BeanEngineer
Barista
Türkiye diyelim biz onadünya kahve kavurma şampiyonu
Türkiye diyelim biz onadünya kahve kavurma şampiyonu
teşekkür ederim. sadece duymuştum öyle bilgi ama hiç içmedim deneyimlemedim.Türkiye diyelim biz ona
Kahveleri güzel ya güzel kavuruyor, şampiyon olmasa da sıralamaya girmişti en son dünya yarışmasında, o da bir başarı bence ama ben indirim oranı yüzünden Kungpowa vermedim, mevcutta bazı kahveleri %10-%15 indirimde alacak olan şimdiden alabilir benceteşekkür ederim. sadece duymuştum öyle bilgi ama hiç içmedim deneyimlemedim.
daha önce secildigi aylik alimda standart alti kahveler icmistikmerhaba bende kungpow seçtim. dünya kahve kavurma şampiyonu kavuruyor diye duydum ondan denemek istedim siz denediniz mi tadı kavrumu hoşunuza gitti mi ?
kusura bakmayin deneyip kötüye kötü dedigimiz icin.madem bu kavurucuya karşı (kungpow) böyle bir nefret var forumda, o zaman eklenmesin lütfen oylamaları.
altı üstü kahve içiyoruz. şu seçimi yaparken bile kutuplaşmaya gerek var mı gerçekten? ben merak ettiğim için oy verdim. ama maşallah her gün birisi gelip laf sokuyor.
özür dilerim sizin sevmediğiniz kavurucuya oy verdiğim için.
Seçildiği önceki anketi bulmak zor değil arayıp bulup yorumlara bakarsanız görürsünüz zaten arkadaşların ne demek istediğini. Kinayeli cümlelere gerek kalmaz böylecemadem bu kavurucuya karşı (kungpow) böyle bir nefret var forumda, o zaman eklenmesin lütfen oylamaları.
altı üstü kahve içiyoruz. şu seçimi yaparken bile kutuplaşmaya gerek var mı gerçekten? ben merak ettiğim için oy verdim. ama maşallah her gün birisi gelip laf sokuyor.
özür dilerim sizin sevmediğiniz kavurucuya oy verdiğim için.
Kavurucuya nefret yok niye nefret edilsin, seçilince kötü deneyim yaşayınca ilk geleceğiniz yer yine bu forum, foruma karşı bir olayı olur yöneticiler karar verir çıkarılır anketten, ama diğer türlü oy vermek de vermemek de herkesin kişisel tercihi, farklı bir kavurucu da seçildi 5 tl indirim yaptı noldu ikinci kavurucuya geçildi, belli miydi böyle bir şey olacağı nispeten belliydi ve anketten çıkarıldı, her kavurucuyu herkes sevmek zorunda da değil, oy vermişsiniz zaten herkesin laf sokması sizin oyunuzu değiştirmez, firma sahibi misiniz bu kadar gocundunuz, herkes daha önce yaşadığı tecrübeyi anlatmış size de "niye kungpowa verdin agaaa" diye çıkışmamışmadem bu kavurucuya karşı (kungpow) böyle bir nefret var forumda, o zaman eklenmesin lütfen oylamaları.
altı üstü kahve içiyoruz. şu seçimi yaparken bile kutuplaşmaya gerek var mı gerçekten? ben merak ettiğim için oy verdim. ama maşallah her gün birisi gelip laf sokuyor.
özür dilerim sizin sevmediğiniz kavurucuya oy verdiğim için.
Oradalar be oradalar.79/71/40
Cikmasa bile deneyin kampanya disinda da.Kahve Fabrikası dedim çünkü denemediğim bir firma