• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kafein Kültür

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NoDRaC
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kahvelerimizin kalite kontrol bilgilerini paylaştığım video serisi Üretim Arkasına bir aradan sonra devam ediyorum.

Bu bölümde yeni gelen kahvelerimizden Honduras Caballero Bomba de Fruta Lot 5'in üretim ve kalite kontrol bilgilerini paylaşıyorum.

Keyifli seyirler!


Bu kahveyi espresso olarak da denemenizi tavsiye ederim. Oldukça tatlı, meyvemsi bir shot aldım. Şeftali, çilek notaları alınabiliyordu. Sütlü hali de oldukça lezzetli. Meyveli süt gibiydi.
 
Afiyet olsun çok. :) Kalibrasyon bilgilerinizi paylaşırsanız ilk müsaitlikte bir tane denerim mutlaka. Ellerinize sağlık ayrıca. :)
Gaggia classic makine,18 Gr kahve, buzdağı su, cmd red clix 11 klik, 30 saniye de 40 ml çıktı.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar selamlar.

Daha önce de bahsetmiştim sanıyorum. Dövizin yükseldiği, maliyetlerin arttığı dönemlerde müşterilerimizi zora sokmamak için ürünleri gruplara ayırıp parça parça fiyat artışına geçeceğiz diye. Bir süredir bu politikayla gidiyoruz. Asgari ücret güncellemesi ve sonrasında diğer maliyetlere de gelecek peşi zıra fiyat yükseltmeleri sebebiyle bir fiyat güncellemesi yapacağız. Son Nordic Approach ithalatımızdaki 2022 hasat kahveler yarın gece 00:00'da yukarı yönlü güncelleme yaşayacak. Alışverişlerini yapmak isteyen arkadaşlar için bir bildiri yapmak istedim.

Görüşmek üzere.
 
Ocak ayı Kafein Kültür alımlarınız ile ilgili reçetelerinizi ve fikirlerinizi bu başlığa yazabilirsiniz. Şimdiden Güzel Alımlar Dilerim :)
 
Nitelikli kahveye yeni başlayacak herkese Kafein Kültür'ü tercih etmelerini öneririm.

Sipariş vermeden önce internet sitesine girip stokta ilginizi çeken kahve notalarını, kahveleri belirleyin. Mümkünse tadım seti, yoksa gücünüzce iki veya üç farklı kahve sipariş edin. Ardından YouTube'a girip Orkun Üstel'in paylaştığı videolara girin ve o kahvelere özel demleme videosu paylaşmış mı bakın. Tarifi varsa -ki çoğunlukla oluyor- siparişi verin. Kahveniz gelince açın videoları, o konuşsun siz dinleyin, o konuşsun siz demleyin, içerken ve sonrasında yeniden dinleyin.

Kısa sürede o kadar çok detaya hakim oluyorsunuz ki...

Kafein Kültür'ü olağanüstü başarılı buluyorum, birkaç sebebi var ancak düşünüyorum da benim için en önemlisi YouTube'u çok etkili kullanması.

Ben olsam ambalajların üzerine QR kod basar, kodu da kahvenin demleme videosuna yönlendirirdim. Kahveni aldın eve gittin hop telefondan kodu okutuyorsun, kavurucu sana nasıl demleyeceğini anlatıyor, istediğin zaman tekrar tekrar izle, mis. Ben kahveleri aldıktan bir iki hafta sonra YouTube kanalını keşfettim. Telefonda Kafein Kültür baristası arkadaş da söylememişti, sanırım forumdaki bir videoyu görerek haberim oldu. Önceden kahve ile ilgili tonla arama yapmış olmama rağmen YouTube algoritması karşıma Orkun Üstel kanalını çıkarmadı [Instagram algoritması muhteşem çalışıyor bu arada - bütün sıkı piyasa oyuncuları belirli bir süre sonra önüne düşüyor ama YouTube öyle değil(di)]

