Filtre kahve makinesinde, batch brew olarak gayet beğendiğim bir kahveydi. 1/16 ve 1/17 oranlarda dengeli, yormayan bir içimi olduğunu söyleyebilirim.Colombia Santa Helena nasıldır, deneyen bilen var mı? Buna benzer hangi kahveleri tavsiye edersiniz.