• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kernel Coffee Roasters

Noobkahveci

Barista
Konum
İstanbul
Öncelikle firma ile bir bağlantım olmadığını söyleyerek klasik bir giriş yapayım. :)

Instagram'da denk geldiğim ve çekirdeklerini incelediğimde Keramo, Strawberry, Santa Rosa gibi bilinen çekirdekleri olduğunu gördüğüm bir kavurucu.
Belki tanıyan, bilen, tavsiye eden birileri vardır diye konusunu açmak istedim.
Ek olarak "hellokernel" koduyla da %20 indirim varmış.

 
Kernel Coffee'nin kurucusu olan arkadaşlar İstanbul Kahve Festivali'ndeki Tin Coffee standında kahvelerini tanıtma fırsatı bulmuştu. Orada Keramo'yu tatmıştım. Oldukça iyiydi. Hatta stanttaki arkadaş 2 demlemelik strawberry de ikram etmişti. Evde demledim onu da. Çok beğendim. Santa Rosa buraya da gelmiş sanırım. %20 indirim koduyla onu da denemeyi düşünüyorum.
 
Selamlar,

Sosyal medyada bende görüp aslında çokta merak ettim,özellikle sevgili @utkukaya nın da söylediği gibi İstanbul Kahve Festivali'ne giden arkadaşların paylaşımlarında görmüştüm bende.Sonrasında farklı farklı kişilerin günlük paylaşımlarında da gördüm ve online alış veriş sitesini araştırdım lakin bulamamıştım,sanırım yeni hizmete açılmış siteleri.

Sitedeki açıklamalarından anladığım kadarı ile omni kavrum yapıyorlar,keşke forumumuzda bir üyeliği olsada sorularımızı sorabilsek.
 
Tüm kahveseverlere selamlar!

İsmim Ahmet ve sizlere hem kendimden hem de yeni oluşumumuz olan kahve kavurma atölyemizden bahsetmek istiyorum.

Senesini tam hatırlamıyorum ama Petra’nın bir tek Gayrettepe şubesinin olduğu ve Probador’un yeni kurulduğu yıllarda kahveye merak saldım ve bir sene kadar amatör ev demleyicisi olarak takıldıktan sonra profesyonel olarak çalışmak istediğime karar verip Cup Of Joy bünyesine barista olarak katıldım. Kısa bir süre sonra head baristalık dediğimiz pozisyona yükseldim. Yaklaşık 3 yıl boyunca Cup Of Joy’un barista eğitimlerinden, yeşil kahve satın alımlarından, kalite kontrolden ve stok kontrolden sorumlu olarak çalıştım. Bu süreçte onlarca barista yetiştirip 6 tane de şube kurduk. Cup Of Joy bünyesinde çalışırken, Aslı Yaman’dan Green Coffee, Sensory Skills SCA eğitimiyle beraber Agnieszka Rojewska’dan da Barista Skills eğitimlerini aldım. Daha sonrasında ise kahve kavurma işini profesyonel olarak yapmak istediğim için, şimdiki şirketimizi kurduğumuz 2 ortağımla beraber John Vaz Matias’dan kahve kavurma eğitim aldık. Bundan da yaklaşık 9 ay önce şirketimizi kurup, ilk kavurmalarımızı da temmuz gibi yaptık. O günden beri aktif olarak toptan ve perakende kahve satışı, barista eğitimleri ve danışmanlık konularında hizmet veriyoruz.

Kernel Coffee Co’da 3 ortağız, aynı zamanda 3 çalışanız da. Kahve seçimlerini ortak yapıyoruz. Kavurmadan genel olarak ben sorumluyum. Reçeteleri de geçen sene Türkiye demleme şampiyonasında da 3. Olan ortağım Mustafa hazırlıyor.

