• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ninja Luxe Café Premium Kullanıcı Deneyimi: Espresso, Filtre ve Cold Brew Tek Cihazda?

Kahvenizi evde nasıl demliyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    89
Ben aldığımdan beri memnunum valla. Uzun vadede ne olacak göreceğiz. Ama bence light roast deneyip kendinizi üzmeyin. İyi bir değirmen olmadan güzel bi tat almak baya zor bence. Güzel bir değirmene para verince de ninja shark kullanır mısınız orasını bilemem. Yine de şimdiye kadar olan gözlemimi yazayım.

1- Barista asssist sadece ilk kullanımda veya yeni çekirdek aldığınızda işe yarıyor onun dışında pek de işe yaramıyor.
2- Herhangi bir yedek parça sıkıntısı çektiğimde ne yapacağım hakkımda en ufak fikrim yok.
3- Her shotta shower screen kirli kalıyordu. Puck screen aldım Temu'dan 53 mm. Biraz ufak geldi ama işe yarıyo. 53.5 veya 54 mm daha iyi iş görür.
4- Ben arıtma suyu kullanıyorum. Kullanım sıklığına göre haftada bir bazen de 4-5 günde bir Puly Caff ile 2 defa clean cycle yapıyorum.
5- Descale bi kere meraktan denedim. Çok uzun sürüyor. Gıcık ama gerekli bi süreç.
6- Atık su haznesi ya çok ufak ya da makine aşırı gereksiz atık su üretiyor. İçme suyu kullanıyorsanız canınız yanabilir :)
7- Derdini seviyim diyenler olabilir ama bunu da yazmak istedim. Sıcak su veren kısım akışı berbat olduğu için her yere kahve ve su sıçrıyor etrafı kirletiyor :)

Ben şimdiye kadar şu kahveleri deneyip beğendim gerisi pek hoşuma gitmedi bir türlü tutturamadım.
Brazil
Honduras Sanal
Değirmen+ manuel zaten bu tip makinalar ile mukayese edilmez onun daha iyi çıkacağı kesin de bizim söylemek istediğimiz bu tip makinaları tercih edecek kitle neden gidip sırf adı var diye 1.5-2 kat ücret ödesin yapacağı iş bununla benzer hele ki 2 gündür 20k satılması yurtdışına göre 2 kat fiyat satan sözüm ona kaliteli markaları hala savunanlar var...
Yedek parça stok eklenmiş çok ucuz değil ama en azından 5 yıl bulunabilir, su tüketimi ve tepsi konusunda zaten bu makinanın en çok şikayet noktası dediğiniz gibi arıtma kullanmazsanız ocağınıza incir ağacı diker :)
Sürekli tepsi boşaltmak yerine ilerde garantisi bitmeye yakın modifikasyon yapılabilir gider kısmından veya tepsiden mutfak giderine bağlantı yapılabilir.
https://www.sharkninja.com.tr/colle...espresso-makinesi-yedek-parca-ve-aksesuarlari
 
Son düzenleme:
Bu tür makinaların güzel olduğu tek şey kapsül kahve veya tam otomatik makineler gibi seyreltilmiş bir şey vermemesi bence. Cafelat robot sıfır olarak bulunuyor olsa çoğu makinayı espresso kalitesinde Tokat manyağı yapardı ama yok. Gaggia var bu fiyatlara ama değirmeni ekleyince yüzde elli pahalı bir seçenek oluyor.


portafiltresine prob takılıp test edildiği bir videosu var mı yoksa sadece reklam çekenlere mi yollamışlar. YouTube’da hep influencerlar incelemiş Philips airfryer gibi bir hype yaratmışlar
 
Ben söyleyince linç yiyorum sizi de linçlerler demeyin öyle şeyler. 😇
Hocam sanırım diğer forumdaydı, 25 bine bu makineyi ısrarla övenler vardı. Bu paraya yazıktır günahtır, full modlu Gaggia gibi makineler var dedikçe linçleyip bu çöp kategorideki makineyi övüp duruyorlardı. İşin ilginci, bırakın üst segment bir makineyi, bu ürünü dahi kullanmamış olanlar anlaşılmaz şekilde övüyor.
 
