aliduman
Barista
- İsim
- Ali
Daha fazla
- İsim
- Ali
Pocket ı 1 hafta önce aldım. Heyecanla günde 2-3 kez öğütmeler yaptım. Türk kahvesi zehir gibi asla içmem derken kendimi pudra gibi kahve çekip cezvenin başında beklerken buldum. Ben çok memnunum sizi de pişman edeceğini sanmam. Sadece öğütmeler biraz uzun sürüyor. Keyifli kahveler.Son cümlenizdeki öneriyi duyduktan sonra ben de Tchibo seramik değirmeni emekliye ayırdım bir molent pocket siparişi verdim heyecanla beklemekteyim![]()