Yeni yılda Kafein Kültür'den dileğim 😊 Pink Star gibi uygun fiyatlı daha çok kahve getirmesi. Varsın SCA puanı 80 olsun ama fiyatı 130-150 lira bandında olsun. Hatta SCA puanı belirtilmese de olur, Orkun Üstel ve ekibi test edip tadım yapıp beğense yeter. Ülkedeki pahalılık o kadar hızlı artıyor ki ben artık kahveye ayırdığım psikolojik alım sınırımı yükseltemez hale geldim.
Bu söylediğiniz hususu kafein kültür ilk faaliyete başladığında @orkunustel e yazmıştım. Bilgi ve tecrübesiyle uygun fiyat yüksek performansı kesinlikle çok iyi şekilde sunacak biri kendisi. Ama fiyat ve kahve çeşitliliği açısından firmasını ilk günden beri yüksek fiyatlı ve az sayıda kahve çekirdeği noktasında bir niş politikada konumlandırıyor. Belki de kendisini eleştirebileceğim ama tabii ki kendi tercihi olduğu için bundan öteye gidemeceğim tek nokta budur. Yoksa you tube videolarından çok yararlanmış ve saygı duyduğum biri kendisi ama bir kere bile kahve firmasından eleştirdiğim nokta sebebiyle sipariş veremedim.
 
Nitelikli kahveye yeni başlayacak herkese Kafein Kültür'ü tercih etmelerini öneririm.

Sipariş vermeden önce internet sitesine girip stokta ilginizi çeken kahve notalarını, kahveleri belirleyin. Mümkünse tadım seti, yoksa gücünüzce iki veya üç farklı kahve sipariş edin. Ardından YouTube'a girip Orkun Üstel'in paylaştığı videolara girin ve o kahvelere özel demleme videosu paylaşmış mı bakın. Tarifi varsa -ki çoğunlukla oluyor- siparişi verin. Kahveniz gelince açın videoları, o konuşsun siz dinleyin, o konuşsun siz demleyin, içerken ve sonrasında yeniden dinleyin.

Kısa sürede o kadar çok detaya hakim oluyorsunuz ki...

Kafein Kültür'ü olağanüstü başarılı buluyorum, birkaç sebebi var ancak düşünüyorum da benim için en önemlisi YouTube'u çok etkili kullanması.

Ben olsam ambalajların üzerine QR kod basar, kodu da kahvenin demleme videosuna yönlendirirdim. Kahveni aldın eve gittin hop telefondan kodu okutuyorsun, kavurucu sana nasıl demleyeceğini anlatıyor, istediğin zaman tekrar tekrar izle, mis. Ben kahveleri aldıktan bir iki hafta sonra YouTube kanalını keşfettim. Telefonda Kafein Kültür baristası arkadaş da söylememişti, sanırım forumdaki bir videoyu görerek haberim oldu. Önceden kahve ile ilgili tonla arama yapmış olmama rağmen YouTube algoritması karşıma Orkun Üstel kanalını çıkarmadı [Instagram algoritması muhteşem çalışıyor bu arada - bütün sıkı piyasa oyuncuları belirli bir süre sonra önüne düşüyor ama YouTube öyle değil(di)]

Yeni yılda Kafein Kültür'den dileğim 😊 Pink Star gibi uygun fiyatlı daha çok kahve getirmesi. Varsın SCA puanı 80 olsun ama fiyatı 130-150 lira bandında olsun. Hatta SCA puanı belirtilmese de olur, Orkun Üstel ve ekibi test edip tadım yapıp beğense yeter. Ülkedeki pahalılık o kadar hızlı artıyor ki ben artık kahveye ayırdığım psikolojik alım sınırımı yükseltemez hale geldim.
Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum çok! Youtube algoritması maalesef yararlı bilgiyi doğru insanlara sunmaktan ziyade, içeriği ne olursa olsun en çok beğeni ve yorum alan videoyu sunma üzerine çalışıyor. Bu noktada kanal bildirimlerini tümü diye ayarlayıp her videoyu yorum ve beğeni anlamında desteklemek aynı kaliteli içeriğin, kaliteli içerik arayan başka insanlara ulaşmasına da fayda sağlıyor.

QR kodu başlangıçta çok düşündük, ancak yeni gelen kahvenin videosu geç çıkabildiği için operasyonel olarak karışıklık yaratabilir diye uzak durmuştuk. Onun yerine videoyu sitede alakalı kahvenin sayfasına eklemiştik. Ama QR kod fikri her zaman aklımızda tuttuğumuz birşeydi. Buna sürpriz dediğimiz ithalattaki ürünler satışa hazır olduğunda paketlerine uygulayacağız. Yavaş yavaş bu talebinizi öteki paketlere de aktarmaya başlayabiliriz belki, neden olmasın? 😇 O qr kod ile satın alınan bir paket kahvenin yanında, reçeteden, üretim bilgilerine, kalite kontrolden çiftçisine kadar epey detaylı bir bilgi ve deneyim de sunuyoruz, talebiniz deneyimi bütüncül kılma özelinde bire bir iyi bir talep. ✌️✌️

Pink Star vari çeşit gelme konusunda talebiniz için;

Meksika Finca La Estanzuela buna yönelik bir kahveydi. Maalesef Pink Star ile benzer rakama oturamıyor bu tarz kahveler çünkü Brezilya üretim hacmi bakımından en kuvvetli memleket, bu da fiyata kriz döneminde dahi olsalar diğer ülkelere nazaran yine makul fiyatta kalabilmelerine sebep oluyor.

