• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

V60 ile Hangi Yöntemi Tercih Ediyorsunuz?

Kasuya metodunda zaten öğütüm kalın oluyor. Çözünme ile ilgili bir sorun yaşamadım.

 
Merhabalar, tam yeri burası değil ama V60 ile ilgi olduğu için buraya yazma gereği duydum. V60 için tercih ettiğiniz filtre markası nedir? Ben genellikle Hario'nun kendi filtresini kullanıyorum ama yeniliklere ve önerilere açığım.
 
Merhabalar, tam yeri burası değil ama V60 ile ilgi olduğu için buraya yazma gereği duydum. V60 için tercih ettiğiniz filtre markası nedir? Ben genellikle Hario'nun kendi filtresini kullanıyorum ama yeniliklere ve önerilere açığım.
kesinlikle cafec alın birkaç çeşidi var ama ekonomik olarak uygun olanı "cafec treditional" ben cafec TH1 kullanmaya başladım gerçekten başarılı

Edit: https://www.kahvekulubu.net/sosyal/threads/cafec-filtre-ve-dripperlar-turkiyede-tin-coffee.889/
 
Merhabalar, tam yeri burası değil ama V60 ile ilgi olduğu için buraya yazma gereği duydum. V60 için tercih ettiğiniz filtre markası nedir? Ben genellikle Hario'nun kendi filtresini kullanıyorum ama yeniliklere ve önerilere açığım.
Harionun 40li kutu filtresini kullaniyorum, traditional tıkanma yapıyordu. Forumda toplu alim olmustu hario için o şekilde almıştım memnunum. Traditionalinbpiyasada şuan bulunan serisinin hatalı olduğundan bahsediyor kullananlar
 
Evet bunu da yükledim. Birçok seçenek var. Hangisini tercih edeceğiz?
Seçenek derken ?
Pek çok tarif var en meşhurlardan,V60 la ilgili, kasuya, april, Hoffman la başlayabilirsiniz.
Programın dinamik olması da çok güzel, bir tarifi başlattığınızda süreye bağlı adımları ilerliyor.
Screenshot_20211020-214158_Brew Timer.jpg
 
Lance Hedrick'in V60 tarifi ile ilk demlememi yaptım ve şu an bayağı keyifliyim şükür. Bu adamın verdiği tarifler ile damak tadıma uygun kahve demleyebiliyorum. Bi' aydınlanma geldi böyle. 😊
Tanışmama vesile olan @dulator a teşekkürler. ❤️
 
60 gram suyu 10 saniyede ekleme yönteminden yüksek verim aldım. daha lezzetli kupalar elde ediyorum. hızlı demlemenin daha iyi olduğuna karar verdim. orkun üstel reçetesini uyguluyorum artık. 15/240 oranı ile 4X60. 2. ve 3. 60'ları kenarlardan içeri doğru döküyorum.
 
Geri
Üst