• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kocaeli Kahve Arkadaşlığı

Harika benim pazartesiye kaldı bakalım ... İmmersion Dripper nasıl diğer seramik olan V60 varkı varmı?
 
Harika benim pazartesiye kaldı bakalım ... İmmersion Dripper nasıl diğer seramik olan V60 varkı varmı?
Filtre almadıysanız Pazartesiye bırakmayın hemen alın derim. Zira bir saat içinde bile tükenebilir.
Bildiğimiz cam V60 02'nin altında silikon bir alet var. Akışı engelleyen.
Çıkartıp klasik V60 gibi de kullanılabilir bir bakıma. 🤔
 
Sistem ödemede pazartesiye attı
Anlamadım.
 
Siparişiniz alındı şeklinde e posta geldi mi?
 
Mail e baktım bir şey yok sağlık olsun artık...
 
Benim daha 3 tane daha var bir de 100 lü almıştım. Almadım bu yüzden
 
Selamlar herkese the barn’dan sipariş vermeyi düşünüyorum lakin Kargo 10 euro. Bana ortak olmak isteyen var mıdır ona göre bir sipariş geçelim. 28 Euro’ya yeni geisha da eklenecek yakında sitelerine
 
Kendi adıma söyleyebilirim ki, elimde oldukça kahve mevcut. Şimdilik düşünmüyorum. İleride eşlik edebilirim :I
 
Herkese merhaba. Coffee circulor alımına katılmayı düşünen var mıdır ?. 3 veya 4 kişilik bir ortaklık arıyorum😀
 
Şu an düşünmüyorum.Umarım bir başka bir alıma.
 
Merhabalar, genellikle 1kg kahve alımlarında sizin de bildiğiniz gibi normale oranla daha uygun fiyatlı oluyor. Birlikte kahve alabileceğim kahve hakkında muhabbet sohbet edebileceğim bir kahve arkadaşı arıyorum. Kocaeli Gölcükteyim. Genellikle asiditesi yüksek, açık, açık orta kavrum kahveleri tercih ediyorum. Yakın zamanda Null'un gihere natural kahvesinden 1kg almak istiyorum denemeyen varsa şiddetle tavsiye ederim.
 
Cafe Kristo Mehmet abi, benim mekanım burasıdır. Web siteleri ve dijital işleriyle de ilgileniyorum. Tekrar daha normal hale dönüşünce ortam kahve içeriz :)
 
Merhaba Ben Serkan umarım bu vesile ile güzel kahve deneyimlerine ve sohbetlerini dört gözle bekliyorum.
 
Kocaeli kahve arkadaşlığı tam aktif olamadık ama sanırım süreçle alakalı bir durum zamanla hareketleniriz diye düşünüyorum .(Kendimde dahil)👨🏼‍🚀
 
Merhaba Ben Serkan umarım bu vesile ile güzel kahve deneyimlerine ve sohbetlerini dört gözle bekliyorum.
Merhaba Serkan ben de Gökhan memnun oldum. Kahve deneyimleri konusunda söz vermem ama sohbet eğlenceli geçecektir. Garantili :)
 
Serkan istesen sen grubu kur, en azından başlamış olur. Sonradan girenler olunca foruma ya da uzun süredir girmemiş, onları da davet ederiz.
 
@Kahverengi merhaba, grupta yer alıp muhabbete katılmak isterim. Zaman zaman toplu alımlar ile paylaşım yapmak güzel fikir. Özelden numaramı atabilirim size
 
Merhaba hoş gördük 👨🏼‍🚀
 
Geri
Üst