30 Haz 2023 - 22:01 tarihinde bu anketi kapatSonuç ?
%17,5 iskonto hayırlı olsun.( tahmin)Kungpow hayırlı olsun! Evet arkadaşlar görüşmelere başladık bu sefer bayramdan dolayı ve tatilden dolayı biraz sarkma olacak çünkü ben eminde olup anlaşma yapamadım 2 firmadan birisiyle. Suzi hanımla görüşüyorum pazartesi detaylar ile size bilgileri paylaşmış olacağım.
foruma 'elimizden gelen bu' diyip duz kargo posetinde gonderdikleri kahveleri bir ay sonra ayni indirim oraniyla ozel kutulu bundle olarak genele sunmalari yok mu peki%17,5 iskonto hayırlı olsun.( tahmin)
forumda kungpowu ne zaman gordunuz de kaybediyorsunuz acaba? daha once yasananlari yorum dahi katmadan yazmayi seviyesizlikle bagdastirmayi nasil basarabildiniz? kullandiginiz kelimeleri dikkatli secinForumda bir kavurucu firmayı daha kaybetmeye yönelik seviyesizlikler başladı demek…
Hayırdır sen misin bu forumun zaptiyesi seviye belirliyorsun?Forumda bir kavurucu firmayı daha kaybetmeye yönelik seviyesizlikler başladı demek…
Hayır geçmişte yaşananlardan örnek veriyoruz firmayı kötülemiyoruz anında bir kontratak. Arkadaşa ekstra indirim versinlerHele minnoşlar durun bi, yaşayıp göreceğiz, daha hiçbir şey belli değil bende şahsen az indirim vereceklerini düşünüyorum ama belli de olmaz, az olursa da seçilmiş yani, olay basit, daha kahveler gelmeden şartlamayın kendinizi kötü diye belki eski alımla alakası olmaz. Olursa da gelin konuşuruz
Aynen bende onu anlamadım, arkadaş eskiden kötü kahve içmişler, umarım tekrar olmaz demiş, ona kızgın surat atmışHayır geçmişte yaşananlardan örnek veriyoruz firmayı kötülemiyoruz anında bir kontratak. Arkadaşa ekstra indirim versinler