mrkaraburc
Barista
- İsim
- Muhammed
Daha fazla
- İsim
- Muhammed
Yahu bu ne kadar karışık konu 
250 Gram Null Wolichu Wachu kahvem vardı, vakum makinem yok, evimin yanında peynirciye rica ettim oradan vakumluyorum kahveleri
250 gramı tek pakede vakumladım. Şimdi kahvem bittiği için vakumu açıp Vacu Vin ile şişede günlük tüketim için muhafaza edeceğim.
Sorum şu vakumlu paketi buzluktan çıkardıktan sonra vakumlu halde mi oda sıcaklığına getireceğiz, vakumu açıp mı bekleteceğiz?
250 Gram Null Wolichu Wachu kahvem vardı, vakum makinem yok, evimin yanında peynirciye rica ettim oradan vakumluyorum kahveleri
250 gramı tek pakede vakumladım. Şimdi kahvem bittiği için vakumu açıp Vacu Vin ile şişede günlük tüketim için muhafaza edeceğim.
Sorum şu vakumlu paketi buzluktan çıkardıktan sonra vakumlu halde mi oda sıcaklığına getireceğiz, vakumu açıp mı bekleteceğiz?