Kahve kulübüne kurulduğundan beri üye olmamıza rağmen bu kadar geç yazmamızın birkaç sebebi vardı. Bunlardan bir tanesi internet sitemizi tam aktif edeceğimiz zaman marka olarak isim hakkını alamadığımız için baştan yaptığımız site oldu. Bu nedenle de önce Kairos olan marka adımızı Kernel olarak değiştirmek zorunda kaldık. Yine bu sürece İstanbul Kahve Festivalinin de girmesi bizi bir ay kadar geriye attı.

Biraz tarzımız da hakkında bilgi vermek isterim. Kahvelerimizi 5kg kapasiteli Besca marka kavurma makinesi ile kavuruyoruz. Kavurma derecemiz medium’a yakın light diyebilirim. Kahvelerimiz her ne kadar açık yavrum olsa da iyi geliştirilmiş olmalarına özellikle dikkat ediyoruz. Çok fazla yeşil tatların hakim olduğunu asiditesinin kavurma kaynaklı yüksek olduğu kahveler genel olarak bizim damak tadımıza çok uymadığı için tercih etmiyoruz. Kavurma tarzından dolayı da tahmini degassing süresi kahvelerimizde minimum 2 haftayı bulabiliyor. Genelde haftada 2 gün kavurma yapıyoruz. Kendimiz de çok fazla kahve içtiğimiz için stoğumuzda mutlaka kahve bulunuyor. Eğer aksini belirtmezseniz siparişleriniz stoktan gönderiliyoruz bu arada. Kahveleri aslında omni kavurmuyoruz. Brezilya San Antonio'nun hem espresso hem filtre kavrumu mevcut. Diğer kahvelere çok fazla espresso olarak talep olmadığı için espresso profili çalışmadık ancak kahve kulübü için bir kahvede daha çalışabilirim bu kahve eğer talep olursa.

Bu arada ‘hellokernel’ indirim koduyla tüm kahvelerimize ocak ayının ilk haftasonuna kadar %20 indirim uyguladık. Kiloluk kahveler ise ilave olarak her zaman %10 indirimli.

Eğer sorunuz olursa hem buradan hem de İnstagram üzerinden seve seve cevap verebiliriz. Hepinize bol kahveli günler.
 
Son düzenleme:
Hoşgeldiniz!
3. Ortak da sanırım bir crossfitçi :)
Gökhana selamlar.
 
Tüm kahveseverlere selamlar!

İsmim Ahmet ve sizlere hem kendimden hem de yeni oluşumumuz olan kahve kavurma atölyemizden bahsetmek istiyorum.

Senesini tam hatırlamıyorum ama Petra’nın bir tek Gayrettepe şubesinin olduğu ve Probador’un yeni kurulduğu yıllarda kahveye merak saldım ve bir sene kadar amatör ev demleyicisi olarak takıldıktan sonra profesyonel olarak çalışmak istediğime karar verip Cup Of Joy bünyesine barista olarak katıldım. Kısa bir süre sonra head baristalık dediğimiz pozisyona yükseldim. Yaklaşık 3 yıl boyunca Cup Of Joy’un barista eğitimlerinden, yeşil kahve satın alımlarından, kalite kontrolden ve stok kontrolden sorumlu olarak çalıştım. Bu süreçte onlarca barista yetiştirip 6 tane de şube kurduk. Cup Of Joy bünyesinde çalışırken, Aslı Yaman’dan Green Coffee, Sensory Skills SCA eğitimiyle beraber Agnieszka Rojewska’dan da Barista Skills eğitimlerini aldım. Daha sonrasında ise kahve kavurma işini profesyonel olarak yapmak istediğim için, şimdiki şirketimizi kurduğumuz 2 ortağımla beraber John Vaz Matias’dan kahve kavurma eğitim aldık. Bundan da yaklaşık 9 ay önce şirketimizi kurup, ilk kavurmalarımızı da temmuz gibi yaptık. O günden beri aktif olarak toptan ve perakende kahve satışı, barista eğitimleri ve danışmanlık konularında hizmet veriyoruz.