Hocam sanırım diğer forumdaydı, 25 bine bu makineyi ısrarla övenler vardı. Bu paraya yazıktır günahtır, full modlu Gaggia gibi makineler var dedikçe linçleyip bu çöp kategorideki makineyi övüp duruyorlardı. İşin ilginci, bırakın üst segment bir makineyi, bu ürünü dahi kullanmamış olanlar anlaşılmaz şekilde övüyor.
Körü körüne savunanları bir yana bırakıyorum onlardan her markada her yerde var ama sizin öneriniz de mantıklı olmuyor 20k bütçe ile Gaggia+ orta halli değirmen varda biz mi bilmiyoruz:rolleyes:
 
Son düzenleme:
Bu tür makinaların güzel olduğu tek şey kapsül kahve veya tam otomatik makineler gibi seyreltilmiş bir şey vermemesi bence. Cafelat robot sıfır olarak bulunuyor olsa çoğu makinayı espresso kalitesinde Tokat manyağı yapardı ama yok. Gaggia var bu fiyatlara ama değirmeni ekleyince yüzde elli pahalı bir seçenek oluyor.


portafiltresine prob takılıp test edildiği bir videosu var mı yoksa sadece reklam çekenlere mi yollamışlar. YouTube’da hep influencerlar incelemiş Philips airfryer gibi bir hype yaratmışlar
Cafelat Robot tabi ki iyi de yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz öğütücü maliyeti :)
Prob Sanırım kanalın bir videosun da görmüştüm ama hangisiydi unuttum 5-6 videosu var farklı cihazlarla karşılaştırmalı.
 
Son düzenleme:
Cafelat Robot tabi ki iyi de yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz öğütücü maliyeti :)
Prob Sanırım kanalın bir videosun da görmüştüm ama hangisiydi unuttum 5-6 videosu var farklı cihazlarla karşılaştırmalı.

Hocam bu tarz bir ürün neden sizce başta YouTube ve İnstagram fenomenleri ile girdi ülkeye hiç düşündünüz mü ?
 
Hocam bu tarz bir ürün neden sizce başta YouTube ve İnstagram fenomenleri ile girdi ülkeye hiç düşündünüz mü ?
Günümüz de influencerlara iş vermeyen marka kaldı mı?
Daha doğrusu şöyle shark dediğimiz marka farklı ürün gruplarını satan firma doğal olarak anlaşma yaptıkları reklam ajansları bütçeyi influencerlara veriyor hiç birini takip etmem ve izlemem o ayrı bir konu ama firma için önemli olan satışlar artıyor mu?
İnfluencer için ise param yatıyor mu gerisi önemsiz cihazın eksiklerini söylemesini veya bir gün kitap inceleyip yarın kahve makinası inceleyen 'uzman' olmasını yadırmamak lazım...
Yabancı incelemeler de görüleceği gibi cihazın eksikleri var ama değerlendirme yaparken satış fiyatı ve rakip yarım otomatik cihazları karşılaştırmak gerekiyor, gidip manuel cihaz+değirmen ile karşılaştırmak abes.
İnfluencerlar bir marka veya ürünü her yerde reklam yapıyor diye cihaz kötü veya iyi diyemeyiz.
 
Günümüz de influencerlara iş vermeyen marka kaldı mı?
Daha doğrusu şöyle shark dediğimiz marka farklı ürün gruplarını satan firma doğal olarak anlaşma yaptıkları reklam ajansları bütçeyi influencerlara veriyor hiç birini takip etmem ve izlemem o ayrı bir konu ama firma için önemli olan satışlar artıyor mu?
İnfluencer için ise param yatıyor mu gerisi önemsiz cihazın eksiklerini söylemesini veya bir gün kitap inceleyip yarın kahve makinası inceleyen 'uzman' olmasını yadırmamak lazım...
Yabancı incelemeler de görüleceği gibi cihazın eksikleri var ama değerlendirme yaparken satış fiyatı ve rakip yarım otomatik cihazları karşılaştırmak gerekiyor, gidip manuel cihaz+değirmen ile karşılaştırmak abes.
İnfluencerlar bir marka veya ürünü her yerde reklam yapıyor diye cihaz kötü veya iyi diyemeyiz.
Hocam beğendiğiyseniz ve bütçeniz de buysa illa bu fiyata bu makineyi alırım başkasına ihtiyacım yok diyorsanız alın geçin. Ben beğenmedim tavsiye de etmiyorum olay bu. Abartmaya gerek yok. 😇
 
Hocam beğendiğiyseniz ve bütçeniz de buysa illa bu fiyata bu makineyi alırım başkasına ihtiyacım yok diyorsanız alın geçin. Ben beğenmedim tavsiye de etmiyorum olay bu. Abartmaya gerek yok. 😇
Peki hocam beğenmediğiniz noktaları nedir bunu da konuda yazarsanız bizler de bilgi sahibi oluruz.
Bu arada sensör arızası veren cihazı pazartesi kargoya vermiştim bugün cihaz değişimi onaylanmış nispeten servis hızlı diyebiliriz tabi cihazın yeni olması da bunu etkilemiştir.
 
