eediz
Barista
- İsim
- Ediz
Daha fazla
- İsim
- Ediz
Arkadaşlar selam,
Amazon'da bu öğütücü indirime girmiş. Fiyatı oldukça uygun gibi. Yorumlarda trk kahvesi inceliğinde bile öğüttüğü söylenmiş. Kullanan var mı?
https://www.amazon.com.tr/dp/B00R7HKAWC?ref_=cm_sw_r_apin_dp_CF84BGJ57BSAN9A33QFS
Amazon'da bu öğütücü indirime girmiş. Fiyatı oldukça uygun gibi. Yorumlarda trk kahvesi inceliğinde bile öğüttüğü söylenmiş. Kullanan var mı?
https://www.amazon.com.tr/dp/B00R7HKAWC?ref_=cm_sw_r_apin_dp_CF84BGJ57BSAN9A33QFS
Son düzenleme:
