• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç haziran ayı ikame toplu alım SONUÇ. COFFEE DEPARTMENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kişi başka bir toplu alım ayarlayıp bunu forumda paylaşabilir. WhatsApp üzerinden, özel mesajlardan, diğer forumdan organize olabilir.
Lakin bu forum üzerinden ikinci bir toplu alım organize etmek, hoş değil.

Kişisel olarak bu ayki toplu alımla alakalı bir sıkıntım yok. Sıkıntım olsaydı da, yol belli, iz belli, her an indirim yapan bir kavurucu vardır zaten, sakince oraya yönelirdim. Bu işi eyleme çevirmek, ses yükseltmek falan, ne bileyim, çok gereksiz.
 
Kişi başka bir toplu alım ayarlayıp bunu forumda paylaşabilir. WhatsApp üzerinden, özel mesajlardan, diğer forumdan organize olabilir.
Lakin bu forum üzerinden ikinci bir toplu alım organize etmek, hoş değil.

Kişisel olarak bu ayki toplu alımla alakalı bir sıkıntım yok. Sıkıntım olsaydı da, yol belli, iz belli, her an indirim yapan bir kavurucu vardır zaten, sakince oraya yönelirdim. Bu işi eyleme çevirmek, ses yükseltmek falan, ne bileyim, çok gereksiz.
Gereksiz olduğunu düşünen arkadaşlar bu konuya yazmaz olur biter.
 
İllede çoğunluğun peşinden sürüklenmek zorunda olmadığımızı düşünüyorum, süreçten, firmadan, şartlardan....vb sebeplerden mennun olmayanlar ya bireysel davranıp yada ortak bir oluşum içinde farklı alternatifler geliştirebilirler, bunun x firmaya saygısızlık olduğunu düşünmek çok anlamsız geliyor, neyin saygısızlığıymış?, yok firma ayakta kalmazmış, zarar edermiş falan falan falan, tabiki hiçbir firmanın zorda kalmasını, zarar etmesini istemem tamam ama yatıp kalkıp bunuda kendime dert edecek değilim, yaşanan ekonomik felaketin sorumlusu benmiyim, benim ekonomik kayıp ve zararımı kim düşünecek, var olan koşullar içerisinde farklı alternatifler geliştirmek mantıklı bir tepki veya tavırdır.
Son 20 senede farklı alternatiflerin oluşturulmamasının bizi nerelere getirdiğini ağlaşarak yaşıyoruz, ALTERNATİFLER YARATIP REKABET OLUŞTURABİLMEK İYİDİR İYİ.
Beğendiğim bir firmada karar kılınırsa bende varım.
 
Valla bu kadar kahve severin, tadını bile hatırlamakta zorlandığı tadım notalarını kahve üzerine yazan bir kavurucuya bu kadar prim vermesi, bana zaten Null’u öğrendiğim günden beri anlamsız geliyor.

Bana bir kere kuzenimde içmek kısmet oldu, güzeldi de. Ama güzel kahvenin sonu yok. Kahve analizleri bu kadar net işlerken, “Portakallı gazoz” tadım notası gibi tabirlerden rahatsız olmayıp indirim şeysine takılmamak lazım. Zira etik problemin, paket üzerinde çoktan başladığını düşünüyorum.

Ben zaten almıyorum ama seçilen seçilmiştir.
 
burada sorunlardan birisi de null'un indirimi salt kulübe değil, her alıcıya yansıtması. kulübe özel ..... indirim vs. dese yine kabul. kaldı ki şu anki mevcut indirimle birlikte 2 paket kahve fiyatı uygun gelen seçenekler var. az önce birkaç sepet yaptım, denedim.

ama mevzu indirim değil, firmanın ilginç tutumu ve operasyonel süreci de garip bir şekilde yönetmesi. önce zam yap sonra belli kalemlere indirim getir, kargo baremi koy vs. vs.
 
burada sorunlardan birisi de null'un indirimi salt kulübe değil, her alıcıya yansıtması. kulübe özel ..... indirim vs. dese yine kabul. kaldı ki şu anki mevcut indirimle birlikte 2 paket kahve fiyatı uygun gelen seçenekler var. az önce birkaç sepet yaptım, denedim.

ama mevzu indirim değil, firmanın ilginç tutumu ve operasyonel süreci de garip bir şekilde yönetmesi. önce zam yap sonra belli kalemlere indirim getir, kargo baremi koy vs. vs.
Bence bu kadar irdelemeye gerek yok, olay şudur ki büyük firmalara yüksek hacimli satış yapan söz konusu kavurucunun kahveye gönül verip toplanan azınlık ve bireysel forum üyelerine ihtiyacı yok. Zaten iki paket kahve alıyorsunuz, bari telefonları meşgul etmeyin demişler.
 