Kernel Coffee Co’da 3 ortağız, aynı zamanda 3 çalışanız da. Kahve seçimlerini ortak yapıyoruz. Kavurmadan genel olarak ben sorumluyum. Reçeteleri de geçen sene Türkiye demleme şampiyonasında da 3. Olan ortağım Mustafa hazırlıyor.

Kahve kulübüne kurulduğundan beri üye olmamıza rağmen bu kadar geç yazmamızın birkaç sebebi vardı. Bunlardan bir tanesi internet sitemizi tam aktif edeceğimiz zaman marka olarak isim hakkını alamadığımız için baştan yaptığımız site oldu. Bu nedenle de önce Kairos olan marka adımızı Kernel olarak değiştirmek zorunda kaldık. Yine bu sürece İstanbul Kahve Festivalinin de girmesi bizi bir ay kadar geriye attı.

Biraz tarzımız da hakkında bilgi vermek isterim. Kahvelerimizi 5kg kapasiteli Besca marka kavurma makinesi ile kavuruyoruz. Kavurma derecemiz medium’a yakın light diyebilirim. Kahvelerimiz her ne kadar açık yavrum olsa da iyi geliştirilmiş olmalarına özellikle dikkat ediyoruz. Çok fazla yeşil tatların hakim olduğunu asiditesinin kavurma kaynaklı yüksek olduğu kahveler genel olarak bizim damak tadımıza çok uymadığı için tercih etmiyoruz. Kavurma tarzından dolayı da tahmini degassing süresi kahvelerimizde minimum 2 haftayı bulabiliyor. Genelde haftada 2 gün kavurma yapıyoruz. Kendimiz de çok fazla kahve içtiğimiz için stoğumuzda mutlaka kahve bulunuyor. Eğer aksini belirtmezseniz siparişleriniz stoktan gönderiliyoruz bu arada. Kahveleri aslında omni kavurmuyoruz. Brezilya San Antonio'nun hem espresso hem filtre yavrumu mevcut. Diğer kahvelere çok fazla espresso olarak talep olmadığı için espresso profili çalışmadık ancak kahve kulübü için bir kahvede daha çalışabilirim bu kahve eğer talep olursa.

Bu arada ‘hellokernel’ indirim koduyla tüm kahvelerimize ocak ayının ilk haftasonuna kadar %20 indirim uyguladık. Kiloluk kahveler ise ilave olarak her zaman %10 indirimli.

Eğer sorunuz olursa hem buradan hem de İnstagram üzerinden seve seve cevap verebiliriz. Hepinize bol kahveli günler.

Hayırlı uğurlu olsun, iyi işlere imza atmanız temennisiyle bol kazançlar dilerim.
 
Hoş geldiniz. Gayet doyurucu ve açıklayıcı bir giriş yazısı olmuş. Umarım forumdan istediğiniz etkileşimi alırsınız. Yolunuz açık olsun şimdiden...
 
Hoşgeldiniz!
3. Ortak da sanırım bir crossfitçi :)
Gökhana selamlar.
Hoşbulduk! Aynen öyle Gökhan sıkı bir crossfitçi! Atölyemize gelip tanışmayı tercih ederim selam söylemektense. Ama ileteceğim tabiki.
Bu arada önceden haber verdiğiniz sürece Hasanpaşa'da bulunan atölyemize hepinizi bekliyoruz. baristalıktan kalan alışkanlık, kendimize hem yarışmalara hazırlanmak hem de sıkılmamak için ufak bir oyun alanı yaptık. Hem elimizde bulunan ekipmanları denemek hem de kahve demleme çalışmak için her zaman bekleriz.
 
Tüm kahveseverlere selamlar!

İsmim Ahmet ve sizlere hem kendimden hem de yeni oluşumumuz olan kahve kavurma atölyemizden bahsetmek istiyorum.

