Teşekkür ederim. Cihaz bugün geldi, ilk denemeleri yaptım. Espressoda ilk 18 önerdi ama 11 ile başladım, sonraki espresoda 5 e kadar düştüm. Kahve olarak light roast bir kenya çekirdeği kıullandım, akış için daha ince öğütme gerekecek ve su sıcaklığını da arttırmam gerekecek sanırım. Henüz bu manuel ayarları yapmadım. Kullandığım kahve için optimum ayarı yakalamak ilk etapta önemli, sonrası akıp gidecek

. Bu arada kıza da soğuk espresso yaptım, yaklaşık 2 buçuk dk gibi bir sürede 3 fazda çıkarttı kahveyi, bilindik kafenin kahveleri ile karşılaştırdı hemen. Bir şurup olsa daha güzel baba dedi

.
Ürünün malzeme kalitesine gelecek olursam, kutulama ve bileşenlerin kalitesi genel olarak iyi, sadece süt tutmacı ve portafiltre sapı daha ağır malzemeden yapılabise tüm bileşenleri ile standart üstü kalite diyebilirdim. Bu arada, yükseklik ayarlamada kullanılan raf o kadar ağır bir döküm ki elime alınca inanamadım

. Özetle genel hatları ile malzemeden çalmamışlar. Süt ısıtma performansı bir tık iyi olabilirdi, ev kullanımı için çok da sorun değil, manuel modda da müdahale şansı vermesi iyi bir özellik. Basınç kaynaklı su tahliyesi ile harcanan su biraz fazla, onun haricinde gördüğüm bir sıkıntısı yok cihazın. Sıcak ve soğuk çeşitleri arasında deneysel takılmaktan hoşlananlar için iyi bir seçenek olabilir. Cold press kahvesini buzlu deneyeceğim, onu çok merak ediyorum. Bir de medium roast bir çekirdek kullanıp performansı karşılaştıracağım, tecrübelerimi paylaşacağım.