• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Anket ⛔Anket Temmuz 2023 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği - Anket

Sizce hangi kahve firması bu ay toplu alımımızda yer alsın ?(Oy vermeden Sitelerine Lütfen Bakınız)

  • 3 Cores Coffee

    Oy: 5 1.0%
  • Aroasting Lab

    Oy: 6 1.2%
  • At Origin

    Oy: 7 1.4%
  • Baristocrat 3rd Cafe & Roastery

    Oy: 6 1.2%
  • Caffe Di Toee

    Oy: 1 0.2%
  • Zümrüt Karaca

    Oy: 10 2.0%
  • Celsius Roastery

    Oy: 6 1.2%
  • Clean Cup

    Oy: 21 4.1%
  • Coffee Department

    Oy: 105 20.7%
  • Coffee Friend Zone

    Oy: 7 1.4%
  • Coffee Manifesto

    Oy: 2 0.4%
  • Coffee Sapiens

    Oy: 2 0.4%
  • Coffee Tropic

    Oy: 7 1.4%
  • Coffee.dat Roastery

    Oy: 2 0.4%
  • Coffeemamma

    Oy: 6 1.2%
  • Eleonora Coffee

    Oy: 1 0.2%
  • Gordion Coffee Roastery

    Oy: 14 2.8%
  • Gourme Coffee Roasting

    Oy: 1 0.2%
  • Incommon Coffee

    Oy: 6 1.2%
  • Kahve Fabrikası

    Oy: 50 9.9%
  • Kava Coffee Roasting

    Oy: 3 0.6%
  • Kimma Coffee Roaster

    Oy: 5 1.0%
  • Kronotrop

    Oy: 22 4.3%
  • Kungpow

    Oy: 110 21.7%
  • Lot Coffee Roastery

    Oy: 7 1.4%
  • Maple Coffee Shop

    Oy: 1 0.2%
  • Molecule Coffee

    Oy: 3 0.6%
  • Old Java Coffee Roasters

    Oy: 2 0.4%
  • Old School Roastery

    Oy: 62 12.2%
  • Ordinarius Coffee Roastery

    Oy: 0 0.0%
  • Paper Coffee & Chocolate

    Oy: 6 1.2%
  • Poka Coffee Roastery

    Oy: 1 0.2%
  • R.O.R (Rate Of Rise) Cafe & Roastery

    Oy: 3 0.6%
  • Story Coffee Roasters

    Oy: 1 0.2%
  • Troika

    Oy: 3 0.6%
  • Firma1

    Oy: 13 2.6%

  • Kullanılan toplam oy
    507
  • Anket kapatılmış .
Aynen bende onu anlamadım, arkadaş eskiden kötü kahve içmişler, umarım tekrar olmaz demiş, ona kızgın surat atmış :D
Zaten kavurucuyla derdim yok herkese kızgın surat atıp kraldan çok kralcı olan ile derdim güzel alım olsun herkes içsin derdimiz kungpow değil
 
Forumda bir kavurucu firmayı daha kaybetmeye yönelik seviyesizlikler başladı demek…
Kungpow'un sahipleri olsa bu kadar gerilmezdi bence dostum. Genel olarak kahvelerinin kötü olduğu tarzı bir şey de söylemedik, 'daha önceki toplu alımda kötü olmuş, umarım bu sefer öyle olmaz' dedik. Bence bu söze küsme ihtimallerinden çok ders alıp işletmelerini geliştirmeleri daha olası.

Bu arada arkadaşlar biz aldığımız kahveler için para ödüyoruz. X firması gelip üzerimize beleş kahve fırlatıyor da beğenmemezlik yapmıyoruz.
 
Hele minnoşlar durun bi, yaşayıp göreceğiz, daha hiçbir şey belli değil bende şahsen az indirim vereceklerini düşünüyorum ama belli de olmaz, az olursa da seçilmiş yani, olay basit, daha kahveler gelmeden şartlamayın kendinizi kötü diye belki eski alımla alakası olmaz. Olursa da gelin konuşuruz
Ben 25 olursa almayı düşünürüm diğer türlü düşünmemiyorum. Çünkü arkadaşlar kavrumunu beğdnnmediklerini söyledi. Ki paketler 300 Gr beğenilmeme durumunda risk birde seçilme durumunda fiyatları umarım yükseltip indirime gitmez. Eğer %25 olmassa bir çok kavurucu %15 20 indirim zaten var. Düşünmek lazım. Ben tecrübeli arkadaşlar tadım yapıp iyi diye onay verdikten sonra almayı düşüne bilirim
 
Sanırım büyük miktarda kahve kavrumlarında homojenliği yakalayamıyorlar gibi ; belki de başka bir sorun. Yalnız fiyatları bayağı yüksekmiş, f/p kahvelere devam edicem sanırım :)
 
forumda kungpowu ne zaman gordunuz de kaybediyorsunuz acaba
Üstad bi kavurucunun forumda olması, illaki yazması anlamına gelmiyor. Ki aktif olarak yazan kavurucular bir süre sonra akıl sağlığını bozuyor çünkü kantarın topuzunu kaçıran o kadar çok insan var ki. Açık söyleyeyim ben kavurucu olsan çoğunun tatavasıyla uğraşmam.
Ama yazmadan da makul indirimler vererek kavurucular forumda olabilir.
@Xaern beyfendinin söylediği tam olarak bu.
Dereyi görmeden paçayı sıvıyorsunuz. Hele bir sakin olur diyor. Çok basit.
Ancak bi acaip hayırdırlar, zabıtamısınlar ne bileyim. Söylenecek şeyler değil.
Kafayı yemiş gibiyiz.
 
