazda?

Kahvenizi evde nasıl demliyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    89
Bende proyu düşünüyordum ama gerçekten gerek yokmuş :)

Sıcak su çıkışı var tamper elinin altında zaten o da ayrı bir keyifli:)
 
Basınçsız sepet kullanıyor, sıcaklık konusunda sorun yaşamıyor, değirmeni ve pompası da yeterliyse ( kullananların bileceği detaylar) neden bu kadar heves kırıcılığı yapıldı bu makineyle alakalı anlamadım. bir iki ciddiye alabileceğim yabancı kanalda da incelemesini izledim hiçbiri 'espressomsu' bir şey yapıyor ya da 'çöp' demedi.
 
Son düzenleme:
Yerli yabancı hiç bir inceleme videosuna güvenmiyorum. Delonghi ECP685 kullanıp, bunu ileri seviye cihazlarla karşılaştırıp wavvvvv diyen insanlarla dolu ve hiç birisinin inandırıcılığı yok. Hatta öyle ki basınçlı sepetten çıkan likite gerçek espresso diyenlerde var. Molent değirmeni espresso canavarı diye tanımlayıp övenlerde var.
 
Bu arada bi tane bile kahveden anlayan influencera vermemişler ürünü. Hepsi berbat kahve yapıyordu :):) Çok güzel çekirdek gelirse evde Flair Pro 2 var onunla yaparım ama değirmen de Molent G50 işte onunla da yapcağım kahvenin bir limiti var :(
Aslında ben dahil 3-4 tane kahve içeriği üreten kişiyle marka iletişime geçti aylar önce. Ama sonra bir baktık ki popüler hesaplara gönderdiler. Bize gelecek mi diye defalarca sorduk, cevap bile vermeye tenezzül edilmedi. Sonra bir arkadaşımıza kusura bakmayın gönderim süreçleri istediğimiz gibi gitmedi size gelmeyecek dediler. Biz az takipçili hesaplarla anlaşırken 2 reel + 2 tiktok videosuydu zamanla 5'er video istiyoruz dediler. Biz de zaten günlük akışta yaptığımız tüm kahveleri paylaşıyoruz sorun değil demiştik. Ama şimdi görüyorum ki kahveden anlamayan hesaplar bir reel paylaşıp geçtiler ve eminim onlarla yalnızca ürün karşılığı değil para üzerinden de anlaşmışlardır. Markanın amacı ürünün doğru tanıtılması değil maalesef.
 
Basınçsız sepet kullanıyor, sıcaklık konusunda sorun yaşamıyor, değirmeni ve pompası da yeterliyse ( kullananların bileceği detaylar) neden bu kadar heves kırıcılığı yapıldı bu makineyle alakalı anlamadım. bir iki ciddiye alabileceğim yabancı kanalda da incelemesini izledim hiçbiri 'espressomsu' bir şey yapıyor ya da 'çöp' demedi.

Valla ben de memnunum ama işte mesele bence tanımla alakalı. Giriş seviyesi denildiğnide Gaggia Classic'e falan ayıp edilmiş oluyor sanırıö. Çok wow bir makine değil. Giriş seviyesi de denmez çünkü hepsi bir arada. Zaten bütçe olduğunda ilk yapacağım şey iyi bir değirmen alıp sonra başka makineye geçmek olacaktır. Gaggia veya gönül isterdi ki Linea mini vs almak isterdim ama şimdilik bu bütçeyle bu. Zaten daha iyisini elde etmek istediğimde Flair Pro 2 ile alasını demliyorum ki orada da en zayıf halka yine değirmen (Molent G50).

Yerli yabancı hiç bir inceleme videosuna güvenmiyorum. Delonghi ECP685 kullanıp, bunu ileri seviye cihazlarla karşılaştırıp wavvvvv diyen insanlarla dolu ve hiç birisinin inandırıcılığı yok. Hatta öyle ki basınçlı sepetten çıkan likite gerçek espresso diyenlerde var. Molent değirmeni espresso canavarı diye tanımlayıp övenlerde var.

Yerliler çıkana kadar ben bir tık güveniyordum yabancı videolara. Ama yerli influencerlar da hiçbir şey anlamadan dümdüz BUNU ALIN ÇOK İYİ vs yapınca ben de hafiften rahatsız oldum. Ama biri yazmıştı, 1000 liralık nitelikli çekirdeğimi bu makinede denemem çünkü geçen ay denedim bi kere bile düzgün shot alamadım.
 
