o değirmeni yaklaşık 6-7 aydır ben kullanıyorum, efsane bir ürün fiyatına göre, hem v60 hem de espresso için çekim yapıyorum, çok pratik bir ürün ama en fazla 20 gram kahve alabiliyor haznesi, v60 için genelde 1.5-2 dakikada çekiyor kahveyi, espresso için ise 3.50-4 dakikada çekim yapıyor, öğütümü homojen, tavsiye ederim, amazondaki türkçe yorumu yazan da benim, her şey dahil 900 lira civarına almıştım, şarj meselesine gelirsek günde 3 öğütüm yapıyorum ve tam şarjı genelde 3 gün gidiyor espresso çekimi için, v60 için 4-5 gün de gider, bazen kahveyi doldurduktan sonra, motorun vidası, değirmenin dişine tam oturmayabiliyor bu durumda bir kaç kere değirmeni hafif oynatmak lazım tam oturması için, olur da bir gün bozulursa değirmensiz kalmayayım diye lelit fred aldım ama lelit fred yerine hala şarjlı değirmeni kullanıyorum çok pratik olduğu için, espresso için genelde 7-8 tikte kullanıyorum, ayarlaması da çok kolay, en son noktaya yani sıfır rakamına getiriyorum ordan başlıyorum espresso istiyorsam 8 tik, v60 istiyorsam 18 tik yapıyorum, geçişler çok kolay.