Las flores semi washed konusunda, kendi öğütüm hatam yüzünden, çekirdeğe büyük haksızlık etmişim.
Başka bir konuda anlattığım, daha homojen öğütüm veya ısıyı önlemek için değirmeni biraz eğik açıyla tutma tavsiyesinin, en azından benim kullandığım değirmende çekirdeklerdeki asiditeyi adeta yok ettiğini fark ettim.
Değirmeni tam dik açıyla tutmak, başka çekirdeklerde asidite artışını sağladı, ancak las flores semi washed'ta adeta çekirdeği hayata döndürdü.
Bu çekirdekte sorun yaşayan arkadaşlar, değirmeni 90 derecelik açıyla tutup deneyebilirler. Paketin yarısını böyle saçma bir sebepten hiç ettiğim için sinirli ve üzgünüm
Değirmen geometrisini bozacakk, bunun gibi hafif eğik tutmak vs. gibi en masum görünen hareketlerden dahi kaçının. Sonuçları garip bir şekilde devasa olabiliyor.