Senesini tam hatırlamıyorum ama Petra’nın bir tek Gayrettepe şubesinin olduğu ve Probador’un yeni kurulduğu yıllarda kahveye merak saldım ve bir sene kadar amatör ev demleyicisi olarak takıldıktan sonra profesyonel olarak çalışmak istediğime karar verip Cup Of Joy bünyesine barista olarak katıldım. Kısa bir süre sonra head baristalık dediğimiz pozisyona yükseldim. Yaklaşık 3 yıl boyunca Cup Of Joy’un barista eğitimlerinden, yeşil kahve satın alımlarından, kalite kontrolden ve stok kontrolden sorumlu olarak çalıştım. Bu süreçte onlarca barista yetiştirip 6 tane de şube kurduk. Cup Of Joy bünyesinde çalışırken, Aslı Yaman’dan Green Coffee, Sensory Skills SCA eğitimiyle beraber Agnieszka Rojewska’dan da Barista Skills eğitimlerini aldım. Daha sonrasında ise kahve kavurma işini profesyonel olarak yapmak istediğim için, şimdiki şirketimizi kurduğumuz 2 ortağımla beraber John Vaz Matias’dan kahve kavurma eğitim aldık. Bundan da yaklaşık 9 ay önce şirketimizi kurup, ilk kavurmalarımızı da temmuz gibi yaptık. O günden beri aktif olarak toptan ve perakende kahve satışı, barista eğitimleri ve danışmanlık konularında hizmet veriyoruz.

Kernel Coffee Co’da 3 ortağız, aynı zamanda 3 çalışanız da. Kahve seçimlerini ortak yapıyoruz. Kavurmadan genel olarak ben sorumluyum. Reçeteleri de geçen sene Türkiye demleme şampiyonasında da 3. Olan ortağım Mustafa hazırlıyor.

Kahve kulübüne kurulduğundan beri üye olmamıza rağmen bu kadar geç yazmamızın birkaç sebebi vardı. Bunlardan bir tanesi internet sitemizi tam aktif edeceğimiz zaman marka olarak isim hakkını alamadığımız için baştan yaptığımız site oldu. Bu nedenle de önce Kairos olan marka adımızı Kernel olarak değiştirmek zorunda kaldık. Yine bu sürece İstanbul Kahve Festivalinin de girmesi bizi bir ay kadar geriye attı.

Biraz tarzımız da hakkında bilgi vermek isterim. Kahvelerimizi 5kg kapasiteli Besca marka kavurma makinesi ile kavuruyoruz. Kavurma derecemiz medium’a yakın light diyebilirim. Kahvelerimiz her ne kadar açık yavrum olsa da iyi geliştirilmiş olmalarına özellikle dikkat ediyoruz. Çok fazla yeşil tatların hakim olduğunu asiditesinin kavurma kaynaklı yüksek olduğu kahveler genel olarak bizim damak tadımıza çok uymadığı için tercih etmiyoruz. Kavurma tarzından dolayı da tahmini degassing süresi kahvelerimizde minimum 2 haftayı bulabiliyor. Genelde haftada 2 gün kavurma yapıyoruz. Kendimiz de çok fazla kahve içtiğimiz için stoğumuzda mutlaka kahve bulunuyor. Eğer aksini belirtmezseniz siparişleriniz stoktan gönderiliyoruz bu arada. Kahveleri aslında omni kavurmuyoruz. Brezilya San Antonio'nun hem espresso hem filtre yavrumu mevcut. Diğer kahvelere çok fazla espresso olarak talep olmadığı için espresso profili çalışmadık ancak kahve kulübü için bir kahvede daha çalışabilirim bu kahve eğer talep olursa.

Bu arada ‘hellokernel’ indirim koduyla tüm kahvelerimize ocak ayının ilk haftasonuna kadar %20 indirim uyguladık. Kiloluk kahveler ise ilave olarak her zaman %10 indirimli.

Eğer sorunuz olursa hem buradan hem de İnstagram üzerinden seve seve cevap verebiliriz. Hepinize bol kahveli günler.

