CoFFeePaTh
Barista
- Konum
- Adana
- İsim
- Ömer
Daha fazla
- İsim
- Ömer
- Espresso Makinesi
- Profitec Drive
- Değirmen
- Kinu M47 Classic, Mazzer Philos
- Ekipmanlar
- Hario V60, Hario Immersion Dripper, Stagg EKG
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- Adana
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Çukurova
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Seyhan
- omerarikan01
Teşekkürler, tabii bunlar da bir fikir, hiç kokusu aroması olmayan kahvelerden ben verim almadım. Siz almışsınız.Denemeden bir şey söylemek pek tabi doğru olmaz ama bu konunun da genel geçer kabul bilgi olmadığını,2*2'nin her zaman 4 etmediği durumlardan biri olarak düşünüyorum ama aksini düşünen epey kişi de olduğunu biliyor ve saygı duyuyorum
Kuru koku ve aromanın her zaman lezzet ve bitişle iliskilendirilemeyeceğini düşünüyorum, bu konuda ters koseler yaşadım.Kuru ve ıslak kokuda harika ama boş,katmansiz,basit fincanlar içtiğim oldu,kuru ve ıslak kokuda dümdüz ama lezzetli,bitişi keyifli fincanlar içtiğim de ama şu da bir gerçek kuru ve ıslak koku da deneyimin bir parçası, güzel olmasını beklemekten daha doğal bir şey yok.Ne yazık ki bütün bu parametrelerde dolu dolu performans veren çekirdekler de fiyat olarak "üzücü" segmentte konumlaniyorlarBu segmentin her kahvesi bu şekilde performans vermiyor ama veren de kesinlikle bu segmentte oluyor.Cekirdegi temin edip degass bitimi kavurucu önerisi ve kendi parametrelerimle deneyip görüşümü bu girdiyi yanıtlayarak paylasacagim.Empatinize eşlik etmek istedim,iyi günler,keyifli fincanlar dilerim
![]()
Empati yapmak adına yakınsanız @Aventus 'un batch'ini denemek daha doğru bir yöntem olur.


