• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Brownberry (Sanalbaharat)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Karanfil
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
09.08.2025 kavrumlu chiroso bana yüksek oranda bir önceki hasat el progresoyu hatırlattı. Oldukça tatlı asiditesi dengeli tropik bir meyve salatası olmuş. Piyasadaki fiyatlara kıyasla gerçekten amme hizmeti bu fiyata bu çekirdeği sunmak tebrik ederim. En güncel deneyimim bu şekilde yeni gelen las floresin iki farklı işlemli halleri de merak içinde bıraktı beni.
 
İyzico ile alım yapayım dedim ama devlet regülasyonları sebebiyle uygulama kullanılmaz hale gelmiş, hatta uygulama değişikliği kaldıramayıp bozulmuş diyebilirim. 290TL vardı içeride 1000'e tamamlayıp alım yapacaktım, para yüklenmiyor...

290'ı harcayalım ve bu uygulama ile yolları ayıralım diye Yirgacheffe Standart Kavrum aldım. Kargo ile 290'a tamamladık. 😀

Açık kavrum almayı düşündüm ama arkadaşlar bir türlü kahveyi çözemediklerini söylediler. Bakalım nasıl bir duruma gelmiş kavrumları.
 
İyzico ile alım yapayım dedim ama devlet regülasyonları sebebiyle uygulama kullanılmaz hale gelmiş, hatta uygulama değişikliği kaldıramayıp bozulmuş diyebilirim. 290TL vardı içeride 1000'e tamamlayıp alım yapacaktım, para yüklenmiyor...

290'ı harcayalım ve bu uygulama ile yolları ayıralım diye Yirgacheffe Standart Kavrum aldım. Kargo ile 290'a tamamladık. 😀

Açık kavrum almayı düşündüm ama arkadaşlar bir türlü kahveyi çözemediklerini söylediler. Bakalım nasıl bir duruma gelmiş kavrumları.
Merhaba, para yükleme yapmadan kredi kartı ile de satın alabiliyorsunuz. Kalan bakiyeyi kullan diye seçenek sunuyor kredi kartı ile alırken.
 
Daha önce başka roastery'lerden denediğim las flores red bourbon, monteblanco geisha, monteblanco purple caturra, etiyopya yirgacheffe gibi çekirdekleri bir de brownberry kavrumuyla denemek için sipariş verdim. Sonuca göre en azından 100gr kahveye 450 lira gibi fahiş bir ücret vermeyi bırakabilirim.
 
Sanalbaharatın wayta coffee ile olan ilişkisi nedir acaba bileniniz var mı? Ortak kahveler olacak sanırım wayta ile. acaba daha büyük bir ortaklık söz konusu mu? (kavurma, şirket, vb.)
 
Sanalbaharatın wayta coffee ile olan ilişkisi nedir acaba bileniniz var mı? Ortak kahveler olacak sanırım wayta ile. acaba daha büyük bir ortaklık söz konusu mu? (kavurma, şirket, vb.)
En son bazı kahveleri Wayta'nın Stronghold'unda birlikte kavurduklarına dair bir şeyler görmüştüm ama ikisinde de ortak satılan kahvelerde hep o şekilde mi ilerleyecekler bilmiyorum
 
En son bazı kahveleri Wayta'nın Stronghold'unda birlikte kavurduklarına dair bir şeyler görmüştüm ama ikisinde de ortak satılan kahvelerde hep o şekilde mi ilerleyecekler bilmiyorum
Ben de görmüştüm ve merak ettim. Stronghold'un en büyüğü batch başı 5 kilodan az kuvuruyor.

Geçen sene IMF makine aldılar (120 kiloluk!) ama sosyal medyada hiç göremedik sanki.
 