Son düzenleme:
Üstad bi kavurucunun forumda olması, illaki yazması anlamına gelmiyor. Ki aktif olarak yazan kavurucular bir süre sonra akıl sağlığını bozuyor çünkü kantarın topuzunu kaçıran o kadar çok insan var ki. Açık söyleyeyim ben kavurucu olsan çoğunun tatavasıyla uğraşmam.
Ama yazmadan da makul indirimler vererek kavurucular forumda olabilir.
@Xaern beyfendinin söylediği tam olarak bu.
Dereyi görmeden paçayı sıvıyorsunuz. Hele bir sakin olur diyor. Çok basit.
Ancak bi acaip hayırdırlar, zabıtamısınlar ne bileyim. Söylenecek şeyler değil.
Kafayı yemiş gibiyiz.
Hocam kimse sinirli değil kungpow’a düşmanda değil yükselme sebebimiz üslup ,şahısların seviye tespit tutanağı tutması
 
Üstad bi kavurucunun forumda olması, illaki yazması anlamına gelmiyor. Ki aktif olarak yazan kavurucular bir süre sonra akıl sağlığını bozuyor çünkü kantarın topuzunu kaçıran o kadar çok insan var ki. Açık söyleyeyim ben kavurucu olsan çoğunun tatavasıyla uğraşmam.
Ama yazmadan da makul indirimler vererek kavurucular forumda olabilir.
bu kavurucu basindan beri aktif yazmayi gectim kendi konularini dahi okumuyor, uzerine kulube gelince elimizden gelen bu diyerek genele bir fazlasini sunuyor, bununla ilgili de en ufak bir aciklama yapmiyor. bu haliyle kulupte olmak adina geriye ne kaliyor ki? 3 yildir da forumda olduklarini hissettirecek farkli bir davranis goremedim. bir yandan bakinca yakin zamanda secilen @William gibi yeni satisa surecegi kahvenin kutusu yetismeyecegi icin maliyetini cikararak siteye koyan, ince dusunenler var, surekli bir arkadas edasiyla yazan veya arada da olsa gelip buralari takip ettigini hissettiren firmalar var. tabii ki bu insanlar gereksiz yere kirilmasin isterim, fakat yerinde elestirileri de kaldirabilmek gerek. kimseye de sadece fikir beyan ettigi icin bahsettiginiz zat gibi durup dururken seviyesiz dememek gerek.
 
Bir kişiye değil bu dediğim fakat kavurucular keyifleri icin satış yapmiyor. Kendi karlarını düşündükleri için biz burda genel itibariyle müşteri konumundayız buraya yazmazsa kaçarsada kendi kaybı kazancı durur yazarsada Kendi kaybı kazancı
 
@coffeeistador probador benzeri bir olay olur kavurucu aylık alım listesinden çıkar. CD ile arasında 5 oy vardı zaten. Metin beyde kabul ederse bu ayki indirimi cd’den alırız.
Ne kavurucu gömmeye ne de aramızda dövüşmeye gerek var mı
 
Açıkçası sırf her ay başa saran kungpow muhabbeti bitsin diye kungpow a oy verdim.Zaten bayram indirimleri sayesinde null ve clean cuptan stoğum var,eğer yorumlar iyi olursa ay sonuna alım yapmayı düşünüyorum.Korkulduğu gibi olursa da artık bu konu kalıcı olarak kapanır diye ümit ediyorum
 
Zaten artık sürekli olarak %25-30 indirimleri havalarda görür olduk. Son aylarda artık herkes fark etmiştir diye düşünüyorum. Bu firmalardan alım yapmaktansa indirimi çok nadir ya da az oranda yapan firmalardan yapmak deneyim açısından daha önemli olur. Hala ucuz kahve isteniyorsa bence bi kavurucu ile anlaşılıp aylık 500 kilo alım garantisi verilsin.
Üstad bi kavurucunun forumda olması, illaki yazması anlamına gelmiyor. Ki aktif olarak yazan kavurucular bir süre sonra akıl sağlığını bozuyor çünkü kantarın topuzunu kaçıran o kadar çok insan var ki. Açık söyleyeyim ben kavurucu olsan çoğunun tatavasıyla uğraşmam.
Ama yazmadan da makul indirimler vererek kavurucular forumda olabilir.
@Xaern beyfendinin söylediği tam olarak bu.
Dereyi görmeden paçayı sıvıyorsunuz. Hele bir sakin olur diyor. Çok basit.
Ancak bi acaip hayırdırlar, zabıtamısınlar ne bileyim. Söylenecek şeyler değil.
Kafayı yemiş gibiyiz.
BENİ SEN DELİRTTİN!
 
İyi ki burada bu muhabbeti çevirmişiz. Bakın, Suzi Hanım da bu sayede aramıza katıldı ne güzel. Artık Kungpow forumda. :)
 
Geri
Üst