• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Melitta Molino 1019 Öğütücü alınır mı? Kullanan var mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan eediz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Çok düşük seviye dişli kullanan, aşırı tozlu çeken, güçsüz ve statik patlaması yapan bir değirmen hiç bulaşmayın. Espresso falan yazmışlar dial düğmesinin orada evlere şenlik.

1677490163804.png
 
Çok düşük seviye dişli kullanan, aşırı tozlu çeken, güçsüz ve statik patlaması yapan bir değirmen hiç bulaşmayın. Espresso falan yazmışlar dial düğmesinin orada evlere şenlik.

Ekli dosyayı görüntüle 24587
Biraz daha açabilir misiniz düşük seviye dişli tabirini? 1000 liraya başka öneriniz olur mu ? Timemore kullanıyorum bazen üşeniyorum espresso için öğütürken.
 
Hocam kg79,kg89,meliatta molino,fakir,wmf bir çok marka bu tipte öğütücü üretiyor ve hemen hemen hepsi aynı bıçağı kullanıyor üstteki arkadaşlarında bahsettiği gibi bu dişlilerle stok halde değil espresso makineye uygun filtre bile çekemezsiniz.

Bende russel hobbs markalı bu tip öğütücülerin en ucuzundan var, içini açarak ufak bir modifiye ile öğütümünü baya bir incelttim, hatta ilk modlamayı yaparken elimin ayarı fazla kaçtı türk kahvesinden bile ince garip bir öğütüm yaptım ancak bu öğütümlerin kalitesi ve homojenliği tartışmaya açık, eğer bütçem bu kadar ve illa elektrikli istiyorum dersen alıp denenebilir, ben espresso makinemde şuanda kullanıyorum delonghi marka makinede basınçsız sepet ile, kanallanma olmadan gayet güzel shotlar alıyordum 3-4aydır, yaklaşık 10 gündür ise gaggia new classic kullanıyorum ve şimdilik işimi görüyor ama ilk işim öğütücüyü değiştirmek olacak.
 
Hocam kg79,kg89,meliatta molino,fakir,wmf bir çok marka bu tipte öğütücü üretiyor ve hemen hemen hepsi aynı bıçağı kullanıyor üstteki arkadaşlarında bahsettiği gibi bu dişlilerle stok halde değil espresso makineye uygun filtre bile çekemezsiniz.

Bende russel hobbs markalı bu tip öğütücülerin en ucuzundan var, içini açarak ufak bir modifiye ile öğütümünü baya bir incelttim, hatta ilk modlamayı yaparken elimin ayarı fazla kaçtı türk kahvesinden bile ince garip bir öğütüm yaptım ancak bu öğütümlerin kalitesi ve homojenliği tartışmaya açık, eğer bütçem bu kadar ve illa elektrikli istiyorum dersen alıp denenebilir, ben espresso makinemde şuanda kullanıyorum delonghi marka makinede basınçsız sepet ile, kanallanma olmadan gayet güzel shotlar alıyordum 3-4aydır, yaklaşık 10 gündür ise gaggia new classic kullanıyorum ve şimdilik işimi görüyor ama ilk işim öğütücüyü değiştirmek olacak.
Amazondan aldım, beğenmezsem iade edeceğim. Eğer incelik istediğim gibi olmazsa tekrar gönderip yukarıda arkadaşın bahsettiği şarjlı değirmeni alabilirim. Ama o değirmen otomatik de olsa öğütmesi 4 dakika sürüyormuş. Baya uzun.
 
Amazondan aldım, beğenmezsem iade edeceğim. Eğer incelik istediğim gibi olmazsa tekrar gönderip yukarıda arkadaşın bahsettiği şarjlı değirmeni alabilirim. Ama o değirmen otomatik de olsa öğütmesi 4 dakika sürüyormuş. Baya uzun.
Değirmenlerin kullanılmışını iade almıyorlar peşinen belirteyim :), bende russel hobbsu ilk amazondan doğrudan amazon satıcılı almıştım iade almadılar bende ardından kg79 modifiye videolarını izleyip aynı işlemi uygulayıp kullandım, eliniz tornavida tutuyorsa işinizi görür korkmayın bu kadar.
 
Değirmenlerin kullanılmışını iade almıyorlar peşinen belirteyim :), bende russel hobbsu ilk amazondan doğrudan amazon satıcılı almıştım iade almadılar bende ardından kg79 modifiye videolarını izleyip aynı işlemi uygulayıp kullandım, eliniz tornavida tutuyorsa işinizi görür korkmayın bu kadar.
Galiba otomatik öğütücü yerine üstüne biraz daha ekleyip çekirdek öğüten philips ep2220 alacağım 😂😂
 
Geri
Üst