Adsız.png

arkadaşlar böyle bir sepet yaptım, almamak için zor tutuyorum kendimi. hayır fiyatda sorun değil de, her defasında berbat kahve deneyimi yaşatıyor bana bu firma. böyle muhteşem çekirdekleri nasıl mahvediyorsunuz diye bir sürü söyleniyorum ve sizinde kafanızı şişiriyorum her yıl :)
 
Ekli dosyayı görüntüle 39907

arkadaşlar böyle bir sepet yaptım, almamak için zor tutuyorum kendimi. hayır fiyatda sorun değil de, her defasında berbat kahve deneyimi yaşatıyor bana bu firma. böyle muhteşem çekirdekleri nasıl mahvediyorsunuz diye bir sürü söyleniyorum ve sizinde kafanızı şişiriyorum her yıl :)

Bugün kargo siparişimi teslim edecek, yakın tarihli kavrum istemiştim; lakin degassingi dolmuşsa bu çekirdeklerin, sonuçları paylaşıyor olurum
 
Son düzenleme:
Ekli dosyayı görüntüle 39907

arkadaşlar böyle bir sepet yaptım, almamak için zor tutuyorum kendimi. hayır fiyatda sorun değil de, her defasında berbat kahve deneyimi yaşatıyor bana bu firma. böyle muhteşem çekirdekleri nasıl mahvediyorsunuz diye bir sürü söyleniyorum ve sizinde kafanızı şişiriyorum her yıl :)
Naturel olanı taze de olsa demledim şimdi. Jelibon, sakız vari bi tadı var ve biraz fermente kokular var eğer fermente koku sevmiyosanız bence hiç girmeyin. Benim açıkçası çok hoşuma gitti. Birazdan da yarı yıkanmış olanı demleyeceğim

Edit: Yarı yıkanmış pakette nedense böyle pizza benzeri bi koku veriyor xd. Ama öğütünce demleyince falan farklı tabi. Demlenince fesleğen biberiye gibi taze baharatlar, kakao, limon otu gibi aromalar aldım. çok taze olmasına rağmen iyi sonuç verdi bence yine. potansiyeli yüksek gibi
 
Son düzenleme:
Alıma katıldım bende. phin filtreyi de merakımdan satın aldım😜 umarım hayal kırıklığına uğramam.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2025-08-16 184849.png
    Ekran görüntüsü 2025-08-16 184849.png
    184.4 KB · Görüntüleme: 106
Herkese selam,
9 Ağustos tarihli yeni partideki kahveleri denedim.
Bekledikçe güzelleşecektir ama bir an önce sipariş etmek isteyenler için ilk izlenimlerim şöyle:

Caturra Chiroso La Reserva
Tam bir tropikal meyve karışımı, arada turunç asiditesi hissediliyor ama baskın değil. Tatlı ve dengeli.

Las Flores Red Bourbon Semi-Washed
Sıcakken baskın şekilde mandalina, karamel ve sarı meyveler önde, ılındıktan sonra da lavanta çayı gibi bir şeye dönüşüyor. İçim sonrası harika, damakta mandalina tadı uzun süre hissediliyor.

Las Flores Red Bourbon Natural
Sıcakken şarap tadı eşliğinde siyah üzüm ve böğürtlen adeta patlıyor. Bu aşamada asidite baskın.
Hafif soğuyunca muz ve vanilya öne çıkıyor. Kahve oldukça kompleks.
Yalnız bazı sorunlar da var. Kahveyi koyu kavurmuşlar, yağlı bir görünümü var.
Ek olarak, fermente bir prosesten geçmiş gibi kokuyor. Tada çok yansımasa da izleri hissediliyor.
Aynı şekilde geleceğini bilsem de ikinci siparişi verebilirim. Tabii 250 gram olarak.

Hatta künyede belirtmedikleri ek bir şey var mıdır diye sordum, cevap şöyle:
"Natural prosesteki asidite ve meyvemsi baskınlık çok daha yüksek olduğu için, duyusal olarak bu hissi uyandırmış olabilir sizde.
Kavrum profiliyse numune kavrumlarından sonra uzlaştığımız seviyede oluşturuldu, ilerleyen kavrumlarda profilin oturmasıyla
nüans farklılıkları olabilir belki ama büyük ihtimalle bu seviyeden devam edeceğiz."

Tüm kahveler bence denemeye değer. İlk ikisi düşünmeden sipariş edilebilir. Natural de anlattığım gibi.
 
Geri
Üst