Yeni oylamada bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum, yoksa zaten N ve C harflerinde sorun olmadığı için kimse fark etmedi mi?![]()
Bu mesajlara cevap geldi mi acaba, ben mi göremedim ?Toplu alım oylamasında alfabetik sıralamada Paper Coffee'den sonrası yok @kahveanalisti .
Cevap gelmediği gibi ankette bir düzeltmeye de gidilmedi.Bu mesajlara cevap geldi mi acaba, ben mi göremedim ?
Zaten ilk anket olaylıydı ikinci defa açtık, üçüncüye açsak tadı kaçacak bu aylık da böyle mi olsun denildi. Vitus'a oy vermek isteyenler nasıl oy kullanacak mesela ?
@kahveanalisti
@DaunterM
@NoDRaC
@gergingörünüşlüadam
arkadaşlar selam benim hatam bilinçli olmayan kontrol etmeme rağmen sayıları bir çok bilgi girince sanırım atlanmış. Bunları tek tek elle yazıyorum ben. Tabloyuda elle güncelliyoruz. İşçilik hatası. Vitus coffee'den ve ona gönül verenlerden özür diliyorum. Ankette düzeltmeye gidemeyiz keza 2 firma arasında geçiyor yine.Bu mesajlara cevap geldi mi acaba, ben mi göremedim ?
Zaten ilk anket olaylıydı ikinci defa açtık, üçüncüye açsak tadı kaçacak bu aylık da böyle mi olsun denildi. Vitus'a oy vermek isteyenler nasıl oy kullanacak mesela ?
@kahveanalisti
@DaunterM
@NoDRaC
@gergingörünüşlüadam
Hocam hepimiz insanız, hata yapmanız gayet normal. Zaten benim sitemim hata yapmanıza değil, belirtmeme rağmen kimsenin bu konuda herhangi bir aksiyon almamasına. Gözden kaçmaması için hem sizi etiketledim hem de ikinci kez tekrar belirttim, ki bir çok insanın da gördüğünü düşünüyorum. Buna rağmen gözünüzden kaçmış olabilir yine de; ona yine lafım olamaz.arkadaşlar selam benim hatam bilinçli olmayan kontrol etmeme rağmen sayıları bir çok bilgi girince sanırım atlanmış. Bunları tek tek elle yazıyorum ben. Tabloyuda elle güncelliyoruz. İşçilik hatası. Vitus coffee'den ve ona gönül verenlerden özür diliyorum. Ankette düzeltmeye gidemeyiz keza 2 firma arasında geçiyor yine.
Arkadaşlar hepimiz çalışıyoruz bu arada diğer arkadaşlarında gözünden kaçmış bildirdiler bende gördüm özür dilerim ama 1-2 saat bazen bu tip sorularda dönüş süresi olabilir şimdiden anlayışla karşılamanızı diliyorum.
Breville BCG820 öğütücüyü kullanan, hakkında bilgisi olan var mıdır? Manuel değirmen alacaktım uygun fiyatlı bulunca elektrikliye yönelmeyi düşündüm. Genelde V60 kullanıyorum arada bir espresso için kullanırım.
Tamamdır Arkadaşlar evet kullandığım excel dosyasında sanırım benden kaynaklı şimdi fark ettim paper sonrası bir filtreleme yapmışım ve gitmiş. Şimdi Ekledim o firmaları ve ayrıca oy değiştirme izinini açtım oylarınız değiştirebilirsiniz bu seferlik.Hocam hepimiz insanız, hata yapmanız gayet normal. Zaten benim sitemim hata yapmanıza değil, belirtmeme rağmen kimsenin bu konuda herhangi bir aksiyon almamasına. Gözden kaçmaması için hem sizi etiketledim hem de ikinci kez tekrar belirttim, ki bir çok insanın da gördüğünü düşünüyorum. Buna rağmen gözünüzden kaçmış olabilir yine de; ona yine lafım olamaz.
Ama sonucu etkilemeyeceğini ön görerek bu konuda aksiyon alınmamışsa seçim yapmanın mantığına tamamen aksi bir hareket olmuş olur. Kaldı ki burada tek etkilenen firma Vitus da değil, 7-8 tane daha firma var ankette olmayan. Onları yok sayıp sadece Vitus'a oy ve gönül verenlerden özür dilemek demokratik bir tutum değil bence.
En azından geçte olsa bir çözüm sunabiliyoruz.Cevap gelmediği gibi ankette bir düzeltmeye de gidilmedi.
Ama istatistik biliminin gücüne tekrar şahit olmama sebep oldu ama bu mevzu. Yeterince büyük bir örneklem grubu oluşturduğunuz zaman toplumun geneline dair bir yansımaya ulaşabiliyorsunuz. Misal bu mevzuyu buradan değil de twitterda gündem olacak şekilde yazsaydım ya da ekşiye başlık açsaydım muhtemelen muhatap bulabilirdim kendime.
kahvekulübüTürkiye Cumhuriyeti
Berker Bey'in gösterdiği çabaya en ufak bir lafım yok, çok da takdir ediyorum bu konudaki gayretini. Başvurusuna cevap alamamış bir kullanıcı olarak bu kadar sitem etmeye hakkım olduğunu düşünüyorum. Berker Bey'in de bunu anlayışla karşıladığını zannediyorum.En azından geçte olsa bir çözüm sunabiliyoruz.@kahveanalisti Berker organizasyonlar için ciddi çaba sarfediyor. Düşünürseniz yardımlarınızı seve seve kabul ederiz
çok teşekkürler farkındayım içiniz rahat olsun. Gerçekten benim gönlümde rahat hata bende kesinlikle sizin görmenizde fayda oldu en azından 2-3 gün kullanıcılara ek bir süre verip daha adil çözebildik bu sorunu. tekrar teşekkürlerBerker Bey'in gösterdiği çabaya en ufak bir lafım yok, çok da takdir ediyorum bu konudaki gayretini. Başvurusuna cevap alamamış bir kullanıcı olarak bu kadar sitem etmeye hakkım olduğunu düşünüyorum. Berker Bey'in de bunu anlayışla karşıladığını zannediyorum.
Forumun gelişmesi yönündeki çabalarımı yine kendi bildiğim şekilde sürdürmeyi tercih ederim Suat Bey, teşekkür ederim![]()
Katılıyorum. Şahsen ben de bu yüzden hesap açmıştımBunu firmaların yapacağını zannetmiyorum. İkisi de bizim toplu alıma kalmış firmalar değil. Sıradan forum üyeleri bu ay ne istedilerse onun için hesap açmışlardır.
Kronotop’larda hep görüyorum. Coffee Department Nişantaşı şubesinde de mevcutMerhabalar. İstanbul da Hario V60 filtre nereden alabilirim?
Peki Anadolu yakasında nereden alabilirim?Kronotop’larda hep görüyorum. Coffee Department Nişantaşı şubesinde de mevcut
Comandante kamp için değirmen çıkardı.Selamlar, uzun süredir kahve işinden uzak kaldım güncel gelişmeleri takip edemedim. Sizce kamp outdoor aktiviteleri için en uygun az yer kaplayan ve kaliteli iş çıkaran el değirmeni hangisidir?
Farklı renk seçenekleriyle şu arkadaşları bir araştır istersen:Selamlar, uzun süredir kahve işinden uzak kaldım güncel gelişmeleri takip edemedim. Sizce kamp outdoor aktiviteleri için en uygun az yer kaplayan ve kaliteli iş çıkaran el değirmeni hangisidir?