• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kavrulmuş Kahve Vakumlamak

Yahu bu ne kadar karışık konu :)

250 Gram Null Wolichu Wachu kahvem vardı, vakum makinem yok, evimin yanında peynirciye rica ettim oradan vakumluyorum kahveleri :D
250 gramı tek pakede vakumladım. Şimdi kahvem bittiği için vakumu açıp Vacu Vin ile şişede günlük tüketim için muhafaza edeceğim.

Sorum şu vakumlu paketi buzluktan çıkardıktan sonra vakumlu halde mi oda sıcaklığına getireceğiz, vakumu açıp mı bekleteceğiz?
 
Yahu bu ne kadar karışık konu :)

250 Gram Null Wolichu Wachu kahvem vardı, vakum makinem yok, evimin yanında peynirciye rica ettim oradan vakumluyorum kahveleri :D
250 gramı tek pakede vakumladım. Şimdi kahvem bittiği için vakumu açıp Vacu Vin ile şişede günlük tüketim için muhafaza edeceğim.

Sorum şu vakumlu paketi buzluktan çıkardıktan sonra vakumlu halde mi oda sıcaklığına getireceğiz, vakumu açıp mı bekleteceğiz?
Vakumlu haldeyken oda sıcaklığına inerse hava ile temas etmeyeceği için çekirdeklerde terleme olmaz, dolayısıyla bozulma /bayatlama da olmaz.
Tümünü tüketeceğiniz bir senaryoda - atıyorum 20grlık vakum paket - oda sıcaklığına gelmesini beklemeden açıp tüketebilirsiniz.
 
10 gün önce vakumlayıp, 1 saat bekletip buzluğa attığım Worka kahvem bugün çıkarınca farkettim hava almış. Şimdi bu kahve çöp mü? Çok fazla hava almamış ama ilk koydugumdaki gibi sıkı değil, kahveler içeride hareket ediyor ve nemlenmiş. 26 Nisan kavrumluydu.
 
10 gün önce vakumlayıp, 1 saat bekletip buzluğa attığım Worka kahvem bugün çıkarınca farkettim hava almış. Şimdi bu kahve çöp mü? Çok fazla hava almamış ama ilk koydugumdaki gibi sıkı değil, kahveler içeride hareket ediyor ve nemlenmiş. 26 Nisan kavrumluydu.
Deneyin, çok büyük sıkıntı olacağını sanmıyorum
 
Bende teşekkür ederim, tereddüt etmiştim fiyatından dolayı.

Poşet tavsiyelerinizi de alsak hazır kullananları bulmuşken?

buradan alıyorum, çok kaliteli olduğunu söylemek zor, daha iyilerini gördüm ancak fiyatı olarak emsallerine nazaran fazlasıyla avantajlı.
 

buradan alıyorum, çok kaliteli olduğunu söylemek zor, daha iyilerini gördüm ancak fiyatı olarak emsallerine nazaran fazlasıyla avantajlı.
Düz ya da tırtıklı fark ediyor mu? Et de vakumlamayı düşünüyorum kahvenin yanı sıra.
 
Geri
Üst