Selamlar @asait

Foruma hoşgeldiniz,markanıza dair forumda bir temsilci olması sevindirici.Markanızı takip ediyor olacağım ve seçkilerinize bir espresso yorumu daha dahil olduğunda bir mokapot demleyicisi olarak muhakkak deneyeceğim.
 
Hoşbulduk! Aynen öyle Gökhan sıkı bir crossfitçi! Atölyemize gelip tanışmayı tercih ederim selam söylemektense. Ama ileteceğim tabiki.
Bu arada önceden haber verdiğiniz sürece Hasanpaşa'da bulunan atölyemize hepinizi bekliyoruz. baristalıktan kalan alışkanlık, kendimize hem yarışmalara hazırlanmak hem de sıkılmamak için ufak bir oyun alanı yaptık. Hem elimizde bulunan ekipmanları denemek hem de kahve demleme çalışmak için her zaman bekleriz.
Bi gün mutlaka uğrarım. Gökhanla en son askerden döndüğünde bi antremanda karşılaşmıştık. Bir kahve içmeye de geliriz mutlaka.
 
Hayırlı olsun. Umarım hayal ettiklerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Sitede künyelerde hasat yılını göremedim , gözümden de kaçmış olabilir. Şahsen bir tüketici olarak hasat yılı görmek isterim. Şimdiden başarılar!
 
Hoşgeldiniz,
Firmanızdan dün alışveriş yaptım, kahve stoğum az olduğundan degass süresi dolmuş kahve gönderir misiniz ? Demiştim . Sağ olsunlar Mustafa bey bugün telefonla arayıp kavrum tarihi hakkında bilgilendirdi. İlk deneyim olarak özellikle iletişim açısından ben de çok olumlu izler bıraktı. 3. Neslin hakkını verecek bir firma,kendilerine başarılılar diliyorum. Bol kahveli günler
 
Selamlar @asait

Foruma hoşgeldiniz,markanıza dair forumda bir temsilci olması sevindirici.Markanızı takip ediyor olacağım ve seçkilerinize bir espresso yorumu daha dahil olduğunda bir mokapot demleyicisi olarak muhakkak deneyeceğim.
Çok teşekkür ederiz tekrardan. Brezilya San Antonio aslında bizim hem espresso hem de filtrede kullanmak için ithal ettiğimiz bir kahve. Yerli tedarikçilerden çok güzel Etiyopyalar ya da Kolombiyalar bulabiliyorken Brezilya bu açıdan biraz öksüz kalmış gibi. Bu yüzden de aslında ilk ithal ettiğimiz ve seçkimize dahil ettiğimiz kahve oldu. Sizin kadar mokapot demleyicisi değilim tabiki de ancak espressoda kendi roasteryimizde bile kullandığımız kahve olduğundan denemenizi tabiki isterim.
 
Hayırlı olsun. Umarım hayal ettiklerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Sitede künyelerde hasat yılını göremedim , gözümden de kaçmış olabilir. Şahsen bir tüketici olarak hasat yılı görmek isterim. Şimdiden başarılar!
Çok teşekkür ederiz gerçekten. Aslında etiketlerimizde bütün kahvelerin hasat yılları yazıyor. Siteyi gözden kaçırmışız, düzeltmeyi bu hafta halledeceğiz en kısa sürede.
 
Herkese selamlar,
Kernel Coffee Kahvelerinden edindiğim deneyimleri sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle Mustafa beye hediye kahveler için teşekkür ederim 🙏🏻 İlk olarak Santa Rosa, forumdaki bir çok kahve severin tanıdığı bir kahve, fakat geçen seneki hasata göre( başka kavurucudan denemiştim) çilek baya geri planda kalıyor,onun yerine frenk üzümü ve ağırlıklı olarak yabanmersini tatları hakim, şarapsı bir kahve. Bir diğer kahve Korcha, oldukça çayımsı bir kahve hatta ceylon(kaçak çay) çayını oldukça andırıyor, bu tarz çay sevenler için uygun bir kahve pek benlik değil(şahsi olarak).Asıl bomba Etiyopya Keramo ben bu kahveyi çok sevdim oldukça kompleks bir kahve ve oldukça dengeli, Yasemin notalarının yanında kırmızı orman meyveleri asiditesinin hakim olduğu oldukça lezzetli bir kahve. Kendilerinden ilk deneyimim firma ile bir bağım yok, oldukça memnun kaldım. Başarılarınızın devamını dilerim bol kahveli günler 🙏🏻
 