Son düzenleme:
Peki hocam beğenmediğiniz noktaları nedir bunu da konuda yazarsanız bizler de bilgi sahibi oluruz.
Bu arada sensör arızası veren cihazı pazartesi kargoya vermiştim bugün cihaz değişimi onaylanmış nispeten servis hızlı diyebiliriz tabi cihazın yeni olması da bunu etkilenmiştir.
Hocam ben klasik adamım çok tuş vs içeren makineler bana her zaman güvensiz geliyor. Dijital çağdayız tamam ama benim yapım böyle. Bakın sensör arızası verdi dediniz. Electrolux giriş seviye makine kullandım daha önce bir gün bile beni yolda bırakmadı şu an başkası da keyifle kullanıyor. Ayrıca kendinden öğütücülü diye nasıl bir öğütücüye sahip olduğunu bilmediğim ve mutlaka eminim ki beni yarı yolda bırakacak bu öğütücü için istediği kadar iyi kahve yapsın benlik değil makine. Hiçbir şey bilmeyen, bütçesi buna yeten birisi için çok iyi cihazdır kahve konusunda buna katılırım desteklemem o ayrı konu. Velhasıl ben az tuş öz tuş mantığında bir insanım. Manuel seviyorum hocam. Gelmez bana böyle şeyler. 😂

 
Hocam ben klasik adamım çok tuş vs içeren makineler bana her zaman güvensiz geliyor. Dijital çağdayız tamam ama benim yapım böyle. Bakın sensör arızası verdi dediniz. Electrolux giriş seviye makine kullandım daha önce bir gün bile beni yolda bırakmadı şu an başkası da keyifle kullanıyor. Ayrıca kendinden öğütücülü diye nasıl bir öğütücüye sahip olduğunu bilmediğim ve mutlaka eminim ki beni yarı yolda bırakacak bu öğütücü için istediği kadar iyi kahve yapsın benlik değil makine. Hiçbir şey bilmeyen, bütçesi buna yeten birisi için çok iyi cihazdır kahve konusunda buna katılırım desteklemem o ayrı konu. Velhasıl ben az tuş öz tuş mantığında bir insanım. Manuel seviyorum hocam. Gelmez bana böyle şeyler. 😂


Bu konuda haklısınız ama gidişat sürekli dijital yöne eskiden her cihaz mekanik aksam içeriyordu tamiri kolay ve bozulması daha zor şimdi her şey de elektronik devre var maliyeti azaltıp kaliteyi düşürüp tamir etme çöpe at yenisi al dünyasına çevirdiler engelleyen de yok :(
 
Bu arada bi tane bile kahveden anlayan influencera vermemişler ürünü. Hepsi berbat kahve yapıyordu :):) Çok güzel çekirdek gelirse evde Flair Pro 2 var onunla yaparım ama değirmen de Molent G50 işte onunla da yapcağım kahvenin bir limiti var :(
 
ben alıcı kitlesinde değilim bu cihazın ama nitelikli kahveyi ziyan edecek kısım termal stabilite gibi görünüyor uzaktan.
Termal stabiliteye sağlamak için hassas ısı kontrolü, çalışma şekline uygun boyutta kazan, yeterli çözünmeyi sağlayacak sepet gerekiyor.
Çoğu kişi için makinanın sağlam ve korozyona dayanıklı olması da tercih sebebi.

fiyat evet çok büyük etkendir alırken ama iyi on çekirdeği ziyan etse parasının yarısından fazlası kadar zarar ettirmiş olacak.
iyi bir makine kötü kahveyi iyi bir kahve yapamıyor ama iyi kahveyi kabaca öğütüp üzerine su döküp içseniz de güzel bir kahve oluyor
 
Bu arada bi tane bile kahveden anlayan influencera vermemişler ürünü. Hepsi berbat kahve yapıyordu :):) Çok güzel çekirdek gelirse evde Flair Pro 2 var onunla yaparım ama değirmen de Molent G50 işte onunla da yapcağım kahvenin bir limiti var :(
Anlayana verseler bile eksiklerini tam anlamıyla anlatamaz, gerçekleri söyleyen özellikle teknoloji kanalı vardı sonradan reklam ajansları ürün gondermeme reklam vermeme vs. yaptı onlar istiyor ki ürünü iyice övün başka işe karışmayın paranızı alın.
 
