• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Coffeemamma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mimds
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Herkese merhaba,

Fiyatlar tüm zamlara rağmen hala çok uygun görünüyor. Toplu alım organizasyonlarında en memnun kaldığım kavuruculardandı. Firmadan son dönemde alıp memnun kaldığınız çekirdekleri paylaşabilir misiniz?
 
nikaragua maragogype için dm den bilgi rica ettim, nitelikli mi öyle ise puanı kaç vs diye. sorumu gördüler ama yanıt alamadım maalesef. bu çekirdeği deneyen var mı?
 
Hazır konusu tekrar gündeme gelmişken Honduras Finca Liquidambar deneyen, görüşlerini paylaşabilecek olan var mı? :D
 
Hazır konusu tekrar gündeme gelmişken Honduras Finca Liquidambar deneyen, görüşlerini paylaşabilecek olan var mı? :D
Güzel tatlı bir çekirdek, meyve çayı gibi havası var. Fazla toz çıkarmadı bende demlemesi kolaydı ama anaerobik deyince çok farklı bir şey bekliyorsanız değil bence.
2 su ile deneme yapmıştım:
 
Güzel tatlı bir çekirdek, meyve çayı gibi havası var. Fazla toz çıkarmadı bende demlemesi kolaydı ama anaerobik deyince çok farklı bir şey bekliyorsanız değil bence.
2 su ile deneme yapmıştım:

Teşekkür ederim 😄
 
Aylar sonra (senesine yaklaşırken) kıyıda köşede kalmış bir paketin içinde Honduras kahvelerini buldum. Sırf merakımdan denedim... Toplu alımı hatırlayanlar bilir, pek memnun kalınmamıştı bu kahvelerden, fakat üzerinden o kadar zaman geçmesine rağmen aşırı tat kaybı olması gerekirken, alım zamanında içtiklerimden çok daha iyi bir sonuç verdi :) Ben toplu alımlara kendi adıma noktayı koyduğum için, bundan sonraki aylarda belki diğer firmalarla beraber yeniden Coffeemamma'dan sipariş veririm.
 
Aylar sonra (senesine yaklaşırken) kıyıda köşede kalmış bir paketin içinde Honduras kahvelerini buldum. Sırf merakımdan denedim... Toplu alımı hatırlayanlar bilir, pek memnun kalınmamıştı bu kahvelerden, fakat üzerinden o kadar zaman geçmesine rağmen aşırı tat kaybı olması gerekirken, alım zamanında içtiklerimden çok daha iyi bir sonuç verdi :) Ben toplu alımlara kendi adıma noktayı koyduğum için, bundan sonraki aylarda belki diğer firmalarla beraber yeniden Coffeemamma'dan sipariş veririm.
Mamma kahvelerini ben de sevdim, 1 kg almıştım hepsini bitirdim ara ara demleyip(4-5 ay). Tatlı kakao ve bitter tatlarını seviyorum ondandır belki. Ben de ara ara bakıyorum yeni çekirdekler falan.
Bilgisi varsa @PepukKahve buralara yazar umarım.
 
Mamma kahvelerini ben de sevdim, 1 kg almıştım hepsini bitirdim ara ara demleyip(4-5 ay). Tatlı kakao ve bitter tatlarını seviyorum ondandır belki. Ben de ara ara bakıyorum yeni çekirdekler falan.
Bilgisi varsa @PepukKahve buralara yazar umarım.
Bir yıl olacak @coffeemamma da neler var , Sayın @PepukKahve ? Damo cold drip paylaşımını gördüm.
 
Commandante blendi denedim ve cok memnun kaldim, ağırlıklı güney amerika cekirdekleri güzel bir gövdesi var, sabahları çok iyi gidiyor, artık burukluğu kendinden mi demlemeden mi diye yıldığım etiyopyalardan sonra iyi geldi fiyat kalite performans iyi diyebilirim
 
Commandante blend çok ama çok iyiydi. Genelde Blend tercih etmem ancak illa blend alacaksam onu tekrar alırım
 
Sitelerinde Damo'nun satışta olduğunu tesadüfen öğrendim. Kavurucuyu yakın zamanda deneyen var mı?
 
Son düzenleme:
Eskişehir'den kokopelli tam 12kg almış. Yakın zamanda yolum düşebilir. Eğer içebilirsem ekleme yapmak isterim.
Ben de Kokopelli'nin insta hikayesinde gördüm :) Hiç duymadığım bir kavurucuydu. Damoyu görünce heyecanlandım, sağolsunlar tecrübe eden arkadaşlar da yazınca sipariş geçtim hemen:)Demleme yapınca tecrübelerimi paylaşırım ben de.
 
Geri
Üst