• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kavrulmuş Kahve Vakumlamak

yukarıdaki cihazlar için bir yüzü tırtıklı poşet almanız gerekiyor, diğer düz poşetler sanayi tipi makineler için.
Prensip olarak doğru ben de tırtıklı kullanıyorum ama tırtıksız poşetlerin ağız kısmına tırtıklılardan şerit keserek vakumlama yapılabiliyor . Bununla ilgili Youtube da videolar mevcut,uğraşmak isterseniz tercih edilebilir maliyet olarak daha uygun olur.
 
Bende vestel vakum makinesi ile vakumlamaya başladım.
:) inşallah sonuç güzel olur.


Ekli dosyayı görüntüle 12905
Fotoğrafta alttaki gibi poşeti nasıl iki parçaya bölebilirim? Tek bir düğmesi olan vakum makinesi aldım, önce vakum yapıp sonra kilitliyor.
Poşetin tam ortası kilit yerine gelecek şekilde hizalayıp deniyorum ama diğer yarısı vakum kısmında kaldığı için vakumlamayı bitiremediğinden kilitleyemiyor. Sizin makinede her iki fonksiyon da ayrı sanırım. @portakalhalil arkadaşın sorduğu ikinci ürünü kullanan arkadaşlar varsa yardımınızı rica ederim.
 
Fotoğrafta alttaki gibi poşeti nasıl iki parçaya bölebilirim? Tek bir düğmesi olan vakum makinesi aldım, önce vakum yapıp sonra kilitliyor.
Poşetin tam ortası kilit yerine gelecek şekilde hizalayıp deniyorum ama diğer yarısı vakum kısmında kaldığı için vakumlamayı bitiremediğinden kilitleyemiyor. Sizin makinede her iki fonksiyon da ayrı sanırım. @portakalhalil arkadaşın sorduğu ikinci ürünü kullanan arkadaşlar varsa yardımınızı rica ederim.
Cihazın fotoğrafını atabilir misin? Tek fonksiyonlu vakum makinesi ilk kez duydum. Rulo poşet kullanamazsınız bu durumda. Mutlaka yapıştırma düğmesi olmalı ya da bir şekilde sadece yapıştırma yapıyor olmalı. Artık düğmeye uzun mu basılır ya da bir başka yolla mı ama mutlaka olmalı.
 
Cihazın fotoğrafını atabilir misin? Tek fonksiyonlu vakum makinesi ilk kez duydum. Rulo poşet kullanamazsınız bu durumda. Mutlaka yapıştırma düğmesi olmalı ya da bir şekilde sadece yapıştırma yapıyor olmalı. Artık düğmeye uzun mu basılır ya da bir başka yolla mı ama mutlaka olmalı.
Bu ürün hocam. Rulo poşeti kesip önce bir ucunu, sonra diğer ucunu vakumlayabiliyorum ama ortadan ikiye bölemiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20210605-223620.jpg
    Screenshot_20210605-223620.jpg
    35.5 KB · Görüntüleme: 93
Vakumlamadım ama plastik kapta yaklaşık 2,5 aylık kahveyi denedim. Değişim olmuş biraz ama hiç bayat denecek bir kahve değildi. Güzel bir yöntem kahve saklamak isteyenlere.
 
Klavuzunu okudum ama bulamadım. Neyse kesip iki parça yapıyorum çok ta önemli değil, bu fiyata bence harika iş görüyor.
G yazan yere basılı tutunca kırmızıya dönüyormuş herhalde denediniz mi hiç?

1-png.13536


Yeşil yerin altında turuncu bir düğme var oraya denk geliyor.
 

Ekli dosyalar

  • 1.PNG
    1.PNG
    157.8 KB · Görüntüleme: 360
G yazan yere basılı tutunca kırmızıya dönüyormuş herhalde denediniz mi hiç?

1-png.13536


Yeşil yerin altında turuncu bir düğme var oraya denk geliyor.
Teşekkür ederim denedim şimdi ama o düğme kırmızı yanmadan, yani vakum bitmeden çalışmıyor. Zaten düğme gibi değil, vakum yapıp kapak iyice yapışınca ordaki çentik düğmeyi tetikliyor ama vakum bitmeden bassanızda kilit yapmıyor. Ya da ben beceremedim :)
 
Bende gördüklerimi aktardım farklı markalar altında aynı ürün var öyle yaptılar.
Halil Bey, kapağın üstüne baya bir güç uygulayınca düğmeye basmadan da kendi kendine tetikleyip yapıyor. Ama poşetin yarısını vakum kısmından geçirdiğim için hala beceremedim poşeti ortadan bölmeyi :)

Teşekkür ederim, sayenizde çözdük işi
 
Halil Bey, kapağın üstüne baya bir güç uygulayınca düğmeye basmadan da kendi kendine tetikleyip yapıyor. Ama poşetin yarısını vakum kısmından geçirdiğim için hala beceremedim poşeti ortadan bölmeyi :)

Teşekkür ederim, sayenizde çözdük işi
Rica ederimm, ortadan bölmeyi belki fazlalığı katlayarak çözebilirsiniz vakum gerektirmediği için içinde fazlalık kalsa da olur diye düşünüyorum.
 
Altta linkini bıraktığım ürün Hepsiburada, N11 gibi sitelerde 285 tl gibi fiyatlarda ama Trendyolda "Oto & Yapı Market - Sepette %12 indirim" var, 245 gibi bir fiyata denk geliyor. Almak isteyenler bakabilir.
Link
 
Geri
Üst