• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

📉💥Kahve ve Ekipman İndirimleri

Ben de falkon tüp kullanıyorum 50ml olan neredeyse tam 20 gram kahve alıyor. Tabii ki kahve boyutlarına göre değişebiliyor.

Fakat sadece bende olmadığını bildiğim bir hususu da paylaşayım. Bazılarının kapakları bozulmaya başladı. Çok fazla sıkmaktan oluşmuş olabilir.
Isolab cok kaliteli ya hem beyaz etiket kismi da var asetatli kalemle yazip baska kahvede kolonyayla direk silip diger kahve ismi yaziliyor
 
Arkadaşlar merhaba, sayaç özelliği olan giriş seviye iş görecek tartı var mıdır önerebileceğiniz?
 
Şöyle bir değirmene rastladım Amazon'da, yurtdışından geliyor 1200tl civarına; taşınabilir, çelik kesicili, şarjlı değirmen. İnternette hakkında pek bir şey göremedim ama Amazon yorumlarında doyurucu video ve yazılar var.
 
Şöyle bir değirmene rastladım Amazon'da, yurtdışından geliyor 1200tl civarına; taşınabilir, çelik kesicili, şarjlı değirmen. İnternette hakkında pek bir şey göremedim ama Amazon yorumlarında doyurucu video ve yazılar var.
İlginç bir ürün, yalnız 1500 tlye geliyor
 
Ürün sayfasında, fiyatın hemen alt kısmında "%20 kuponu uygula"ya tıklarsanız ödeme sayfasında fiyatı 1236tlye düşüyor. Bu arada yorumlara göz attım beklediğimden daha olumlu yorumlar değerlendirilebilir gibi geldi bana.
Yorumlar iyi gerçekten. %20 kuponda var. Elim ödeme tamamlamaya gidip geliyor.
Tek bir kusuru var gibi o da motorun geçtiği mil’in öğütücü gövde tarafında dişi olması. Eğer tam tersi olsaydı, herhangi bir değirmen kolu kolayca entegre edilebilirdi. Çünkü 20gramdan 10-12 seferlik öğütüm gücü var. Eğer şarj etmeyi unutursan manuel devam edebilme konforu çok iyi olurmuş.
 
Şöyle bir değirmene rastladım Amazon'da, yurtdışından geliyor 1200tl civarına; taşınabilir, çelik kesicili, şarjlı değirmen. İnternette hakkında pek bir şey göremedim ama Amazon yorumlarında doyurucu video ve yazılar var.
o değirmeni yaklaşık 6-7 aydır ben kullanıyorum, efsane bir ürün fiyatına göre, hem v60 hem de espresso için çekim yapıyorum, çok pratik bir ürün ama en fazla 20 gram kahve alabiliyor haznesi, v60 için genelde 1-1.5 dakikada çekiyor kahveyi, espresso için ise 3-4 dakikada çekim yapıyor, öğütümü homojen, tavsiye ederim, amazondaki türkçe yorumu yazan da benim, her şey dahil 900 lira civarına almıştım, şarj meselesine gelirsek günde 3 öğütüm yapıyorum ve tam şarjı genelde 3 gün gidiyor espresso çekimi için, v60 için 4-5 gün de gider, bazen kahveyi doldurduktan sonra, motorun vidası, değirmenin dişine tam oturmayabiliyor bu durumda bir kaç kere değirmeni hafif oynatmak lazım tam oturması için, olur da bir gün bozulursa değirmensiz kalmayayım diye lelit fred aldım ama lelit fred yerine hala şarjlı değirmeni kullanıyorum çok pratik olduğu için, espresso için genelde 7-8 tikte kullanıyorum, ayarlaması da çok kolay, en son noktaya yani sıfır rakamına getiriyorum ordan başlıyorum espresso istiyorsam 8 tik, v60 istiyorsam 18 tik yapıyorum, geçişler çok kolay.
 
Son düzenleme:
o değirmeni yaklaşık 6-7 aydır ben kullanıyorum, efsane bir ürün fiyatına göre, hem v60 hem de espresso için çekim yapıyorum, çok pratik bir ürün ama en fazla 20 gram kahve alabiliyor haznesi, v60 için genelde 1.5-2 dakikada çekiyor kahveyi, espresso için ise 3.50-4 dakikada çekim yapıyor, öğütümü homojen, tavsiye ederim, amazondaki türkçe yorumu yazan da benim, her şey dahil 900 lira civarına almıştım, şarj meselesine gelirsek günde 3 öğütüm yapıyorum ve tam şarjı genelde 3 gün gidiyor espresso çekimi için, v60 için 4-5 gün de gider, bazen kahveyi doldurduktan sonra, motorun vidası, değirmenin dişine tam oturmayabiliyor bu durumda bir kaç kere değirmeni hafif oynatmak lazım tam oturması için, olur da bir gün bozulursa değirmensiz kalmayayım diye lelit fred aldım ama lelit fred yerine hala şarjlı değirmeni kullanıyorum çok pratik olduğu için, espresso için genelde 7-8 tikte kullanıyorum, ayarlaması da çok kolay, en son noktaya yani sıfır rakamına getiriyorum ordan başlıyorum espresso istiyorsam 8 tik, v60 istiyorsam 18 tik yapıyorum, geçişler çok kolay.
Mil tek noktadan mı sabitlenmiş durumda yoksa iki noktadan mı?
 