Valla ben de memnunum ama işte mesele bence tanımla alakalı. Giriş seviyesi denildiğnide Gaggia Classic'e falan ayıp edilmiş oluyor sanırıö. Çok wow bir makine değil. Giriş seviyesi de denmez çünkü hepsi bir arada. Zaten bütçe olduğunda ilk yapacağım şey iyi bir değirmen alıp sonra başka makineye geçmek olacaktır. Gaggia veya gönül isterdi ki Linea mini vs almak isterdim ama şimdilik bu bütçeyle bu. Zaten daha iyisini elde etmek istediğimde Flair Pro 2 ile alasını demliyorum ki orada da en zayıf halka yine değirmen (Molent G50).



Yerliler çıkana kadar ben bir tık güveniyordum yabancı videolara. Ama yerli influencerlar da hiçbir şey anlamadan dümdüz BUNU ALIN ÇOK İYİ vs yapınca ben de hafiften rahatsız oldum. Ama biri yazmıştı, 1000 liralık nitelikli çekirdeğimi bu makinede denemem çünkü geçen ay denedim bi kere bile düzgün shot alamadım.
Bu aslında Tofaş Doğan'a performans benzini koyup Ferrari performansı almaya çalışmaya benziyor
 
Aslında ben dahil 3-4 tane kahve içeriği üreten kişiyle marka iletişime geçti aylar önce. Ama sonra bir baktık ki popüler hesaplara gönderdiler. Bize gelecek mi diye defalarca sorduk, cevap bile vermeye tenezzül edilmedi. Sonra bir arkadaşımıza kusura bakmayın gönderim süreçleri istediğimiz gibi gitmedi size gelmeyecek dediler. Biz az takipçili hesaplarla anlaşırken 2 reel + 2 tiktok videosuydu zamanla 5'er video istiyoruz dediler. Biz de zaten günlük akışta yaptığımız tüm kahveleri paylaşıyoruz sorun değil demiştik. Ama şimdi görüyorum ki kahveden anlamayan hesaplar bir reel paylaşıp geçtiler ve eminim onlarla yalnızca ürün karşılığı değil para üzerinden de anlaşmışlardır. Markanın amacı ürünün doğru tanıtılması değil maalesef.
Firmalar ajanslar ile çalışıyor direk iletişim kurduğunuz da ürün göndermez bildiğim kadarıyla, ajanslara da bir bütçe veriliyor onlar da dağıtıyor artık orda bu kişi anlıyor mu kısmına bakmıyorlar bir gün bilgisayar gönderiyor yarın kahve makinesi baktıkları nokta takipçi izlenme ve referans linkleri ile satılan satış adeti vs.
Basınçsız sepet kullanıyor, sıcaklık konusunda sorun yaşamıyor, değirmeni ve pompası da yeterliyse ( kullananların bileceği detaylar) neden bu kadar heves kırıcılığı yapıldı bu makineyle alakalı anlamadım. bir iki ciddiye alabileceğim yabancı kanalda da incelemesini izledim hiçbiri 'espressomsu' bir şey yapıyor ya da 'çöp' demedi.
Bende bunu konuda belirtmeye çalıştım kıyaslama yapanlar genelde manuel+değirmene göre yapıyor espressomsu demeleri doğal onlara göre ama hiç onları deneyimlememiş kişilere de 'gerçek' espresso gelir.
Aynı fiyatlarla Full otomatik cihaz alacaklar bunu alsın çok rahat derim en azından ondan bir tık iyi çıkarıyor.
Manuel alternatifi asla değil.
 
Son düzenleme:
Ninja dan pahalı öğütme makinaları tabiki daha iş çıkaracaktır :) baya olumsuz arkadaşlar ama zaten iyi öğütücü ve makina 100+ bir setup (Ninja Allinone 20bin tl) çok uzun vadeli olur doğal olarak, zevk zaman istek ve bütçe meselesi seçimler karşılaştırılmış..

Ciddiye alınabilecek yurtdışı incelemelerinde “rakipleri” arasında gayet iyi fiyata ve ekstra fonksiyonel özellikler barındırdığından bahsediliyor.

Ayrıca marka Tr de doğal olarak çok satmak istiyor satış stratejisi halka yönelik bu çok doğal, takipçilet vs bu açıdan değerlendirmek lazım.. Amerika markası global satışı var, sadece işi espresso makinası yapan 50-60 yıllık İtalyan butik bir firma değil..
 
Firmalar ajanslar ile çalışıyor direk iletişim kurduğunuz da ürün göndermez bildiğim kadarıyla, ajanslara da bir bütçe veriliyor onlar da dağıtıyor artık orda bu kişi anlıyor mu kısmına bakmıyorlar bir gün bilgisayar gönderiyor yarın kahve makinesi baktıkları nokta takipçi izlenme ve referans linkleri ile satılan satış adeti vs.

Bende bunu konuda belirtmeye çalıştım kıyaslama yapanlar genelde manuel+değirmene göre yapıyor espressomsu demeleri doğal onlara göre ama hiç onları deneyimlememiş kişilere de 'gerçek' espresso gelir.
Aynı fiyatlarla Full otomatik cihaz alacaklar bunu alsın çok rahat derim en azından ondan bir tık iyi çıkarıyor.
Manuel alternatifi asla değil.
Biz iletişime geçmedik zaten. Ninja'nın çalıştığı ajans ulaşmıştı.
 
Espresso çekiminde öğütücü tavsiyesinden 1-2 ince tavsiye ederim, daha ince gövdeli, kremamsı güzel sonuçlar alınıyor.. Geleneksel odak sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum
 
Yerli yabancı hiç bir inceleme videosuna güvenmiyorum. Delonghi ECP685 kullanıp, bunu ileri seviye cihazlarla karşılaştırıp wavvvvv diyen insanlarla dolu ve hiç birisinin inandırıcılığı yok. Hatta öyle ki basınçlı sepetten çıkan likite gerçek espresso diyenlerde var. Molent değirmeni espresso canavarı diye tanımlayıp övenlerde var.

Makine başarısız. Klasik ev tipi, giriş seviye bir cihaz. Fazlası değil.
 
Kafe için olmaz zaten ev için. Makine rakiplerine göre de fonksiyonel fiyatına göre de iyi iş çıkarıyor; all in one 20bin tl ye daha iyisi zor..
 
2010 larda 2-3 yıl kadar beko espresso makinesini sözen değirmen ile kullanmış birisi olarak ben de şu meşhur cuma günü 21.400 TL ye satın aldım. Ürün ulaştığında deneyimlerimi paylaşırım. Kızımın özellikle soğuk kahve yapma hevesi ve granül kahve kullanmasından duyduğum rahatsızlık özellikle bu makineyi almamda etken oldu. Bunun yanında 5 yıldır kullandığım nespresso makinesi de kendi kapsülleri harici pek tat vermiyordu. O espressonun aromatik lezzetini ve farklı kahve türleri ile iyi espresso yakalama zorluklarını da özlediğimi farkettim :). Günde birkaç kez kullanacağım için bu cihazın uygun olduğunu düşündüm.
 
Hayırlı olsun espresso 1-2 ince öğütün, 2-3 gibi ayarlarda iyi kahve iyi sonuçlar veriyor.
Sütü de güzel köpürtüyor..

Sıcaak çikolata denedim, kaliteli granül çikolatayı süte atın latte otomatiği sonrası biraz kakao ve kafelerdekinden daha leziz sonuç 👍
Soğuk sütü de çok ipeksi yapıyor, üzerine buzlu rich veya cold brew ile yaz için de hiç fena değil..

Farklı potlarda ve farklı öğütme demlemesinde de çok seçenekli varyasyonlar var.. :)

İyi fiyat çok fonksiyonel makine;
Güle güle kullanın 👍
 
Son düzenleme:
Hayırlı olsun espresso 1-2 ince öğütün, 2-3 gibi ayarlarda iyi kahve iyi sonuçlar veriyor.
Sütü de güzel köpürtüyor..

Sıcaak çikolata denedim, kaliteli granül çikolatayı süte atın latte otomatiği sonrası biraz kakao ve kafelerdekinden daha leziz sonuç 👍
Soğuk sütü de çok ipeksi yapıyor, üzerine buzlu rich veya cold brew ile yaz için de hiç fena değil..