Başka bir makul fiyatlı kahve arayışımız olmaz demiyorum, çalışacağız mutlaka. Ama 80-84 bandındaki kahvelerin çoğunun lezzet performansı birbirine çok benziyor. Bu da çeşidin tercih edilebilirlik sebebini azaltıyor ve satın alınma oranını düşürüyor. Dikkatli ve doğru ürünü seçmek için çok araştırma gerekiyor. Bizim bakış açımıza uyan doğru ürünü bulduğumuzda seçkimize yine alacağız ama. ☕

Maalesef ülke ekonomisi hiç iç açıcı durumda değil, konu meslek ve zanaat olarak lezzet icraatine ve tüketimine geldiğinde ise böyle ekonomilerde en kolay gözden çıkarılabilir tüketim lezzet ve keyife yönelik şeyler oluyor. Bu da ticareti sürdürülebilir kılmak namına bazı önlemler alınmasını zorunlu kılıyor. Umuyorum 2023'ü düzelen bir ekonominin faydalarını görebildiğimiz bir yıl olarak geçiririz. ✌️✌️
 
Bu söylediğiniz hususu kafein kültür ilk faaliyete başladığında @orkunustel e yazmıştım. Bilgi ve tecrübesiyle uygun fiyat yüksek performansı kesinlikle çok iyi şekilde sunacak biri kendisi. Ama fiyat ve kahve çeşitliliği açısından firmasını ilk günden beri yüksek fiyatlı ve az sayıda kahve çekirdeği noktasında bir niş politikada konumlandırıyor. Belki de kendisini eleştirebileceğim ama tabii ki kendi tercihi olduğu için bundan öteye gidemeceğim tek nokta budur. Yoksa you tube videolarından çok yararlanmış ve saygı duyduğum biri kendisi ama bir kere bile kahve firmasından eleştirdiğim nokta sebebiyle sipariş veremedim.
Selamlar, eleştiri dili karşılıklı anlayış ve nezaket içeren, karşılıklı geliştirici gücü olduğu müddetçe başımın üstünde yeri vardır. 😇 Güzel yazı diliniz, sebep sonuç ilişkisi kurarak eleştirinizi dile getirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. 🙏🙏 Ayrıca olumlu gördüğünüz yanlarımızı da dile getirdiğiniz için ayrıca sağolun çok. ☕☕ Youtube'daki içeriklerle de nitelikli kahve serüveninize faydam dokunabildiyse ne mutlu. 😇

Amacımız marka olarak niş bir düzende, küçük bir seçki ile yüksek bir marjla satmak değil hiç bir zaman. Yurtdışından ithalat ile kendi hacmimizi kaldıracak kadar ürün getirdiğimiz için tedarikçilerin bize sunabilecekleri iskonto fiyatı ile doğru ürünleri yüksek tonajda almak hedefimiz. Ki yüksek performanstaki kahveleri ulaşılamaz fiyatlara koymak zorunda kalmayalım, aynı lezzeti de düzenli bir, bir buçuk sene gibi bir sürede hem son kullanıcı hem kurumsal müşterilerimize sunabilelim.

Fiyatları en makul firma biziz gibi bir iddia gütmedik hiç bir vakit. Ama sunduğumuz iletişim, hizmet, bir paket kahve başına düşen bilgi ve interaktif öğreti bakımından iyi bir konumda olduğumuza inanıyorum. Ama maalesef ülke şartları altında bu içeriğin bedeli çok makul fiyatlara inemeyebiliyor. Bunu da belirli periyotlarxa forumlara açabildiğimiz ulaşılabilir bir indirimli fiyat ve ek öğreti hizmetleriyle geniş kitlelere de deneyimi yaşatmaya çalışıyoruz tüm gücümüzle.
 
Nitelikli kahveye yeni başlayacak herkese Kafein Kültür'ü tercih etmelerini öneririm.

