• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kafein Kültür

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NoDRaC
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bir hayırlı olsun da ben bırakayım şuraya. Güzel şeyler olacağından hiç şüphem yok. 🙏😍
 
Kahve bilgilerinde espresso çalışıldığı yazıyor ama espresso seçeneği yok.
 
Kahve bilgilerinde espresso çalışıldığı yazıyor ama espresso seçeneği yok.
Espresso denemelerini yapmak için gaz salınım sürelerini beklemem gerektiğinden espresso satışları önümüzdeki haftalarda başlayacak. Başladığı gibi duyurusunu yapacağım buradan ve instagramdan.
 
Espresso denemelerini yapmak için gaz salınım sürelerini beklemem gerektiğinden espresso satışları önümüzdeki haftalarda başlayacak. Başladığı gibi duyurusunu yapacağım buradan ve instagramdan.
Cevabınız için teşekkürler.
Düzenli espresso tüketir misiniz Orkun Bey? Profilde nasıl bir tat yakalamaya çalıştığınızı merak ettim. :)
 
Cevabınız için teşekkürler.
Düzenli espresso tüketir misiniz Orkun Bey? Profilde nasıl bir tat yakalamaya çalıştığınızı merak ettim. :)
Tüketirim. 🙂 Özellikle filtre açık profilleri espressoda denemek hobim gibi hatta. Bianca ile özellikle denemeyi seviyorum.

Son üç dört haftadır espresso içemedim tabi, espresso deneme profilleri bir buçuk hafta oldu kavuralı. Önümüzdeki hafta profilleri deneyeceğim.

Espressoda da çok aşırı gövde gövde sevmesem de, Brezilya'da sütlüye de uyacak bir profil, alternatif espressoda da daha asidik meyvemsi espresso severlere yönelik espresso çıkacak.
 
Ben de siparişimi verdim şimdi. Temiz meyvemsi bir natural, çayımsı bir etiyopya ve asidik güzel olduğuna inandığım bir kenya.

Kenya kahvelerini çok severim fakat almaya korktuğum için uzak dururm genelde, bu kahvenin güzel olduuna eminim. Çayımsı temiz yeasemin ve bergamot notalarını özlediğimi farkettim. Daha önceden de nordic approach'dan Kelloo serisi etiyopları denemiştim ve hiçbiri pişman etmemişti zevkli kahvelerdi, özellikle bunu çok merak ediyorum. Ve temiz bir natural olması da oldukça heyecan verici.
Üç farklı lezzette güzel bir seçki oldu keyifle tüketeceğime eminim :)
 
Ben de siparişimi verdim şimdi. Temiz meyvemsi bir natural, çayımsı bir etiyopya ve asidik güzel olduğuna inandığım bir kenya.

Kenya kahvelerini çok severim fakat almaya korktuğum için uzak dururm genelde, bu kahvenin güzel olduuna eminim. Çayımsı temiz yeasemin ve bergamot notalarını özlediğimi farkettim. Daha önceden de nordic approach'dan Kelloo serisi etiyopları denemiştim ve hiçbiri pişman etmemişti zevkli kahvelerdi, özellikle bunu çok merak ediyorum. Ve temiz bir natural olması da oldukça heyecan verici.
Üç farklı lezzette güzel bir seçki oldu keyifle tüketeceğime eminim :)
Afiyetler şimdiden. Fuarda çoğunluk olarak güzel yorumlar aldık, forumdan da gelen dostlar varsa iki gün içinde ayağınıza sağlık. 😇

Yarın ve cumartesi özellikle hem forum standında hem Kafein Kültür standında görüşmek üzere! 😇
 
Orkun bey öncelikle hayırlı olsun, çok başarılı olacağınızdan ve müşteri memnuniyetini olabilecek en yüksek seviyede tutacağınızdan kendi adıma en ufak şüphem yok. Ben de mevcut kahve stoğum azalır azalmaz sitenizden sipariş geçeceğim ancak naçizane şöyle bir önerim olacak: Bence sunduğunuz kahve seçkisi oldukça ilgi çekici ve kendi adıma konuşmam gerekirse denemek istediğim fazlaca çeşit var. Bu sebeple siteye tadım paketleri de eklerseniz bence ben ve benim gibi düşünen arkadaşları fazlasıyla memnun edersiniz. Naçizane fikrim böyle, tekrardan hayırlı olsun.
 
Tüketirim. 🙂 Özellikle filtre açık profilleri espressoda denemek hobim gibi hatta. Bianca ile özellikle denemeyi seviyorum.

Son üç dört haftadır espresso içemedim tabi, espresso deneme profilleri bir buçuk hafta oldu kavuralı. Önümüzdeki hafta profilleri deneyeceğim.

Espressoda da çok aşırı gövde gövde sevmesem de, Brezilya'da sütlüye de uyacak bir profil, alternatif espressoda da daha asidik meyvemsi espresso severlere yönelik espresso çıkacak.
 