Farklı potlarda ve farklı öğütme demlemesinde de çok seçenekli varyasyonlar var.. :)

İyi fiyat çok fonksiyonel makine;
Güle güle kullanın 👍
Teşekkür ederim. Cihaz bugün geldi, ilk denemeleri yaptım. Espressoda ilk 18 önerdi ama 11 ile başladım, sonraki espresoda 5 e kadar düştüm. Kahve olarak light roast bir kenya çekirdeği kıullandım, akış için daha ince öğütme gerekecek ve su sıcaklığını da arttırmam gerekecek sanırım. Henüz bu manuel ayarları yapmadım. Kullandığım kahve için optimum ayarı yakalamak ilk etapta önemli, sonrası akıp gidecek :). Bu arada kıza da soğuk espresso yaptım, yaklaşık 2 buçuk dk gibi bir sürede 3 fazda çıkarttı kahveyi, bilindik kafenin kahveleri ile karşılaştırdı hemen. Bir şurup olsa daha güzel baba dedi :).

Ürünün malzeme kalitesine gelecek olursam, kutulama ve bileşenlerin kalitesi genel olarak iyi, sadece süt tutmacı ve portafiltre sapı daha ağır malzemeden yapılabise tüm bileşenleri ile standart üstü kalite diyebilirdim. Bu arada, yükseklik ayarlamada kullanılan raf o kadar ağır bir döküm ki elime alınca inanamadım :). Özetle genel hatları ile malzemeden çalmamışlar. Süt ısıtma performansı bir tık iyi olabilirdi, ev kullanımı için çok da sorun değil, manuel modda da müdahale şansı vermesi iyi bir özellik. Basınç kaynaklı su tahliyesi ile harcanan su biraz fazla, onun haricinde gördüğüm bir sıkıntısı yok cihazın. Sıcak ve soğuk çeşitleri arasında deneysel takılmaktan hoşlananlar için iyi bir seçenek olabilir. Cold press kahvesini buzlu deneyeceğim, onu çok merak ediyorum. Bir de medium roast bir çekirdek kullanıp performansı karşılaştıracağım, tecrübelerimi paylaşacağım.
 
Teşekkür ederim. Cihaz bugün geldi, ilk denemeleri yaptım. Espressoda ilk 18 önerdi ama 11 ile başladım, sonraki espresoda 5 e kadar düştüm. Kahve olarak light roast bir kenya çekirdeği kıullandım, akış için daha ince öğütme gerekecek ve su sıcaklığını da arttırmam gerekecek sanırım. Henüz bu manuel ayarları yapmadım. Kullandığım kahve için optimum ayarı yakalamak ilk etapta önemli, sonrası akıp gidecek :). Bu arada kıza da soğuk espresso yaptım, yaklaşık 2 buçuk dk gibi bir sürede 3 fazda çıkarttı kahveyi, bilindik kafenin kahveleri ile karşılaştırdı hemen. Bir şurup olsa daha güzel baba dedi :).

Ürünün malzeme kalitesine gelecek olursam, kutulama ve bileşenlerin kalitesi genel olarak iyi, sadece süt tutmacı ve portafiltre sapı daha ağır malzemeden yapılabise tüm bileşenleri ile standart üstü kalite diyebilirdim. Bu arada, yükseklik ayarlamada kullanılan raf o kadar ağır bir döküm ki elime alınca inanamadım :). Özetle genel hatları ile malzemeden çalmamışlar. Süt ısıtma performansı bir tık iyi olabilirdi, ev kullanımı için çok da sorun değil, manuel modda da müdahale şansı vermesi iyi bir özellik. Basınç kaynaklı su tahliyesi ile harcanan su biraz fazla, onun haricinde gördüğüm bir sıkıntısı yok cihazın. Sıcak ve soğuk çeşitleri arasında deneysel takılmaktan hoşlananlar için iyi bir seçenek olabilir. Cold press kahvesini buzlu deneyeceğim, onu çok merak ediyorum. Bir de medium roast bir çekirdek kullanıp performansı karşılaştıracağım, tecrübelerimi paylaşacağım.
Süt ısıtma sıcaklığı varsayılan orta geliyor onu manuel ayarlardan yükseğe alabilirsiniz, su sertlik testi de yapın fark ediyor biraz.
 
Geri
Üst