Sipariş vermeden önce internet sitesine girip stokta ilginizi çeken kahve notalarını, kahveleri belirleyin. Mümkünse tadım seti, yoksa gücünüzce iki veya üç farklı kahve sipariş edin. Ardından YouTube'a girip Orkun Üstel'in paylaştığı videolara girin ve o kahvelere özel demleme videosu paylaşmış mı bakın. Tarifi varsa -ki çoğunlukla oluyor- siparişi verin. Kahveniz gelince açın videoları, o konuşsun siz dinleyin, o konuşsun siz demleyin, içerken ve sonrasında yeniden dinleyin.

Kısa sürede o kadar çok detaya hakim oluyorsunuz ki...

Kafein Kültür'ü olağanüstü başarılı buluyorum, birkaç sebebi var ancak düşünüyorum da benim için en önemlisi YouTube'u çok etkili kullanması.

Ben olsam ambalajların üzerine QR kod basar, kodu da kahvenin demleme videosuna yönlendirirdim. Kahveni aldın eve gittin hop telefondan kodu okutuyorsun, kavurucu sana nasıl demleyeceğini anlatıyor, istediğin zaman tekrar tekrar izle, mis. Ben kahveleri aldıktan bir iki hafta sonra YouTube kanalını keşfettim. Telefonda Kafein Kültür baristası arkadaş da söylememişti, sanırım forumdaki bir videoyu görerek haberim oldu. Önceden kahve ile ilgili tonla arama yapmış olmama rağmen YouTube algoritması karşıma Orkun Üstel kanalını çıkarmadı [Instagram algoritması muhteşem çalışıyor bu arada - bütün sıkı piyasa oyuncuları belirli bir süre sonra önüne düşüyor ama YouTube öyle değil(di)]

Yeni yılda Kafein Kültür'den dileğim 😊 Pink Star gibi uygun fiyatlı daha çok kahve getirmesi. Varsın SCA puanı 80 olsun ama fiyatı 130-150 lira bandında olsun. Hatta SCA puanı belirtilmese de olur, Orkun Üstel ve ekibi test edip tadım yapıp beğense yeter. Ülkedeki pahalılık o kadar hızlı artıyor ki ben artık kahveye ayırdığım psikolojik alım sınırımı yükseltemez hale geldim.
Kesinlikle yeni başlayan arkadaşlara ben de Kafein Kültür öneriyorum. Sıcaklık kontrolü yapabildiğiniz kaz boyunlu kettle ve herhangi bir el değirmeniniz varsa yapmanız gereken muhakkak Buzdağı su edinip Orkun Bey'in yayınladığı reçete videolarını izleyip, döküş basamaklarını doğru sürelerde uygulayarak önerilen sürelerde demlemeyi bitirmek.
Daha sonra aynı reçeteyi farklı parametrelere deneyip (örneğin ince öğütüm=uzun süre ve kalın öğütüm= kısa süre), underaxtract ve overextract çıktılar elde edip, iyi ve kötü demlenmiş kahveleri tadıp, asidite-tatlılık kavramlarını çok iyi anlayabilirsiniz. Bunları evde tek başına yapmak bir profesyonelin atölyesine katılmak kadar faydalı olacaktır.

@orkunustel Orkun Bey'e böyle bir fırsatı sunduğu için teşekkür ederim. Şahsen zamanında çok istifade etmiştim.
 
Kesinlikle yeni başlayan arkadaşlara ben de Kafein Kültür öneriyorum. Sıcaklık kontrolü yapabildiğiniz kaz boyunlu kettle ve herhangi bir el değirmeniniz varsa yapmanız gereken muhakkak Buzdağı su edinip Orkun Bey'in yayınladığı reçete videolarını izleyip, döküş basamaklarını doğru sürelerde uygulayarak önerilen sürelerde demlemeyi bitirmek.
Daha sonra aynı reçeteyi farklı parametrelere deneyip (örneğin ince öğütüm=uzun süre ve kalın öğütüm= kısa süre), underaxtract ve overextract çıktılar elde edip, iyi ve kötü demlenmiş kahveleri tadıp, asidite-tatlılık kavramlarını çok iyi anlayabilirsiniz. Bunları evde tek başına yapmak bir profesyonelin atölyesine katılmak kadar faydalı olacaktır.