Mil tek noktadan mı sabitlenmiş durumda yoksa iki noktadan mı?
tek noktadan, üst kapak yani motorunun olduğu bölümün tam altında başı alyan anahtarına benzeyen bir vida, değirmenin tam ortasında yuvanın ortasındaki dişli kısmına oturuyor ama sabit oturmuyor hareket edecek şekilde ama aynı şekilde çıkmayacak şekilde tasarlanmış, bazıları bunu bozuk zannedip ürünü iade etmeye çalışıyor oysa dişinin yuvasını özel olarak tasarlanmış.
 
tek noktadan, üst kapak yani motorunun olduğu bölümün tam altında başı alyan anahtarına benzeyen bir vida, değirmenin tam ortasında yuvanın ortasındaki dişli kısmına oturuyor ama sabit oturmuyor hareket edecek şekilde ama aynı şekilde çıkmayacak şekilde tasarlanmış, bazıları bunu bozuk zannedip ürünü iade etmeye çalışıyor oysa dişinin yuvasını özel olarak tasarlanmış.
tasarımı çok kaliteli ama bir o kadar pahalı el değirmenleriyle benzer tasarlanmış, mesela tikler aynı, 0'dan başlayan 12 numaraya kadar rakamlar var üzerinde, 0-12'ye tam 1 tur oluyor döndürdüğünde, filtre için 1.5-2 tur yeterli oluyor.
 
tek noktadan, üst kapak yani motorunun olduğu bölümün tam altında başı alyan anahtarına benzeyen bir vida, değirmenin tam ortasında yuvanın ortasındaki dişli kısmına oturuyor ama sabit oturmuyor hareket edecek şekilde ama aynı şekilde çıkmayacak şekilde tasarlanmış, bazıları bunu bozuk zannedip ürünü iade etmeye çalışıyor oysa dişinin yuvasını özel olarak tasarlanmış.
işte bu sebeple yalpalama olmaması imkansıza yakın (milin geçtiği yuvayı belki çok iyi silikon bir malzemeyle desteklesek sıfıra yaklaştırabiliriz ancak yine de çok zor) dolayısıyla bu öğütüm kalitesine de etki eder. ortalama ev kullanıcısı için çok çok iyi bir değirmen, bende bunun seramik dişli olanı var, o bile iyi kötü idare edecek bir öğütüm sağlıyor (sanırım yavaş dönüyor olması öğütümü bir miktar iyileştiriyor çünkü haria skerton ile yaptığım öğütüme hiç benzemiyor). bir süredir buna metal dişli takabilir miyim ve mili bir noktadan daha sabitleyebilir miyim diye kafa yoruyordum hobi amaçlı olarak aöa buna kafa yormak istemeyen arkadaşlar için gerçekten çok iyi fiyat.
 
işte bu sebeple yalpalama olmaması imkansıza yakın (milin geçtiği yuvayı belki çok iyi silikon bir malzemeyle desteklesek sıfıra yaklaştırabiliriz ancak yine de çok zor) dolayısıyla bu öğütüm kalitesine de etki eder. ortalama ev kullanıcısı için çok çok iyi bir değirmen, bende bunun seramik dişli olanı var, o bile iyi kötü idare edecek bir öğütüm sağlıyor (sanırım yavaş dönüyor olması öğütümü bir miktar iyileştiriyor çünkü haria skerton ile yaptığım öğütüme hiç benzemiyor). bir süredir buna metal dişli takabilir miyim ve mili bir noktadan daha sabitleyebilir miyim diye kafa yoruyordum hobi amaçlı olarak aöa buna kafa yormak istemeyen arkadaşlar için gerçekten çok iyi fiyat.
vidanın oturduğu yuva tasarım olarak yalpalamasına izin vermiyor gibi geldi bana, aldığım çıktılar başarılı, partiküllere pek rastlamadım ama tabi ki bir değirmen uzmanı değilim, espresso için çok başarılı buluyorum ama değirmenlerde genel olarak kalınlık arttıkça homojenlik de düşebilir, 6-7 aydır kullanıyorum burrları hala çok sağlam, ezilme vs yok, filtre öğütümü 2-3 dakika arasında yapıyor, bu yavaşlık değirmenin homojenliği açısından olumlu.
 
vidanın oturduğu yuva tasarım olarak yalpalamasına izin vermiyor gibi geldi bana, aldığım çıktılar başarılı, partiküllere pek rastlamadım ama tabi ki bir değirmen uzmanı değilim, espresso için çok başarılı buluyorum ama değirmenlerde genel olarak kalınlık arttıkça homojenlik de düşebilir, 6-7 aydır kullanıyorum burrları hala çok sağlam, ezilme vs yok, filtre öğütümü 2-3 dakika arasında yapıyor, bu yavaşlık değirmenin homojenliği açısından olumlu.
Öğütum fotoğrafları atarsanız iyi olur.
 
Geri
Üst