Son düzenleme:
bir video vardı, espresso da molent g50+ değirmeni övüyordu. Hatta bunu 3-4 denemede başardığını ve profesyonel denilecek makinelerle testler yaptığını anlatıyordu. Biz biliyoruz ki Molent espresso konusunda başarılı değil ama bu videoyu izleyen kişiler gittiler değirmenden satın aldılar. bu makine kötüdür demiyorum ama iyi olduğunu da kimsenin iddia etmemesi gerekir. Aslında olaya şu yönden bakmakta da fayda var. Bence uzmanlık alanı kahve makinesi olan markaları tercih etmek lazım. Ninja, Philips, Siemens gibi firmalar bir çok çeşit ev aleti de üretiyor. Mesela kimse Dyson firmasının üretmiş olduğu süpürgelerden daha iyisi olduğunu kolay kolay iddia edemez, çünkü firma AR-GE çalışmalarını sürekli geliştirir. Espresso kahve makineleri denilince akla Rocket, Profitec, Lelit, Cimbali gibi firmalar ilk akla gelenler. Aslında Ninja, Philips gibi firmaların ürettiği makinelerde en iyi çekirdeği dahi kullansanız giriş seviyesi iyi bir espresso cihazından aldığınız verimi ve çıktıyı hiç bir zaman alamazsınız. Uzun lafın kısası kahve değil kahve aromalı bir şey içmiş olacaksınız.
 
Ninja Shark bizim ülkemizde yeni olabilir ama Kanada merkezinde kurulmuş US firması, makina çıkalı baya oldu Avrupa ve Amerika’da yerleşik YouTube uzun kullanıcı deneyimleri var zaten burda henüz yeni.

Hiç bir allthing makinayı, manuel+öğütücü sistemle karşılaştırmamak gerekir diye düşünüyorum, orası da bir derya yüzlerce ürün kombinasyonu olabilir..

Benim alma sebebim bir çok konuda beni pratiklik olarak desteklemesi zamanım ve bütçem kısıtlı ayrıca kendi dokunuşumdan vazgeçmeden tekdüze olmadan farklı deneyimler yaşamak
( gr dozajı, öğütüme derecesi, süt seçenekleri vs gibi ki ölçümlerinde çok başarılı oldukça akıllı cihaz )

Fuar videolarını da gördüyseniz bir çok manuel esspresso makinasına led ekran gelmiş kullanıcıyı destekleme konusunda sektör ilerliyor..

Ben şuana kadar denemelerimle gayet memnunum, makina işini fazlasıyla yapıyor; iyi çekirdekle güzel sonuçlar zaten alınıyor..

20bin tl gibi bir rakama geldi, 2 katı fiyatına bu özellikleri barındırmayan tam otomatikler satılıyor, zaten bu fiyata başka manuel seçeneği de yok, ve aslında a dan z ye ayarlar menüsünden suyun sıcaklığından espresso süresine oranına kadar ayarlanıyor, öğütme derecesine müdahale mevcut her noktaya müdahale edebilirsiniz :)

Yazın cold seçenekleri de gayet keyifli olur. Çok da haksızlık etmemek lazım, Bu fiyata hem filtre hem espresso bazlı kahveleri yapan ve cold brew de yapan ve hatta cold pres espresso da yapan bir makine ger noktasına da manuel müdahale edilebilen güzel bir çözüm olmuş..
 
Son düzenleme:
Niyeyse bu markayı öven herkesi ajans bağlantılı olarak görmeye meyilliyim 😬
cankurtulus diye bi elemanın videosu çıktı karşıma, bean to cup konseptte bir makineyi harbiden çekirdekten fincana kadar her şeyi yanlış yaparak bu kadar iyi anlatamazsın. Makinenin doğru ellerde iyi olma potansiyeli varsa bile bu şekilde yanlış reklamlar yüzünden pazara girişte ön yargı yerleşti çoktan.
 
Son düzenleme:
Espresso makinesi sürekli yenisini alınan bir şey değil. Upgrade edersiniz yetmediği yerde. Döviz bazlı ürünler olduğu için de satınca yeni alım için kaynak sağlar.

Vibrasyon pompanın plastiğe vidalandığı, içinde muhtemelen 120-130 derecelerde çalışan termobloğun olduğu tamamen plastik bir ürünü ikinci el olarak almak büyük risk.
 
Ninja Shark bizim ülkemizde yeni olabilir ama Kanada merkezinde kurulmuş US firması, makina çıkalı baya oldu Avrupa ve Amerika’da yerleşik YouTube uzun kullanıcı deneyimleri var zaten burda henüz yeni.

Hiç bir allthing makinayı, manuel+öğütücü sistemle karşılaştırmamak gerekir diye düşünüyorum, orası da bir derya yüzlerce ürün kombinasyonu olabilir..

Benim alma sebebim bir çok konuda beni pratiklik olarak desteklemesi zamanım ve bütçem kısıtlı ayrıca kendi dokunuşumdan vazgeçmeden tekdüze olmadan farklı deneyimler yaşamak
( gr dozajı, öğütüme derecesi, süt seçenekleri vs gibi ki ölçümlerinde çok başarılı oldukça akıllı cihaz )

Fuar videolarını da gördüyseniz bir çok manuel esspresso makinasına led ekran gelmiş kullanıcıyı destekleme konusunda sektör ilerliyor..

Ben şuana kadar denemelerimle gayet memnunum, makina işini fazlasıyla yapıyor; iyi çekirdekle güzel sonuçlar zaten alınıyor..

20bin tl gibi bir rakama geldi, 2 katı fiyatına bu özellikleri barındırmayan tam otomatikler satılıyor, zaten bu fiyata başka manuel seçeneği de yok, ve aslında a dan z ye ayarlar menüsünden suyun sıcaklığından espresso süresine oranına kadar ayarlanıyor, öğütme derecesine müdahale mevcut her noktaya müdahale edebilirsiniz :)

Yazın cold seçenekleri de gayet keyifli olur. Çok da haksızlık etmemek lazım, Bu fiyata hem filtre hem espresso bazlı kahveleri yapan ve cold brew de yapan ve hatta cold pres espresso da yapan bir makine ger noktasına da manuel müdahale edilebilen güzel bir çözüm olmuş..
Marka yeni değil ama ilk defa espresso cihazı piyasaya sundu bundan dolayı tereddüt tabi ki olacaktır ve eğer ki yeni seriler ile eksikleri kapatarak ve fiyatı rakiplerine göre düşük tutarak devam ederlerse 3-4 seneye piyasa da yer edinir, tam tersi de olabilir firma bu alandan çıkabilir de bunları zaman gösterecek.
Ayrıca marka özelinde Türkiye distribütörü evtek pek bu markayı önemsemiyor gibi yedek parça kampanya, servis hızı vs. kendileri bizzat ülkemize gelseydi daha iyi olurdu.
 
Son düzenleme:
Ben tam tersi düşünüyorum globalde güçlü bir firma, ülkemize girmeden U.S. ve E.U marketinde yerini sağlama almış..

Yurtdışı fiyatlarına da yakın satılıyor ülkemizde 9 taksitle; ekstra mutfak eşyalarına gümrük vergisi, ilave gümrük vergisi, adet gözetim uygulması var çok ciddi fiyat farkı oluşuyor bunlar, yüksek taksit imkanı da var firma bunları Tr pazar yeri için kendisi karşılıyor..

Biriyleriyle çalışmak zorundalar dağıtım servis Hemen hemen tüm teknoloji firmalarına ulaşım gibi ve heryerde satılıyor bir çok farklı ürünü de var ninjanın, jumbo/Karaca grup ithalatçısı yarın Tr gideceğini sanmıyorum şöyleki gitse bile yedek parça her zaman tedariği yasal zorunluluk.. Özetle Dyson gibi bir firma çok daha fazla ürün yelpazesine sahip..

Yedek parça veya garanti durumunda sıkıntı olacağını bu yüzden sanmıyorum çünkü kutusunu bile açarken farklı bir anlayışla/özenle hazırlanmış olduğu belli oluyor.
Kahve makinaları çok kompleks değil zaten temelde hepsi aynı işi yapan belirli komponenetler barındırıyor..

YouTube da ninjanın içinin söküp üş bir videosu da vardı..

 
Geri
Üst