Mara x denemelerini de bekliyor olacağım. Hatta atölye için bir Mara X kurmuştunuz.🙂
 
Fuar bittiği gibi önümüzdeki hafta pazartesi numune paketi çalışmasına başlayacağım. Satışa salı ya da çarşamba hazır olur deneme paketi diye düşünüyorum. :)

Orkun bey öncelikle hayırlı olsun, çok başarılı olacağınızdan ve müşteri memnuniyetini olabilecek en yüksek seviyede tutacağınızdan kendi adıma en ufak şüphem yok. Ben de mevcut kahve stoğum azalır azalmaz sitenizden sipariş geçeceğim ancak naçizane şöyle bir önerim olacak: Bence sunduğunuz kahve seçkisi oldukça ilgi çekici ve kendi adıma konuşmam gerekirse denemek istediğim fazlaca çeşit var. Bu sebeple siteye tadım paketleri de eklerseniz bence ben ve benim gibi düşünen arkadaşları fazlasıyla memnun edersiniz. Naçizane fikrim böyle, tekrardan hayırlı olsun.

Selamlar @mbayrav

Sevgili Orkun Üstel deneme paketleri konusundaki düşüncelerini yukarıda paylaştığım mesaj ile iletmişti.
 
Orkun bey öncelikle hayırlı olsun, çok başarılı olacağınızdan ve müşteri memnuniyetini olabilecek en yüksek seviyede tutacağınızdan kendi adıma en ufak şüphem yok. Ben de mevcut kahve stoğum azalır azalmaz sitenizden sipariş geçeceğim ancak naçizane şöyle bir önerim olacak: Bence sunduğunuz kahve seçkisi oldukça ilgi çekici ve kendi adıma konuşmam gerekirse denemek istediğim fazlaca çeşit var. Bu sebeple siteye tadım paketleri de eklerseniz bence ben ve benim gibi düşünen arkadaşları fazlasıyla memnun edersiniz. Naçizane fikrim böyle, tekrardan hayırlı olsun.
Tavsiyeniz için teşekkürler. 🙏🙂 Sağolsun arkadaşlar benden önce davranıp talebinize yönelik olan cevabımı önceden paylaşmışlar. 🙏

Seçkiyi beğenmenize sevindim. 🙂 Güveniniz ve inancınız için de ayrı teşekkür ederim. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum, çalışacağım. Herşeyden önce ben de kahve veyahut başka bir çok yeme içme markasının müşterisiyim. Beklediğim hizmetin daha da iyisini sizlere sunmak için özveri ile çalışıyorum.
 
9 Eylül tarihli paketler bugün elime ulaştı. Orkun Bey dün hangi tarihli kavrumdan yollayalım diye check etmek adına kendisi telefonla aradı, tekrar teşekkür ediyorum buradan. İlk olarak şunu söyleyeyim, paketler gerçekten hoşuma gitti. Uzun ince paketleri yayvan geniş paketlere göre her zaman daha fazla sevmişimdir. Onun dışında ana tema olan yeşil-turkuaz renk göze çok hoş geliyor. Kompakt olması itibariyle çok fazla yer de kaplamıyor. Büyük ihtimalle yarın paketleri açarım, sonrasında bir gün daha bekletip pazar günü ilk demlemeleri yaparım.
 
Kahveler bugün ulaştı, paketleme özenli, paketlerin üstten zipli olması iyi olmuş, paket boyutu enine ve boyuna daha dar ama daha avantajlı diye düşünüyorum, miktar azalınca paketten almak için cebelleşmeyeceğim, 4 gün kadar bekletip demlemeye başlarım artık. Orkun beye başarılar ve bol şatışlar dilerim.
 
9 Eylül tarihli paketler bugün elime ulaştı. Orkun Bey dün hangi tarihli kavrumdan yollayalım diye check etmek adına kendisi telefonla aradı, tekrar teşekkür ediyorum buradan. İlk olarak şunu söyleyeyim, paketler gerçekten hoşuma gitti. Uzun ince paketleri yayvan geniş paketlere göre her zaman daha fazla sevmişimdir. Onun dışında ana tema olan yeşil-turkuaz renk göze çok hoş geliyor. Kompakt olması itibariyle çok fazla yer de kaplamıyor. Büyük ihtimalle yarın paketleri açarım, sonrasında bir gün daha bekletip pazar günü ilk demlemeleri yaparım.
Afiyetler şimdiden. 😇 Kenya reçetesini çıkartabildik Youtube'a. Diğer kahvelerin reçetelerini önümüzdeki haftalara yetiştirebileceğim. Bu süreçte reçete konusunda siz de dahil tüm arkadaşlara özelden ya da buradan yardımcı olmaya çalışacağım elimden geldiğince. 😇 Paketleri beğenmenize de çok sevindim.

Paketler çok göze batıra batıra lanse etmek istemesem de en azından paketler bittikten sonra ziyan olmaması adına belirtmek istiyorum. İçi alüminyum kaplama olmadığı için geri dönüştürülebilir pakettir. Bittiği gibi plastik geri dönüşüme atabilirsiniz. 😇
 
Kahveler bugün ulaştı, paketleme özenli, paketlerin üstten zipli olması iyi olmuş, paket boyutu enine ve boyuna daha dar ama daha avantajlı diye düşünüyorum, miktar azalınca paketten almak için cebelleşmeyeceğim, 4 gün kadar bekletip demlemeye başlarım artık. Orkun beye başarılar ve bol şatışlar dilerim.
Afiyetler şimdiden. 😊 Paketleri beğenmenize sevindim. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.😇
 
Geri
Üst