• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç haziran ayı ikame toplu alım SONUÇ. COFFEE DEPARTMENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yaşı 40lara yaklaşmış bir X kuşağı kahvesever olarak, hem forum yönetiminin bu gibi paralel oluşumlara tepkisini anlıyorum, hem de burdaki isyanı anlıyorum.. bunları ve burada bunlara verilen tepkilerin her birini ayrı ayrı değerli buluyorum..

tam bu yüzden bu forumun enerjisine, ağızda bıraktığı tada bayılıyorum :)

kişisel yorumum; forumdaşların alıştığı samimiyetten uzak da olsa null kendi tavrını ortaya koymuş,.. adamların böyle bir yüzü var, biraz soğuk, "null" işte :) pokerface.. biraz canınız isterse durumu var evet.. ama bi arkadaş tadını bile hatırlamadığınız kahve demiş, null benim için öyle değil.. tadını hala hatırladığım nadir kavuruculardandır.. yiğidi öldürürken hakkını verelim..

evet bindirim indirim hoş şeyler değil bunu da null ün tavrına yakıştıramadım.. bakın bunu toplu alımdan-forumdan ayrı değerlendiriyorum.. bi gün "zam ;)" yap, ertesi gün kampanya.. null e yakışmadı.. ama öyle ya da böyle şu an sepete gelen fiyatlar null kalitesine göre çok saçma değil.. ben bu ay nullden kahve alabilirim..

yeterli sayıya ve etkiye ulaşabilir mi bilmiyorum ama bu tepkisel başlığı da desteklemek istiyorum, çıkarsa güzel bir sonuç burdan da alabilirim..

oyumu CleanCup tan yana kullanıyorum..

4 department
1 box
6 cleancup
3 coffeenutz
1 kungpow

Oldu ve devam…
 
Gelinen noktada tekrar firma anketi yapmak yerine, ikinci olan firmayla devam edilmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum. Tekrar firma anketi yapmak önümüzdeki ayların anketleri için de ciddiyeti bozabilir kanaatindeyim. Fakat burası dikkate alınacaksa DEPARTMENT diyorum.
 
Değerli Kahve Kulübü üyeleri ben organizasyon ekibi içerisinde yer almıyorum. Ama kıymetli arkadaşlarımız bu organizasyon için ciddi emek harcıyorlar. Tüm bu cabayı gönüllü olarak sizlerin mutlu olması için gerçekleştiriyorlar. Dün akşamdan bu sabah yaşanan tablo kimsenin beklediği bir durum değildi. Bence alım ekibine biraz zaman tanıyın bir durum değerlendirmesi yapsınlar sonrasında bir açıklama yapacaklardır. Açıklama sonrası en uygun çözümün bulunulacağını düşünüyorum. Ama biraz sakinlik lütfen.
 
Gelinen noktada tekrar firma anketi yapmak yerine, ikinci olan firmayla devam edilmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum. Tekrar firma anketi yapmak önümüzdeki ayların anketleri için de ciddiyeti bozabilir kanaatindeyim. Fakat burası dikkate alınacaksa DEPARTMENT diyorum.
ikinci kavurucu montag muhtemelen. departmana istiyorum ben de.
 
Gelinen noktada tekrar firma anketi yapmak yerine, ikinci olan firmayla devam edilmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum. Tekrar firma anketi yapmak önümüzdeki ayların anketleri için de ciddiyeti bozabilir kanaatindeyim. Fakat burası dikkate alınacaksa DEPARTMENT diyorum.

Selamlar Dostum @siyahonluklu

Haziran ayı anket sonucunun içersinde de ilgili ayın sonucunda alınan şartlara insanların itirazı olması sebebi ile 2.ile devam edilmesinin değerlendirilmesi ve eğer mümkün değilse de izah edilerek 2.olan firmanın adını paylaşmalarını talep ettik,bakalım cevap gelecek mi?
 
Null dan alışveriş hiç yapmadım arkadaşlarımdan aldığım tadım kahveleri ile denedim o fiyatlara ben çıkamam ben zar zor kahveye para yetiririyorum çoğu zaman forum olmasa bu fiyatlara hayatta alamam çok özel çekirdek olur verirsin bi kere ama klasik null kahvelerine o para çok 300 TL ye Kargo bedava yapıyor flan yok bana göre değil eğer ki forum ekini yeni bişey yapmazsa oyum coffe department
 
Ben de department diyorum.

Null dan alışveriş hiç yapmadım arkadaşlarımdan aldığım tadım kahveleri ile denedim o fiyatlara ben çıkamam ben zar zor kahveye para yetiririyorum çoğu zaman forum olmasa bu fiyatlara hayatta alamam çok özel çekirdek olur verirsin bi kere ama klasik null kahvelerine o para çok 300 TL ye Kargo bedava yapıyor flan yok bana göre değil eğer ki forum ekini yeni bişey yapmazsa oyum coffe department

8 department
1 box
7 cleancup
5 coffeenutz
1 kungpow
 
Toplu alımın amacı firmaların daha çok kazanması ise Null un yaptığı şey doğrudur, kazandığını öğrenip fiyata zam yapmış zamlı fiyattan da herkese açık indirim yapmış. Bu çeşit uygulamalara zaten Türk toplumu alışkın, kendilerine başarılar dilerim. Ama bu durumda alıcı toplu alıma özgü herhangi bir avantajdan yararlanmamış oluyor.

Yok eğer toplu alımın amacı bir "kazan-kazan" formülü yaratmaksa - ki ben böyle olması gerektiğine inanıyorum - bu durumda zaten toplu alımın getirdiği bir brüt kar artışı olacak firma lehine, alıcı lehine ise "normal fiyatlardan" bir indirim olmuş olacak. Bu sayede her iki taraf da kazanmış oluyor.

E ilk senaryoda ben kendimi pek rahat hissetmiyorum açıkçası, paradan adını telafuz etmek istemediğim negatif bir hissiyat bırakıyor. Dediğim gibi firmaya başarılar dilerim umarım beklentisinin karşılığını alır.
Ben e bu ay katılmayacağım Null alımına, açıkçası bu tepki ile değişse bile tercihim değişmez, bu nedenle alternatif bir seçenek "neden olmasın". Bence bu saygızısızlık da değil, emeğe haksızlık da. Tercih meselesi.
 
  • Like
Tepkiler: sem
Ben Null kahvelerini daha önce denememiştim ve kavrumlarini merak ediyordum indirimi de büyük bir heyecanla bekliyordum. Bu şekilde olmasına üzüldüm bundan sonra oy verirken bir ön araştırma yaparım. 😂Department diyorum.
 
Geri
Üst