• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Anket ⛔Anket Temmuz 2023 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği - Anket

Sizce hangi kahve firması bu ay toplu alımımızda yer alsın ?(Oy vermeden Sitelerine Lütfen Bakınız)

  • 3 Cores Coffee

    Oy: 5 1.0%
  • Aroasting Lab

    Oy: 6 1.2%
  • At Origin

    Oy: 7 1.4%
  • Baristocrat 3rd Cafe & Roastery

    Oy: 6 1.2%
  • Caffe Di Toee

    Oy: 1 0.2%
  • Zümrüt Karaca

    Oy: 10 2.0%
  • Celsius Roastery

    Oy: 6 1.2%
  • Clean Cup

    Oy: 21 4.1%
  • Coffee Department

    Oy: 105 20.7%
  • Coffee Friend Zone

    Oy: 7 1.4%
  • Coffee Manifesto

    Oy: 2 0.4%
  • Coffee Sapiens

    Oy: 2 0.4%
  • Coffee Tropic

    Oy: 7 1.4%
  • Coffee.dat Roastery

    Oy: 2 0.4%
  • Coffeemamma

    Oy: 6 1.2%
  • Eleonora Coffee

    Oy: 1 0.2%
  • Gordion Coffee Roastery

    Oy: 14 2.8%
  • Gourme Coffee Roasting

    Oy: 1 0.2%
  • Incommon Coffee

    Oy: 6 1.2%
  • Kahve Fabrikası

    Oy: 50 9.9%
  • Kava Coffee Roasting

    Oy: 3 0.6%
  • Kimma Coffee Roaster

    Oy: 5 1.0%
  • Kronotrop

    Oy: 22 4.3%
  • Kungpow

    Oy: 110 21.7%
  • Lot Coffee Roastery

    Oy: 7 1.4%
  • Maple Coffee Shop

    Oy: 1 0.2%
  • Molecule Coffee

    Oy: 3 0.6%
  • Old Java Coffee Roasters

    Oy: 2 0.4%
  • Old School Roastery

    Oy: 62 12.2%
  • Ordinarius Coffee Roastery

    Oy: 0 0.0%
  • Paper Coffee & Chocolate

    Oy: 6 1.2%
  • Poka Coffee Roastery

    Oy: 1 0.2%
  • R.O.R (Rate Of Rise) Cafe & Roastery

    Oy: 3 0.6%
  • Story Coffee Roasters

    Oy: 1 0.2%
  • Troika

    Oy: 3 0.6%
  • Firma1

    Oy: 13 2.6%

  • Kullanılan toplam oy
    507
  • Anket kapatılmış .
teşekkür ederim. sadece duymuştum öyle bilgi ama hiç içmedim deneyimlemedim.
Kahveleri güzel ya güzel kavuruyor, şampiyon olmasa da sıralamaya girmişti en son dünya yarışmasında, o da bir başarı bence ama ben indirim oranı yüzünden Kungpowa vermedim, mevcutta bazı kahveleri %10-%15 indirimde alacak olan şimdiden alabilir bence
 
merhaba bende kungpow seçtim. dünya kahve kavurma şampiyonu kavuruyor diye duydum ondan denemek istedim siz denediniz mi tadı kavrumu hoşunuza gitti mi ?
daha önce secildigi aylik alimda standart alti kahveler icmistik :)
o zaman da ayni muhabbet vardi bu arada: turkiye kavurma sampiyonu, normalde cok iyi kavuruyor ama bu kez zart zurt
 
madem bu kavurucuya karşı (kungpow) böyle bir nefret var forumda, o zaman eklenmesin lütfen oylamaları.
altı üstü kahve içiyoruz. şu seçimi yaparken bile kutuplaşmaya gerek var mı gerçekten? ben merak ettiğim için oy verdim. ama maşallah her gün birisi gelip laf sokuyor.

özür dilerim sizin sevmediğiniz kavurucuya oy verdiğim için.
 
madem bu kavurucuya karşı (kungpow) böyle bir nefret var forumda, o zaman eklenmesin lütfen oylamaları.
altı üstü kahve içiyoruz. şu seçimi yaparken bile kutuplaşmaya gerek var mı gerçekten? ben merak ettiğim için oy verdim. ama maşallah her gün birisi gelip laf sokuyor.

özür dilerim sizin sevmediğiniz kavurucuya oy verdiğim için.
kusura bakmayin deneyip kötüye kötü dedigimiz icin.

bir daha demeyiz sizi incitmemek icin🙏🏻
 
madem bu kavurucuya karşı (kungpow) böyle bir nefret var forumda, o zaman eklenmesin lütfen oylamaları.
altı üstü kahve içiyoruz. şu seçimi yaparken bile kutuplaşmaya gerek var mı gerçekten? ben merak ettiğim için oy verdim. ama maşallah her gün birisi gelip laf sokuyor.

özür dilerim sizin sevmediğiniz kavurucuya oy verdiğim için.
Seçildiği önceki anketi bulmak zor değil arayıp bulup yorumlara bakarsanız görürsünüz zaten arkadaşların ne demek istediğini. Kinayeli cümlelere gerek kalmaz böylece :)
 
madem bu kavurucuya karşı (kungpow) böyle bir nefret var forumda, o zaman eklenmesin lütfen oylamaları.
altı üstü kahve içiyoruz. şu seçimi yaparken bile kutuplaşmaya gerek var mı gerçekten? ben merak ettiğim için oy verdim. ama maşallah her gün birisi gelip laf sokuyor.

özür dilerim sizin sevmediğiniz kavurucuya oy verdiğim için.
Kavurucuya nefret yok niye nefret edilsin, seçilince kötü deneyim yaşayınca ilk geleceğiniz yer yine bu forum, foruma karşı bir olayı olur yöneticiler karar verir çıkarılır anketten, ama diğer türlü oy vermek de vermemek de herkesin kişisel tercihi, farklı bir kavurucu da seçildi 5 tl indirim yaptı noldu ikinci kavurucuya geçildi, belli miydi böyle bir şey olacağı nispeten belliydi ve anketten çıkarıldı, her kavurucuyu herkes sevmek zorunda da değil, oy vermişsiniz zaten herkesin laf sokması sizin oyunuzu değiştirmez, firma sahibi misiniz bu kadar gocundunuz, herkes daha önce yaşadığı tecrübeyi anlatmış size de "niye kungpowa verdin agaaa" diye çıkışmamış
 
İnsan yorum yapmaya çekiniyor, bazıları forumun polisi gibi had bildirme çabasında. Forum kuralları dahilinde hoşunuza gitmeyen yorumlara karşı hoşgörü, aksi fikirlerin rahatça ifade edilebilmesi için gerekli
 
Farklı bir firma seçilebilsin diye Old School'a oyumu verdim. Ayrıca kahve seçkisini inceleyince her bütçeye uygun ve bir çok çeşit kahve olduğunu da gördüm. Premium'un bir tık üstü kahveleri diğer firmaların speciality klasman kahve sattıkları fiyata satan firmalara oy yok!!!!!!
 
  • 3 Cores Coffee​

 
Coffee tropic yeni denedim gerçekten çeşit çok ve kahveleri güzel tavsiye edebilirim
 
Kahve Fabrikası dedim çünkü denemediğim bir firma
 
Kahve seçkisi ve fiyatı da makul olduğu için Kahve Fabrikası dedim ✅
 
Geri
Üst