genç arkadaşların mesajlarını okudum şöyle hızlıca, çocuklar maalesef daha çok yolunuz var. toplu alım firmasını tercih etmeyen bir arkadaş gelmiş kendi toplu alımını yapmak istemiş, Allahaşkına size ne bundan? haziran ayı toplu alım başlığında etik dersi verebilirsiniz (hazır etik dersi vermek hala yasak değilken) ama burayı neden meşgul ediyorsunuz? Forumu statü hukukuna çevirdiniz iyice, insanları rahat bırakın lütfen.
Montag'tan henüz aldığım naturel bombe ve shantawene'yi çok beğendiğimden, BOXX yorumunu da merak ettiğim için oyumu BOXX'tan yana kullanıyorum.
 
Null firmasının fiyat politikası, çekirdekleri, kavrum tekniği vb. konular zerre umurumda değil. Daha önce siparişlerim oldu, alışveriş yapmadığım dönem içerisinde kahve adına noksan kaldığım herhangi bir durum hissetmedim. Alım kriterlerini de az önce okudum, iskontodan ya da fiyatlarından bağımsız zaten alışveriş yapmamam gerektiğini kendileri dile getirmişler. Onların da umursayacağını sanmam, bunlar hiç sorun değil.

Firma zam yapmış, gayet de yapabilir, ithalat üzerinden girdi maliyeti hesabı yapan yüzlerce işletmeden biri. Ülkenin durumu ortada. Özetle banane, ne yaparsa yapsın. Beni irite eden durum firma adına açıklama yapan ve aylık alımlarda uzaktan da olsa emeğine şahit olduğumuz @mtgg adlı üyenin zam sözcüğünü kullanmaktan imtina etmesi oldu. Eskiden olduğu gibi bugün de fiyatların artışına zam diyoruz, iktidar ağzıyla güncelleme falan, hem de defalarca. Ayıp oluyor.

Beğendiğim bir firmada karar kılınırsa ben de bu "faşizan" alım grubuna dahil olurum :LOL:
 
Selamlar,

Alternatif olarak Clean Cup derim,böylelikle zaten olaya bakış açımı ve tavrımı belli etmiş olurum.
 
Selamlar,

Ek olarak bir önerim daha şöyle olabilir,CoffeeNutz'ın GrupAl etkinliği ile farklı farklı çekirdekler için teklif götürebiliriz.Kavrumları asla üzmez ve sevgili Ömer Aydın oldukça tüketici dostu bir işletme sahibi.
 
Valla bu forumu genellikle kavurucular da okuyor. Bu ayki alımdaki sorunları kendileri de göreceklerdir mutlaka. E toplu alımın külfeti mutlaka büyük, ancak neticede kavurucular toplu alımda da hayrına satış yapmıyor, görece daha az kâr ile olsa da kazanç sağlıyorlar. Burada oylamaya yapılsın yapılmasın fark etmez, toplu alımın yoğunluğuna göğüs gerebileceğini düşünen bir kavurucu mevcut durumda "yaz indirimi" olarak bir indirim yapar biz de seve seve alım yaparız bitti gitti.
 
Valla bu forumu genellikle kavurucular da okuyor. Bu ayki alımdaki sorunları kendileri de göreceklerdir mutlaka. E toplu alımın külfeti mutlaka büyük, ancak neticede kavurucular toplu alımda da hayrına satış yapmıyor, görece daha az kâr ile olsa da kazanç sağlıyorlar. Burada oylamaya yapılsın yapılmasın fark etmez, toplu alımın yoğunluğuna göğüs gerebileceğini düşünen bir kavurucu mevcut durumda "yaz indirimi" olarak bir indirim yapar biz de seve seve alım yaparız bitti gitti.
Sonuna kadar katılıyorum. Evet hatta 2 firmaya ben direkt sormuş olayım. @metin bey ve overdose bu konu da ne düşünür acaba?
 
Arkadaşlar şu anda durum şu şekilde,
3 department
1 box
1 cleancup
1 coffeenutz
 
Gün içinde de bu şekilde tekrar sayarak 2 defa daha durumu paylaşacağım. Herşey açık ve gözler önünde olsun
 
şahsi olarak bu tip 2.alımlara karşı değilim.forumun amacı birazda benzer fikirlerde insanları buluşturmak 😊. İyi bir fiyat çıkarsa hem null hem buradanda alım yaparım neden olmasın. Ama hayat kötü kahve için çok kısa bunuda unutmamak lazım. Ben bir ev demleyicisi olarak az ve öz içip kaliteli içmeye razıyım.
 
Geri
Üst