@orkunustel Orkun Bey'e böyle bir fırsatı sunduğu için teşekkür ederim. Şahsen zamanında çok istifade etmiştim.
Bu ayki düzenleyeceğimiz ücretsiz atölye ve buluşma ile birlikte ilginç deneyimsel atölyeler ve etkinlikler de yolda ilerleyen aylarda. :) Öneri desteğiniz için teşekkür ederim. :)
 
Selamlar, eleştiri dili karşılıklı anlayış ve nezaket içeren, karşılıklı geliştirici gücü olduğu müddetçe başımın üstünde yeri vardır. 😇 Güzel yazı diliniz, sebep sonuç ilişkisi kurarak eleştirinizi dile getirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. 🙏🙏 Ayrıca olumlu gördüğünüz yanlarımızı da dile getirdiğiniz için ayrıca sağolun çok. ☕☕ Youtube'daki içeriklerle de nitelikli kahve serüveninize faydam dokunabildiyse ne mutlu. 😇

Amacımız marka olarak niş bir düzende, küçük bir seçki ile yüksek bir marjla satmak değil hiç bir zaman. Yurtdışından ithalat ile kendi hacmimizi kaldıracak kadar ürün getirdiğimiz için tedarikçilerin bize sunabilecekleri iskonto fiyatı ile doğru ürünleri yüksek tonajda almak hedefimiz. Ki yüksek performanstaki kahveleri ulaşılamaz fiyatlara koymak zorunda kalmayalım, aynı lezzeti de düzenli bir, bir buçuk sene gibi bir sürede hem son kullanıcı hem kurumsal müşterilerimize sunabilelim.

Fiyatları en makul firma biziz gibi bir iddia gütmedik hiç bir vakit. Ama sunduğumuz iletişim, hizmet, bir paket kahve başına düşen bilgi ve interaktif öğreti bakımından iyi bir konumda olduğumuza inanıyorum. Ama maalesef ülke şartları altında bu içeriğin bedeli çok makul fiyatlara inemeyebiliyor. Bunu da belirli periyotlarxa forumlara açabildiğimiz ulaşılabilir bir indirimli fiyat ve ek öğreti hizmetleriyle geniş kitlelere de deneyimi yaşatmaya çalışıyoruz tüm gücümüzle.
@orkunustel yorumumda da belirttiğim üzere kendimce bir düşünce ve yorumdu. Sizde herzaman ki nezaket içerisinde uzunca cvpladınız. Başarılarınızın devamını diliyorum. Kolay gelsin
 
Kafeinkulturun kazanmasina sevindim indirim oranida guzel olmus emegi gecen herkese tesekkurler alima katildim
 
Kafein Kültür El Salvador Tablon la Independen.
Timemore C2 19 Klik
Kipa Su | 15/250 | 91C
60-120-180-250
Kavrum Tarihi: 29.12
Bitiş 2.26

@orkunustel ’in reçetesini birebir uyguladım.İlk demlemelerde yol gösterici olması açısından bu video reçeteleri seviyorum.
Henüz degass tamamlanmadı fakat stoğum yoktu.8.gün olmasına rağmen keyifli bir çıktı aldım.Keskin ve net tatları ilerleyen günlerde daha çok alacağımı düşünüyorum.Hafif meyve aromalı çayları anımsatıyor bu haliyle.Orkun bey’in söylediği gibi “sulu sulu” bu kahve için doğru bir niteleme.
 
Kafein Kültür El Salvador Tablon la Independen.
Timemore C2 19 Klik
Kipa Su | 15/250 | 91C
60-120-180-250
Kavrum Tarihi: 29.12
Bitiş 2.26

@orkunustel ’in reçetesini birebir uyguladım.İlk demlemelerde yol gösterici olması açısından bu video reçeteleri seviyorum.
Henüz degass tamamlanmadı fakat stoğum yoktu.8.gün olmasına rağmen keyifli bir çıktı aldım.Keskin ve net tatları ilerleyen günlerde daha çok alacağımı düşünüyorum.Hafif meyve aromalı çayları anımsatıyor bu haliyle.Orkun bey’in söylediği gibi “sulu sulu” bu kahve için doğru bir niteleme.
Afiyet olsun çok. Beğenmenize ve ortak bir deneyim yaşayabilmemize sevindim. Güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkür ediyorum. :)
 
Orkun Bey kahvelerinize kavrum derecesi eklemeyi düşündünüz mü? Bazı kavurucular agtron ekliyorlar künyeye. Bunun gibi bir şey biraz fazla ayrıntı kaçsa da fena olmaz ama kafa karıştırma ihtimali de var tabi.
 
Geri
Üst