Herkese selamlar,
Kernel Coffee Kahvelerinden edindiğim deneyimleri sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle Mustafa beye hediye kahveler için teşekkür ederim 🙏🏻 İlk olarak Santa Rosa, forumdaki bir çok kahve severin tanıdığı bir kahve, fakat geçen seneki hasata göre( başka kavurucudan denemiştim) çilek baya geri planda kalıyor,onun yerine frenk üzümü ve ağırlıklı olarak yabanmersini tatları hakim, şarapsı bir kahve. Bir diğer kahve Korcha, oldukça çayımsı bir kahve hatta ceylon(kaçak çay) çayını oldukça andırıyor, bu tarz çay sevenler için uygun bir kahve pek benlik değil(şahsi olarak).Asıl bomba Etiyopya Keramo ben bu kahveyi çok sevdim oldukça kompleks bir kahve ve oldukça dengeli, Yasemin notalarının yanında kırmızı orman meyveleri asiditesinin hakim olduğu oldukça lezzetli bir kahve. Kendilerinden ilk deneyimim firma ile bir bağım yok, oldukça memnun kaldım. Başarılarınızın devamını dilerim bol kahveli günler 🙏🏻
Afiyet olsu Anıl Bey. Keramo bence her ne kadar natural bir Etiyopya gibi dursa da bence bu yılın benim için en güzel çekirdeğiydi. Her kavurmasında her demlemesinde kompleks bir kahve ortaya çıktı ki fiyat olarak kendisinden 2-3 kat pahalı olan kahvelere de taş çıkartacak cinstendi. Bu yüzden baya hafife alındığını düşünüyorum. Santa Rosa konusuna gelince de bu seneki hasadın fermantasyonu bariz daha uzun tutulmuş. Gövde artışı bundan kaynaklanıyor sanırım. Ancak her iki kahveyi de 1-17, 1-18 oranlarında demlenince baya güzel sonuçlar veriyor. Korcha ise natural işlenmesine rağmen sanki yıkanmış asiditesinin ve gövdesinin olması aslında bizim bu kahveyi seçmemize neden oldu.
 
Herkese selamlar, yarından itibaren vereceğimiz siparişlerde belirtmeniz üzere her 250 gramlık kahveyi 2x125gr şeklinde vakumlu olarak gönderebileceğiz. Ayrıca yine vakumlu deneme setleri üzerine de çalışıyoruz, önümüzdeki ay içinde satışa çıkarmayı planlıyoruz.
Herkese şimdiden iyi haftalar.
 
Herkese selamlar, yarından itibaren vereceğimiz siparişlerde belirtmeniz üzere her 250 gramlık kahveyi 2x125gr şeklinde vakumlu olarak gönderebileceğiz. Ayrıca yine vakumlu deneme setleri üzerine de çalışıyoruz, önümüzdeki ay içinde satışa çıkarmayı planlıyoruz.
Herkese şimdiden iyi haftalar.
Vakum işlemi degassing bittikten sonra mı yapılıyor?
 
Vakum işlemi degassing bittikten sonra mı yapılıyor?
Kahvenin kavrulduğundan sonraki 3. günde vakumluyoruz. Tam olarak degassingi tamamlanmıyor ancak stoğumuzda her zaman kendimiz için ayırdığımız kahveler olduğu için isteğiniz üzerine onlardan da gönderebiliriz tabi ki.
 
Geri
Üst